ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Πόσα αυγά επιτρέπεται να τρώτε ανά εβδομάδα

Πόσα αυγά επιτρέπεται να τρώτε ανά εβδομάδα

Ένα μεσαίου μεγέθους αυγό περιέχει περίπου 186 mg χοληστερόλης, ποσότητα που αντιστοιχεί στο 62% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης για έναν ενήλικα.

Τα αυγά είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές στον πλανήτη. Ωστόσο, έχουν μια κακή φήμη, επειδή οι κρόκοι είναι πλούσιοι σε χοληστερόλη.
Πολλοί πιστεύουν ότι αν καταναλώνουν τροφές με χοληστερόλη, τότε αυτόματα αυξάνουν και τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και συμβάλλουν στην καρδιακή νόσο. Αλλά δεν είναι τόσο απλό. Όσο περισσότερο χοληστερόλη καταναλώνουμε, τόσο λιγότερη χρειάζεται να παράγει το σώμα σας.
Η χοληστερόλη είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος του σώματος. Είναι ένα δομικό μόριο που είναι συμβάλλει καίρια στην σύσταση κάθε κυτταρικής μεμβράνης. Χρησιμοποιείται, επίσης, από τον οργανισμό για να δημιουργήσει στεροειδείς ορμόνες, όπως η τεστοστερόνη, τα οιστρογόνα και η κορτιζόλη.
Με δεδομένο το πόσο απίστευτα σημαντική είναι η χοληστερόλη, το σώμα έχει αναπτύξει περίτεχνους τρόπους για να εξασφαλιστεί ότι θα έχει πάντα αρκετή διαθέσιμη. Επειδή, το να βρει την χοληστερόλη από την διατροφή δεν ήταν πάντα μια επιλογή όσο εξελισσόταν ο άνθρωπος ως ον, το ήπαρ παράγει από μόνο του την χοληστερόλη που χρειάζεται. Αλλά όταν καταναλώνουμε τροφές πολύ πλούσιες σε χοληστερόλη, το ήπαρ αρχίζει να παράγει λιγότερη ποσότητα.
Έτσι, το συνολικό ποσό της χοληστερόλης στο αίμα αλλάζει μόνο πολύ λίγο, ακόμα και όταν το σώμα βρίσκει την πηγή της από την διατροφή, αντί από το ήπαρ.
Αυγά
Για πολλές δεκαετίες, οι άνθρωποι άκουγαν ότι δεν έπρεπε να καταναλώνουν πάνω από 2-6 ολόκληρα αυγά την εβδομάδα, δηλαδή αυγό μαζί με τον κρόκο του, αφού το ασπράδι είναι ως επί το πλείστον πρωτεΐνες και δεν έχει σχεδόν καθόλου χοληστερόλη. Ωστόσο, δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή καμία επιστημονική απόδειξη που να επιβεβαιώνει αυτούς τους περιορισμούς.
Αντίθετα, σύγχρονες έρευνες δείχνουν ότι ο κάθε οργανισμός αντιδράει με διαφορετικό τρόπο στην ποσότητα των αυγών που καταναλώνει το άτομο ανά ημέρα ή ανά εβδομάδα. Έρευνα έδειξε το 70% των ανθρώπων δεν επηρεάζεται καθόλου η χοληστερίνη στο αίμα από τα αυγά που καταναλώνουν και πως στο 30% αυξάνει την “κακή” χοληστερίνη (LDL) μεν, αλλά ελαφρώς, δε.
Σύμφωνα με όλες τις σύγχρονες επιστημονικές ενδείξεις, είναι απόλυτα ασφαλές να καταναλώνει κανείς έως και 3 αυγά καθημερινά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Εντούτοις, είναι σώφρον να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας σε κάθε περίπτωση, αφού η παραπάνω εκτίμηση αφορά άτομα που είναι υγιή και σχετικά δραστήρια στην καθημερινότητά τους.

Αυτά ήταν τα 6 πιο απογοητευτικά αυτοκίνητα του 2016

Αυτά ήταν τα 6 πιο απογοητευτικά αυτοκίνητα του 2016

Οι έρευνες του ανεξάρτητου οργανισμού Consumer Reports αποτελούν μια καλή ένδειξη για την εκτίμηση που δείχνουν οι καταναλωτές στα αυτοκίνητα της –αμερικανικής– αγοράς.

