ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

«Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας»: Το πλοίο που εξαφανίστηκε για 18 λεπτά και οδήγησε στην παράνοια το πλήρωμά του (Photos - Video)

«Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας»: Το πλοίο που εξαφανίστηκε για 18 λεπτά και οδήγησε στην παράνοια το πλήρωμά του (Photos - Video) - Media 

Ήταν Οκτώβρης του 1943 όταν το πιο τολμηρό πείραμα Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ και Άλμπερτ Αϊνστάιν έλαβε χώρα, γράφοντας ιστορία και μένοντας στα πρακτικά ως το ένα από τα πιο ανεξήγητα μυστήρια του κόσμου.
Πρωταγωνιστής, το πολεμικό πλοίο 89 μέτρων, US Eldridge, που κυριολεκτικά εξαφανίστηκε μπροστά στα μάτια των έκπληκτων θεατών από το λιμάνι της Φιλαδέλφειας, ταξίδεψε 350 χιλιόμετρα μακριά, μέχρι το Νόρφολκ της Βιρτζίνια και επανεμφανίστηκε… 18 λεπτά αργότερα, έχοντας γυρίσει από ένα ταξίδι που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα απαιτούσε περισσότερες από 24 ώρες μέχρι την επιστροφή.
Το πιο παράξενο; Κανείς δεν το είδε να πλέει προτού εμφανιστεί ξαφνικά στο λιμάνι… Το «Rainbow Project» -όπως είναι η επίσημη ονομασία του πειράματος, έμεινε στην ιστορία ως το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας», έχοντας στηριχθεί στη Θεωρία των Ενιαίων Πεδίων του Αϊνστάιν.
Η εμπλοκή του επιστήμονα δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, ωστόσο κανείς δε μπόρεσε να αποφανθεί με βεβαιότητα για το αν η μυστηριώδης εξαφάνιση του αντιτορπιλικού πλοίου και η απρόσμενη επανεμφάνισή του στο λιμάνι λίγο αργότερα, αποτελούν προϊόν οπτικής εξαφάνισης, τηλεμεταφοράς ή… χωροχρονική μετακίνησης.
Επρόκειτο, άλλωστε, για το απόλυτο επιστημονικό άλμα, που έθετε σε εφαρμογή τη θεωρία του Αϊνστάιν σύμφωνα με την οποία η βαρύτητα συνδέεται με τον ηλεκτρισμό και το μαγνητισμό.
Ένα αόρατο πλοίο
Κανείς δε γνώριζε τον τρόπο πραγματοποίησης του πειράματος, όλοι, όμως, υποψιάζονταν το γιατί: Το Πολεμικό Ναυτικό έψαχνε τρόπους να αιφνιδιάσει τον εκάστοτε εχθρό του και να τον εξολοθρεύσει χωρίς δικές του απώλειες. Και τι καλύτερο από ένα… αόρατο πλοίο γεμάτο μάχιμους στρατιώτες;
Αρχικά βέβαια, στόχευαν να «χτίσουν» γύρω του ένα ισχυρό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, το οποίο θα απωθούσε της εχθρικές τορπίλες να το πλήξουν. Αργότερα, όμως, το σχέδιο έμοιαζε «φτωχό» στα μάτια των ανικανοποίητων επιστημόνων, οι οποία συνέλαβαν την πιο επικίνδυνα υπέροχη ιδέα.  Να  «εξαφανίσουν» το πλοίο κάνοντας το αόρατο στο νερό και τον αέρα.
Στις 28 Οκτωβρίου του 1943, όλα είναι έτοιμα. Το Πολεμικό Ναυτικό θέτει σε εφαρμογή το παράτολμο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» στο λιμάνι της πόλης. Όλοι παρακολουθούν με αγωνία το πλοίο να ετοιμάζεται να απομακρυνθεί από τη ναυτική βάση με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο.
