ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Αυτές είναι οι 10 πιο άπιστες γειτονιές της Αθήνας

INFIDELITY

Τα στέκια με τα περισσότερα παράνομα ζευγάρια στην Αθήνα «αποκάλυψε» η ιστοσελίδα Ashley Madison που ειδικεύεται στις εξωσυζυγικές γνωριμίες.

Τα αποτελέσματα της έρευνας που έκανε η ιστοσελίδα έδειξαν ότι το κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα το Κολωνάκι, είναι η πιο άπιστη γειτονιά, ακολουθεί η Αγία Παρασκευή, ενώ και τα Βόρεια Προάστια βρίσκονται ψηλά στη λίστα.

Συγκεκριμένα:

1. Κολωνάκι 10,4%

2. Αγία Παρασκευή 9,7%

3. Κηφισιά 9,1%

4. Γλυφάδα 7,9%

5. Βούλα 7,4%

6. Βουλιαγμένη 6,5%

7. Καλλιθέα 5,3%

8. Ίλιον 4,9%

9. Αμπελόκηποι 4,2%

10. Ζωγράφου 3,6%


πηγη:http://www.huffingtonpost.gr

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Αυτά είναι τα πέντε μεγαλύτερα αεροπλάνα του κόσμου

Από τη μυθική πτήση του Ικάρου μέχρι τους Αδερφούς Ράιτ και τα σύγχρονα μαχητικά με τα υπερεξελιγμένα συστήματα πλοήγησης, η αεροπλοία ήταν πάντα μια συναρπαστική προσπάθεια επίτευξης του ακατόρθωτου.
Antonov, Airbus και Boeing φτιάχνουν πλέον τα μεγαλύτερα αεροσκάφη του κόσμου. Δείτε φωτογραφίες από τα πέντε μεγαλύτερα αεροσκάφη του κόσμου στο Slideshow που ακολουθεί.
  • Antonov An-225 Mriya
    Space Frontiers via Getty Images
    Είναι μεταφορικό αεροσκάφος κατασκεύασμενο από την Antonov το 1988 στη Σοβιετική Ένωση. Είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο. Σχεδιάστηκε για την μεταφορά του διαστημικού λεωφορείου Μπουράν και είναι μεγέθυνση του An-124 Ruslan. Το Antonov An-225 είναι διαθέσιμο για εμπορικές μεταφορές βαρέων φορτίων λόγω του μεγάλου εσωτερικού χώρου της ατράκτου του. Το An-225 μπορεί να μεταφέρει πολύ βαριά και ογκώδη φορτία της τάξεως των 250.000 kg εσωτερικά ή φορτία μέχρι 200.000 kg εξωτερικά, στην ράχη του. Μπορεί να μεταφέρει εσωτερικά φορτία μήκους μέχρι και 70 m.
  • Wee in YYC/Flickr
  • ombrelle/Flickr
  • Janitors/Flickr
  • Miroslav Vajdić/Flickr
  • Airbus A380F
    Getty Images via Getty Images
    Φιλοξενεί 853 ανθρώπους σε διάταξη καθισμάτων μίας θέσης και 644 στον παραδοσιακό σχηματισμό των δύο θέσεων (οικονομική και business). Μπορεί να καλύψει 15.700 χιλιόμετρα (8.208 ναυτικά μίλια) χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Τέσσερις κινητήρες Rolls Royce Trent 970B δίνουν ζωή στο «τέρας», το οποίο πιάνει ταχύτητες μέχρι και 676 μίλια/ώρα και μπορεί να πετά ακόμα και σε υψόμετρο 43.000 ποδιών. Το πελώριο δίπατο A380 800 είναι το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο των καιρών μας.
  • - via Getty Images
  • chanelcoco872/Flickr
  • Aero Icarus/Flickr
  • Boeing 747-8
    ChinaFotoPress via Getty Images
    Μεταφέρει με άνεση 700 επιβάτες στην οικονομική θέση, ενώ όταν η διάταξη περιλαμβάνει δύο θέσεις, ο αριθμός πέφτει στους 600 επιβάτες. Έχει αυτονομία 14.815 χιλιομέτρων και κινείται με τη βοήθεια τεσσάρων κινητήρων General Electric GEnx 2B67. Το 747 διαθέτει τέσσερις μηχανισμούς με 16 τροχούς στο καθένα, που προσφέρουν καλή κατανομή βάρους και καλύτερη στο έδαφος και μεγαλύτερη ασφάλεια σε περίπτωση που κάποιο λάστιχο σπάσει.
  • An-124 Ruslan
    ASSOCIATED PRESS
    Είναι μεταφορικό αεροσκάφος κατασκεύασμενο από την Antonov. Είναι το μεγαλύτερο εμπορικό αεροσκάφος μαζικής παραγωγής και το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό αεροσκάφος σε λειτουργία. Πρώτη φορά πέταξε το 1982. Περισσότερα από 40 αεροσκάφη προς το παρόν βρίσκονται σε χρήση και 20 σε εμπορική χρήση το 1998. Έχει μήκος σχεδόν 69 μετρά και εκπέτασμα 73,3 μέτρα. Έχει ωφέλιμο φορτίο 150 τόνους.
  • Pacific Press via Getty Images
  • Aero Icarus/Flickr
  • 747-400 ER
    ASSOCIATED PRESS
    Το θεόρατο Boeing 747 400, ένα από τα πλέον επιτυχημένα εμπορικά επιβατικά, έχει πουλήσει 1.358 αεροσκάφη από τον Απρίλιο του 1988, όταν η Northwest Airlines το εγκαινίασε στον στόλο της. Έχει επεκτάσεις στην άκρη των φτερών του με μήκος περίπου 2 μέτρα, που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμων του 747-400 κατά 4% σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα. Έχει ένα καινούργιο πιλοτήριο σχεδιασμένο για δύο και όχι τρεις πιλότους. Η χρήση ηλεκτρονικών μείωσε τον αριθμό ενδείξεων, μετρητών και διακοπτών από 971 σε 365. Διαθέτει δεξαμενές καυσίμων στην ουρά, αναβαθμισμένες μηχανές και ανανεωμένο εσωτερικό. Η μεγαλύτερη εμβέλεια επιτρέπει κάποιοι παραδοσιακοί σταθμοί ανεφοδιασμού, όπως το Άνκορατζ να προσπεραστούν. Αυτονομία στα 13.446 χιλιόμετρα, ενώ τέσσερις κινητήρες General Electric GE CF6-80C2B5F του χαρίζουν τελική ταχύτητα στα 567 μίλια/ώρα και πτήση στα 35.000 πόδια. Παραμένει το δημοφιλέστερο στολίδι του αμερικανικού αεροναυπηγείου
  • ASSOCIATED PRESS
  • ASSOCIATED PRESS
  • ASSOCIATED PRESS
  • ASSOCIATED PRESS
  • YURI KADOBNOV via Getty Images
  • isifa via Getty Images
ΠΗΓΗ: afun4u.com

