Το δίκιο της βρήκε μία Ελληνίδα καταναλώτρια με τη βοήθεια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Μάλιστα, της επιστράφηκαν και 2.500 ευρώ από προπληρωμένες κάρτες που είχε αγοράσει αλλά δεν είχε χρησιμοποιήσει.
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια μιας Ελληνίδας η οποία αγόρασε έξι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards), αξίας 500 ευρώ η μία, δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές.
Οι κάρτες αγοράστηκαν από εταιρεία της Μεγάλης Βρετανίας ωστόσο τελικά δεν χρησιμοποιήθηκαν.
Η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρεία να της επιστραφούν τα χρήματα της, όπως είχε δικαίωμα, γιατί τα χρειαζόταν.
Ωστόσο, της επέστρεψαν την αξία της μίας κάρτας, δηλαδή 500 από τα 3.000 ευρώ και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η ταυτότητα και η διαμονή της για να της δώσουν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Εκείνη προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, αλλά η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.
Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μεγάλης Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.
Με πληροφορίες ΑΠΕ - ΜΠΕ
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια μιας Ελληνίδας η οποία αγόρασε έξι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards), αξίας 500 ευρώ η μία, δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές.
Οι κάρτες αγοράστηκαν από εταιρεία της Μεγάλης Βρετανίας ωστόσο τελικά δεν χρησιμοποιήθηκαν.
Η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρεία να της επιστραφούν τα χρήματα της, όπως είχε δικαίωμα, γιατί τα χρειαζόταν.
Ωστόσο, της επέστρεψαν την αξία της μίας κάρτας, δηλαδή 500 από τα 3.000 ευρώ και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η ταυτότητα και η διαμονή της για να της δώσουν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Εκείνη προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, αλλά η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.
Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μεγάλης Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.
Με πληροφορίες ΑΠΕ - ΜΠΕ