ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Έρχεται και νέο Audi TT με... πέντε πόρτες

Έρχεται και νέο Audi TT με... πέντε πόρτες

Ένα από τα πρωτότυπα που θα παρουσιάσει η Audi στο Παρίσι είναι μια πεντάπορτη έκδοση του ΤΤ.

Φαίνεται πως η Audi θέλει να εξοικειώσει το κοινό με νέες εκδόσεις του TT, πέρα από τα συνηθισμένα Coupe και Roadster. Μετά τα πρωτότυπα Allroad Shooting Brake και TT Offroad, ετοιμάζει και ένα TT Sportback.
Το Audi TT Sportback είναι ένα πεντάπορτο, τετραθέσιο μοντέλο, το οποίο σύμφωνα με δημοσιεύματα στον γερμανικό τύπο έχει μήκος 4,47 m. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων δημιουργείται χώρος 850 lt, προσφέροντας τη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων αντικειμένων. Ενώ ο 2λιτρος TFSI που λέγεται ότι βρίσκεται κάτω από το καπό του αποδίδει 400 PS, χαρίζοντάς του καλύτερες επιδόσεις από το νέο TT S παραγωγής.


Όπως και τα προηγούμενα δύο πρωτότυπα της Audi που είχαν παρουσιαστεί νωρίτερα φέτος, έτσι και το Audi TT Sportback είναι άγνωστο αν πρόκειται να μπει σε παραγωγή. Όταν παρουσιαστεί επίσημα, την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ίσως μάθουμε.









πηγη:www.newsit.gr

Θεσ/νίκη: Το ιστιοφόρο με τα 30 πανιά και το μυθιστορηματικό παρελθόν! (ΦΩΤΟ)

Θεσ/νίκη: Το ιστιοφόρο με τα 30 πανιά και το μυθιστορηματικό παρελθόν! (ΦΩΤΟ)

H ιστορία του μεγαλοπρεπούς ιστιοφόρου με τα 30 πανιά, που θα κάνει την εμφάνισή του στα νερά του Θερμαϊκού Κόλπου, στις 8:00 το πρωί της Δευτέρας, είναι πιο συναρπαστική κι από την πλοκή πολλών μυθιστορημάτων.

Στο κατάστρωμά του έχουν περπατήσει μεγιστάνες, μονάρχες, καλλιτέχνες και διάσημοι πολιτικοί. Έχει διατελέσει Προεδρικό γιοτ, διπλωματικό... παλάτι, σχολείο ωκεανολογίας, αλλά και πολεμικό σκάφος: λίγοι προσέχουν ίσως τα πέντε ορειχάλκινα διακριτικά στην περιοχή της τιμονιέρας, που θυμίζουν τις λεγόμενες "σαρδέλες" στο μανίκι των αξιωματικών του στρατού, αλλά ο συμβολισμός τους είναι δυνατός: καθένα από αυτά αντιστοιχεί σε μισό χρόνο ενεργής στρατιωτικής υπηρεσίας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Φωτό - ΑΠΕ - ΜΠΕ
Φωτό - ΑΠΕ - ΜΠΕ
Μάλιστα, το συγκεκριμένο ιστιοφόρο, που φέρει το όνομα "Sea Cloud" (σύννεφο της θάλασσας) ήταν το πρώτο -μετά τον Αμερικανικό Εμφύλιο- πολεμικό πλοίο των ΗΠΑ που λειτούργησε με μικτό φυλετικά πλήρωμα. Στη Θεσσαλονίκη θα καταπλεύσει ως κρουαζιερόπλοιο πλέον, που ταξιδεύει τους περίπου 60 Αμερικανούς επιβάτες του στα νερά τής Μεσογείου και της Αδριατικής.

Όταν ο Ρούζβελτ υποκλίθηκε στην ομορφιά του


Η ομορφιά του καραβιού -το οποίο είχε ναυπηγηθεί ως υπερπολυτελές σκάφος αναψυχής το 1931, στο Κίελο, κατόπιν παραγγελίας του χρηματιστή της Wall Street Εντ Χάτον και της συζύγου του Μάρτζορι Μεριγουέδερ Ποστ- παρολίγον να το κρατήσει εκτός των θαλάσσιων πολεμικών μετώπων!

Ο Αμερικανός Πρόεδρος Φράνκλιν Ρούζβελτ αρχικά απέρριψε το ενδεχόμενο μιας στρατιωτικής θητείας για το ιστιοφόρο, με το επιχείρημα ότι ήταν πολύ όμορφο για τέτοια χρήση!

Αλλά από το 1942 και μετά, οι ΗΠΑ δεν είχαν πλέον την πολυτέλεια τέτοιων αβροτήτων: με το συμβολικό αντίτιμο του 1 δολαρίου, η Ακτοφυλακή ανέλαβε τον έλεγχο του "Sea Cloud"!

Κατόπιν, αφαίρεσε τα κατάρτια και το πρόβολο του πλοίου και το έβαψε γκρι, ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της πολεμικής δράσης.