Και, πράγματι συμβαίνει! Παρότι στην πρώτη φάση του πειράματος, ο σκελετός του αντιτορπιλικού διαγραφόταν καθαρά στο νερό, λίγο αργότερα κανείς δε μπορούσε να διακρίνει το παραμικρό.
Δέκα οκτώ λεπτά εξαφάνισης
Το επανδρωμένο US Eldridge εξαφανίζεται από το λιμάνι της Φιλαδέλφειας με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικών πεδίων μπροστά στα μάτια τους. Λίγα λεπτά αργότερα, κάνει την εμφάνισή του στο Νόρφολκ της Βιρτζίνια, μόνο και μόνο για να επανεμφανιστεί από του πουθενά στη Φιλαδέλφεια. Τίποτα όμως δεν ήταν το ίδιο.
Οι μαρτυρίες θέλουν το πλήρωμα του πλοίου – «πειραματόζωου» να επιστρέφει με σημαντικές απώλειες σε δραματικά άσχημη κατάσταση. Ορισμένοι δεν επέστρεψαν ποτέ, με τους ειδικούς να κάνουν λόγο για «απώλειες κατά τη μεταφορά». Η μοίρα, όμως, ήταν ακόμη πιο σκληρή για όλους εκείνους που κατάφεραν να γυρίσουν. Αυτό που αντίκρισαν όσοι τόλμησαν να εισέλθουν στο US Eldridge  μετά την επανεμφάνισή του, ήταν αποτρόπαιο.
Άνθρωποι σε απόλυτη σύγχυση, λέγοντας ασυναρτησίες, με κενό βλέμμα, που έδιναν την εντύπωση πως είχαν χάσει τα λογικά τους, καθιστούσαν σαφές πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Άλλοι, είχαν χτιστεί κυριολεκτικό στους τοίχους του πλοίου, ενώ πολλοί είχαν χάσει τη δυνατότητα ομιλίας. Λέγεται, μάλιστα πως πολλοί από τους επιζώντες εξαφανίζονταν και επανεμφανίζοντας για ώρες μετά την επιστροφή του πλοίου στο λιμάνι.
Τίποτα πλέον δεν ήταν το ίδιο. Κάτι που κατάλαβε και ο ίδιος ο Αϊνστάιν.
Έχοντας τρομοκρατηθεί και ο ίδιος από τις συνέπειες του παράτολμου σχεδίου του, αποφάσισε να καταστρέψει κάθε τι που θα οδηγούσε στην πιθανή επανάληψη του πειράματος. Αυτός ήταν και ο λόγος που τα χειρόγραφά του δε βρέθηκαν ποτέ, καθώς -όπως λέγεται ότι υποστήριξε λίγο αργότερα-, «κανείς δεν ήταν έτοιμος για μία τόσο εξελιγμένη επιστημονική γνώση».
Ήταν ίσως η πρώτη φορά που ένας επιστήμονας έβαλε την ανθρωπότητα πάνω από τη δική του επιβεβαίωση και ικανοποίηση…
Πού βρισκόταν το πλοίο κατά τα 18 λεπτά της εξαφάνισής του;
Η απάντηση δόθηκε από το ναύτη Αλ Μπιέλεκ, ο οποίος υποστήριξε πως ήταν ένας από τους δύο που έθεσαν σε λειτουργία τα μηχανήματα στο δωμάτιο ελέγχου λίγο πριν το πλοίο εξαφανιστεί. Σύμφωνα με τον ίδιο, το γιγαντιαίο αντιτορπιλικό και το πλήρωμά του, ταξίδεψαν στο 1983 – δηλαδή 40 χρόνια μπροστά στο χρόνο. Όσο για το μέρος στο οποίο βρέθηκαν; Ήταν οι υπόγειες εγκαταστάσεις του προγράμματος «Μόντοκ» στο Λονγκ Άιλαντ.
Η «κατάρα» του US Eldridge  και το ταξίδι του στην Ελλάδα
Από εκείνη την ημέρα, όποιος τολμούσε να αναφέρει το ταξίδι του US Eldridge, έβλεπε στα μάτια όσων τον άκουγαν τον απόλυτο τρόμο. Οι αναμνήσεις ήταν πολλές και διόλου ευχάριστες, διότι κανείς δε μπόρεσε να ξεχάσει την τραγική κατάσταση στην οποία επέστρεψε το πλήρωμά του.

