ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Χανιά: Άνοιξε η γη στο Κουμ Καπί - Οι εικόνες της καθίζησης που κάνουν το γύρο του διαδικτύου [pics]

Χανιά: Άνοιξε η γη στο Κουμ Καπί - Οι εικόνες της καθίζησης που κάνουν το γύρο του διαδικτύου [pics]

Η περιοχή παραμένει αποκλεισμένη. Έκπληκτοι οι κάτοικοι της περιοχής που έζησαν τη νέα καθίζηση στον δρόμο...





Μια τεράστια καθίζηση στο δρόμο του παραλιακού μετώπου στο Κουμ Καπί, σημειώθηκε στις 18.00 περίπου το απόγευμα της Πέμπτης (23-03-2016). Πρόκειται για μία τρύπα με διάμετρο περίπου 0,7 έως 1 μέτρου και μήκους 4 μέτρων στην δυτική πλευρά του Κουμ Καπί, κοντά στην Πύλη της Άμμου. Η περιοχή έχει αποκλειστεί ενώ στο σημείο βρέθηκαν από πρώτη στιγμή ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών, Γιώργος Ξανθουδάκης, ο πρόεδρος του ΔΛΤ, Μιχάλης Βλαχάκης και συνεργείο του εργολάβου του Δήμου, με JCB για να ξεκινήσει τις εργασίες αποκατάστασης.


«Πρόκειται για την τρίτη φορά που παρατηρείται τέτοιο φαινόμενο στα 2,5 χρόνια της θητείας μας» τόνισε ο κ. Βλαχάκης, επισημαίνοντας πως εάν η ανάπλαση της περιοχής δεν προχωρήσει γρήγορα και σωστά, με την ακτομηχανική μελέτη και την εφαρμογή της αρχιτεκτονικής μελέτης στη συνέχεια, η περιοχή είναι καταδικασμένη.

Πηγή: zarpanews.gr

Κρήτη: Το άγνωστο άγαλμα της ελευθερίας στα Χανιά και οι εικόνες ντροπής του σήμερα [pics]

Κρήτη: Το άγνωστο άγαλμα της ελευθερίας στα Χανιά και οι εικόνες ντροπής του σήμερα [pics]

Το πριν και το μετά του αγάλματος της θεάς Αθηνάς για την ελευθερία της Κρήτης προκαλεί θλίψη. Τα κομμάτια που έχουν απομείνει συμβολίζουν για πολλούς μια κοινωνία που αδιαφορεί για το παρελθόν, προσπερνά το παρόν και υπονομεύει το μέλλον της...







Ένα άγαλμα της θεάς Αθηνάς – σύμβολο της ελευθερίας της Κρήτης, δίχασε τους Χανιώτες από το 1937 έως το 1970 που έστεκε στους Τάφους των Βενιζέλων. Σήμερα, ό,τι απέμεινε από την καταστροφή του, διάσπαρτο στην περιοχή, σύμβολο μιας κοινωνίας που αδιαφορεί για το παρελθόν, προσπερνά το παρόν και υπονομεύει το μέλλον της. Το άγαλμα που απεικόνιζε την θεά Αθηνά ήταν αφιερωμένο στην επέτειο 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πατρίδας μας από τον τουρκικό ζυγό και ήταν ύψους 17 μέτρων, τοποθετημένο σε κλιμακωτό βάθρο, κατασκευασμένο από κόκκινη μαρμαρόπετρα της Μάνης. Στην κορυφή του κατέληγε σε σχήμα οβίδας που σκάζει κι η ελευθερία έβγαινε μέσα από τη φωτιά.



Η θεά Αθηνά φορούσε αρχαϊκή περικεφαλαία και κρατούσε ασπίδα στο αριστερό χέρι και δόρυ στο δεξί. Το γλυπτό ήταν έργο του Θ.Θωμόπουλου και επιβίωσε (ακόμα και βομβαρδισμών), από το 1937 μέχρι το 1970 που το άγαλμα απομακρύνθηκε. Ήταν στραμμένο προς τα δυτικά της πόλης των Χανίων και η ιδέα πίσω από το τεράστιο μέγεθός του, ήταν για να είναι ορατό από τα πλοία που προσέγγιζαν στο λιμάνι των Χανίων. Γύρω στο 1970 η παρουσία του προφανώς κάποιους ενοχλούσε και με πρόσχημα το “χτύπημα από κεραυνό” το γκρέμισαν και τα κομμάτια του υπάρχουν ακόμα στην είσοδο αριστερά του κήπου.



Το 1984 με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων δρομολογήθηκαν οι διαδικασίες για την επανατοποθέτηση Αγάλματος της Ελευθερίας στο χώρο που βρισκόταν το παλιό. Η έρευνα που έγινε απέδειξε ότι δεν ήταν δυνατόν να βρεθούν τα κομμάτια του και να γίνει ανασύνθεση.‘Ετσι το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε την συγκρότηση Ερανικής Επιτροπής, ώστε να εξασφαλισθούν τα απαιτούμενα κεφάλαια για την κατασκευή νέου αγάλματος.



Η σύσταση της Ερανικής Επιτροπής εγκρίθηκε τελικά από το Υπουργείο Υγείας Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και η σχετική απόφαση δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Το θέμα όμως και πάλι παρέμεινε στάσιμο. Κάπως έτσι παραμένει μέχρι και σήμερα, με κομμάτια μαρμάρου να είναι πεταμένα στον χώρο και τις όποιες προσπάθειες για αποκατάστασή του να έχουν πέσει στο κενό...

Πηγή: zarpanews.gr

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Στην Κίνα τα τρένα κάνουν στάσεις μέσα σε διαμερίσματα πολυκατοικίας

Στην Κίνα τα τρένα κάνουν στάσεις μέσα σε διαμερίσματα πολυκατοικίας

Οι αρχιτέκτονες που έφτιαξαν την γραμμή του μετρό στην πόλη Chongqing της Κίνας, αποφάσισαν να μην κατεδαφίσουν τα κτίρια. Ναι, καλά καταλάβατε. Η γραμμή του μετρό στην πόλη περνάει μέσα από τα κτίρια και κάνει στάσεις μέσα στις πολυκατοικίες!

 

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο χώρος στην Κίνα είναι μετρημένος, με τον πληθυσμό να έχει βάλει πλώρη για το 1,5 δισεκατομμύριο. Οπότε οι αρχιτέκτονες που έπρεπε να κατασκευάσουν την γραμμή του μετρό, είτε έπρεπε να κατεδαφίσουν μερικά κτίρια , είτε να βρουν έναν άλλο τρόπο. Και τον βρήκαν. Οι συρμοί περνούν μέσα από τα κτίρια και μάλιστα, με σκοπό να διευκολυνθούν οι κάτοικοί τους, κατασκευάστηκαν και σταθμοί στο εσωτερικό τους.

 

Πάντως αν αυτό που σας πέρασε πρώτο από το μυαλό ήταν ο θόρυβος, οι κάτοικοι δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού λένε πως ο θόρυβος δεν είναι «υπερβολικός» και δεν τους ταράζει!


 

πηγή:www.e-radio.gr