ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Τούρκος δημοσιογράφος προς Ερντογάν: «Άρα η Κωνσταντινούπολη είναι ελληνική κι εμείς πρέπει να επιστρέψουμε στην ασιατική στέππα»!

 

του Ιωάννη Δανδουλάκη
Με τις απανωτές προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου προέδρου Ρ. Τ. Ερντογάν, σχετικά με τα σύνορα της Τουρκίας, την συνθήκη της Λωζάννης και τα σύνορα της «καρδιάς» του Ερντογάν, ασχολείται σε σημερινό του κείμενο (04/11) ο έγκριτος δημοσιογράφος της εφημερίδας Χουριγιέτ, Μπουράκ Μπεκντίλ.
 
Στο κείμενό του με τίτλο «Άρα, η Κωνσταντινούπολη είναι ελληνική;» ο Τούρκος δημοσιογράφος αναφέρεται στις δηλώσεις του Ρ. Τ. Ερντογάν για "τουρκικά μνημεία" που έχουν μείνει στα ελληνικά νησιά και αναρωτιέται χαρακτηριστικά: 
 
"Εάν το «έχουν χώρους λατρείας, ιστορία και μνημεία [από το παρελθόν]» σε χώρες του εξωτερικού μπορεί να δώσει το δικαίωμα σε ξένες χώρες να διεκδικούν εδάφη, τότε εμείς οι Τούρκοι θα πρέπει να μαζέψουμε τα πράγματά μας και να υπομείνουμε τις δυσκολίες ενός ανεξάντλητου ταξιδιού σε κάποια μακρινή στέππα"!
 
Συγκεκριμένα ο γνωστός για την καυστική του πένα αρθρογράφος της Χουριέτ, γράφει:
 
«Ορισμένοι παρατηρητές συμβουλεύουν τις ξένες κυβερνήσεις να μην ανησυχούν και πάρα πολύ για τις επιθετικές αλυτρωτικές δηλώσεις της  Τουρκίας (μέσω του προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν), καθότι γίνονται για εσωτερική κατανάλωση και όχι για να ακουστούν προς τα έξω. Λοιπόν, και ναι και όχι.
 
Είναι γεγονός πως η αναθεωρητική / εθνικιστική ρητορική «πουλάει» πολύ καλά στην ιδεολογική αγορά της Τουρκίας (και όλο και περισσότερο και σε άλλες χώρες).
 
Είναι, επίσης, αλήθεια ότι τα σχόλια του κ. Ερντογάν στοχεύουν κυρίως το κοινό που μπορεί να πείσει πιο εύκολα, τον μέσο Τούρκο ψηφοφόρο τον οποίο μπορεί να πείσει πιο εύκολα με αλυτρωτική ρητορική η οποία περιλαμβάνει δηλώσεις όπως «το ένδοξο παρελθόν μας», «η μεγάλη αδικία που υπέστει το έθνος μας έναν αιώνα πριν», «κάποια ημέρα θα αναβιώσουμε την αυτοκρατορία μας».
 
Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την ρητορική «είμαστε οι πιο ευσεβείς Μουσουλμάνοι», τότε δεν κερδίζεις απλά έναν ψηφοφόρο αλλά έναν πιστό οπαδό που θα είναι διατεθειμένος να σκοτώσει για εσένα.  
 
Ωστόσο, το γεγονός ότι η ομάδα στην οποία απευθύνεται ο κ. Ερντογάν είναι ο μέσος Τούρκος ψηφοφόρος δεν αλλάζει το δεδομένο ότι ο ίδιος πιστεύει ολόψυχα σε αυτά που λέει, ή ότι θα μπορούσε να μετατρέψει την ρητορική σε μία παράλογη δράση κάποια μέρα εάν νομίζει, σε μία στιγμή λανθασμένου υπολογισμού, ότι η Τουρκία είναι αρκετά ισχυρή ώστε να διορθώσει «την λάθος ροή της ιστορίας», σύμφωνα και με τα λόγια του πρώην πρωθυπουργού Αχμέτ Νταβούτογλου.
 