Η ιστορία του πλοίου, όμως, δεν τελειώνει εδώ. Μερικά χρόνια αργότερα, στις 15 Ιανουαρίου του 1951, ήρθε στην Ελλάδα ως «δώρο» της Αμερικής στο Πολεμικό Ναυτικό της χώρας μας στο πλαίσιο της αμερικανικής βοήθειας. Το όνομά του ήταν πλέον «Λέων».
Η «κατάρα» που το κυνηγούσε, ωστόσο, δεν έσβησε με την αλλαγή του ονόματός του. Ή μήπως ήταν ο θρύλος του που ασκούσε τόση γοητεία στους μεταγενέστερους, κάνοντας τους να φαντάζονται πράγματα που δεν υπήρχαν;
Πόση φαντασία πρέπει να έχει κανείς για να υποστηρίξει πως οι σελίδες του ημερολογίου του πλοίου από τον Αύγουστο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1943 λείπουν; Σίγουρα πολλή. Ωστόσο, κανείς αμφισβήτησε τους ναυτικούς που στήριξαν την αλήθεια της εν λόγω φήμης.
Κάπου στα μέσα του 1950, υπήρξαν μαρτυρίες πως το «Λέων» χάθηκε ξανά για δύο ολόκληρες ημέρες κατά τη διάρκεια ασκήσεων στο Ιόνιο, χωρίς να υπάρξει εξήγηση, παρά μόνο… αναμνήσεις.
Μετά την επανεμφάνισή του, παρατηρήθηκαν ορισμένες αλλαγές στο εσωτερικό του, με σημαντικότερη από αυτές το ανεξήγητο σφράγισμα μερικών από τις πόρτες του.
Ορισμένοι ναύτες παραδέχτηκαν πως ακόμα και στα ηλεκτρολογικά του πλοίου  είχαν σημειωθεί περίεργα φαινόμενα, με το πιο παράξενο όλων την ύπαρξη καλωδίων που έμοιαζαν να ξεκινούν από το πουθενά και… να καταλήγουν στο πουθενά.
Παρότι το  Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ δεν έχει αποδεχθεί την εφαρμογή του Πειράματος της Φιλαδέλφειας, πηγές του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού αναφέρουν πως μέρος του ηλεκτρικού εξοπλισμού και άλλων μηχανικών εξαρτημάτων, είχε απομακρυνθεί από το πλοίο και επιστραφεί στους Αμερικανούς.
Θεωρία που υποστηρίζει την άποψη αυτή, αναφέρεται στο βιβλίο «Το πείραμα της Φιλαδέλφειας» που φέρει την υπογραφή του Τσαρλς Μπέρλιτζ.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα, όταν το «Λέων» ταξίδεψε από την Αμερική στην Ελλάδα, στα χαρτιά παρουσιαζόταν να έχει βάρος 1.520 τόνων, ενώ στα ελληνικά έγγραφα, αναφέρεται ως «αντιτορπιλικό 1.900 τόνων».
Ο ίδιος, αποδίδει τη διαφορά των 380 τόνων, στο βάρος των μηχανημάτων που τοποθετήθηκαν στο πλοίο λίγο πριν λάβει χώρα το πείραμα, που σκοπό είχαν να «συνεργαστούν» με τους ηλεκτρομαγνήτες ώστε να κάνουν το US Eldridge  αόρατο.
Αλήθεια; Υπερβολές; Δεν θα μάθουμε ποτέ.
Αυτό που δε μπορεί να αμφισβητηθεί είναι το γεγονός πώς όσοι γνώριζαν εκείνους που μπήκαν και ταξίδεψαν στο εσωτερικό του, δε σταμάτησαν λεπτό να υποστηρίζουν πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Μαρτυρίες θέλουν τους ναύτες να έχουν αποκτήσει νευρολογικά προβλήματα, με πολλούς από αυτούς να αντιμετωπίζουν μέχρι και συμπτώματα σοβαρών ψυχικών διαταραχών.
Το βλέμμα τους θύμιζε την κατάσταση των στρατιωτών που έλαβαν μέρος στο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας», ενώ βίωναν και τρομακτικές παραισθήσεις χωρίς κανείς να μπορεί να εξηγήσει το πώς συνδέονταν οι δύο περιπτώσεις…
Σήμερα, το θρυλικό US Eldridge   – Λέων δεν υπάρχει.  Διαλύθηκε στο τέλος της δεκαετίας του ’90, έχοντας μεταφερθεί στο Ναύσταθμο της Σούδας.
Η ιστορία του, όμως, ποτέ δεν ξεχάστηκε…
Πηγή: menshouse.gr

