ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Ο ΒΕΛΓΟΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑΔΑΣ

<p>Ο Τζίμι Τζαμάρ στο γραφείο της Επιτροπής του Βελγίου στις Βρυξέλλες. Αριστερά του διακρίνεται μια επιταγή ύψους 240.000 ευρώ, χρήματα που συγκέντρωσε για τους πρόσφυγες</p>

Ο σύγχρονος... λόρδος Βύρων

Είναι ανεξήγητα πόσο και γιατί αγαπάει την Ελλάδα. Ούτε ο ίδιος, 48 χρόνια μετά, δεν μπορεί να το εξηγήσει. «Ημουν μόλις 16 ετών όταν το κρουαζιερόπλοιο που περνούσα τις καλοκαιρινές μου διακοπές μαζί με την οικογένειά μου ''έδεσε'' στο Κατάκολο Ηλείας.
Ακόμη θυμάμαι τη μυρωδιά από το γιασεμί και τα άνθη πορτοκαλιάς. Και ενώ ήμουν μόλις μικρό παιδί, σκέφτηκα αμέσως ότι ''αυτή η χώρα θα γίνει πατρίδα μου''. Πώς και γιατί ένα αγόρι σε τέτοια ηλικία μπορεί να σκεφτεί κάτι τέτοιο; Ακόμη δεν ξέρω».
Παρότι τότε δεν είχε καμία απολύτως σχέση με την Ελλάδα, ο Τζίμι Τζαμάρ το είπε και το έκανε. Αυτά τα χρόνια που μεσολάβησαν έχτισε στενές σχέσεις με τη χώρα: παντρεύτηκε Ελληνίδα, απέκτησε ένα σπίτι στη Φολέγανδρο, έγραψε γράμματα στον λόρδο Βύρωνα μέσω ενός βιβλίου του και έζησε από κοντά τη σύγχρονη Οδύσσειά της.
Μόνιμος κάτοικος Βρυξελλών, επικεφαλής του γραφείου της Επιτροπής του Βελγίου, τα τελευταία τέσσερα χρόνια οργανώνει την πρωτοβουλία «12 ώρες για την Ελλάδα». Με τη βοήθεια και τη συμμετοχή τραγουδιστών και μουσικών συλλέγει χρήματα που προορίζονται για τη θέρμανση των σχολείων στον Εβρο και τους υπόλοιπους νομούς της Θράκης.
Για φέτος η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στις Βρυξέλλες συμπεριελάμβανε συναυλία των Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Βασίλη Λέκκα, Αφροδίτης Μάνου και Γιάννη Κότσιρα. Για ακόμη μία φορά η αίθουσα γέμισε με κόσμο που θέλησε να προσφέρει τον οβολό του για τα παιδιά και τους δασκάλους τους ?περίπου 7.000 παιδιά σε 40 σχολεία? που περνούν δύσκολους χειμώνες.
«Ολα ξεκίνησαν το 2012, εν μέσω της ελληνικής οικονομικής κρίσης, όταν υπηρετούσα στην Ολλανδία. Από τα ταξίδια που έκανα άκουγα πολύ αρνητικά σχόλια για την Ελλάδα, που ήξερα ότι δεν ίσχυαν. Και τότε αποφάσισα να κινητοποιηθώ. Δεν είναι μόνο να λέω καλά πράγματα για τη χώρα σας, αλλά και να κάνω κάτι γι’ αυτήν» διηγείται ο κ. Τζαμάρ στο «Εθνος».