Επιπλέον, τροφοδοτώντας με τέτοια συνθήματα μία κοινωνία γνωστή για την ξενοφοβία της, με νοοτροπία αυτο-απομονωτισμού και συλλογική επιθυμία να επιστρέψει στις ημέρες της δόξας, είναι κάτι το οποίο μακροπρόθεσμα μπορεί να αποβεί πολιτικά επικίνδυνο δεδομένου ότι ένας 18χρόνος σημερινός «στρατιώτης» του κ. Ερντογάν πολύ πιθανόν να γίνει ,σε μερικές δεκαετίες, ένας Τούρκος ηγέτης- ένας άλλος και πολύ πιο άγριος Ερντογάν.
 
Το πιο σημαντικό όμως είναι  ότι η ρητορική του κυρίου Ερντογάν δεν στερείται μόνο του απλούστερου κανόνα της λογικής, αλλά είναι επίσης και ασυνεπής. Ξεχάστε την τελευταία αλυτρωτική του ομιλία όπου υποτίθεται ότι η Τουρκία θα μπορούσε να είχε σήμερα 3,5 με 4 εκατ. τετραγωνικά χιλιόμετρα γης αντί για τα 780 χιλ. τετραγωνικά χιλιόμετρα.
 
Θα μπορούσε να έχει. Αλλά δεν έχει. Γιατί στο μυαλό των ισλαμιστών, έχει σημασία το μέγεθος; Είναι η Τουρκία, με οποιοδήποτε αξιόπιστο διεθνές κριτήριο, μία καλύτερη χώρα, ας πούμε, από την Ελβετία - η οποία εκτίνεται σε 41.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, ή στο 5% της τουρκικής γης;
 
Στην ίδια ομιλία, ο κ. Ερντογάν αναφέρθηκε στα ελληνικά νησιά στο Αιγαίο Πέλαγος. «Αυτά τα νησιά κάτω από την μύτη μα,ς ήταν δικά μας» είπε. «[Σε αυτά τα νησιά] υπάρχουν μνημεία μας, η ιστορία μας, τα τζαμιά μας...». Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά εφαρμόζοντας την ίδια λογική σε αυτό που είναι σήμερα η Τουρκία, μπορεί κανείς να  οδηγηθεί σε αξιώσεις που σίγουρα δεν θα αρέσουν στον κ.Ερντογάν.
 
Εάν το «έχουν χώρους λατρείας, ιστορία και μνημεία [από το παρελθόν]» σε χώρες του εξωτερικού μπορεί να δώσει το δικαίωμα σε ξένες χώρες να διεκδικούν εδάφη, τότε εμείς οι Τούρκοι θα πρέπει να μαζέψουμε τα πράγματά μας και να υπομείνουμε τις δυσκολίες ενός ανεξάντλητου ταξιδιού σε κάποια μακρινή στέππα.
 
Ξεχάστε τα αμέτρητα μνημειακά και ιστορικά σημάδια στα εδάφη της Ανατολίας που ανήκουν στην προ-τουρκική εποχή, σημειώστε μόνο ότι η πατριαρχική μητρόπολη των Ελληνορθόδοξων στην Κωνσταντινούπολη που οι οπαδοί του κ. Ερντογάν με τόσο πάθος θέλουν να μετατρέψουν σε τζαμί, χτίστηκε το 537 μ. Χ., ή 816 χρόνια πριν χτιστεί το πρώτο τζαμί στην πόλη και δεύτερον,
 
επειδή ο κ. Ερντογάν μιλά συχνά για τον «στόχο 2071», συνδιάζοντας το με το 1071 το έτος που οριοθετείται  η έλευση των Τούρκων στις περιοχές της Ανατολίας, παραδέχεται ουσιαστικά ότι υπήρχαν μη τουρκικοί πολιτισμοί, τόποι λατρείας και ιστορίας στα εδάφη που είναι σήμερα η Τουρκία.
 
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως εκείνοι οι μη τουρκικοί πολιτισμοί έχουν σήμερα κάποια νόμιμη διεκδίκηση πάνω στα τουρκικά εδάφη. Όπως ακριβώς η οθωμανική ιστορία ή τα τζαμιά σε γειτονικές χώρες δεν θα έπρεπε να δώσουν νόμιμη αξίωση για την Τουρκία να διεκδικεί αυτό που σήμερα είναι ξένη χώρα.  
 
