Οι σκληρές εικόνες κάνουν τον γύρο του διαδικτύου. Τα πτώματα των ζώων εντόπισαν περαστικοί.
Αποτροπιασμό προκαλεί είδηση της ότι άγνωστοι πυροβόλησαν και σκότωσαν δύο άγρια άλογα στην περιοχή μεταξύ Αργυροπουλίου – Ροδιάς, στον Τύρναβο. Τα κουφάρια των άτυχων ζώων εντόπισαν περαστικοί που ειδοποίησαν την αστυνομία... Οι εικόνες κάνουν τον γύρο του διαδικτύου προκαλώντας πλήθος οργισμένων σχολίων από τους σοκαρισμένους χρήστες. πηγή φωτό: Facebook
- Το στρατιωτικό ελικόπτερο τύπου Απάτσι παραμένει μισοβυθισμένο στη θάλασσα που κατέπεσε
- Στο νοσοκομείο οι δύο πιλότοι που κατάφεραν να σωθούν - Σε εξέλιξη οι έρευνες για τα αίτια της συντριβής
- Πώς ο ήρωας κομάντο έσωσε τους πιλότους του Apache - Τι έκαναν οι καταδρομείς στο σημείο
- Το ελικόπτερο συμμετείχε στην άσκηση ''ΣΑΡΙΣΑ 2016'' και είχε αναφέρει απώλεια ισχύος
- Τι δηλώνουν αυτόπτες μάρτυρες που έβλεπαν το ελικόπτερο να χάνει ύψος και να καταλήγει στη θάλασσα
ΦΩΤΟ, ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συναγερμός σήμανε νωρίς το πρωί της Τρίτης (20.09.2016), λίγο πριν από τις 09:00, όταν έγινε γνωστό πως ελικόπτερο τύπου Απάτσι έπεσε στη Βόρεια Ελλάδα. Το ελικόπτερο συνετρίβη στη θαλάσσια περιοχή κοντά στον κόλπο Ορφανού ανατολικά της Χαλκιδικής. Ευτυχώς, οι χειριστές του ελικοπτέρου είναι σώοι. Περισυνελέγησαν και μεταφέρθηκαν στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Το ελικόπτερο συμμετείχε στην άσκηση ΣΑΡΙΣΑ 2016. Για την ώρα δεν είναι γνωστή η αιτία που προκάλεσε την πτώση του ελικοπτέρου στη θάλασσα, όμως όπως αναφέρει το OnAlert.gr είχε αναφέρει απώλεια ισχύος λίγο πριν τη συντριβή. Στα πρώτα πλάνα βλέπουμε το ελικόπτερο μισοωυθισμένο στη θάλασσα...
Ο ήρωας κομάντο που έσωσε τους πιλότους
Η ισχύς του ελικοπτέρου έπεσε. Οι πιλότοι προσπάθησαν μάταια να το επαναφέρουν. Αναγκαστικά, πήγαν για προσθαλάσσωση. Το ελικόπτερο "έκατσε" λίγα μόλις μέτρα από την ακτή όπου βρίσκονταν στελέχη των ειδικών δυνάμεων που λάμβαναν μέρος στην άσκηση ΣΑΡΙΣΑ 2016. Οι καταδρομείς παρακολουθούσαν άναυδοι από την ακτή την τρελή πορεία του ελικοπτέρου μέχρι τη στιγμή που το είδαν να πέφτει. Οι χτύποι της καρδιά τους ανέβηκαν. Δεν στάθηκαν άπραγοι. Όπως μπορούσε ο καθένας βουτούσε για να σώσει τους πιλότους που έπεσαν μπροστά στα μάτια τους. Η αντίδρασή τους ήταν άμεση. Δεν έπρεπε να χαθεί πολύτιμος χρόνος και το γνώριζαν πολύ καλά. Με τα πλωτά τους μέσα, αλλά και κολυμπώντας με τα χέρια τους έφτασαν άμεσα στο ελικόπτερο. Η φιγούρα που ξεχώρισε σύμφωνα με πληροφορίες του Onalert.gr ήταν ο συνταγματάρχης της 32 Ταξιαρχίας Πεζοναυτών Σαράντης Τυλιγαδάς που έφθασε άμεσα κοντά τους δυο πιλότους, μαζί με την ομάδα του. Οι αφηγήσεις των αυτοπτών μαρτύρων, κάνουν λόγο για ηρωϊκή προσπάθεια. που έσωσε τη ζωή των πιλότων. (διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του onalert.gr) Αυτόπτες μάρτυρες, ανέφεραν πως το Απάτσι μετείχε σε σχηματισμό ελικοπτέρων που έκαναν επίδειξη στο πλαίσιο της στρατιωτικής άσκησης. Από άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, το ελικόπτερο ξέφυγε από το σχηματισμό και έπεσε στη θάλασσα, κοντά στην ακτή και σε σημείο όπου το βάθος ήταν 10 μέτρα. Ελικόπτερα πετούν αυτήν την ώρα πάνω από το σημείο όπου νωρίτερα κατέπεσε το στρατιωτικό ελικόπτερο... Η ανακοίνωση του ΓΕΣ Ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016 και περί ώρα 09:00, κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων της Άσκησης «ΣΑΡΙΣΑ – 2016», ελικόπτερο ΑΗ—64D της Αεροπορίας Στρατού κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή του Κόλπου Ορφανού. Οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου έχουν τις αισθήσεις τους και διακομίζονται στο 424 ΓΣΝΘ για περαιτέρω ιατρικό έλεγχο. Τα αίτια διερευνώνται. Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του OnAlert.gr υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να γλιτώσει και το ελικόπτερο, εάν δεν αναφλεγεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδόν το μισό ελικόπτερο βρίσκεται έξω από το νερό και οι ειδικοί εκτιμούν ότι εάν δεν υπάρξει κάποια ανάφλεξη από την πτώση του, τότε θα υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να ανεκλυστεί και να επισκευαστεί. Δυστυχώς δεν είναι το πρώτο ελικόπτερο αυτού του τύπου που πέφτει. Το 2008 είχε πέσει ελικόπτερο του ίδιου τύπου κοντά στην Κύμη Ευβοίας, ενώ το 2010 ένα ελικόπτερο “Απάτσι” έκανε “βαριά προσγείωση” από ύψος 3.000 ποδών στο χώρο της βάσης στην Πάχη Μεγάρων με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους οι δύο πιλότοι. Πηγή:OnAlert.gr
- Με κόστος κατασκευής 6,5 δισ. ευρώ το κράτος πουλάει την Εγνατία Οδό μόλις 100 εκατομμύρια - Η Εγνατία πωλείται για 40 χρόνια, κάθε χρόνο τα έσοδα από τα σημερινά διόδια είναι πάνω από 50 εκατομμύρια - Προβλέπεται διπλασιασμός του αριθμού των διοδίων και μεγάλες αυξήσεις στις τιμές
Μέσω ΤΑΙΠΕΔ η Εγνατία Οδός το μόνο πλήρες και ολοκληρωμένο οδικό έργο στη χώρα μας περνάει στα χέρια ιδιωτών. Οι λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές ωστόσο σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών το τίμημα έχει καθοριστεί στα 100 εκατομμύρια και η παραχώρηση θα γίνει για 40 χρόνια. Οι εργαζόμενοι στην Εγνατία μιλούν για ένα οικονομικό έγκλημα και εξηγούν ότι αυτή τη στιγμή το κράτος ετοιμάζεται να παραχωρήσει έναντι 100 εκατομμυρίων για 40 χρόνια έναν δρόμο που αποφέρει μέσω διοδίων περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Στη σύμβαση θα προβλέπεται και ποσοστό από τα έσοδα των διοδίων, όμως σε κάθε περίπτωση το τίμημα είναι ελάχιστο μπροστά στα υπολογιζόμενα έσοδα για τα επόμενα 40 χρόνια που παραχωρείται. Επιπλέον τα έσοδα από τα διόδια υπολογίζονται στα 50 εκατομμύρια με μόλις 7 από τους 15 συνολικά σταθμούς διοδίων που προβλέπονται ενώ υπολογίζονται και με τις σημερινές τιμές ενώ προβλέπεται αύξηση. Με λίγα λόγια πωλείται ένας δρόμος θα δαπανήσουν χρήματα που μπορούν να πάρουν πίσω μέσα σε δύο χρόνια το πολύ, ενώ έχουν το δικαίωμα να πολλαπλασιάσουν τα έσοδά τους διπλασιάζοντας τον αριθμό των σταθμών διοδίων και αυξάνοντας ως και στο διπλάσιο την τιμή διέλευσης. Το... κερασάκι στην τούρτα για όλους εμάς είναι το γεγονός ότι τα 100 εκατομμύρια που θα εισπραχθούν θα πάνε απευθείας στην εξυπηρέτηση του δανείου, θα πέσουν δηλαδή σε μια μαύρη τρύπα χωρίς κανένα όφελος για τους πολίτες που ήδη πλήρωσαν κάποια δισ. ευρώ για την κατασκευή του έργου. Διαψεύδει το ΤΑΙΠΕΔ: Διαψεύδεται κατηγορηματικά από το ΤΑΙΠΕΔ, δημοσίευμα εφημερίδας με τίτλο «Έγκλημα στην… Εγνατία Οδό».
