ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Φιλιππίδης αργυρός! Η πρώτη μεγάλη επιτυχία της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου

Φιλιππίδης αργυρός! Η πρώτη μεγάλη επιτυχία της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στίβου

-Στο βάθρο των νικητών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος κλειστού στίβου του Βελιγραδίου ανέβηκε ο Κώστας Φιλιππίδης
-Ο πρωταθλητής του επί κοντώ κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στην πρεμιέρα της διοργάνωσης
-Ανέβηκε στο βάθρο των νικητών περνώντας με επιτυχία τα 5,85 μ.
-Η επίδοσή του αποτελεί νέο πανελλήνιο ρεκόρ









Η πρώτη μερα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος κλειστού στίβου του Βελιγραδίου... φύλαγε μια βόλτα από το βάθρο για την Ελλάδα.

Τα κατάφερε ο Κώστας Φιλιππίδης στο επί κοντώ, ο οποίος έτσι κι αλλιώς ήταν ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση ενός μεταλλίου στο αγώνισμα.

Ο αθλητής του Δημήτρη Κυττέα πέρασε με τη δεύτερη προσπάθεια τα 5,85 μ., σημειώνοντας νέο πανελλήνιο ρεκόρ. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν δικό του με 5,84μ από τις 21/2/16 στο Κλερμόν Φεράν της Γαλλίας. Με αυτή την επίδοση κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο, το οποίο είναι το 27ο της Ελλάδας στην ιστορία της διοργάνωσης.

Ο πήχης -μετά τα 5,85μ.- ανέβηκε στα 5,90 μ., ύψος στο οποίο ο Φιλιππίδης απέτυχε τρεις φορές να το περάσει.

Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Πολωνός με την ίδια επίδοση, αλλά είχε καλύτερες προσπάθειες από τον Ελληνα αθλητή, ενώ τρίτος κατετάγη ο συμπατριώτης του Βοϊτσετσόφσκι επίσης με 5,58μ.


Ο Εμμανουήλ Καραλής κατετάγη 11ος με 5,50μ. και απέτυχε να περάσει το 5,60 μ. σε τρεις προσπάθειες. Ο Καραλής είναι γεννημένος στις 26/11/1986 και σήμερα έγινε 17 ετών και 134 ημερών. Έτσι, έγινε ο νεαρότερος επικοντιστής που μετέχει ποτέ σε Ευρωπαϊκό κλειστού. Ταυτόχρονα έγινε και ο νεαρότερος Έλληνας αθλητής που έχει πάρει μέρος στη διοργάνωση. Το ατομικό ρεκόρ του Καραλή στον κλειστό είναι 5.70μ.
Η τελική κατάταξη:

1. Πιοτρ Λίσεκ (Πολωνία) 5.85μ.
2. Κώστας Φιλιππίδης (Ελλάδα) 5.85μ. (Νέο πανελλήνιο ρεκόρ κλειστού στίβου)
3. Πάβελ Βογιεκόβσκι (Πολωνία) 5,85μ. (καλύτερη φετινή επίδοση)
4. Γιαν Κούντλιτσκα (Τσεχία) 5.80 (καλύτερη φετινή επίδοση)
5. Ράφαελ Χολτσντέπε (Γερμανία) 5.80μ. (καλύτερη φετινή επίδοση)
6. Αξέλ Σαπέλ (Γαλλία) 5.80μ. (ατομικό ρεκόρ)
7. Ιβάν Χόρβατ (Κροατία) 5,.75μ.
8. Μάρεκς Άρεντς (Λευκορωσία) 5.60 (καλύτερη φετινή επίδοση)
9. Στάνλεϊ Ζόσεφ (Γαλλία) 5.60μ.
10. Κέβιν Μενάλντο (Γαλλία) 5.60
11. Εμμανουήλ Καραλής (Ελλάδα) 5.50μ.
12. Φλοριάν Γκαούλ (Γερμανία) εγκατέλειψε

Συγχαρητήρια υφυπουργού Αθλητισμού Γ. Βασιλειάδη σε Φιλιππίδη για το ασημένιο μετάλλιο στο Βελιγράδι


Τα θερμά του συγχαρητήρια έστειλε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης στον Κώστα Φιλιππίδη για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στον τελικό του επί κοντώ ανδρών στο ευρωπαϊκό πρωτάθιλημα κλειστού στίβου που διεξάγεται στο Βελιγράδι. "Ο ελληνικός κλασικός αθλητισμός έζησε ακόμη μια μεγάλη βραδιά. Καλή συνέχεια στη διοργάνωση σε όλους τους Έλληνες αθλητές που ακολουθούν", ανέφερε μεταξύ άλλων σε δήλωσή του ο κ Βασιλειάδης.