Στο τέλος της περασμένης χρονιάς, οι 300.000 συνδρομητές του οργανισμού κλήθηκαν να δηλώσουν όλα αυτά που τους ενοχλούν περισσότερο στο αυτοκίνητό τους. Από τα μοντέλα που συγκέντρωσαν τα πιο πολλά παράπονα προέκυψε η αντίστοιχη λίστα με τα αυτοκίνητα που απογοήτευσαν περισσότερο τους ιδιοκτήτες τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρευνα αξιοπιστίας του Consumer Reports για το 2016


Στα αποτελέσματα που βλέπετε παρακάτω ανακοινώνεται και οι κυριότεροι τομείς στους οποίους το κάθε αυτοκίνητο συγκέντρωσε τα περισσότερα αρνητικά σχόλια. Εκτός της αναξιοπιστίας, που προφανώς ενοχλεί όλο τον κόσμο όταν παρατηρείται, αρνητικά κρίθηκαν και τομείς όπως η πρακτικότητα και οι επιδόσεις κάποιων μοντέλων.

Μικρά: Dodge Dart (ισχνή επιτάχυνση, αδύναμο a/c, αναξιοπιστία)

Μεσαία: Chrysler 200 (δύσκολη πρόσβαση, μικρό πίσω κάθισμα, κακή κύλιση/άνεση)

Μικρά SUV: Jeep Compass (ισχνή επιτάχυνση, υψηλή κατανάλωση)

Μεσαία SUV: Nissan Pathfinder (αναξιόπιστο, άβολα καθίσματα, υψηλή κατανάλωση)

MPV: Dodge Grand Caravan (απότομες αλλαγές σχέσεων, άβολα καθίσματα, φτηνιάρικο εσωτερικό)

Pick-up: Nissan Frontier (υψηλός θόρυβος κύλισης, ατσούμπαλο σύστημα διεύθυνσης, μεγάλος κύκλος στροφής)


Σε επίπεδο εταιριών, οι μεγάλοι κερδισμένοι της έρευνας είναι η Tesla και η Porsche, αφού περίπου 9 στους 10 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων τους δήλωσαν ότι ευχαρίστως θα ξαναγόραζαν ένα μοντέλο της ίδιας μάρκας. Στις τελευταίες θέσεις της σχετικής κατάταξης βρέθηκαν οι FIAT, Nissan, Infiniti, Acura και Jeep, αφού μόνο οι μισοί πελάτες τους έχουν μείνει ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητό τους.



[Πηγή: Consumer Reports μέσω Carscoops & Motley Fool

Αυτόνομη θέρμανση χωρίς την έγκριση της συνέλευσης



Τέλος στα “θερμά επεισόδια” των ενοίκων βάζει νόμος που ψηφίστηκε στη Βουλή. 
Τι αλλάζει με το νέο νόμο. Διαφωνεί η Ομοσπονδία Ιδιοκτητών

Με τροπολογία που ψηφίστηκε στο νόμο για το χωρικό σχεδιασμό (Ν. 4447/2016 - ΦΕΚ 241 Α’ 23.12.2016 ) δεν απαιτείται πλέον η έγκριση γενικής συνέλευσης από το 50% συν 1 των ψήφων των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας, προκειμένου να «αυτονομηθεί» ενεργειακά με φυσικό αέριο ένας ιδιοκτήτης.

Έτσι όποιος θέλει, προκειμένου να απεξαρτηθεί από την κεντρική θέρμανση του κτιρίου με πετρέλαιο, ακόμη κι αν δεν υπάρχει σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας, μπορεί να εγκαταστήσει νέο αυτόνομο σύστημα θέρμανσης στο διαμέρισμά του, είτε αυτό είναι ατομικός καυστήρας φυσικού αερίου, είτε αντλία θερμότητας.

Η εν λόγω διάταξη (άρθρο 39 του νόμου) κυοφορείται εδώ και πολλά χρόνια αλλά τελικά ψηφίστηκε πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα αναφέρει: «Στο τέλος της παρ. 7 του άρθρου 11 του ν. 4342/2015 (άρθρο 9 της Οδηγίας 2012/27/ΕΕ) προστίθεται παράγραφος 8 ως ακολούθως: «8. Για την τοποθέτηση μετρητικών ή ρυθμιστικών διατάξεων ενέργειας ή ανεξάρτητων μονάδων θέρμανσης σε μεμονωμένες ιδιοκτησίες καταναλωτών σε υφιστάμενα πριν από την έναρξη εφαρμογής του παρόντος νόμου κτίρια, καθώς και σε όσα κτίρια ανεγερθούν μετά την έναρξη εφαρμογής αυτού, δεν απαιτείται προηγούμενη έγκριση ή απόφαση οργάνου ή ενημέρωση ή άδεια άλλης αρχής ή φορέα, πέραν των πιστοποιημένων φορέων παροχής ή εγκατάστασης όπου αυτό απαιτείται». Η ανάγκη για αυτονομία των διαμερισμάτων προέκυψε κυρίως από το 2011 και μετά (όταν εξομοιώθηκαν οι φόροι στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης), με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των κεντρικών θερμάνσεων των πολυκατοικιών, αφού πολλοί από τους ιδιοκτήτες δεν πλήρωναν το υψηλό κόστος των κοινοχρήστων.

