ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Μετακόμισαν, την εγκατέλειψαν και τους περιμένει να γυρίσουν - “Δώστε της φόλα”, λέει το πρώην αφεντικό της σκυλίτσας! (ΦΩΤΟ)

Μετακόμισαν, την εγκατέλειψαν και τους περιμένει να γυρίσουν - “Δώστε της φόλα”, λέει το πρώην αφεντικό της σκυλίτσας! (ΦΩΤΟ)

Προκλητική η αντίδραση του πρώην αφεντικού της σκυλίτσας από τα Χανιά, που προτρέπει να φολιάσουν το ζώο...

Μετακόμισαν από τα Χανιά και αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το σκυλάκι που είχαν επι δέκα χρόνια, αλλά αυτό τους περιμένει ακόμη στην είσοδο του σπιτιού τους…

Όπως γνωστοποίησε ο Φιλοζωικός σύλλογος Χανίων ”Η Προστασία των ζώων”«όταν αποστρατεύτηκε ο πατέρας της οικογένειας,που ήταν αξιωματικός του Ναυτικού,αποφάσισαν να φύγουν από τα Χανιά και να επιστρέψουν στα πάτρια εδάφη,αφού κατάγεται από το Βόλο

Φόρτωσαν ότι ήταν χρήσιμο σε μια μεταφορική εταιρία και ξεκίνησαν μια νέα ζωή.

Φεύγοντας,άφησαν πίσω τους -ελαφρά την καρδία-και τη μικροσκοπική σκυλίτσα που τους κρατούσε συντροφιά 10 χρόνια.



Η σκυλίτσα δεν το κουνούσε από την είσοδο του διαμερίσματος. Κάποιοι ένοικοι την τάιζαν αλλά κάποιοι δυσανασχέτησαν και την πέταξαν έξω από την πολυκατοικία γιατί η σκυλίτσα «βρωμίζει» τον κοινόχρηστο χώρο. Μόλις όμως βρίσκει ανοιχτή την πόρτα,τρυπώνει μέσα και κοιμάται στο χαλάκι της πόρτας.

Η ιστορία της σκυλίτσας δημοσιοποιήθηκε από μια ένοικο της πολυκατοικίας που φρόντιζε το ζώο μετά την απάνθρωπη εγκατάλειψη από τους κηδεμόνες της.

"Δώστε του μια φόλα..."


Τα μέλη του συλλόγου συναντήθηκαν με τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος, ο οποίος παρουσία μας επικοινώνησε με τον πρώην ενοικιαστή του στο Βόλο και του είπε ότι είχε έρθει η φιλοζωική για το σκυλάκι που εγκατέλειψε. Η συνομιλία ήταν σε ανοιχτή ακρόαση και ακούσαμε να τον επιπλήττει γιατί μας αποκάλυψε ότι το σκυλάκι ήταν δικό του και μετά να λέει ανερυθρίαστα:
«Έλα μωρέ, είναι γέρικο, δώσ' του μια φόλα να τελειώνουμε».



Για τη συμπεριφορά του ο σύλλογος σκοπεύει να προσφύγει στη δικαιοσύνη αλλά αυτό που προέχει είναι να βρεθεί μια σωστή οικογένεια για το πιστό και υπέροχο αυτό πλάσμα,που δεν έχει κανένα πρόβλημα υγείας,είναι χαδιάρικο και τρυφερό και του αξίζει μια καλύτερη τύχη.

Επείγει η φιλοξενία/υιοθεσία του καθώς ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος,λέει ότι δεν μπορεί να νοικιάσει το διαμέρισμα,αφού η σκυλίτσα είναι συνέχεια στην είσοδο...

πηγή: cretalive - animalscare

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Τέρμα οι βόλτες με «νοικιάρικες» Ferrari στο Maranellο

Τέρμα οι βόλτες με «νοικιάρικες» Ferrari στο Maranellο

Ο Δήμαρχος του Maranello, Massimiliano Morini, απαγόρευσε με δικαστική απόφαση τα test drive των Ferrari από εταιρείες ενοικιάσεων, μιας και δημιουργούν πρόβλημα θορύβου στους κατοίκους της πόλης.






«Ο λόγος απαγόρευσης είναι εμφανής, καθώς κυκλοφορούν ανάμεσά μας μερικά από τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα του κόσμου. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα στους συμπολίτες μας που έχουν το δικαίωμα να ξεκουραστούν σε ένα ήσυχο περιβάλλον».

Οι ιδιοκτήτες όμως των συγκεκριμένων επιχειρήσεων δεν είναι ικανοποιημένοι με αυτή την απόφαση και αναφέρουν ότι έχει καταστραφεί η δουλειά τους, που δεν είναι άλλη από την ενοικίαση Ferrari στον τόπο γέννησής τους. Με μειωμένη κατά 80% την κίνηση στην επιχείρησή τους, σκέφτονται ήδη το πώς θα ανταποκριθούν σε αυτή τη νέα δυσκολία.