Το μπαρουτοκαπνισμένο καράβι επιστρέφει σε γνώριμα νερά


Το υπέροχο αυτό ιστιοφόρο, που το πρώτο του όνομα ήταν "Hussar", αποδείχτηκε και τυχερό: ενώ όλοι οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες πολυτελών γιοτ, που είχαν επιταχθεί για τον πόλεμο είτε τα απώλεσαν στη θάλασσα είτε τα πούλησαν στο Ναυτικό λόγω της άσχημης κατάστασης στην οποία είχαν περιέλθει, το Sea Cloud ήταν το μοναδικό ιδιωτικό πολυτελές γιοτ του μεγέθους του που εξακολουθούσε να πλέει σώο και αβλαβές στο τέλος του πολέμου.

Στις 4 Ιουλίου 1946, ο δεύτερος σύζυγος της ιδιοκτήτριας Μάρτζορι, ο νομικός Τζόζεφ Ντέιβις και η ίδια, μαζί με επτά φίλους τους, πήραν το μπαρουτοκαπνισμένο ιστιοφόρο τους και χάραξαν πορεία για τη Φλόριντα -με το καράβι χωρίς πανιά ακόμη, αλλά βαμμένο ξανά στο "δικό του" λαμπερό λευκό και με τον χρυσαφένιο αετό του που κοσμούσε την πλώρη αποκαταστημένο στη θέση του.

Το 1949, το πλοίο απέκτησε ξανά τα ιστία και τα πανιά του, εγχείρημα οικονομικά... προκλητικό, ακόμη και για εκατομμυριούχους, καθώς ο πόλεμος είχε μόλις τελειώσει, έχοντας λυγίσει οικονομικά ακόμη και πολλούς από τους κραταιούς. Η ανακατασκευή του ιστιοφόρου απαίτησε τέσσερα χρόνια και πολλά έξοδα, αλλά το πλοίο αποκαταστάθηκε στην παλιά αίγλη του, αυτή που το είχε κάνει αντικείμενο συζήτησης ακόμη και μεταξύ μοναρχών τα χρόνια που είχαν προηγηθεί.

Πλωτό διπλωματικό παλάτι στο Λένινγκραντ, τον Μεσοπόλεμο...


Ίσως το απόγειο της αίγλης του... Σύννεφου της Θάλασσας να ήταν ο Μεσοπόλεμος. Μετά τον γάμο της Μάρτζορι με τον Ντέιβις, αυτός -που μεταξύ άλλων είχε διατελέσει σύμβουλος του Προέδρου Γουΐλσον- ανέλαβε πρέσβης των ΗΠΑ στη Μόσχα στις αρχές του 1937. Τότε, το μεγαλοπρεπές ιστιοφόρο κατέπλευσε στην περιοχή του Λένινγκραντ, όπου λειτούργησε ουσιαστικά ως πλωτό παλάτι, υποδεχόμενο όχι μόνο επιφανείς Ρώσους, αλλά και αρκετούς μονάρχες, με διασημότερη μεταξύ αυτών τη βασίλισσα Ελισάβετ του Βελγίου.

Τα κύματα του επερχόμενου πολέμου είχαν όμως αρχίσει να "ταρακουνούν" το "Sea Cloud", αφού ολοένα και περισσότερα πολεμικά πλοία άρχισαν να εμφανίζονται στις θάλασσες της περιοχές. Έτσι, τον Ιούνιο του 1938, το ιστιοφόρο αποχαιρέτησε την ΕΣΣΔ και άνοιξε πανιά για την Κωνσταντινούπολη.

...και γιοτ ενός δικτάτορα στη δεκαετία του '50


Τη δεκαετία του '50, ζώντας έναν τρίτο γάμο σε κρίση, η 78χρονη πλέον Μάρτζορι αδυνατεί να συντηρήσει οικονομικά το πλοίο. Έτσι, αρχίζει να ψάχνει για αγοραστή, γεγονός που συγκίνησε ιδιαίτερα τον διαβόητο Δομικανό δικτάτορα Ραφαέλ Τρουχίγιο Μολίνα, ο οποίος το απέκτησε το 1955 και το μετονόμασε "Angelita".

Μετά τον βίαιο θάνατο του δικτάτορα το 1961, το πλοίο ξαναβγήκε "στο σφυρί" με το όνομα "Patria" και αγοράστηκε από την Operation Sea Cruises Inc, με έδρα τον Παναμά, επιστρέφοντας ξανά στην Αμερική.

Στη Θεσσαλονίκη ως κρουαζιερόπλοιο


Σήμερα, το θρυλικό αυτό καράβι, με μήκος 109 μέτρων, πλάτος σχεδόν 15 και ύψος κεντρικού καταρτιού άνω των 54 μέτρων, οργώνει τις θάλασσες ώς κρουαζιερόπλοιο.

