ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ηλεία: Τα αποτελέσματα της εξέτασης DNA για τον μικρό Μπεν - Η εξομολόγηση του νεαρού με τα κοινά χαρακτηριστικά!

Ηλεία: Τα αποτελέσματα της εξέτασης DNA για τον μικρό Μπεν - Η εξομολόγηση του νεαρού με τα κοινά χαρακτηριστικά!

Όταν ο νεαρός έμαθε ότι είναι υιοθετημένος, υποψιάστηκε, ότι μπορεί να έχει σχέση με το παιδί που εξαφανίστηκε το 1991 στην Κω και ζήτησε τη βοήθεια γνωστού δικηγόρου...

«Δεν είμαι ο Μπεν, δυστυχώς», δήλωσε ο νεαρός που ισχυριζόταν πως έχει κοινά στοιχεία με τον Μπεν Νίνταμ, το κατάξανθο αγόρι που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς το καλοκαίρι του 1991, από την Κω, όπου παραθέριζε με τους γονείς τους.

Όταν ο νεαρός έμαθε ότι είναι υιοθετημένος, υποψιάστηκε, ότι μπορεί να έχει σχέση με το παιδί που εξαφανίστηκε το 1991 στην Κω και ζήτησε τη βοήθεια γνωστού δικηγόρου, για να φτάσουν στην άκρη του νήματος, ελπίζοντας ότι θα βρει τους βιολογικούς του γονείς.

ΦΩΤΟ από patrisnews.com
ΦΩΤΟ από patrisnews.com

«Το καλοκαίρι του 2013 εμφανίστηκε στο γραφείο του ένας νεαρός Ρομά, με διαφορετικά από τα συνηθισμένα φυλετικά χαρακτηριστικά, εκφράζοντας την υποψία ότι είναι ο μικρός Μπεν. Μάλιστα, το παιδί σημείωσε πως είχε τρία χαρακτηριστικά σημάδια, στο δεξί μηρό, στο γόνατο και το λαιμό τα οποία ταίριαζαν με τα σημάδια του εξαφανισμένου παιδιού, όπως τα είχε περιγράψει η οικογένεια του...

Ο νεαρός - που προσωρινά ζούσε στον Πύργο- ήταν ξανθός ενώ μετά την έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο, διαπίστωσα κοινά χαρακτηριστικά στην εξωτερική εμφάνιση, με τη μητέρα του Μπεν. Έτσι επικοινώνησε με την Αγγλική Αστυνομία και στείλαμε - με τη συναίνεση του νεαρού - γενετικό υλικό (μαλλιά και στοματικό επίχρισμα) για να μας ενημερώσουν, ένα μήνα μετά, ότι δεν ταυτίστηκε με του γονείς του εξαφανισμένου παιδιού», δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ.Αντωνόπουλος.
ΦΩΤΟ από patrisnews.com
ΦΩΤΟ από patrisnews.com

«Αν και η «Γιοκσάιρ» ζητούσε επίμονα τα στοιχεία του νεαρού, επέλεξα να μην τα δώσω, για να προφυλάξω και τις δυο πλευρές και ειδικά της οικογενείας, η οποία, ειδικά τα τρία πρώτα χρόνια, είχε υποβληθεί σε τεράστια δοκιμασία, αφού είχαν εμφανιστεί 300 περιπτώσεις υποψίας. Επίσης, θέλαμε να αποφύγουμε και μια ενδεχόμενη διαρροή, πριν διαπιστωθεί αν ο νεαρός είναι ο Μπεν», κατέληξε ο κ.Αντωνόπουλος.

Τα αποτελέσματα της εξέτασης DNA πάντως έδειξαν πως ο νεαρός δεν είναι ο μικρός Μπεν, με αποτέλεσμα το απίστευτο θρίλερ για την οικογένεια του εξαφανισμένου παιδιού να έχει συνέχεια.

Οι Άγγλοι ερευνητές αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο ανάλυσης εικόνας, προκειμένου να εξετάσουν την περίπτωση του νεαρού, ωστόσο σύμφωνα με τα συμπεράσματα, δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή (πιθανή) εικόνα του Μπεν. Οι ίδιοι ερευνητές αποκάλυψαν επίσης πως το συγκεκριμένο άτομο έχει δώσει ξανά στο παρελθόν δείγμα, αλλά το τεστ είχε βγει αρνητικό.