Κ. Μητσοτάκης: "Ένα μεγάλο μπράβο στον Κ. Φιλιππίδη"


Συγχαρητήρια στον Κ. Φιλιππίδη για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στο άλμα επί κοντώ, στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου που διεξάγεται στο Βελιγράδι, έδωσε μέσω διαδικτύου ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

"Ένα μεγάλο μπράβο στον Κ. Φιλιππίδη για το ασημένιο μετάλλιο. Η Ελλάδα έχει τις δυνατότητες να «πετάει» πάντα ψηλά!", έγραψε στο λογαριασμό του στο twitter o πρόεδρος της ΝΔ.

πηγή:www.newsit.gr


wsit.gr

Εικόνες ντροπής! Δάση έχουν μετατραπεί σε νεκροταφεία στην Αθήνα

Εικόνες ντροπής! Δάση έχουν μετατραπεί σε νεκροταφεία στην Αθήνα



Εικόνες ντροπής κατέγραψε η κάμερα της εκπομπής Live News του Νίκου Ευαγγελάτου στο Ε. Άνθρωποι που δεν έχουν τα χρήματα να "νοικιάσουν" για επιπλέον χρόνια τάφους, θάβουν τους δικούς τους ανθρώπους σε δάση κοντά στα νεκροταφεία της Αθήνας. Και όλα αυτά ενώ συνεχίζεται το "μπλόκο" στην αποτέφρωση των νεκρών στην Ελλάδα.








Οι εικόνες, που βλέπετε στο βίντεο, είναι από τον Χολαργό, μια ανάσα δηλαδή από το κέντρο της Αθήνας. Συμπολίτες μας που δεν είχαν χρήματα για να συνεχίσουν να πληρώνουν τοςυ τάφους των δικών τους ανθρώπων μετά το πέρας της τετραετίας, δημιούργησαν ένα παρά - νεκροταφείο, λίγα μέτρα από το κανονικό. Οι σοροί των νεκρών δεν έχουν λιώσει και πάνω στην απελπίσια τους, "έθαψαν" και πάλι τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Και ενώ τα νεκροταφεία της χώρας είναι "ασφυκτικά" γεμάτα και τα "ενοίκια" είναι πανάκριβα, συνεχίζεται το "μπλόκο" στην αποτέφρωση, παρά το γεγονός ότι υπάρχει νόμος για αποτεφρωτήριο στην Ελλάδα εδώ και χρόνια.

Δείτε στο βίντεο όλα όσα αποκάλυψε η εκπομπή Live News



πηγή:www.newsit.gr

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ! Οι δραματικές στιγμές πριν φύγει για πάντα ο Λάμπρος Κωνσταντάρας

4_232

Στις 5  Ιουνίου 1985 δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Εικόνες (τεύχος 31) οι εντυπώσεις μου από τη συνάντησή μου με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, στο σπίτι του στη Βάρκιζα.
Εντελώς άφωνος, από δυο εμφράγματα, είχε αποσυρθεί από το θέατρο και τον κόσμο δυο χρόνια. Μετά λίγες εβδομάδες ο δημοφιλής  καλλιτέχνης έφυγε για πάντα…
Aποσπάσματα:
Εδώ και δυο χρόνια ένας άνθρωπος μένει έγκλειστος στον ίδιο τον εαυτό του…Πρόκειται για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, που απομονωμένος σ΄ενα διαμέρισμα στη Βάρκιζα,με τη γυναίκα του Φιλιώ, δεν θέλει να μιλήσει με κανένα, αποφεύγει να διαβάσει εφημερίδα και να δει τηλεόραση – εκτός από τα αθλητικά – και με πείσμα έχει κόψει τον ομφάλιο λώρο με τον έξω κόσμο…
Έγκλειστος ποιός; Ο Λάμπρος που όταν βρισκότανε σε αέναη κίνηση, έσφυζε από ζωή πάνω στη σκηνή του θεάτρου, μπροστά στα φώτα και τις κάμερες, ανάμεσα στους φίλους και τις θαυμάστριες, στον ανώνυμο κόσμο που τον λάτρευε…Τώρα δεν μιλάει σε κανένα, παρά μόνο στη γυναίκα του Φιλιώ και στο γιό του Δημήτρη, όταν έρχεται να τον δει… Οι κουβέντες του οι απαραίτητες, συνοδευόμενες από νοήματα…Ναί – Όχι – Νερό… Λέξεις συντήρησης, απομόνωσης και γαλήνης, της σιωπής…
… « Στο διάβολο », λέει ο Λάμπρος. Είναι η μόνη φράση που βγαίνει πεντακάθαρα από το στόμα του…Και μετά γράφει στο χαρτί, με το αριστερό του χέρι, τρεις συγκλονιστικές λέξεις: «γιατί σε μένα;»…

