Μετά την περσινή χριστουγεννιάτικη επική διαφήμιση με το δώρο στον παππού, του γνωστού site πορνό για κάθε γούστο... στο οποίο κανείς δεν παραδέχεται ότι μπαίνει, φέτος "ξαναχτυπά" με κάτι διαφορετικό που ήδη κερδίζει τις εντυπώσεις!
Φέτος λοιπόν το Pornhub μετά τον παππού είπε να εστιάσει περισσότερο στην θλίψη που προκαλεί η μοναξιά των εορτών και στην κατάθλιψη που μαστίζει πολλούς από μας τις άγιες τούτες ημέρες, καθώς είτε είμαστε μακριά από τους δικούς μας, είτε τους έχουμε χάσει, είτε επειδή ο τύραννος εργοδότης μας αποφάσισε ότι πρέπει Χριστουγεννιάτικα να βγάλουμε όσα projects δεν βγάζουμε όλο τον χρόνο...!
Το Pornhub όμως έχει κάτι να σου πει για αυτό!
«Έλα και πέρασε τις γιορτές μαζί μας. Είμαστε εδώ για εσένα πάντα. Πάρε και το Premium άμα θες κιόλας επειδή είσαι και μερακλής και ψιλοχ@στηκες που δεν θα δεις φέτος την θεία με την ελιά στο πρόσωπο που προσπαθεί απεγνωσμένα να σε φιλήσει ή την γεροντοκόρη την ξαδέρφη που σου σπάει τα νεύρα».
Το Pornhub ξαναχτυπά λοιπόν με ακόμα ένα διαφημιστικό αριστούργημα!
Ο Βασίλης Αυλωνίτης ήταν ένας από τους κορυφαίους κωμικούς του ελληνικού κινηματογράφου. Είχε πλούσια καριέρα τόσο στο θέατρο, όσο και τον κινηματογράφο. Οι ρόλοι του, ακόμα κι όταν δεν ήταν πρωταγωνιστικοί, ξεχώριζαν λόγω του ταλέντου του και του τρόπου που ερμήνευε.
Ο Αυλωνίτης ξεχώριζε για τις γκριμάτσες, τις μούτες του, όπως λέγονται στον χώρο της υποκριτικής, που προκαλούσαν γέλιο όχι μόνο στο κοινό, αλλά και στους συναδέλφους του. Ήταν αυτοδίδακτος, καθώς δεν φοίτησε σε δραματική σχολή και αυθόρμητος στις παραστάσεις και τα γυρίσματα. Μάλιστα ήταν απολαυστικός στους αυτοσχεδιασμούς και τις προσθήκες του στα αρχικά σενάρια, ενώ πολύ συχνά στο θέατρο «έπαιζε» με το κοινό και σχολίαζε ακόμη και το κοινό.
Πολλές φορές οι συνάδελφοί του αιφνιδιάζονταν από τα αστεία του και γελούσαν τόσο, που δεν μπορούσαν να ερμηνεύσουν τους ρόλους τους. Από την ταινία «Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός» Μια τέτοια στιγμή ήταν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Η Σωφερίνα», με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, όπου ο Αυλωνίτης ενσάρκωσε τον θρυλικό Γύλο ή αλλιώς τον Σπανοβαγγελοδημήτρη Νικόλαο του Νικολάου, που εκτός από το «δύσκολο» όνομά του, είχε και πρόβλημα στα μάτια και αλληθώριζε με αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο αστείος.
Η σκηνή στο δικαστήριο ήταν από τις πιο ξεκαρδιστικές της καριέρας του. Για να γυριστεί όμως, χρειάστηκε περισσότερες από δέκα λήψεις καθώς οι ηθοποιοί, οι κομπάρσοι, αλλά και οι τεχνικοί δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα γέλια τους. Αιτία ήταν ο Αυλωνίτης και η στιχομυθία του με τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο, ο οποίος ενσάρκωνε τον πρόεδρο του δικαστηρίου και προσπαθούσε να προφέρει το επίθετο του μάρτυρα, Γύλου. Τις συνεχείς διακοπές στο γύρισμα, περιέγραψε ο ίδιος ο δημιουργός της, ο Αλέκος Σακελλάριος, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.