Μεταξύ άλλων, ο 64χρονος Βέλγος προμήθευσε με πετρέλαιο θέρμανσης το 1ο Δημοτικό Σχολείο Φερών Εβρου και το Γυμνάσιο-Λύκειο Σαμοθράκης
Μεταξύ άλλων, ο 64χρονος Βέλγος προμήθευσε με πετρέλαιο θέρμανσης το 1ο Δημοτικό Σχολείο Φερών Εβρου και το Γυμνάσιο-Λύκειο Σαμοθράκης
Ουσιαστική βοήθεια
Και τότε γεννήθηκε η ιδέα των εκδηλώσεων προς ενίσχυση της Ελλάδας. «Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν η μουσική, ο πολιτισμός. Ρώτησα ένα θέατρο πότε έχει κενή ημερομηνία. Μου είπαν μία μετά από δέκα εβδομάδες. Oλο αυτό το διάστημα κοιμήθηκα ελάχιστα για να στήσω έναν οργανισμό μη κερδοσκοπικό και πλήρως διαφανή, προκειμένου να υπάρξει εμπιστοσύνη από όλες τις πλευρές αλλά και ουσιαστική βοήθεια προς την Ελλάδα» αναφέρει.
Και τα έχει καταφέρει. «Μέσα από τις εκδηλώσεις ?που πάντοτε έχουν συναυλίες, αλλά πολλές φορές υπάρχουν εκθέσεις, αναγνώσεις ελληνικών έργων και άλλα? αλλάζει η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό μέσα από τον ελληνικό πολιτισμό. Η ατμόσφαιρα είναι θετική και θα έλεγα συγκινητική. Και φυσικά έρχονται χρήματα, τα οποία διατίθενται ανάλογα με τις ανάγκες. Την πρώτη χρονιά τα έσοδα έγιναν δωρεά στο ''Χαμόγελο του Παιδιού''. Τη δεύτερη, με τους ''Γιατρούς Χωρίς Σύνορα'', το Ιδρυμα ''Κάνε μια Ευχή'' και τον ΕΛΕΠΑΠ, τα χρήματα πήγαν σε ένα σχολείο για ανάπηρα παιδιά. Τον επόμενο χρόνο τα 30.000 ευρώ που μαζέψαμε πήγαν ?και με τη βοήθεια του Ιδρύματος Λεβέντη- σε 40 σχολεία από την Αλεξανδρούπολη και το Διδυμότειχο μέχρι την Ξάνθη και τη Φλώρινα», εξηγεί.
Ο κ. Τζαμάρ δηλώνει πεπεισμένος ότι οι Ελληνες θα βρουν τον τρόπο να βγουν από την κρίση. «Χάρη στην Ιστορία σας είστε πολύ δημιουργικοί και έχετε μάθει να αγωνίζεστε συνέχεια. Δημιουργήσατε μια λέξη η οποία δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα, τη λέξη φιλέλληνας. Είμαι ένας από αυτούς. Και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να βοηθήσω την Ελλάδα και τους Ελληνες» καταλήγει.
ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ: ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑ
πηγή:www.ethnos.gr

Ο άγριος πόλεμος της μπύρας: Αγωγή-μαμούθ κατά Heineken!

Ο άγριος πόλεμος της μπύρας: Αγωγή-μαμούθ κατά Heineken! - Media

Νέα τροπή παίρνει ο «πόλεμος της μπύρας», καθώς ο «Δαυίδ» της αγοράς, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (μπύρα «Βεργίνα»), διεκδικεί αποζημίωση-μαμούθ από τον παγκόσμιο κολοσσό της Heinekenκαι την ελληνική θυγατρική της, την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, επειδή εφάρμοσαν καταχρηστικές πρακτικές για να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην αγορά.
Η αγωγή, με την οποία η ελληνική εταιρεία διεκδικεί αποζημίωση ύψους 100 εκατ. ευρώ, κατατέθηκε σε δικαστήριο του Άμστερνταμ, όπως μετέδωσε η αμερικανική ιστοσελίδα ενημέρωσης για νομικά θέματα, courthousenews.
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης έχει μακρά διαμάχη με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ήδη δικαιώθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, που διεξήγαγε αυτεπάγγελτη έρευνα από το 2005.
Πρόστιμο 31,5 εκατ. ευρώ
Ο ιδρυτής της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, Δημήτρης Πολιτόπουλος, είχε καταγγείλει από το 2003 στην γενική διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι με καταχρηστικές πρακτικές η κυρίαρχη εταιρεία της αγοράς προσπάθησε να περιορίσει τη διανομή της μπύρας «Βεργίνα» σε εμπορικά καταστήματα και καταστήματα εστίασης.
