ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Δύσκολες ώρες για την Αρλέτα - Σε κρίσιμη κατάσταση

Δύσκολες ώρες για την Αρλέτα - Σε κρίσιμη κατάσταση

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Αθήνας η Αρλέτα. Η μεγάλη ερμηνεύτρια και μοναδική τραγουδοποιός αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια σοβαρά προβλήματα με την υγεία της.






Σύμφωνα με πληροφορίες η κατάστασή της είναι τόσο κρίσιμη που οι γιατροί κάνουν προσπάθεια να την κρατήσουν στη ζωή.

Η 72χρονη Αρλέτα είχε πάθει εγκεφαλική αιμορραγία στις 11 Φεβρουαρίου του 2008 λίγο πριν από μια προγραμματισμένη συναυλία της. Είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο του Βόλου. Παρά την μεγάλη της περιπέτεια τότε και την κρισιμότητα της κατάστασής της είχε καταφέρει να αναρρώσει.

Σε συνέντευξη που είχε δώσει το Νοέμβριο του 2016 στο in.gr είχε δηλώσει: «Ήδη έχω κερδίσει τρεις φορές τον «κύριο» που λέγεται θάνατος, τι να πω, νομίζω ότι μάλλον έχουν σωθεί οι φορές μου... Το ότι ζω αυτή τη στιγμή μάλλον είναι θαύμα».
Όλοι προσευχόμαστε για ακόμα ένα!

Με πληροφορίες από thepressroom.gr

Εκκενώνονται τα δικαστήρια! Τηλεφώνημα για ρουκέτα!

Εκκενώνονται τα δικαστήρια! Τηλεφώνημα για ρουκέτα!


- Συναγερμός αυτή την ώρα στα δικαστήρια της Ευελπίδων
- Η αστυνομία προχωρά στην εκκένωσή τους μετά από τηλεφώνημα στο ΕΘΝΟΣ
- Ο άγνωστος είπε ότι θα ρίξει ρουκέτα στο κτίρ






























Εκκενώνονται αυτή την ώρα τα δικαστήρια στην οδό Ευελπίδων μετά από τηλεφώνημα αγνώστου για ρίψη ρουκέτας!

Ο άγνωστος τηλεφώνησε στο ΕΘΝΟΣ και είπε ότι είναι μέλος της τρομοκρατικής ομάδας «Σέχτα Επαναστατών». 

Στην συνέχεια ανέφερε ότι θα ριφθεί ρουκέτα στα δικαστήρια της Ευελπίδων.


πηγή:www.newsit.gr



Ζάκυνθος: Διεκδικεί το περίφημο Ναυάγιο - Εμφανίστηκε η οικογένεια του πλοιοκτήτη [pics]

Ζάκυνθος: Διεκδικεί το περίφημο Ναυάγιο - Εμφανίστηκε η οικογένεια του πλοιοκτήτη [pics]

Η οικογένεια ζητάει να απαγορευτεί κάθε μορφής επέμβαση στο κουφάρι του πλοίου χωρίς την έγκριση του πλοιοκτήτη. Λύνουν τη σιωπή τους μετά από 37 ολόκληρα χρόνια...






Η αντιπαράθεση ανάμεσα στον δήμο Ζακύνθου και στην οικογένεια Σουλάνη έχει εξελιχθεί σε πολύμηνη «ναυμαχία», με αφορμή την κυριότητα του ναυαγίου. Η οικογένεια Σουλάνη διεκδικεί την κυριότητα του γνωστού αξιοθέατου της Ζακύνθου και σύμφωνα με τη Real News, την περασμένη Τρίτη συζητήθηκε στο Ειρηνοδικείο της Ζακύνθου η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η κόρη του φερόμενου ως ιδιοκτήτη και δικηγόρος Ελένη Σουλάνη, με την οποία ζητά να απαγορευτεί κάθε μορφής επέμβαση στο κουφάρι του πλοίου χωρίς την έγκριση του πλοιοκτήτη. Όπως δήλωσε στην εφημερίδα η κυρία Σουλάνη: «Το κουφάρι του πλοίου ανήκει στους ιδιοκτήτες του». «Το κράτος δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια όλα αυτά τα χρόνια για την απόκτηση και τη συντήρησή του, την οποία θυμήθηκε έπειτα από 37 χρόνια, πιστεύοντας ότι οι ιδιοκτήτες έχουν εξαφανιστεί» συμπλήρωσε.



Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νίκος Τσίπηρας περνά στην αντεπίθεση και απαντά στη δικηγόρο και κόρη του ιδιοκτήτη: «Το εγκαταλείψατε πριν από πολλά χρόνια. Τώρα το πλοίο ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο και στη Ζάκυνθο». Ο «Παναγιώτης» όπως θυμούνται οι παλαιότεροι στο νησί ναυάγησε στη συγκεκριμένη παραλία τον Οκτώβριου του 1980. 

Από τότε, εξελίχθηκε σε αξιοθέατο, σμιλεμένο από το χρόνο και τις καιρικές συνθήκες που προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες.

Σημειώνεται ότι η διαμάχη ξεκίνησε όταν τον περασμένο Μάιο ο Δήμος Ζακύνθου αποφάσισε να συνεργαστεί με τον ΤΕΙ Ιονίων Νήσων για την έναρξη εργασιών συντήρησης στο ναυαγισμένο κουφάρι του φορτηγού πλοίου «Παναγιώτης», με σκοπό την προστασία των τουριστών της περιοχής. Προτού όμως ξεκινήσουν οι εργασίες, οι αρμόδιοι φορείς έλαβαν το εξώδικο. Όσο για τους ισχυρισμούς από τους αρμόδιους φορείς του νησιού βάσει των οποίων το πλοίο «Παναγιώτης» είναι ένα κατασχεμένο πλοίο από το κράτος η κυρία Σουλάνη αναφέρει: «Είναι αναληθείς και δεν προκύπτουν από κανένα δημόσιο βιβλίο».

Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η ίδια, ο πατέρας της ασχολείτο πολλά χρόνια με τον χώρο της ναυτιλίας και κατείχε πολλές πλοιοκτησίες από το 1959, ενώ «ποτέ δεν αδράνησε για την ιδιοκτησία του» καθώς «επισκεπτόταν το πλοίο αυτός και συνεργάτες του, καθαρίζοντάς το και επιβλέποντάς το».


Πηγή: Εφημερίδα Real News