Οι αλλαγές σε σχέση με την 458 είναι τόσο εκτεταμένες που ο όρος “facelift” είναι αδόκιμος για ένα τόσο ριζικά διαφορετικό μοντέλο.
Η 488 GTB κινείται από έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο V8 3.902 cc με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών που αποδίδει 670 PS στις 8.000 rpm και μέγιστη ροπή 77,5 kgm. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 3,0" και τα 200 km/h σε 8,3", ενώ η τελική ξεπερνά τα 330 km/h. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 11,4 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 260 g/km.
Η Ferrari υποστηρίζει ότι η ροπή είναι «απλωμένη» σε όλη την κλίμακα των στροφών χάρη και στην προσθήκη συστήματος μεταβλητού ελέγχου της ροπής (Variable Torque Management), με την απόκριση στο γκάζι να είναι μόλις 0,8 sec στις 2.000 rpm. Παρά την ύπαρξη υπερτροφοδότησης, οι τεχνικοί έδωσαν μεγάλη προσοχή στη βελτιστοποίηση του ήχου του V8 ο οποίος είναι αυτός που αρμόζει σε ένα μοντέλο που φορά το cavallino rampante.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα της 488 GTB έχουν εξελιχθεί σε βαθμό που, σύμφωνα με την εταιρεία, την καθιστούν το σούπερκαρ με τις πιο άμεσες αντιδράσεις στον κόσμο, ανάλογες με αυτές ενός αγωνιστικού. Σύμφωνα με τη Ferrari, η 488 GTB «γυρίζει» στην πίστα του Fiorano σε μόλις 1' 23"
Η εξελιγμένη έκδοση του συστήματος ελέγχου της γωνίας της πλευρικής ολίσθησης SSC2 (Side Slip Control 2) είναι πλέον ακριβέστερο και λιγότερο επεμβατικό, προσφέροντας μεγαλύτερη επιτάχυνση στην έξδοδο των στροφών. Όντας ενσωματωμένο με το σύστημα F1-Trac και το «έξυπνο» διαφορικό E-Diff, το SSC2 ελέγχει και την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, κάτι που καθιστά την 488 GTB ακόμα πιο σταθερή, σε σχέση με την 458, σε απότομους ελιγμούς.
Σχεδιασμένο από το κέντρο σχεδιασμού της ίδιας της Ferrari, το νέο supercar διαθέτει έναν μεγάλο πλευρικό αεραγωγό ο οποίος χωρίζεται στα δύο και, σύμφωνα με την εταιρεία, θυμίζει τη Ferrari 308 GTB. Στο εμπρός μέρος, το φαρδύ σπόιλερ με το διπλό προφίλ εξασφαλίζει αυξημένη ψύξη στα δύο ψυγεία και οι δύο κεντρικά τοποθετημένοι πυλώνες κατευθύνουν τον αέρα προς το πάτωμα.
Η φαρδιά και χαμηλή ούρα έχει ανασχεδιαστεί με κύριο γνώμονα την αεροδυναμική, ο πρωτοποριακός διαχύτης αυξάνει την κάθετη δύναμη και οι εξατμίσεις έχουν τοποθετηθεί πλέον στο κέντρο. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 50% σε σχέση με την 458, ενώ ταυτόχρονα έχει μειωθεί η συντελεστής αντίστασης.
Όσον αφορά τις διαστάσεις, το μήκος φτάνει τα 4.568 mm, το πλάτος τα 1.952 και το ύψος τα 1.213 mm. Το βάρος (χωρίς υγρά) είναι 1.370 kg και η κατανομή βάρους 46,5/53,5 εμπρός/πίσω αντίστοιχα.
Τέλος, η καμπίνα διαθέτει ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων καθώς και σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί.
Η επίσημη πρεμιέρα της Ferrari 488 GTB θα γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.
πηγη:http://www.drive.gr
Η 488 GTB κινείται από έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο V8 3.902 cc με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών που αποδίδει 670 PS στις 8.000 rpm και μέγιστη ροπή 77,5 kgm. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 3,0" και τα 200 km/h σε 8,3", ενώ η τελική ξεπερνά τα 330 km/h. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 11,4 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 260 g/km.
Η Ferrari υποστηρίζει ότι η ροπή είναι «απλωμένη» σε όλη την κλίμακα των στροφών χάρη και στην προσθήκη συστήματος μεταβλητού ελέγχου της ροπής (Variable Torque Management), με την απόκριση στο γκάζι να είναι μόλις 0,8 sec στις 2.000 rpm. Παρά την ύπαρξη υπερτροφοδότησης, οι τεχνικοί έδωσαν μεγάλη προσοχή στη βελτιστοποίηση του ήχου του V8 ο οποίος είναι αυτός που αρμόζει σε ένα μοντέλο που φορά το cavallino rampante.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα της 488 GTB έχουν εξελιχθεί σε βαθμό που, σύμφωνα με την εταιρεία, την καθιστούν το σούπερκαρ με τις πιο άμεσες αντιδράσεις στον κόσμο, ανάλογες με αυτές ενός αγωνιστικού. Σύμφωνα με τη Ferrari, η 488 GTB «γυρίζει» στην πίστα του Fiorano σε μόλις 1' 23"
Η εξελιγμένη έκδοση του συστήματος ελέγχου της γωνίας της πλευρικής ολίσθησης SSC2 (Side Slip Control 2) είναι πλέον ακριβέστερο και λιγότερο επεμβατικό, προσφέροντας μεγαλύτερη επιτάχυνση στην έξδοδο των στροφών. Όντας ενσωματωμένο με το σύστημα F1-Trac και το «έξυπνο» διαφορικό E-Diff, το SSC2 ελέγχει και την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, κάτι που καθιστά την 488 GTB ακόμα πιο σταθερή, σε σχέση με την 458, σε απότομους ελιγμούς.
Σχεδιασμένο από το κέντρο σχεδιασμού της ίδιας της Ferrari, το νέο supercar διαθέτει έναν μεγάλο πλευρικό αεραγωγό ο οποίος χωρίζεται στα δύο και, σύμφωνα με την εταιρεία, θυμίζει τη Ferrari 308 GTB. Στο εμπρός μέρος, το φαρδύ σπόιλερ με το διπλό προφίλ εξασφαλίζει αυξημένη ψύξη στα δύο ψυγεία και οι δύο κεντρικά τοποθετημένοι πυλώνες κατευθύνουν τον αέρα προς το πάτωμα.
Η φαρδιά και χαμηλή ούρα έχει ανασχεδιαστεί με κύριο γνώμονα την αεροδυναμική, ο πρωτοποριακός διαχύτης αυξάνει την κάθετη δύναμη και οι εξατμίσεις έχουν τοποθετηθεί πλέον στο κέντρο. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 50% σε σχέση με την 458, ενώ ταυτόχρονα έχει μειωθεί η συντελεστής αντίστασης.
Όσον αφορά τις διαστάσεις, το μήκος φτάνει τα 4.568 mm, το πλάτος τα 1.952 και το ύψος τα 1.213 mm. Το βάρος (χωρίς υγρά) είναι 1.370 kg και η κατανομή βάρους 46,5/53,5 εμπρός/πίσω αντίστοιχα.
Τέλος, η καμπίνα διαθέτει ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων καθώς και σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί.
Η επίσημη πρεμιέρα της Ferrari 488 GTB θα γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.
πηγη:http://www.drive.gr