Η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού εκδόθηκε με μεγάλη καθυστέρηση, πέρυσι, και επιβλήθηκε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία πρόστιμο 31,5 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία απειλήθηκε με πρόστιμο 10.000 ευρώ την ημέρα, σε περίπτωση επανάληψης των καταχρηστικών πρακτικών. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αμφισβητεί την απόφαση ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου.
Με την αγωγή της στο ολλανδικό δικαστήριο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ζητεί να αναγνωρισθεί ότι η Heineken και η ελληνική θυγατρική της άσκησαν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, να διαταχθούν να σταματήσουν αυτές τις πρακτικές και να καταβάλουν αποζημίωση 100 εκατ. ευρώ στην ενάγουσα εταιρεία.
Καρτέλ στην Ολλανδία
Σημειώνεται ότι η Heinekenέχει... λερωμένο μητρώο σε θέματα ανταγωνισμού, καθώς της είχε επιβληθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόστιμο 200 εκατ. ευρώ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της σε καρτέλ στην ολλανδική αγορά μπύρας, το οποίο συντόνιζε τις αυξήσεις των τιμών και ασκούσε έλεγχο με αθέμιτες πρακτικές στα κανάλια διανομής της μπύρας, με σκοπό να μοιράζουν την αγορά μεταξύ τους τα μέλη του καρτέλ.
Η Heineken αμφισβήτησε την απόφαση της Κομισιόν, προσφεύγοντας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, αλλά το 2012 έχασε οριστικά την υπόθεση και υποχρεώθηκε να πληρώσει το πρόστιμο.
Ο επίμονος Δ. Πολιτόπουλος
Η περιπέτεια του Δημήτρη Πολιτόπουλου, ο οποίος προσπάθησε να τοποθετήσει στην αγορά την πρώτη ελληνική μπύρα, έχοντας απέναντί του την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που ήλεγχε τότε το 90% της αγοράς και τα κανάλια διανομής, έχει απασχολήσει το διεθνή τύπο.
Σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμα, το 2011, οι “NewYorkTimes” (http://www.nytimes.com/2011/01/30/business/30greek.html) παρουσίασαν την ιστορία του επιχειρηματία, για να αναδείξουν μέσω αυτής τις στρεβλώσεις της ελληνικής οικονομίας, που εμποδίζουν την επιχειρηματικότητα και συνδέονται με την οικονομική κατάρρευση της χώρας.
Πάντως, η επιμονή του κ. Πολιτόπουλου να παραμείνει στην αγορά, παρά τις αντιξοότητες, τελικά δικαιώθηκε. Σήμερα το μερίδιο αγοράς της μπύρας «Βεργίνα» έχει φθάσει το 6%, ενώ το παράδειγμα του κ. Πολιτόπουλου ακολούθησαν και άλλοι επιχειρηματίες, με αποτέλεσμα σήμερα να αναπτύσσονται αρκετές μικροζυθοποιίες. Το μερίδιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, που παραμένει κυρίαρχη, έχει μειωθεί στο 70%.
Πηγή: sofokleousin.gr

«Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας»: Το πλοίο που εξαφανίστηκε για 18 λεπτά και οδήγησε στην παράνοια το πλήρωμά του (Photos - Video)

«Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας»: Το πλοίο που εξαφανίστηκε για 18 λεπτά και οδήγησε στην παράνοια το πλήρωμά του (Photos - Video) - Media 

Ήταν Οκτώβρης του 1943 όταν το πιο τολμηρό πείραμα Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ και Άλμπερτ Αϊνστάιν έλαβε χώρα, γράφοντας ιστορία και μένοντας στα πρακτικά ως το ένα από τα πιο ανεξήγητα μυστήρια του κόσμου.
