ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Άρτα: Βρέθηκε το σκυλάκι που προσπάθησαν να κάψουν ζωντανό οι τρεις ανήλικοι - Σκληρές εικόνες

Άρτα: Βρέθηκε το σκυλάκι που προσπάθησαν να κάψουν ζωντανό οι τρεις ανήλικοι - Σκληρές εικόνες

Ζωντανό αλλά σε πολύ κακή κατάσταση εντοπίστηκε από ζωόφιλους το σκυλί που έπεσε θύμα των τριών ανήλικων ρομά στην Άρτα, οι οποίοι του έβαλαν φωτιά, βιντεοσκόπησαν την αποτρόπαια πράξη τους και ανέβσαν το βίντεο στο διαδίκτυο. Προσοχή, πολύ σκληρές εικόνες!

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει το Φιλοζωικό Σωματείο Άρτας στη σελίδα του στο Facebook:

"Σημερα στις 12 ,τρεις εθελοντες του Φιλοζωικό Σωματείο Άρτας με την συνδρομη αστυνομικων του τμηματος Ασφαλειας Αρτας καταφεραν με συντονισμενες προσπαθειες να περισυλλεξουν το κακοποιημενο σκυλακι του αποτροπαιου βιντεο.

Αυτη τη στιγμη νοσηλευεται και η κατασταση του ειναι κρισιμη καθως τα εγκαυματα του ειναι εκτεταμενα και παρουσιαζει υψηλο πυρετο. Ελπιζουμε για το καλυτερο"












Υπενθυμίζουμε ότι χθες ταυτοποιήθηκαν και συνελήφθησαν οι τρεις ανήλικοι δράστες.


πηγη:www.newsit.gr

Επεισόδια στο Μάλμε με τραυματίες και σύλληψη (PHOTOS)

Μεγάλης έκτασης επεισόδια ξέσπασαν στο Μάλμε μεταξύ οπαδών του Ολυμπιακού και αστυνομικών δυνάμεων, ενώ όπως αναφέρει ο σουηδικός Τύπος υπάρχουν δύο τραυματίες και μία σύλληψη φιλάθλου των "ερυθρολεύκων".
 
 
 
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα "expressen.se", ένας 25χρονος οπαδός του Ολυμπιακού έγινε αντιληπτός όταν προσπάθησε να κλέψει ένα άρωμα από κατάστημα του αεροδρομίου, με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί και οι άνθρωποι ασφαλείας του αεροδρομίου να κινηθούν για τη σύλληψή του.
Τότε, περίπου 15 οπαδοί των "ερυθρολεύκων" επιτέθηκαν στους αστυνομικούς και τους ανθρώπους ασφαλείας, προκειμένου να αποφευχθεί η σύλληψη του 25χρονου, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε εφικτό.

  Ο "άτακτος" οπαδός δεν θα οδηγηθεί στο κρατητήριο, αλλά θα κρατηθεί σε χώρο του αεροδρομίου και θα επιστρέψει στην Ελλάδα με το τσάρτερ του Ολυμπιακού, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με την Μάλμε. Κοινώς, ταξίδεψε μέχρι την Σουηδία και τελικά δεν θα καταφέρει να παρακολουθήσει το ματς...
Όπως αναφέρει η σουηδική αστυνομία, δύο άνθρωποι ασφαλείας έχουν τραυματιστεί, χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστή η σοβαρότητα της κατάστασης, ενώ έχει καταγραφεί ακόμα ένα περιστατικό βίας εις βάρος ενός υπαλλήλου.

Ο επίσημος Ολυμπιακός υπογραμμίζει ότι πρόκειται για ένα μεμονωμένο περιστατικό και πως σε γενικές γραμμές όλα είναι ήσυχα στη σουηδική πόλη.

Παρατηρήσεις από την UEFA στη Μάλμε

Εξάλλου, η UEFA έκανε έντονες παρατηρήσεις στη διοίκηση της Μάλμε για την κατάσταση που βρίσκεται ο αγωνιστικός χώρος του "Swedbank Stadion" μπροστά από τις δύο εστίες.

πηγη:www.contra.gr
 

Το θρυλικό Pony μας ξαναβάζει στο χάρτη. 25.000 παραγγελίες πριν καν κυκλοφορήσει!!!



Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony από τη «Namco Hellas». 
 
Μεγάλο ενδιαφέρον 
 
Το νέο PONY της 5ης γενιάς  αποτελεί αποτέλεσμα της Έρευνας και Ανάπτυξης πολλών ετών. Ένα σύγχρονο ελληνικό αυτοκίνητο με μηχανικά μέρη τελευταίας τεχνολογίας, σχεδιασμένο με βάση την αρχή της εταιρίας για κλασσικό styling. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε την ελαχιστοποίηση προβλημάτων, την εύκολη και γρήγορη επισκευή με φθηνά ανταλλακτικά. Φτιαγμένο από νέας γενιάς φύλλα χάλυβα.