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Καιρός: Ο Γιάννης Καλλιάνος προειδοποιεί για νέο κύμα κακοκαιρίας

Καιρός: Ο Γιάννης Καλλιάνος προειδοποιεί για νέο κύμα κακοκαιρίας

Με ανάρτησή του στο facebook, ο μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος προειδοποιεί για αλλαγές στο σκηνικό του καιρού από την ερχόμενη Τρίτη.  





Όπως αναφέρει: "Από την ερχόμενη εβδομάδα όλα θα αλλάξουν. Αίτιο θα είναι η «γέννηση» ενός βαρομετρικού χαμηλού στην βόρεια Ιταλία όπου μέσα στη Δευτέρα θα δώσει βροχές και καταιγίδες στα δυτικά, κεντρικά και βόρεια τμήματα της χώρας. Το "κυρίως μενού" όμως θα έρθει από την Τρίτη, όπου καθώς το βαρομετρικό χαμηλό θα κινείται νοτιότερα και θα πλησιάζει ολοένα και περισσότερο τη χώρα μας, θα ισχυροποιείται, με αποτέλεσμα οι βροχές και οι καταιγίδες να είναι γενικευμένες και ισχυρές σε ένταση και διάρκεια.

Από την Τρίτη έως τουλάχιστον και την Πέμπτη το βράδυ, σχεδόν στο σύνολο της χώρας, θα εκδηλώνονται πολύ δυνατές βροχές και καταιγίδες και πιθανότατα και ισχυρές χαλαζοπτώσεις. Οι μετεωρολογικές συνθήκες θα είναι ευνοϊκές για την εκδήλωση «βίαιων» φαινομένων.
Παράλληλα θα ενισχύονται και οι άνεμοι με αποτέλεσμα την Τετάρτη, για παράδειγμα, οι εντάσεις τους να φτάνουν τα 8-9 μποφόρ σε αρκετές περιοχές του Αιγαίου.


Υπάρχει αυξημένη πιθανότητα και για 2η «γέννηση» ενός νέου βαρομετρικού χαμηλού στην περιοχή της Κρήτης την Παρασκευή το πρωί, με αποτέλεσμα η κακοκαιρία να πάρει παραταθεί έως και το πρωί του Σαββάτου, ώσπου το χαμηλό αυτό δηλαδή να απομακρυνθεί και να πλησιάσει την περιοχή της Κύπρου.

Σας ενημερώνω από τώρα ώστε εσείς ειδικά οι αγρότες να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα σας για την καλύτερη προστασία των καλλιεργειών σας. Επίσης υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο για καθυστερήσεις στις πτήσεις κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης των ισχυρών φαινομένων ή ακόμη και για απαγορευτικά στα θαλάσσια δρομολόγια λόγω των θυελλωδών ανέμων.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα σας δώσω από αύριο Κυριακή, ώστε να γνωρίζω ακριβώς τις περιοχές που θα επηρεαστούν από τις πιο ισχυρές βροχές και καταιγίδες της ερχόμενης εβδομάδας.

Στο γράφημα μπορείτε να δείτε ακριβώς την κίνηση του βαρομετρικού χαμηλού αλλά και την πιθανή κίνηση του δεύτερου χαμηλού που θα κινηθεί από την Κρήτη έως και την Κύπρο".