Πρωταγωνιστής, το πολεμικό πλοίο 89 μέτρων, US Eldridge, που κυριολεκτικά εξαφανίστηκε μπροστά στα μάτια των έκπληκτων θεατών από το λιμάνι της Φιλαδέλφειας, ταξίδεψε 350 χιλιόμετρα μακριά, μέχρι το Νόρφολκ της Βιρτζίνια και επανεμφανίστηκε… 18 λεπτά αργότερα, έχοντας γυρίσει από ένα ταξίδι που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα απαιτούσε περισσότερες από 24 ώρες μέχρι την επιστροφή.
Το πιο παράξενο; Κανείς δεν το είδε να πλέει προτού εμφανιστεί ξαφνικά στο λιμάνι… Το «Rainbow Project» -όπως είναι η επίσημη ονομασία του πειράματος, έμεινε στην ιστορία ως το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας», έχοντας στηριχθεί στη Θεωρία των Ενιαίων Πεδίων του Αϊνστάιν.
Η εμπλοκή του επιστήμονα δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, ωστόσο κανείς δε μπόρεσε να αποφανθεί με βεβαιότητα για το αν η μυστηριώδης εξαφάνιση του αντιτορπιλικού πλοίου και η απρόσμενη επανεμφάνισή του στο λιμάνι λίγο αργότερα, αποτελούν προϊόν οπτικής εξαφάνισης, τηλεμεταφοράς ή… χωροχρονική μετακίνησης.
Επρόκειτο, άλλωστε, για το απόλυτο επιστημονικό άλμα, που έθετε σε εφαρμογή τη θεωρία του Αϊνστάιν σύμφωνα με την οποία η βαρύτητα συνδέεται με τον ηλεκτρισμό και το μαγνητισμό.
Ένα αόρατο πλοίο
Κανείς δε γνώριζε τον τρόπο πραγματοποίησης του πειράματος, όλοι, όμως, υποψιάζονταν το γιατί: Το Πολεμικό Ναυτικό έψαχνε τρόπους να αιφνιδιάσει τον εκάστοτε εχθρό του και να τον εξολοθρεύσει χωρίς δικές του απώλειες. Και τι καλύτερο από ένα… αόρατο πλοίο γεμάτο μάχιμους στρατιώτες;
Αρχικά βέβαια, στόχευαν να «χτίσουν» γύρω του ένα ισχυρό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, το οποίο θα απωθούσε της εχθρικές τορπίλες να το πλήξουν. Αργότερα, όμως, το σχέδιο έμοιαζε «φτωχό» στα μάτια των ανικανοποίητων επιστημόνων, οι οποία συνέλαβαν την πιο επικίνδυνα υπέροχη ιδέα.  Να  «εξαφανίσουν» το πλοίο κάνοντας το αόρατο στο νερό και τον αέρα.
Στις 28 Οκτωβρίου του 1943, όλα είναι έτοιμα. Το Πολεμικό Ναυτικό θέτει σε εφαρμογή το παράτολμο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» στο λιμάνι της πόλης. Όλοι παρακολουθούν με αγωνία το πλοίο να ετοιμάζεται να απομακρυνθεί από τη ναυτική βάση με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο.
Και, πράγματι συμβαίνει! Παρότι στην πρώτη φάση του πειράματος, ο σκελετός του αντιτορπιλικού διαγραφόταν καθαρά στο νερό, λίγο αργότερα κανείς δε μπορούσε να διακρίνει το παραμικρό.
Δέκα οκτώ λεπτά εξαφάνισης
Το επανδρωμένο US Eldridge εξαφανίζεται από το λιμάνι της Φιλαδέλφειας με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικών πεδίων μπροστά στα μάτια τους. Λίγα λεπτά αργότερα, κάνει την εμφάνισή του στο Νόρφολκ της Βιρτζίνια, μόνο και μόνο για να επανεμφανιστεί από του πουθενά στη Φιλαδέλφεια. Τίποτα όμως δεν ήταν το ίδιο.