Πολλοί δεν πίστευαν πως θα μπορούσε να νικηθεί το τέρας της γραφειοκρατίας και το θρυλικό PONY, γνωστό και ως τζιπ των φτωχών, να επιστρέψει στους ελληνικούς δρόμους. Τελικά όλα τα εμπόδια ξεπεράστηκαν μετά και την παρέμβαση του υφυπουργού Ανάπτυξης Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, με τον οποίο είχαν έρθει σε επικοινωνία οι ιδιοκτήτες της εταιρείας NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε για να διαπιστώσουν αν θα μπορέσουν να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να αρχίσει η παραγωγή των αυτοκινήτων.

Στις αρχές του 2015 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του νέου Pony από τη «Namco Hellas». Καλώς εχόντων των πραγμάτων, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Το πιο δύσκολο βήμα, που κράτησε σχεδόν 2,5 χρόνια, ήταν να βρεθεί ο φορέας που θα δώσει την τεχνική πιστοποίηση.

Από κει και πέρα, όλα ήταν έτοιμα στο εργοστάσιο της «Namco» για να ξεκινήσουν οι επόμενες ενέργειες. Και ήδη οι παραγγελίες, κυρίως από τις χώρες της Αφρικής και αναπτυσσόμενες χώρες της Ασίας, καταφθάνουν κατά χιλιάδες.

Ο έλεγχος πιστοποίησης ποιότητας από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας) αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.


  Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία,  η προσοχή του ιδιοκτήτη της «Namco» Πέτρου Τζανέτου Κοντογούρη και των συνεργατών του έχει στραφεί στην προετοιμασία και ολοκλήρωση του τεχνικού φακέλου του νέου Pony, που θα κατατεθεί για να πάρει το όχημα την έγκριση πιστοποίησης ποιότητας. Από κει και πέρα, θα ξεκινήσει η οργάνωση της παραγωγής, η οποία απαιτεί επίσης τρεις μήνες, και θα γίνει η παραγγελία των μηχανικών μερών (κινητήρας, σασμάν, αναρτήσεις κ.λπ.), πέραν φυσικά από τον πίσω άξονα με τον οποίο θα εφοδιάζεται το νέο Pony και ο οποίος σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται από τη «Namco». Το ίδιο ισχύει και για το σασί του αυτοκινήτου, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ο Π.Τζ. Κοντογούρης, «το κατασκευάζουμε από ένα φύλλο λαμαρίνας».

Χαμηλή τιμή αγοράς

Στις αρχές του 2015 ξεκινά και η παραγωγή του νέου αυτοκινήτου, το οποίο θα έχει ελάχιστες διαφορές από το πρωτότυπο που έχει δει το φως της δημοσιότητας και έχει ήδη κεντρίσει το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς συνδυάζει νέα τεχνολογία, πολύ χαμηλή τιμή αγοράς, και πάνω απ' όλα είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο.

Με την έναρξη της παραγωγής του νέου Pony θα ξεκινήσουν σταδιακά και οι προσλήψεις προσωπικού. Κάτι το οποίο έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες, κυρίως στους μακροχρόνια ανέργους του νομού Θεσσαλονίκης, που περνούν πολύ δύσκολες στιγμές.

Επίσης θα αναζητηθούν οι υποπρομηθευτές, οι οποίοι επίσης θα είναι ελληνικές επιχειρήσεις. Και μετά θα ακολουθήσει η παραγωγή της μηδενικής σειράς, όπως λέγεται, δηλαδή η παραγωγή 100 οχημάτων όλων των εκδόσεων, τα οποία θα παρουσιαστούν σε ενδιαφερόμενους αντιπροσώπους, ώστε να ακολουθήσει το σωστό μάρκετινγκ.


  Σύμφωνα με την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της «Namco Hellas», Ιωάννα Παπαπαναγιώτου, που μίλησε στην εφημερίδα  στο παρελθόν η εταιρεία είχε 52 αντιπροσώπους. Εναν σε κάθε νομό της χώρας. «Αυτή τη φορά το ενδιαφέρον είναι πολύ πιο έντονο. Θα υπάρξει μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη τη χώρα», τονίζει.

Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα.
«Σ' αυτήν ακριβώς τη μεγάλη ζήτηση συνίσταται και η ιδέα της εγκατάστασης μικρών εργοστασίων (mini plan) σε κάθε χώρα. Με τη βοήθεια της "Namco", θα δίνεται η δυνατότητα στις χώρες αυτές να παράγουν το δικό τους εθνικό αυτοκίνητο και να καταπολεμήσουν την ανεργία κάνοντας νέες προσλήψεις». Κάτι που θα καταστήσει το νέο Pony σημαντικό μοχλό ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες χώρες της Αφρικής και της Ασίας.