  



πηγή:www.newsit.gr

Τρίτο και... καλύτερο! Χρυσή η Στεφανίδη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου

Τρίτο και... καλύτερο! Χρυσή η Στεφανίδη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου


- Ο... χορός των μεταλλίων για την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου του Βελιγραδίου δεν σταματά
- Μετά το ασημένιο του Φιλιππίδη στο άλμα επί κοντώ και το χάλκινο της Παπαχρήστου στο τριπλούν ήρθε η σειρά της Κατερίνας Στεφανίδη να φέρει το... καλύτερο όλων
- Με άλμα στα 4:85 η χρυσή Ολυμπιονίκης του Ρίο ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο επι κοντώ γυναικών
- Η Ελλάδα έφθασε έτσι τα 29 μετάλλια στη διοργάνωση










Το πρώτο διήμερο του 34ου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος κλειστού στίβου στο Βελιγράδι είναι γεμάτο... μετάλλια για τα ελληνικά χρώματα.
Η.. χρυσή μας Κατερίνα Στεφανίδη ήταν το φαβορί στο επί κοντώ γυναικών για το "μεγάλο" μετάλλιο στο 34ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου του Βελιγραδίου και το επιβεβαίσε με τον καλύτερο τρόπο. Η Ελληνίδα αθλήτρια μετά το ασημένιο μετάλλιο πριν από δύο χρόνια στην Πράγα έφθασε στην κορυφή και αυτής της διοργάνωσης.
Παράλληλα κατέκτησε το τρίτο μετάλλιο για τη χώρα μας στο ευρωπαϊκό του Βελιγραδίου, μετά το ασημένιο του Κώστα Φιλιπίδη στο επί κοντώ και το χάλκινο της Βούλας Παπαχρήστου στο τριπλούν και ανέβασε στα 29 την συγκομιδή μεταλλίων της χώρας μας στη διοργάνωση.

Μετά από έναν συγκλονιστικό αγώνα -με έξυπνη στρατηγική- κόντρα στην Γερμανίδα Λίζα Ρίζιχ, η Ελληνίδα χρυσή Ολυμπιονίκης του Ρίο κατάφερε να περάσει με την πρώτη τα 4.80 και 4.85 μέτρα, άλματα που την έστειλαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου (δεν πήδηξε στα 4.70 και στα 4.75, περιμένοντας το λάθος της Γερμανίδας). Τα 4.85 της Στεφανίδη αποτελούν και την καλύτερη φετινή επίδοση στην Ευρώπη.
Γνωρίζοντας πως έχει πάρει το χρυσό, η Στεφανίδη προσπάθησε να περάσει το 4,91, που είναι ρεκόρ της Ισινμπάγεβα, αλλά είχε τρεις άκυρες. Το ασημένιο ασημένιο μετάλλιο -όπως είπαμε- εξασφάλισε η Γερμανίδα Λίζα Ρίζιχ με 4.75μ. και το χάλκινο η Σουηδή Αντζέλικα Μπένγκντσον με 4.55μ.

Η κατάταξη:
1.Κατερίνα Στεφανίδη (Ελλάδα) 4.85μ
2.Λίζα Ρίζιχ (Γερμανία) 4.75μ
3.Αντζέλικα Μπένγκτσον (Σουηδία) 4.55μ
3.Μαρίνα Κιλίπκο (Ουκρανία) 4.55μ
5.Μιχαέλα Μέιγερ (Σουηδία) 4.55μ
6.Λίζα Γκούναρσον (Σουηδία) 4.55μ
6.Μίνα Νικάνεν (Φινλανδία) 4.55μ
8.Βίλμα Μούρτο (Φινλανδία) 4.40μ
8.Τίνα Σούτεχ (Σλοβενία) 4.40μ
10.Ανίκα Ρόλοφ (Γερμανία) 4.40μ
11.Αντζέλικα Μόσερ (Ελβετία) 4.40μ
12.Ιρίνα Γιακάλτσεβιτς (Λευκορωσία) 4.40μ
13.Ρομάνα Μαλακόβα (Τσεχία) 4.40μ

πηγή:www.newsit.gr