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Τα χαρτονομίσματα της κρίσης - Δείτε πως διαμαρτύρεται ένας Έλληνας καλλιτέχνης

BILLET EUROS GRCE

Στον Στέφανο, έναν καλλιτέχνη από την Ελλάδα, δεν του αρέσει η Ευρώπη των Βρυξελλών και βρήκε ένα πρωτότυπο τρόπο να για δείξει τη δυσαρέσκειά του.
Κάθε μέρα από τον περασμένο Φεβρουάριο ζωγραφίζει με μαύρο μελάνι μικροσκοπικά ανθρωπάκια πάνω σε χαρτονομίσματα του ευρώ.
Με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να παρουσιάσει την οικονομική κρίση, τη βία και την απόγνωση που γνωρίζει η Ελλάδα της ύφεσης και των Μνημονίων. Στη συνέχεια σκανάρει το χαρτονομίσματα και τα ανεβάζει στο banknotes.gr.
"Κοιτάζοντας το τοπίο των ευρωπαϊκών τραπεζογραμματίων, εντυπωσιάζομαι από την έλλειψη ρεαλισμού. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια των πέντε τελευταίων ετών, η κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας έχει προκαλέσει βία και κοινωνική οπισθοδρόμηση. Αποφάσισα να συγχωνευθούν τα δύο αυτά στοιχεία", ανέφερε ο καλλιτέχνης στην εξειδικευμένη ιστοσελίδα designboom.
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
  • Stefanos
Το κείμενο έχει μεταφραστεί από τα Γαλλικά από τον Στέφανο Νικήτα 


πηγη:www.contra.gr