Αν σ' αυτό προστεθούν οι 410 νέες θέσεις εργασίας που προγραμματίζει η «Namco», οι 2.700 νέες έμμεσες θέσεις εργασίας, που υπολογίζεται ότι θα προκύψουν (υποπρομηθευτές, αντιπροσωπείες, νέοι πωλητές κ.λπ.), η επιστροφή του ΦΠΑ στην ελληνική οικονομία και πολλά ακόμη οφέλη, όλα αυτά κάνουν τον Π.Τζ. Κοντογούρη και τους συνεργάτες του να ευελπιστούν ότι το ελληνικό κράτος θα δει στο νέο Pony ένα όχημα ανάπτυξης και θα το βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν γρήγορα οποιαδήποτε άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα εμπόδια προσπαθήσουν να ανακόψουν την πορεία του.

Το νέο Pony θα εφοδιάζεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, οι οποίοι θα προέρχονται ο καθένας από διαφορετική αυτοκινητοβιομηχανία. Προς το παρόν δεν μπορούν να ανακοινωθούν, γιατί υπάρχει υπογραφή συμφωνίας εμπιστευτικότητας μέχρι να ξεκινήσει η παραγωγή. Θα υπάρχουν κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και συνδυασμού βενζίνης-φυσικού αερίου.

Ειδικά για την παραγωγή του μοντέλου με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου, που αποτελεί τη γ' φάση παραγωγής του αυτοκινήτου, η «Namco» βρίσκεται σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, καθώς η παραγωγή του αυτοκινήτου με το συγκεκριμένο κινητήρα εξαρτάται άμεσα από το πότε θα αναπτυχθεί το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με φυσικό αέριο.


  Η ιδιαιτερότητά του νέου ελληνικού Pony

Το νέο «Pony» θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες 1.300 ή 1.400 κ.ε., θα «βγάζει 75-80 ίππους και θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Ομως η ιδιαιτερότητά του είναι ότι θα έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά. Κι αυτή η δυνατότητα οφείλεται στο νέο πίσω άξονα που θα διαθέτει, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη «NAMCO».

Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή του πετρελαιοκίνητου «Pony», όπως και σε μία έκδοση 4Χ4. Τα σχέδια της «NAMCO HELLAS» δεν σταματούν εκεί αφού υπάρχει και τρίτο σχέδιο που αφορά την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου «Pony»

Η β' φάση, που τοποθετείται χρονικά σε ένα χρόνο από την έναρξη παραγωγής του νέου Pony, αφορά την έκδοση 4x4. Αυτή θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις οι οποίες θα είναι και οι δύο πετρελαιοκίνητες, ενώ τα αυτοκίνητα θα είναι πιο στιβαρά από το απλό Pony. Ο ένας κινητήρας θα είναι 1.300 κ.ε. και ο δεύτερος 1.600 κ.ε.

Η πρώτη έκδοση θα απευθύνεται σε απλούς καταναλωτές, κυνηγούς, περιηγητές κ.λπ., ενώ η δεύτερη θα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες, που χρειάζεται να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερα φορτία και θα χρειάζονται έναν πιο ισχυρό κινητήρα.

Το Pony επισήμως μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, αλλά ανεπίσημα μπορεί να «σηκώσει» και 1.200 κιλά.

Αλλά τα σχέδια του Π.Τζ. Κοντογούρη δεν σταματούν στο Pony. Στο εργοστάσιο της «Namco» υπάρχει ήδη έτοιμη σειρά βαρέων οχημάτων, από στρατιωτικά φορτηγά, αγροτικά, για γεωτρήσεις και πολλές άλλες βαριές χρήσεις, τα οποία μέχρι τώρα είχαν την ίδια τύχη με το Pony. Δεν υπήρχε τρόπος να πάρουν πιστοποίηση.

Η ιστορία της  ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E

Η ΝΑMCO HELLAS A.E.B.E. συμπλήρωσε ήδη 60 χρόνια πρωτοποριακής, ελληνικής παραγωγής και συνεχίζει ακάθεκτα την εν σειρά παραγωγή των πασίγνωστων, λαϊκών αυτοκινήτων, τύπου PONY® 5ης γενιάς, που χαρακτηρίζονται από λογική απλότητα και έχουν συνήθη κύκλο ζωής άνω των 30 ετών!

Η πρωτοπορία της NAMCO συνίσταται στο ότι παράγει ανταγωνιστικά αυτοκίνητα σε μικρές σχετικά σειρές (Low-volume series) με ελληνική προστιθέμενη αξία (Ε.Π.Α.) 70% τουλάχιστον. Ιστορικά η NAMCO είναι η πρώτη Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία σειράς σ’ όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Επιπλέον είναι η μόνη πιστοποιημένη με ISO 9001:2008 αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, όσον αφορά τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την συναρμολόγηση οχημάτων μικρής σειράς.


Πηγή: Ελευθεροτυπία