Σύμφωνα με το Ταμείο, οι ισχυρισμοί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς η συζήτηση για το μοντέλο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού δεν έχει καν ξεκινήσει. ΤΙ λέει ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού: Ο πρόεδρος της Εταιρείας, Απόστολος Αντωνούδης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ τόνισε:
«Όταν μιλάμε για Εγνατία Οδό δεν εννοούμε την εταιρεία, δεν θα πουληθούν οι μετοχές. Η εταιρεία θα εξακολουθήσει να υπάρχει και να παράγει το έργο που παράγει. Αυτό που θα παραχωρηθεί είναι ο άξονας της Εγνατίας Οδού μαζί με τρεις κάθετους. Όταν λέμε παραχώρηση, λοιπόν, εννοούμε το δικαίωμα, τη συντήρηση κι εκμετάλλευση του δρόμου». Πρόσθεσε ότι αυτό που πρέπει να ενδιαφέρει πρώτα από όλα το ελληνικό Δημόσιο αλλά και την ελληνική κοινωνία είναι να βρεθεί ένα δίκαιο εύλογο τίμημα, να γίνει σωστή αποτίμηση της αξίας πώλησης αυτού του δικαιώματος. Ερωτηθείς για τον σχεδιασμό σε σχέση με τη λειτουργία νέων σταθμών διοδίων επί της Εγνατίας, ο κ. Αντωνούδης απάντησε: «Αυτή τη στιγμή λειτουργούν [...] επτά σταθμοί διοδίων πάνω στον άξονα, συν τον σταθμό του Προμαχώνα. Ήδη από την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του 2014 αναμένεται να γίνουν άλλοι 11 [...] εκ των οποίων οι έξι πάνω στον άξονα. Άμεσα μιλάμε για τέσσερις σταθμούς διοδίων, αλλά όταν λέω άμεσα, πριν από την άνοιξη του 2017 δεν νομίζω να το δούμε». Σε σχέση με τα έσοδα που προέρχονται από όσους σταθμούς είναι ήδη σε λειτουργία, ο κ. Αντωνούδης υπενθύμισε ότι αυτά ανέρχονται σήμερα σε περίπου 67 εκατ., με τιμή χρέωσης τριών λεπτών ανά χιλιόμετρο, όταν πχ, στον ΠΑΘΕ η μέση τιμή χρέωσης είναι στα 6,9 ευρώ. «Αν υπολογίσουμε τους νέους σταθμούς διοδίων [...] και μια μικρή αύξηση από τον παραχωρησιούχο, στα 5 λεπτά/χλμ., τα έσοδα θα ξεπερνάνε τα 150 εκατ. τον χρόνο. Τα έξοδα για τη συντήρηση της οδού είναι 40-50 εκατ. ευρώ, άρα η Εγνατία θα μπορεί άμεσα να εισφέρει στο ΤΑΙΠΕΔ ή στην εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ/χρόνο. Καταλαβαίνετε πού φτάνει, λοιπόν, η αξία της παραχώρησης». Σε ό,τι αφορά τη χρονική διάρκεια της παραχώρησης σημείωσε ότι «αυτή τη στιγμή μιλάνε για 30-35 χρόνια, αλλά ενδεχομένως να είναι και κάτω από αυτό το νούμερο». Ως ανοιχτό ζήτημα υπάρχει ακόμη «η ενδεχόμενη συμμετοχή στο νέο πρότζεκτ, της παραχώρησης, και της Εγνατίας Οδού» πρόσθεσε ενώ κατάληξε ότι «αυτά είναι ζητήματα που θα τα δούμε τους επόμενους μήνες». Πηγή:www.newsit.gr