Όταν τον είδα, βρισκόταν ανακαθιστός στο κρεβάτι του με φανελίτσα και σλιπάκι. Άντρακλας. Απαράλλαχτος όπως πριν 25 χρόνια, που έπαιζε τερματοφύλακας στην ομάδα των ηθοποιών κατά των δημοσιογράφων…

-Γειά σου παιχταρά τερματοφύλακα, του είπα, έσκυψα και τον φίλησα.
Το βλέμμα του καρφώθηκε σαν μαχαιριά στα μάτια μου. Και τα δικά του, τα καταγάλανα, βουρκώσανε… Είμαι σίγουρος πως χάρηκε που τον είπα παιχταρά, παρά να τον εξυμνούσα ως ηθοποιό ή ως δον ζουάν ή ως ρέκορντμαν ακροαματικότητας στη τηλεόραση, αφού ως «Λαμπρούκος» είχε πλησιάσει το εκατό τα εκατό!
…Κι΄ όταν κάποιοι θαυμαστές περνάνε κάτω από τη βεράντα του στο πρώτο όροφο και τον γνωρίζουν, αυτός τους γνέφει με το σήμα της νίκης… Γιατί ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, αν και κλεισμένος σιωπηλά στον εαυτό του, ξέρει πως έχει νικήσει όλα τα ανθρώπινα πάθη…Τον εγωισμό, την αλαζονεία, την απληστία και τόσα άλλα…
… Βουβός αλλά χαμογελαστός…Του μιλούσα και  μου έγραφε στο μπλοκάκι…
–  Θα ξανάρθω, του είπα.
Με κοίταξε κατάματα και έγραψε στο χαρτί  » ίσως να μη ξανασυναντηθούμε…»
Φεύγοντας, είχα την εντύπωση ότι ο Λάμπρος Κωνσταντάρας δεν άντεχε βουβός, απομονωμένος από τον κόσμο… Ήθελε να φύγει, για να τον θυμούνται όπως ήταν στη ζωή, στη σκηνή και να μη σχολιάζουν με θλίψη ότι είχε χάσει τη φωνή του, την ενεργητικότητά του, έγκλειστος σε ένα σπίτι μακριά από το θέατρο και το στούντιο… Η εντύπωση έγινε πεποίθηση, όταν θυμήθηκα ότι  την  τελευταία του γραφή στο χαρτάκι, την έσκισε με νευρικότητα σε κομματάκια…

 Αντιγράφω από το ημερολόγιό του, που μου έδωσε:
…( μετά από μεγάλες λόρδες στο Παρίσι ) βρίσκω δουλειά ως φωτομοντέλο σε διαφημίσεις των «Πεζό» και «Φίλιπς» και κυρίως του μεγαλύτερου ράφτη του Παρισιού, του Κριντ κι΄άρχισα να κερδίζω χρήματα…Έπαιρνα 200 φράγκα τη φωτογραφία κι΄έτσι μπόρεσα να ανανεώσω τη γκαρνταρόμπα μου και να γνωρίσω καλύτερο κόσμο του «Μον Παρνάς». Δεν θα ξεχάσω ένα βράδυ, που με μιά συντροφιά φίλων γνώρισα την Έντιθ Πιάφ. Τραγουδούσε στις αυλές των λαικών πολυκατοικιών, ήταν τύπος της γειτονιάς κι΄όλοι την φώναζαν «λα μομ Πιάφ», δηλαδή η μούμια Πιάφ…Εκείνο το βράδυ ο Ανρί Γκαρά, διάσημος τότε, της έδωσε ένα γερό φιλοδώρημα. Πριν λίγο καιρό, ενώ οι δίσκοι της Πιάφ πουλιόνταν σε όλο τον κόσμο, ο Γκαρά, ο μεγάλος γόης της εποχής του, αυτοκτονούσε πάμπτωχος και ξεχασμένος από τους πάντες…
πηγή:24wro.com.gr