Πηγη:www.newsit.gr

Πουλήθηκαν στους Γερμανούς τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια! - Όλα όσα προβλέπονται

Πουλήθηκαν στους Γερμανούς τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια! - Όλα όσα προβλέπονται 



- Έπεσαν σήμερα οι υπογραφές για την πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων
- Η σύμβαση προβλέπει ότι θα είναι σε γερμανικά χέρια για τα επόμενα 40 χρόνια
- Η ιδιοκτησία της γης, των υποδομών και των εγκαταστάσεων, παραμένει στο Δημόσιο
- Πόσο μπορούν να αυξηθούν τα τέλη ανα επιβάτη

Σε γερμανικά χέρια πέρασαν και επισήμως σήμερα 14 περιφερειακά αεροδρόμια αφού υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης του δικαιώματος αξιοποίησης τους μεταξύ του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και της κοινοπραξίας FRAPORT AG- SLENTEL Ltd.

Η σύμβαση προβλέπει την παραχώρηση της χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης, καθώς και των χώρων εμπορικής ή άλλης χρήσης που βρίσκονται μέσα στα 14 αεροδρόμια για 40 χρόνια. Η ιδιοκτησία της γης, των υποδομών και των εγκαταστάσεων, παραμένει στο Δημόσιο. Επίσης, οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις που θα κατασκευάσει ο ιδιώτης επενδυτής, θα περιέρχονται και αυτές στην κυριότητα του Δημοσίου και θα επιστραφούν σε αυτό με τη λήξη της σύμβασης παραχώρησης.

Επιπλέον, σε αεροδρόμια υψηλής στρατιωτικής δραστηριότητας (δηλαδή, των Χανίων και του Ακτίου) δεν παραχωρείται ο χώρος των διαδρόμων προσγείωσης και των τροχιοδρόμων, οι οποίοι και παραμένουν στην πολεμική αεροπορία. Παραχωρούνται μόνον ο αεροσταθμός και ο χώρος στάθμευσης των αεροπλάνων πολιτικής αεροπορίας, ενώ η κοινοπραξία θα πληρώνει το Δημόσιο για τη χρήση των κοινών υποδομών.

Τα αεροδρόμια που βρίσκονται στην ηπειρωτική χώρα είναι: του Ακτίου (PVK), της Καβάλας (KVA) και της Θεσσαλονίκης (SKG). Τα υπόλοιπα 11 αεροδρόμια βρίσκονται σε νησιά και είναι της Κέρκυρας (CFU), των Χανίων/ Κρήτης (CHQ), της Κεφαλονιάς (EFL), της Κω (KGS), της Μυτιλήνης (MJT), της Μυκόνου (JMK), της Ρόδου (RHO), της Σάμου (KGS), της Σαντορίνης (JTR), της Σκιάθου (JSI) και της Ζακύνθου (ZTH).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας: "Η ανάληψη της λειτουργίας των αεροδρομίων επίκειται για το φθινόπωρο του 2016, με την ταυτόχρονη προκαταβολή του τιμήματος παραχώρησης ύψους 1.234.000.000 ευρώ από την κοινοπραξία. Το ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε ως προτιμητέο επενδυτή την κοινοπραξία Fraport - Κοπελούζου τον Νοέμβριο του 2014, στο πλαίσιο της διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων που ξεκίνησε το 2013". "Στις εταιρείες διαχείρισης των αεροδρομίων», αναφέρει η ανακοίνωση, «η Fraport AG θα έχει την καθαρή πλειοψηφία των μετοχών και ο Όμιλος Κοπελούζου θα έχει το υπόλοιπο μερίδιο».

Σημειώνεται ότι, η κοινοπραξία FRAPORT AG - SLENTEL Ltd ανακηρύχτηκε στις 25 Νοεμβρίου 2014 προτιμητέος επενδυτής και για τα περιφερειακά αεροδρόμια, στο πλαίσιο του διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού που διενήργησε το ΤΑΙΠΕΔ, με προσφορά που ανήλθε σε 1,234 δισ. ευρώ εφάπαξ τίμημα, και 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό. Επίσης προβλέπεται κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται κατά έτος σε 28,6% των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων.