Τη Δευτέρα θα δέσει στη Θεσσαλονίκη, μεταφέροντας 61 επιβάτες, κυρίως Αμερικανούς και πλήρωμα σε αναλογία σχεδόν... ένα προς ένα (59 άτομα πλήρωμα για 61 επιβάτες). Στη Θεσσαλονίκη θα φτάσει προερχόμενο από την Καβάλα και θα αναχωρήσει στις 7 το απόγευμα της Δευτέρας, με προορισμό τον Πειραιά.


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Τέλος στο μυστήριο με την 49χρονη και την πιθανότητα νεκροφάνειας - Τι υποστηρίζουν όλοι οι ιατροδικαστές: "Δεν θα μπορούσε να φωνάζει, ήταν νεκρή"

Τέλος στο μυστήριο με την 49χρονη και την πιθανότητα νεκροφάνειας - Τι υποστηρίζουν όλοι οι ιατροδικαστές: `Δεν θα μπορούσε να φωνάζει, ήταν νεκρή`

- Στη διαδικασία της νεκροψίας στο πτώμα της 49χρονης συμμετείχαν 4 ιατροδικαστές, δύο από την οικογένεια
- Ο ιατροδικαστής της οικογένειας δήλωσε πως δεν θα μπορούσε να φωνάζει μέσα από το φέρετρο
- Και οι 4 ιατροδικαστές συμφώνησαν πως δεν βρήκαν ίχνος ασφυκτικού συμπτώματος στο πτώμα
- Και η διευθύντρια του ΕΚΑΒ μέσω NewsIt απέκλεισε το ενδεχόμενο νεκροφάνειας

Λύνεται σιγά σιγά το μυστήριο που ανατρίχιασε κυριολεκτικά το πανελλήνιο, όταν υπήρξαν καταγγελίες ότι έθαψαν ζωντανή μία 49χρονη γυναίκα στο νεκροταφείο της Περαίας Θεσσαλονίκης.

Το μεσημέρι της Παρασκευής έγινε νεκροψία στο πτώμα της 49χρονης γυναίκας από 4 ιατροδικαστές, δύο από την οικογένεια, έναν της Πολιτείας και έναν του Ιατρικού Διαβαλκανικού, από όπου εκδόθηκε το πιστοποιητικό θανάτου.

 

Ένας εκ των ιατροδικαστών της οικογένειας, ο Ματθαίος Τσούγκας μιλώντας τηλεφωνικά στο NewsIt απέκλεισε κάθε πιθανότητα η γυναίκα να θάφτηκε ζωντανή και να μίλησε μέσα από το φέρετρο ή να κουνήθηκε.

Όπως σημειώνει ο κ. Τσούγκας δεν θα μπορούσε ένας άνθρωπος που έχει θαφτεί και έχει βαμβάκι στο στόμα, να μπορεί να μιλήσει και να φωνάζει. Επισημαίνει μάλιστα πως δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση ασφυξία, κάτι για το οποίο συμφωνούν όλοι οι ιατροδικαστές.



Νωρίτερα, το Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης είχε εκδώσει ιατρικό ανακοινωθέν στο οποίο αναφέρεται ότι στις 25/9/2014 και ώρα 6.31 π.μ. διαπιστώθηκε από τον ειδικό γιατρό ο κλινικός θάνατος της Κ.Δ.Ζ., η οποία ήταν σε τελικό στάδιο καρκίνου. Ο θάνατος διαπιστώθηκε με κλινική εξέταση και επιβεβαιώθηκε από το ηλεκτροκαρδιογράφημα. "Το καρδιογράφημα κατέστησε βεβαία τη διακοπή λειτουργίας της ως άνω ασθενούς" καταλήγει το ιατρικό ανακοινωθέν.

Στην ίδια γραμμή και η διευθύντρια του ΕΚΑΒ, η οποία επίσης μιλώντας στο Newsit  είπε ότι το ασθενοφόρο έφτασε στο νεκροταφείο από την Περαία λίγα λεπτά μετά την κλήση που δέχτηκε το 100 όπου καταγγέλθηκε ότι ακούγονται φωνές από τον τάφο που καλούσαν βοήθεια.

"Όταν έφτασε το ασθενοφόρο δεν είχε καν ολοκληρωθεί η ταφή, ο νεκροθάφτης έριχνε ακόμη τα χώματα. Αφού έγινε η εκταφή, έγινε καρδιογράφημα και διαπιστώθηκε ότι η γυναίκα είναι νεκρή.

 
Σε λίγη ώρα έφτασα και εγώ και είδα ότι το πτώμα ήταν σε νεκρική ακαμψία.

Η νεκρική ακαμψία δεν μπορεί να επέλθει σε 10 λεπτά. Δεν είναι δυνατόν πριν από λίγη ώρα να φώναζε βοήθεια και εμείς να τη βρίσκουμε σε νεκρική ακαμψία. Τα μάτια της νεκρής ήταν ανοιχτά αλλά γι' αυτό μπορεί να δώσει εξήγηση ο ιατροδικαστής. Για το στόμα της δεν μπορώ να πω ότι ήταν ανοιχτό, ήταν χαλαρό" πρόσθεσε η κ. Ματσικούδη.
Πηγη:www.newsit.gr