Ο κ.Ερντογάν ισχυρίζεται πως παρέχει μαθήματα ιστορίας σε όλους. Πρέπει πρώτα να μάθει την ιστορία ο ίδιος, και η ιστορία δεν ξεκίνησε το 1071 ή το 1453».
 
 

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Αυτός είναι ο Harley μαζί με τον Davidson που γυρνάνε από ψάρεμα πάνω στη μηχανή τους. Οι δύο φίλοι δημιούργησαν την περίφημη μοτοσυκλέτα Harley-Davidson, σε μια καλύβα....

Χαρλει-και-αριστερά-Γουίλιαμ-Νταβιντσον-1924

Οι μοτοσικλέτες «Χάρλει Ντάβιντσον» είναι μια ξεχωριστή και σίγουρα ειδική περίπτωση στον χώρο των δύο τροχών. 

Έχουν φανατικούς φίλους σε όλο τον κόσμο που τις προσέχουν σαν παιδιά τους. 
Ηδονίζονται με τον ήχο τους, λατρεύουν τον αστραφτερό σκελετό τους, μαγεύονται με το ξεχωριστό τιμόνι της και τον μύθο που κουβαλά το όνομα της μάρκας. 

Φυσικά έχει και εχθρούς που τη θεωρούν «καλή μοτοσυκλέτα αν θες να την παρκάρεις επιδεικτικά μπροστά από καφετέρια, αλλά δεν κάνει για τίποτα άλλο». Κακίες… 

Ο μύθος της μηχανής ξεκινά το 1901 στο Μιλγουόκι των ΗΠΑ. Ήταν τότε που πολλοί μηχανικοί ανά τον κόσμο είχαν εξελίξει το ποδήλατο σε μοτοσικλέτα. 

Ο Χάρλεϊ, γεννημένος το 1880, ξεκίνησε να εργάζεται από τα 15 του σε ένα εργοστάσιο ποδηλάτων. 

Τότε άρχισε να σκέφτεται την δημιουργία μιας γρήγορης μηχανής. 

Ξεκίνησε να σχεδιάζει έναν μικρό κινητήρα που θα ήταν ενσωματωμένος σε έναν σκελετό ποδηλάτου και θα διευκόλυνε τις μετακινήσεις του. Αφού μοιράστηκε την ιδέα με τον φίλο και συνάδελφό του Άρθουρ Ντάβιντσον, ξεκίνησαν την κατασκευή. 

Την προσπάθεια τους βοήθησε ολόκληρη η οικογένεια του Ντάβιντσον και ένας Γερμανός μετανάστης που δούλευε μαζί τους στο εργοστάσιο. Αφού μελέτησαν κάποια σχέδια ξεκίνησαν να πειραματίζονται με τις μηχανές στην αποθήκη του σπιτιού του Ντάβιντσον.... 

Η πρώτη έδρα της εταιρείας της «Ηarley Davidson Motor Company» το 1903, η αποθήκη στο σπίτι του Ντάβιντσον  
Η πρώτη έδρα της εταιρείας της «Ηarley Davidson Motor Company» το 1903, η αποθήκη στο σπίτι του Ντάβιντσον... 
Το 1903 η πρώτη μοτοσικλέτα «Χάρλει Ντάβιντσον»  ήταν πραγματικότητα, αφού την έβαψαν με μαύρο γυαλιστερό χρώμα και έκαναν τις πρώτες βόλτες ώστε να δοκιμάσουν την αντοχή της. Το αποτέλεσμα τους ενθουσίασε. Η ξύλινη αποθήκη έγινε το μικρό τους εργοστάσιο και σιγά σιγά ξεκίνησαν να κατασκευάζουν και άλλα μοντέλα. Επειδή δεν περίμεναν την επιτυχία που θα ακολουθούσε διατήρησαν τις δουλειές τους και ασχολούνταν με το καινοτόμο εγχείρημα όταν είχαν ελεύθερο χρόνο....

Από αριστερά προς τα δεξιά, Άρθουρ Ντάβιντσον, Γουόλτερ Νταβιντσον, Ουίλιαμ Χάρλει και Ουίλιαμ Νταβιντσον  
Από αριστερά προς τα δεξιά,  Άρθουρ Ντάβιντσον, Γουόλτερ Νταβιντσον, Ουίλιαμ Χάρλει και Ουίλιαμ Νταβιντσον... 