Οι μαρτυρίες θέλουν το πλήρωμα του πλοίου – «πειραματόζωου» να επιστρέφει με σημαντικές απώλειες σε δραματικά άσχημη κατάσταση. Ορισμένοι δεν επέστρεψαν ποτέ, με τους ειδικούς να κάνουν λόγο για «απώλειες κατά τη μεταφορά». Η μοίρα, όμως, ήταν ακόμη πιο σκληρή για όλους εκείνους που κατάφεραν να γυρίσουν. Αυτό που αντίκρισαν όσοι τόλμησαν να εισέλθουν στο US Eldridge  μετά την επανεμφάνισή του, ήταν αποτρόπαιο.
Άνθρωποι σε απόλυτη σύγχυση, λέγοντας ασυναρτησίες, με κενό βλέμμα, που έδιναν την εντύπωση πως είχαν χάσει τα λογικά τους, καθιστούσαν σαφές πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Άλλοι, είχαν χτιστεί κυριολεκτικό στους τοίχους του πλοίου, ενώ πολλοί είχαν χάσει τη δυνατότητα ομιλίας. Λέγεται, μάλιστα πως πολλοί από τους επιζώντες εξαφανίζονταν και επανεμφανίζοντας για ώρες μετά την επιστροφή του πλοίου στο λιμάνι.
Τίποτα πλέον δεν ήταν το ίδιο. Κάτι που κατάλαβε και ο ίδιος ο Αϊνστάιν.
Έχοντας τρομοκρατηθεί και ο ίδιος από τις συνέπειες του παράτολμου σχεδίου του, αποφάσισε να καταστρέψει κάθε τι που θα οδηγούσε στην πιθανή επανάληψη του πειράματος. Αυτός ήταν και ο λόγος που τα χειρόγραφά του δε βρέθηκαν ποτέ, καθώς -όπως λέγεται ότι υποστήριξε λίγο αργότερα-, «κανείς δεν ήταν έτοιμος για μία τόσο εξελιγμένη επιστημονική γνώση».
Ήταν ίσως η πρώτη φορά που ένας επιστήμονας έβαλε την ανθρωπότητα πάνω από τη δική του επιβεβαίωση και ικανοποίηση…
Πού βρισκόταν το πλοίο κατά τα 18 λεπτά της εξαφάνισής του;
Η απάντηση δόθηκε από το ναύτη Αλ Μπιέλεκ, ο οποίος υποστήριξε πως ήταν ένας από τους δύο που έθεσαν σε λειτουργία τα μηχανήματα στο δωμάτιο ελέγχου λίγο πριν το πλοίο εξαφανιστεί. Σύμφωνα με τον ίδιο, το γιγαντιαίο αντιτορπιλικό και το πλήρωμά του, ταξίδεψαν στο 1983 – δηλαδή 40 χρόνια μπροστά στο χρόνο. Όσο για το μέρος στο οποίο βρέθηκαν; Ήταν οι υπόγειες εγκαταστάσεις του προγράμματος «Μόντοκ» στο Λονγκ Άιλαντ.
Η «κατάρα» του US Eldridge  και το ταξίδι του στην Ελλάδα
Από εκείνη την ημέρα, όποιος τολμούσε να αναφέρει το ταξίδι του US Eldridge, έβλεπε στα μάτια όσων τον άκουγαν τον απόλυτο τρόμο. Οι αναμνήσεις ήταν πολλές και διόλου ευχάριστες, διότι κανείς δε μπόρεσε να ξεχάσει την τραγική κατάσταση στην οποία επέστρεψε το πλήρωμά του.

Η ιστορία του πλοίου, όμως, δεν τελειώνει εδώ. Μερικά χρόνια αργότερα, στις 15 Ιανουαρίου του 1951, ήρθε στην Ελλάδα ως «δώρο» της Αμερικής στο Πολεμικό Ναυτικό της χώρας μας στο πλαίσιο της αμερικανικής βοήθειας. Το όνομά του ήταν πλέον «Λέων».