Η ταινία η «Σωφερίνα» ήταν η πρώτη και μοναδική συνεργασία της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τη Μάρω Κοντού. Η Βουγιουκλάκη απέφευγε να εμφανίζεται στις ταινίες μαζί με άλλες μεγάλες πρωταγωνίστριες γιατί ήθελε να αποφεύγει και τις «συγκρίσεις» των κριτικών κινηματογράφου, που μπορούσαν να δημιουργήσουν οποιαδήποτε παρεξήγηση.
Το σενάριο ήταν διασκευή του θεατρικού κειμένου του Γιώργου Ρούσου, με τίτλο «Το τελευταίο ψέμα». Η «Σωφερίνα» έκανε πρεμιέρα στις αίθουσες στις 26 Οκτωβρίου του 1964. Το περίεργο είναι ότι την ίδια εβδομάδα προβλήθηκε για πρώτη φορά και η ταινία «Το Δόλωμα» με το ίδιο πρωταγωνιστικό δίδυμο, Βουγιουκλάκη- Αλεξανδράκη, την παραγωγή της οποίας είχε αναλάβει άλλη εταιρεία. Κάτι τέτοιο δεν είχε ξανασυμβεί, αλλά δεν είχε αρνητικά αποτελέσματα, αφού και οι δύο ταινίες πήγαν καλά σε εισπράξεις.
Η «Σωφερίνα» τερμάτισε τέταρτη σε εισιτήρια για εκείνη τη σεζόν, ενώ το «Δόλωμα», δεύτερο. Η «Σωφερίνα» πάντως έκλεψε τις εντυπώσεις για τους δεύτερους ρόλους, που ερμήνευσαν μεγάλα ονόματα του κινηματογράφου, όπως ο Αυλωνίτης, ο Παπαγιαννόπουλος, ο Πάντζας, ο Κωνσταντίνου και σε μια μικρή σκηνή, ο Κώστας Χατζηχρήστος.
Η εμφάνιση του τελευταίου, ήταν «δώρο» στην Αλίκη Βουγιουκλάκη, που είχε κάνει κάτι αντίστοιχο, ένα μικρό πέρασμα δηλαδή, στην ταινία «Ο παράς κι ο φουκαράς»….
- Οργισμένοι παραγωγοί αγροτικών προϊόντων συγκρούονται με ναυτεργάτες
- Παραγωγοί έριχναν ακόμα και φωτοβολίδες σε δεμένο πλοίο
- "Απάντησαν" με... νερό από το πλοίο για να διαλύσουν το εξαγριωμένο πλήθος
- Τελικά κάποιοι έκοψαν τους κάδους του πλοίου για να φύγει
- ΒΙΝΤΕΟ από τα επεισόδια - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Ένταση επικρατεί αυτήν την ώρα στο λιμάνι Ηρακλείου μεταξύ ναυτεργατών και εξαγριωμένων παραγωγών που έχουν πληγεί από την απεργία της ΠΝΟ. Σύμφωνα με τις πρώτες εικόνες που έρχονται από την Κρήτη, αγρότες που συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι, άρχισαν να πετούν ακόμα και φωτοβολίδες στο πλοίο που ήταν δεμένο. Οι ναυτεργάτες "απάντησαν" με ρίψεις νερού.
Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία αγρότη απο την Ιεράπετρα ο οποίος ισχυρίστηκε πως ο καπετάνιος του πλοίου έβαλε σε λειτουργία τις μηχανές με σκοπό να απομακρυνθεί απο την προβλήτα, με αποτέλεσμα να σπάσουν οι κάβοι απο τα σχοινιά και με κίνδυνο να τραυματιστούν αγρότες. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, αγρότες έβαλαν φωτιά σε γραφεία της ΑΝΕΚ.
Πάντως αποφασισμένοι είναι οι αγρότες της Κρήτης, οι οποίοι κατέφτασαν μετά τις 17.00 το απόγευμα στο λιμάνι του Ηρακλείου και δηλώνουν ανυποχώρητοι καθώς όπως λένε θα παραμείνουν στο σημείο έως ότου επιβιβαστούν 150 νταλίκες με κηπευτικά σε πλοίο και να αναχωρήσουν για τον Πειραιά. Πηγή: neakriti, ΣΚΑΪ, CretaLive