Πηγή: patrisnews.com

Απίστευτο: Κάμερα κατέγραψε τη στιγμή πτώσης αεροσκάφους σε ποταμό της Ταϊβάν

Απίστευτο: Κάμερα κατέγραψε τη στιγμή πτώσης αεροσκάφους σε ποταμό της Ταϊβάν

- Τουλάχιστον εννέα οι νεκροί σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες - Έχουν διασωθεί 28 άνθρωποι
- Το αεροσκάφος ATR 72 της TransAsia είχε 58 επιβαίνοντες
- Συνετρίβη στο ποτάμι κοντά στην πρωτεύουσα της Ταϊβάν, Ταϊπέι λίγο μετά την απογείωσή του
- Είναι το δεύτερο δυστύχημα για την ταϊβανέζικη αεροπορική εταιρία σε λιγότερο από ένα χρόνο
- ΔΕΙΤΕ VIDEO ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ

Η εικόνα είναι απίστευτη. Τόσο που κανείς μπορεί να πιστέψει πως ίσως είναι προϊόν μοντάζ. Κάμερα τοποθετημένη το ταμπλό αυτοκινήτου έχει καταγράψει τη στιγμή που αεροσκάφος ATR 72 της TransAsia πέφτει στον ποταμό Κιλούνγκ κοντά στην Ταϊπέι.

Το αεροσκάφος εμφανίζεται ξαφνικά στην εικόνα, γυρνά στο πλάι και με το φτερό του χτυπά ένα λεωφορείο που εκείνη την ώρα κινείται στο δρόμο.

Σύνδεσμος ενσωματωμένης εικόνας

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ VIDEO  





Συγκλονιστικό και το video που δείχνει τα συντρίμια που έμειναν στη γέφυρα μετά την πρόσκρουση του φτερού στο αεροσκάφους σε αυτή. 



Το αεροσκάφος με 53 επιβάτες και πενταμελές πλήρωμα είχε απογειωθεί λίγο νωρίτερα από το αεροδρόμιο του Σονγκσάν της Ταϊπέι με προορισμό το νησί Κινμεν. Συνετρίβη στις 10:45 το πρωί της Τετάρτης (τοπική ώρα).

Το ATR 72-600 της TransΑsia πραγματοποιούσε εσωτερική πτήση όταν γύρω στις 05.00 ώρα Ελλάδας, μερικά λεπτά μετά την απογείωσή του, προσέκρουσε σε οδική γέφυρα πριν συντριβεί στο ποτάμι.

Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες κάνουν λόγο για εννέα νεκρούς.
Τα σωστικά συνεργεία που έφτασαν άμεσα στο σημείο έχουν καταφέρει να σώσουν 28 ανθρώπους, ενώ είναι σε εξέλιξη και η επιχείρηση απεγκλωβισμού επιβατών που έχουν παγιδευτεί μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους.

Μεταξύ των επιβαινόντων είναι 31 Κινέζοι τουρίστες, ανακοίνωσε η υπηρεσία τουρισμού της Ταϊβάν.
Όσοι διασώθηκαν διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο.







Τηλεοπτικές εικόνες δείχνουν διασώστες να στέκονται πάνω στα συντρίμμια του αεροσκάφους προσπαθώντας να απεγκλωβίσουν τους επιβάτες χρησιμοποιώντας σχοινιά και να μεταφέρουν τους διασωθέντες, μεταξύ τους δύο παιδιά, με σωσίβιες λέμβους μέχρι την ακτή.




Είναι το δεύτερο αεροπορικό δυστύχημα που σημειώνεται σε αεροσκάφος της ίδιας εταιρίας μέσα σε μερικούς μήνες.

Στις 23 Ιουλίου, αεροσκάφος της TransΑsia με 54 επιβάτες και τέσσερα μέλη πληρώματος συνετρίβη σε νησί του τουριστικού αρχιπελάγους Πενγκού, στα ανοικτά των δυτικών ακτών της Ταϊβάν.

48 άνθρωποι, από τους οποίους δύο Γαλλίδες, σκοτώθηκαν στο δυστύχημα που σημειώθηκε εξαιτίας των ιδιαίτερα δυσμενών καιρικών συνθηκών και δέκα επέζησαν. Ο τυφώνας Μάτμο που συνοδευόταν από ισχυρούς ανέμους και σφοδρές βροχοπτώσεις σάρωνε τότε την περιοχή.