Συνολικά, το ύψος των παραπάνω εσόδων θα ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ. Πλέον του ανωτέρω εφάπαξ και του ετήσιου (σταθερού και μεταβλητού) τιμήματος, το Δημόσιο προσδοκά σωρευτικά φορολογικά, κοινωνικά και άλλα οφέλη ύψους έως 4,6 δισ. ευρώ κατά προσέγγιση. Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, εκ των βασικών στόχων της συναλλαγής, είναι η αναβάθμιση των αεροδρομίων, τα οποία χρήζουν σημαντικών επενδύσεων. Η αναβάθμιση θα επιφέρει σημαντικά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό και την περιφερειακή ανάπτυξη των νησιών και των λοιπών προορισμών που καλύπτουν τα περιφερειακά αεροδρόμια. Δεδομένου ότι εντός των υποχρεώσεων της κοινοπραξίας είναι να αναβαθμίσει τα αεροδρόμια εντός των πρώτων 4 ετών, ώστε να συμμορφώνονται με τα αντικειμενικά προσδιορισμένα κριτήρια επιπέδου C - όπως αυτά καθορίζονται από την ΙΑΤΑ - και στη συνέχεια να τα συντηρεί και να διατηρεί αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης για όλη τη διάρκεια της παραχώρησης.

Ο επενδυτής εκτιμά ότι το ύψος των επενδύσεων θα διαμορφωθεί σε 330 εκατ. ευρώ τα 4 πρώτα έτη της παραχώρησης, το ποσό των επενδύσεων για το σύνολο των 40 ετών της περιόδου παραχώρησης εκτιμάται σε 1,4 δισ. ευρώ.

Σε ότι αφορά στα αεροναυτικά τέλη, τα ισχύοντα σήμερα στα περιφερειακά αεροδρόμια ανέρχονται σε 12,7 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη. Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ανώτατο όριο αεροναυτικών χρεώσεων σε προκαθορισμένα επίπεδα και δεν προβλέπει ουσιαστική αύξηση των αεροναυτικών τελών. Η συνολική μέγιστη χρέωση έχει οριοθετηθεί σε 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, ενώ είναι δυνατόν μόνον να αναπροσαρμοστεί ετησίως με τον εκάστοτε ισχύοντα πληθωρισμό από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης, έως την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων. Μετά την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων - δηλαδή όταν οι υποδομές θα έχουν βελτιωθεί ώστε να συμμορφώνονται με τα προκαθορισμένα πρότυπα - τα αεροναυτικά τέλη ανά επιβάτη θα μπορούν να αυξηθούν κατά 5,5 ευρώ κατά μέγιστο, φθάνοντας έως τα 18,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, ποσό που θα μπορεί μόνον να αναπροσαρμοστεί ετησίως με το 90% του ισχύοντος πληθωρισμού.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια εξυπηρέτησαν το 2014 περίπου 22 εκατομμύρια επιβάτες και αναμένεται να ξεπεράσουν τα 23 εκατομμύρια σε επιβάτες για το 2015. Ειδικότερα, το διεθνές επιβατικό κοινό αποτελεί το 77% της συνολικής κίνησης στα 14 αυτά αεροδρόμια.

Εκ μέρους της κυβέρνησης, τη σύμβαση υπέγραψαν ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλειδης Τσακαλώτος, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης και ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας, Πάνος Καμμένος.

Εκ μέρους του ΤΑΙΠΕΔ, υπέγραψε ο πρόεδρος του Ταμείου, Στέργιος Πιτσιόρλας.
Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης, ο κ. Πιτσιόρλας δήλωσε ότι «η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, λίγες ημέρες μετά την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, αποτελεί μία πολύ σημαντική εξέλιξη και ένα ηχηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση ότι η ελληνική οικονομία βήμα – βήμα, κερδίζει την εμπιστοσύνη των αγορών και μπαίνει στον δρόμο της ανάπτυξης».
Σόιμπλε: Μας ενδιαφέρουν οι ιδιωτικοποιήσεις...


Oι ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα αποτελούσαν και παραμένουν κεντρικό ενδιαφέρον της γερμανικής κυβερνησης, τόνισε η αναπληρώτρια εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών Φριντερίκε Φον Τισενχάουζεν, αλλά παρέπεμψε στους Θεσμούς για την αξιολόγηση της πορείας τους.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις αντιδράσεις που εκφράζονται στο σχέδιο ιδιωτικοποίησης ελληνικών αεροδρομίων, η κυρία Φον Τισενχάουζεν δήλωσε: "Δεν θέλω να εκφραστώ εδώ για συγκεκριμένα σχέδια ιδιωτικοποίησης - είναι υπόθεση των Θεσμών να αξιολογήσουν την πολιτική ιδιωτικοποιήσεων συνολικά. Θέλω μόνο να επισημάνω ότι οι ιδιωτικοποιήσεις είναι τώρα αντικείμενο των συζητήσεων μεταξύ των Θεσμών και της Ελλάδας. Βρισκόμαστε τώρα στην φάση των δεύτερων «οροσήμων» της πρώτης δόσης, για τα οποία γίνεται διαπραγμάτευση τώρα και οι ιδιωτικοποιήσεις ήταν για την γερμανική κυβέρνηση πάντα σημαντικές και εξακολουθούν να είναι". Διευκρίνισε δε ότι δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί σε ό,τι αφορά λεπτομέρειες ή συγκεκριμένες εταιρείες.



Πηγη:www.newsit.gr