Aκόμα, σημαντικό είναι πως η διάταξη αυτή έρχεται λίγο μόλις καιρό πριν από την πολυαναμενόμενη επανέναρξη του προγράμματος επιδότησης «Εξοικονομώ κατ' οίκον», ανοίγοντας το δρόμο σε ιδιοκτήτες διαμερισμάτων να εγκαταστήσουν σύγχρονα συστήματα θέρμανσης.
Διαφωνεί η ΠΟΜΙΔΑ

Με αφορμή τα δημοσιεύματα περί αλλαγής στις προϋποθέσεις εγκατάστασης ανεξάρτητων θερμαντικών συστημάτων σε ανεξάρτητες οριζόντιες ιδιοκτησίες πολυκατοικιών, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) επισημαίνονται τα εξής:

1. Η διαδικασία και οι προϋποθέσεις για τη δυνατότητα απόσπασης συγκεκριμένης ιδιοκτησίας από θέρμανση με υγρά καύσιμα στο φυσικό αέριο ή αντικατάσταση του κοινόχρηστου καυστήρα της οικοδομής με καυστήρα φυσικού αερίου ορίζονται από το Π.∆.420 της 19/20.10.87 «Για εγκατάσταση δικτύων αερίων καυσίμων σε νέες οικοδομές». (ΦΕΚ Α' 187), στο άρθρο 2 όπως έχει τροποποιηθεί ως σήμερα.

2. Το άρθρο 39 του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου 4447/2016 περί χωρικού σχεδιασμού κλπ. τροποποιεί το άρθρο 11 του νόμου 4342/2015 που αναφέρεται στους μετρητές ενεργειακής κατανάλωσης. Η νέα παράγραφος 8 του άρθρου αυτού αφορά αποκλειστικά την εγκατάσταση συστημάτων μέτρησης της ενέργειας που καταναλώνεται και δεν μπορεί ποτέ να αφορά το δικαίωμα της αυθαίρετης εγκατάστασης θέρμανσης με φυσικό αέριο ή άλλο μέσο θέρμανσης, με αγνόηση των κανονισμών των πολυκατοικιών όλης της χώρας.

3. Ανεξάρτητα από τις προθέσεις του νομοθέτη, η έκφραση «δεν απαιτείται προηγούμενη έγκριση ή απόφαση οργάνου ή ενημέρωση ή άδεια άλλης αρχής ή φορέα» δεν μπορεί ποτέ να αφορά την παράκαμψη των αποφάσεων των γενικών συνελεύσεων των πολυκατοικιών (η οποία ασφαλώς δεν αποτελεί “όργανο αρχής ή φορέα”), αλλά το ότι, αν κάποιος νόμιμα από πλευράς συνιδιοκτησίας, μπορεί να εγκαταστήσει ένα νέο σύστημα μέτρησης ή κεντρικής θέρμανσης, δεν χρειάζεται άδεια ή έγκριση από καμιά πολεοδομική ή άλλη δημόσια αρχή.

4. Αν ο νομοθέτης ήθελε πράγματι να επιτρέψει την μονομερή και αυθαίρετη αποχώρηση από τα υπάρχοντα συστήματα κεντρικής θέρμανσης των πολυκατοικιών, γεγονός που θα δημιουργούσε συνθήκες «ζούγκλας» σε όλες τις πολυκατοικίες και δεκάδες χιλιάδες προσφυγές στα Πρωτοδικεία της χώρας, θα έπρεπε να τροποποιήσει ρητά τις διατάξεις του Π.Δ. 420/1987, που ρυθμίζουν το θέμα αυτό, ή έστω τις διατάξεις περί οριζοντίου ιδιοκτησίας του Ν. 3741/1929, θέτοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως η ΠΟΜΙΔΑ είχε προτείνει, όταν προ διετίας είχε γίνει πολύμηνη και διεξοδική δημόσια διαβούλευση επί του θέματος αυτού, και όχι να επιχειρήσει, ένα τόσο σοβαρό κοινωνικό θέμα, να το περάσει συγκαλυμμένα σε άσχετη διάταξη, χωρίς καμιά απολύτως διαβούλευση.


Πηγή: dikaiologitika.gr