Η «κατάρα» που το κυνηγούσε, ωστόσο, δεν έσβησε με την αλλαγή του ονόματός του. Ή μήπως ήταν ο θρύλος του που ασκούσε τόση γοητεία στους μεταγενέστερους, κάνοντας τους να φαντάζονται πράγματα που δεν υπήρχαν;
Πόση φαντασία πρέπει να έχει κανείς για να υποστηρίξει πως οι σελίδες του ημερολογίου του πλοίου από τον Αύγουστο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1943 λείπουν; Σίγουρα πολλή. Ωστόσο, κανείς αμφισβήτησε τους ναυτικούς που στήριξαν την αλήθεια της εν λόγω φήμης.
Κάπου στα μέσα του 1950, υπήρξαν μαρτυρίες πως το «Λέων» χάθηκε ξανά για δύο ολόκληρες ημέρες κατά τη διάρκεια ασκήσεων στο Ιόνιο, χωρίς να υπάρξει εξήγηση, παρά μόνο… αναμνήσεις.
Μετά την επανεμφάνισή του, παρατηρήθηκαν ορισμένες αλλαγές στο εσωτερικό του, με σημαντικότερη από αυτές το ανεξήγητο σφράγισμα μερικών από τις πόρτες του.
Ορισμένοι ναύτες παραδέχτηκαν πως ακόμα και στα ηλεκτρολογικά του πλοίου  είχαν σημειωθεί περίεργα φαινόμενα, με το πιο παράξενο όλων την ύπαρξη καλωδίων που έμοιαζαν να ξεκινούν από το πουθενά και… να καταλήγουν στο πουθενά.
Παρότι το  Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ δεν έχει αποδεχθεί την εφαρμογή του Πειράματος της Φιλαδέλφειας, πηγές του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού αναφέρουν πως μέρος του ηλεκτρικού εξοπλισμού και άλλων μηχανικών εξαρτημάτων, είχε απομακρυνθεί από το πλοίο και επιστραφεί στους Αμερικανούς.
Θεωρία που υποστηρίζει την άποψη αυτή, αναφέρεται στο βιβλίο «Το πείραμα της Φιλαδέλφειας» που φέρει την υπογραφή του Τσαρλς Μπέρλιτζ.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα, όταν το «Λέων» ταξίδεψε από την Αμερική στην Ελλάδα, στα χαρτιά παρουσιαζόταν να έχει βάρος 1.520 τόνων, ενώ στα ελληνικά έγγραφα, αναφέρεται ως «αντιτορπιλικό 1.900 τόνων».
Ο ίδιος, αποδίδει τη διαφορά των 380 τόνων, στο βάρος των μηχανημάτων που τοποθετήθηκαν στο πλοίο λίγο πριν λάβει χώρα το πείραμα, που σκοπό είχαν να «συνεργαστούν» με τους ηλεκτρομαγνήτες ώστε να κάνουν το US Eldridge  αόρατο.
Αλήθεια; Υπερβολές; Δεν θα μάθουμε ποτέ.
Αυτό που δε μπορεί να αμφισβητηθεί είναι το γεγονός πώς όσοι γνώριζαν εκείνους που μπήκαν και ταξίδεψαν στο εσωτερικό του, δε σταμάτησαν λεπτό να υποστηρίζουν πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Μαρτυρίες θέλουν τους ναύτες να έχουν αποκτήσει νευρολογικά προβλήματα, με πολλούς από αυτούς να αντιμετωπίζουν μέχρι και συμπτώματα σοβαρών ψυχικών διαταραχών.
Το βλέμμα τους θύμιζε την κατάσταση των στρατιωτών που έλαβαν μέρος στο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας», ενώ βίωναν και τρομακτικές παραισθήσεις χωρίς κανείς να μπορεί να εξηγήσει το πώς συνδέονταν οι δύο περιπτώσεις…
Σήμερα, το θρυλικό US Eldridge   – Λέων δεν υπάρχει.  Διαλύθηκε στο τέλος της δεκαετίας του ’90, έχοντας μεταφερθεί στο Ναύσταθμο της Σούδας.
Η ιστορία του, όμως, ποτέ δεν ξεχάστηκε…
Πηγή: menshouse.gr