- Συναγερμός αυτή την ώρα στα δικαστήρια της Ευελπίδων - Η αστυνομία προχωρά στην εκκένωσή τους μετά από τηλεφώνημα στο ΕΘΝΟΣ - Ο άγνωστος είπε ότι θα ρίξει ρουκέτα στο κτίρ
Εκκενώνονται αυτή την ώρα τα δικαστήρια στην οδό Ευελπίδων μετά από τηλεφώνημα αγνώστου για ρίψη ρουκέτας! Ο άγνωστος τηλεφώνησε στο ΕΘΝΟΣ και είπε ότι είναι μέλος της τρομοκρατικής ομάδας «Σέχτα Επαναστατών». Στην συνέχεια ανέφερε ότι θα ριφθεί ρουκέτα στα δικαστήρια της Ευελπίδων. πηγή:www.newsit.gr
Η οικογένεια ζητάει να απαγορευτεί κάθε μορφής επέμβαση στο κουφάρι του πλοίου χωρίς την έγκριση του πλοιοκτήτη. Λύνουν τη σιωπή τους μετά από 37 ολόκληρα χρόνια...
Η αντιπαράθεση ανάμεσα στον δήμο Ζακύνθου και στην οικογένεια Σουλάνη έχει εξελιχθεί σε πολύμηνη «ναυμαχία», με αφορμή την κυριότητα του ναυαγίου. Η οικογένεια Σουλάνη διεκδικεί την κυριότητα του γνωστού αξιοθέατου της Ζακύνθου και σύμφωνα με τη Real News, την περασμένη Τρίτη συζητήθηκε στο Ειρηνοδικείο της Ζακύνθου η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η κόρη του φερόμενου ως ιδιοκτήτη και δικηγόρος Ελένη Σουλάνη, με την οποία ζητά να απαγορευτεί κάθε μορφής επέμβαση στο κουφάρι του πλοίου χωρίς την έγκριση του πλοιοκτήτη. Όπως δήλωσε στην εφημερίδα η κυρία Σουλάνη: «Το κουφάρι του πλοίου ανήκει στους ιδιοκτήτες του». «Το κράτος δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια όλα αυτά τα χρόνια για την απόκτηση και τη συντήρησή του, την οποία θυμήθηκε έπειτα από 37 χρόνια, πιστεύοντας ότι οι ιδιοκτήτες έχουν εξαφανιστεί» συμπλήρωσε. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νίκος Τσίπηρας περνά στην αντεπίθεση και απαντά στη δικηγόρο και κόρη του ιδιοκτήτη: «Το εγκαταλείψατε πριν από πολλά χρόνια. Τώρα το πλοίο ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο και στη Ζάκυνθο». Ο «Παναγιώτης» όπως θυμούνται οι παλαιότεροι στο νησί ναυάγησε στη συγκεκριμένη παραλία τον Οκτώβριου του 1980. Από τότε, εξελίχθηκε σε αξιοθέατο, σμιλεμένο από το χρόνο και τις καιρικές συνθήκες που προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες. Σημειώνεται ότι η διαμάχη ξεκίνησε όταν τον περασμένο Μάιο ο Δήμος Ζακύνθου αποφάσισε να συνεργαστεί με τον ΤΕΙ Ιονίων Νήσων για την έναρξη εργασιών συντήρησης στο ναυαγισμένο κουφάρι του φορτηγού πλοίου «Παναγιώτης», με σκοπό την προστασία των τουριστών της περιοχής. Προτού όμως ξεκινήσουν οι εργασίες, οι αρμόδιοι φορείς έλαβαν το εξώδικο. Όσο για τους ισχυρισμούς από τους αρμόδιους φορείς του νησιού βάσει των οποίων το πλοίο «Παναγιώτης» είναι ένα κατασχεμένο πλοίο από το κράτος η κυρία Σουλάνη αναφέρει: «Είναι αναληθείς και δεν προκύπτουν από κανένα δημόσιο βιβλίο». Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η ίδια, ο πατέρας της ασχολείτο πολλά χρόνια με τον χώρο της ναυτιλίας και κατείχε πολλές πλοιοκτησίες από το 1959, ενώ «ποτέ δεν αδράνησε για την ιδιοκτησία του» καθώς «επισκεπτόταν το πλοίο αυτός και συνεργάτες του, καθαρίζοντάς το και επιβλέποντάς το». Πηγή: Εφημερίδα Real News
Ένα αποκαλυπτικό βίντεο έχει ανεβάσει η efsyn.gr για τα πραγματικά πιστεύω των ηγετικών στελεχών της Χρυσής Αυγής.
Όπως θα δείτε στο βίντεο πρόκειται για μια «συναυλία» που διοργανώθηκε στην Αθήνα στις 30.1.2005. Στο βίντεο εμφανίζονται ο ίδιος ο Νίκος Μιχαλολιάκος, αλλά και τα πιο γνωστά ηγετικά στελέχη: Ηλίας Κασιδιάρης, Ηλίας Παναγιώταρος, Γιώργος Γερμενής, Αρτέμης Ματθαιόπουλος, Γιώργος Μισιάκας (Μάστορας). Όπως θα δείτε τραγουδούν τον εθνικό ύμνο κάνοντας το ναζιστικό χαιρετισμό, οι σημαίες που υπάρχουν είναι μόνο ναζιστικές (η σημαία των SS και η πολεμική σημαία της Βέρμαχτ) ενώ τα συνθήματα που ακούγονται ανάμεσα στα ρατσιστικά τραγούδια που ακούγονται είναι ναζιστικά. Κυρίαρχα το Sieg Heil (Ζήτω η Νίκη), Juden Raus (Έξω οι Εβραίοι). Επίσης όλοι τραγουδούν το ναζιστικό ύμνο Deutscheland Uber alles (Υπεράνω όλων η Γερμανία). Οι Γερμανοί καλεσμένοι της συναυλίας είναι δυο νεοναζί μουσικοί η Annet και ο Muller. Η Annet Moeck είναι αυτή που τραγουδά το Deutscheland uber alles και ο Muller μετά από παρακλήσεις των παρισταμένων τραγουδά το «Η Αφρική για τους πιθήκους, η Ευρώπη για τους λευκούς/ Βάλτε τους πιθήκους σε ένα πλοίο και στείλτε τους να πνιγούν». Για την ιστορία ο Muller πέθανε το 2009 και η Annet μπήκε σε πρόγραμμα επανένταξης από τις γερμανικές αρχές... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Η ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής
«Η Χρυσή Αυγή είναι η μόνη δύναμη που αντιστέκεται στη γερμανική οικονομική κατοχή γι’ αυτό και τα χρηματοδοτούμενα όργανα της Μέρκελ και του γερμανικού ΥΠΕΞ (που επιδοτούνται από το γερμανικό ίδρυμα Rosa Luxemburg) αναμασούν διαρκώς τις ίδιες και τις ίδιες συκοφαντικές αθλιότητες. Η ραγδαία άνοδος και τα διψήφια ποσοστά της Χρυσής Αυγής έχουν τρομοκρατήσει τα παπαγαλάκια της Μέρκελ και του Σόιμπλε. Τον αγώνα του Λαϊκού Συνδέσμου για μια Ελλάδα που θα ανήκει πραγματικά στους Έλληνες δεν θα τον σταματήσει η άθλια ψευδολογία και η προπαγάνδα της γερμανικής ανθελληνικής ολιγαρχία και των εγχώριων υποτακτικών της». πηγη: efsyn.gr