Την επόμενη χρονιά δημιούργησαν άλλες δύο μοτοσικλέτες και το 1905 μόλις οχτώ. Οι καινούργιες μηχανές είχαν ήδη τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και ακολούθησαν μεγαλύτερες παραγγελίες. Τότε προσέλαβαν τους πρώτους υπαλλήλους και μεταφέρθηκαν σε μια μεγαλύτερη αποθήκη για να καταφέρουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας αγοράς, που και οι ίδιοι δημιούργησαν. ...

Αμερικανοί στρατιώτες με μια Χάρλεϊ Ντάβιντσον 
Αμερικανοί στρατιώτες με μια μηχανή «Χάρλεϊ Ντάβιντσον»... 

Ο Χάρλεϊ είχε ήδη ξεκινήσει να σπουδάζει μηχανική, ώστε να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις σχετικά με τον σχεδιασμό μηχανών και ο Ντάβιντσον είχε αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις. Έως το 1920 η εταιρεία τους είχε εδραιωθεί και κατάφερε να ξεπεράσει την παγκόσμια οικονομική κρίση του ’30 χωρίς να ζημιωθεί. Οι «Χάρλεϊ Ντάβιντσον» έγιναν σήμα κατατεθέν των αμερικάνικων δρόμων, αλλά και του αμερικανικού στρατού, καθώς τον προμήθευαν τις μηχανές τους....

Ο Έλβις Πρίσλεϊ με την ερυθρόλευκη 1956 Harley-Davidson KH Model 
Ο Έλβις Πρίσλεϊ με την ερυθρόλευκη 1956 Harley-Davidson KH Mode...  

Η συμφωνία συνεργασίας με το Πεντάγωνο χρεώνεται στον Χάρλεϊ, ο οποίος κατάφερε να έρθει σε επαφή και να αναλάβει την κατασκευή 15.000 μοτοσικλετών για τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και 60.000 χιλιάδων για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Καθ όλη τη διάρκεια των ετών δεν σταμάτησαν ποτέ να εξελίσσουν τα μοντέλα τους, τα οποία έγιναν γνωστά μέσα από τις ταινίες και τους διάσημους οδηγούς τους, όπως ο Μάρλον Μπράντο, ο Άρνολντ Σβαντζενέγκερ και ο Έλβις Πρίσλεϊ....

Στην αγαπημένη τους μηχανή μετά από μια συνηθισμένη βόλτα για ψάρεμα, 1924. Στα δεξιά ο Ουίλιαμ Χάρλεϊ και δεξιά ο Άρθουρ Ντάβιντσον  
Στην αγαπημένη τους μηχανή μετά από μια συνηθισμένη βόλτα για ψάρεμα, 1924. Στα δεξιά ο Ουίλιαμ Χάρλεϊ και δεξιά ο Άρθουρ Ντάβιντσον... 

Ο Ουίλιαμ Χάρλει πέθανε το 1943 και ο Άρθουρ Ντάβιντσον το 1950 έχοντας δημιουργήσει έναν κολοσσό με φανατικούς θαυμαστές σε όλο τον κόσμο και μια μοτοσικλέτα φετίχ....


Πηγή:www.mixanitouxronou.gr 

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Παναθηναϊκός - Σταντάρ Λιέγης: Άγριο ξύλο στη Λεωφόρο! [pics]

Παναθηναϊκός - Σταντάρ Λιέγης: Άγριο ξύλο στη Λεωφόρο! [pics] 

Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν στην ανάπαυλα του ημιχρόνου του αγώνα Παναθηναϊκός - Σταντάρ Λιέγης στη Λεωφόρο ανάμεσα στην αστυνομία και τους οπαδούς των φιλοξενούμενων. Έπεσε πολύ ξύλο στην κερκίδα των Βέλγων.

Δείτει φωτογραφίες από τις συμπλοκές μεταξύ της αστυνομίας και των οπαδών της Σταντάρ Λιέγης:






ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT



Πηγή:www.newsit.gr