Πηγή: gawker.com, foxnews.com, bloomberg.com - Με πληροφορίες και από ΑΠΕ - ΜΠΕ
Φωτογραφίες: Reuters


Νέα Porsche Cayman GT4 με 385 ίππους

Νέα Porsche Cayman GT4 με 385 ίππους

Η «οικογένεια» των hardcore μοντέλων της Porsche με τα διακριτικά GT μόλις απέκτησε ένα νέο μέλος - κι αυτή τη φορά, βασίζεται στην Cayman.

Μέχρι σήμερα, ο λογότυπος GT ακολουθούμενος από έναν αριθμό αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της αειθαλούς 911 (βλέπε GT3, GT2). Όχι πια.

Η Porsche αποφάσισε να παρουσιάσει μια σκληροπυρηνική έκδοση του μικρότερου, και κεντρομήχανου, κουπέ, της Cayman, την οποία και ονόμασε GT4. Σύμφωνα δε με την εταιρεία, την εξέλιξη ανέλαβε το τμήμα Motorsport το οποίο εδράζεται στο Weissach και έχει την ευθύνη για όλες τις «ειδικές» εκδόσεις των μοντέλων της.

Ο εξακύλινδρος boxer των 3,8 λίτρων αποδίδει 385 ίππους και βασίζεται σε αυτόν της 911 Carrera S με μειωμένη όμως ισχύ κατά 15 ίππους. Σε αντίθεση με την τελευταία 911 GT3, που διατίθεται μόνο με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, η Cayman GT4 μεταφέρει την δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων που εδράζεται σε «δυναμικές» βάσεις στήριξης, κάτι που σίγουρα θα ενθουσιάσει τους πιστούς της Porsche που αντέδρασαν στην κατάργησή του στη GT3.




Ενδεικτικό της σημασίας που δίνει η Porsche στην Cayman GT4 είναι το γεγονός ότι πολλά μηχανικά μέρη της, όπως η αλουμινένια εμπρός ανάρτηση με τα αντεστραμμένα αμορτισέρ και τη ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική και η (επίσης αλουμινένια) πίσω προέρχονται από την GT3.

Σε αντίθεση με την μεγαλύτερη «αδελφή» της, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι μηχανικό και όχι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, αν και διατηρεί το σύστημα Torque Vectoring που φρενάρει τον εσωτερικό τροχό για να μειώσει την υποστροφή. Επίσης, απουσιάζει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης που παραμένει προνόμιο της 911 GT3.

Από την άλλη, οι δυναμικές βάσεις στήριξης του κινητήρα είναι στάνταρ, οι πλήμνες των τροχών προέρχονται από την 911 Turbo και οι τροχοί των 20 ιντσών έχουν την ίδια σχεδίαση με αυτούς της GT3, χωρίς όμως το κεντρικό μπουλόνι. Η GT4 φοράει ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 με πλάτος 245 εμπρός (ίδιο με της GT3) και 295 πίσω, ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 30 mm σε σχέση με τις απλές Cayman.

Από την GT3 προέρχονται και τα φρένα, και μάλιστα αυτούσια, με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 380 mm και στους δύο άξονες και εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τεραπίστονες πίσω. Προαιρετικά, προσφέρονται και τα κεραμικά φρένα PCCB με διάσταση 410 mm!

Η Porsche ανακοινώνει ότι η Cayman GT4 επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 4,4’’ και η τελική της φτάνει τα 295 km/h, με την μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα μόλις 10,3 lt/100 km. Επίσης, γυρίζει στο Nürburgring σε 7’40’’.




Εξωτερικά, ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με τις τρεις μεγάλες εισαγωγές αέρα και η μεγάλη πίσω σταθερή αεροτομή την καθιστούν την πρώτη Cayman με αρνητική άντωση και στους δύο άξονες και ταυτόχρονα την διαφοροποιούν από κάθε άλλη έκδοση.

Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα με την έντονη πλευρική στήριξη και επενδύσεις δέρματος και αλκαντάρα, καθώς και το νέας σχεδίασης τιμόνι που θυμίζει αυτό της 918 Spyder και είναι επίσης ντυμένο με αλκαντάρα θυμίζουν στον οδηγό ότι βρίσκεται μέσα σε ένα καθαρόαιμο. Εφόσον το επιθυμεί, δε, μπορεί να παραγγείλει καθίσματα με σκελετό από ανθρακονήματα, ένα ειδικά σχεδιασμένο πακέτο Sport Chrono και το πακέτο Club Sport για μια ακόμα πιο hardcore εμπειρία.

Η Cayman GT4 θα κάνει το ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει την τιμή της, που ξεκινά από 85.779 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του φόρου) στη Γερμανία.


Πηγη:www.newsit.gr