ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Spiegel: Να πόσα χρωστάει η Γερμανία στην Ελλάδα – Η Αθήνα δε διεκδικεί αποζημιώσεις για να μη δυσαρεστήσει τη Μέρκελ



- 162 δισ. ευρώ το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα
- Αν το Βερολίνο κατέβαλε τις κατοχικές αποζημιώσεις, θα κάλυπτε το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού χρέους
- Τι αναφέρει η απόρρητη έκθεση Ελλήνων εμπειρογνωμόνων για το χρέος της Γερμανίας
- «Δεν είναι η ώρα να ξεκινήσουμε διαμάχη με το Βερολίνο», δηλώνει ανώτατος κυβερνητικός αξιωματούχος

Αν το ήθελε, η Γερμανία θα μπορούσε να σώσει την Ελλάδα. Όχι δανείζοντάς την ξανά. Απλά καταβάλλοντας τις αποζημιώσεις από τον Α’ και το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το πόρισμα που είχε ζητήσει η ελληνική κυβέρνηση για το ύψος των κατοχικών αποζημιώσεων είναι έτοιμο, αλλά κρατείται μυστικό.

Η Γερμανία χρωστά στην Ελλάδα, αυτό είναι δεδομένο. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν οι εμπειρογνώμονες σύμφωνα δημοσίευμα της εφημερίδας Το Βήμα της Κυριακής. Το άρθρο αυτό αναδημοσιεύει στην ηλεκτρονική του έκδοση το Spiegel, αλλά πάει το θέμα, λίγο παρακάτω!

Σύμφωνα λοιπόν με το γερμανικό περιοδικό, το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα φτάνει τα 162 δισεκατομμύρια ευρώ. 108 δισ. ευρώ για την ανοικοδόμηση κατεστραμμένων υποδομών και 54 δισ. για το κατοχικό δάνειο, που αναγκάστηκε να δώσει η ελληνική κυβέρνηση την περίοδο 1942-1944.

Το συνολικό ποσό των 162 δις ευρώ αντιστοιχεί στο 80% του σημερινού ΑΕΠ της Ελλάδας και σε περίπτωση που θα καταβάλλονταν, θα κάλυπτε το μεγαλύτερο μέρος του δημόσιου χρέους της χώρας!

Η γερμανική κυβέρνηση θεωρεί ότι δεν τίθεται πλέον θέμα αποζημιώσεων και η ελληνική «πατάει φρένο», θεωρεί το θέμα εξαιρετικά ευαίσθητο και φοβάται ότι θα μπορούσε να βλάψει τις σχέσεις της με τον πιο σημαντικό δανειστή της Ευρώπης.

Η επιτροπή εμπειρογνωμόνων είχε λάβει εντολή από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, να διερευνήσει πιθανή αξίωση καταβολής αποζημιώσεων από την Γερμανία. Και κατέληξε στο πόρισμα των 80 σελίδων. Όμως το πόρισμα χαρακτηρίστηκε «άκρως μυστικό».

Σύμφωνα με απόρρητα στοιχεία που δημοσιεύει Το Βήμα, βάσει του πορίσματος, η Ελλάδα δεν έλαβε ποτέ αποζημιώσεις, ούτε για το κατοχικό δάνειο, ούτε για τα δεινά που υπέστη κατά την διάρκεια της ναζιστικής κατοχής. Η έκθεση βασίζεται σε 761 τόμους από αρχειακό υλικό, μεταξύ αυτών συμφωνίες, νομοθετικά κείμενα και δικαστικές αποφάσεις.
Όπως δηλώνει ο επικεφαλής της επιτροπής, Παναγιώτης Καρακούσης, οι εμπειρογνώμονες επεξεργάστηκαν 190.000 σελίδες διασκορπισμένες σε διάφορα αρχεία, πολλά εκ των οποίων βρέθηκαν στα υπόγεια δημοσίων κτιρίων.

Και έφτασαν τελικά στο πόρισμα των 80 σελίδων. Το οποίο, σύμφωνα με το Spiegel, έχει ήδη φτάσει στα χέρια του ίδιου του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά.

Γράφει το Spiegel: «Η ελληνική κυβέρνηση πατάει φρένο. Χαρακτηρίζει την αναφορά «ευαίσθητο θέμα» γιατί φοβάται πως θα καταστρέψει τη σχέση της με τον κυριότερο δανειστή της.
Πολιτικοί αναλυτές θεωρούν πως η ελληνική κυβέρνηση αποφεύγει τη σύγκρουση με τη Γερμανία.

Η ευθύνη για το πόρισμα δεν είναι πια μόνο του υπουργείου Οικονομικών. Το υπουργείο Εξωτερικών έχει μπλεχτεί, ακόμη και ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έχει λάβει τις 80 σελίδες».

«Θα υπάρξει απόφαση σε ανώτατο επίπεδο για την αποκάλυψη (της έκθεσης) και ο Σαμαράς θα αποφασίσει», είπε στο Spiegel ανώτατος κυβερνητικός αξιωματούχος και πρόσθεσε πως «δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για μια διαμάχη με το Βερολίνο».

Τα κατοχικά δάνεια

Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής, μόνο η Τράπεζα της Ελλάδος, βάσει των λογαριασμών που τηρούσε, γνωρίζει το σύνολο των καταβολών προς τους κατακτητές σε όλο το διάστημα της Κατοχής. Το συνολικό ποσό που αφορά τη Γερμανία ανέρχεται σε 1.617.781.093.648.819 δρχ. και στην Ιταλία σε 220.479.188.480 δρχ. Μετά την αφαίρεση των εξόδων κατοχής που καταβάλλονταν σύμφωνα με τον νόμο που υπήρχε και όπως αυτά είχαν συμφωνηθεί με τους κατακτητές η Γερμανία έλαβε ως προκαταβολές 1.530.033.302.528.819 δρχ. και η Ιταλία αντίστοιχα 157.053.637.000 δρχ.

Αυτά τα ποσά είναι τα λεγόμενα κατοχικά δάνεια που θα έπρεπε – κατά τις Συμφωνίες του Μαρτίου του 1942 και του Δεκεμβρίου του 1942 – να επιστραφούν με τη λήξη του πολέμου.

Μόνο από την πρώτη αποτίμηση που έγινε αμέσως μετά τον πόλεμο από την Τράπεζα της Ελλάδος φαίνεται ότι το ποσό αντιστοιχούσε σε 4,5 εκατ. χρυσές λίρες Αγγλίας.


πηγη:www.newsit.gr

Πέθανε η ηθοποιός Κάκια Παναγιώτου



Πλήρης ημερών έφυγε από τη ζωή η ηθοποιός Κάκια Παναγιώτου, σε ηλικία 90 ετών. Στους νεότερους είναι γνωστή από τη συμμετοχή της σε πολλές Ελληνικές ταινίες.


Μια από τις σημαντικότερες εκπροσώπους της αρχαίας τραγωδίας, ηθοποιός του Εθνικού Θεάτρου για πάνω από τρεις δεκαετίες αλλά και πρωταγωνίστρια στα δράματα του Νίκου Φώσκολου, του Γιάννη Δαλιανίδη και του Ντίνου Δημόπουλου, η Κάκια Παναγιώτου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1923 και φοίτησε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Άνθρωπος χαμηλών τόνων, συνήθιζε να μένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

/

 
 Πρωτοεμφανίσθηκε στη θεατρική σκηνή το 1945 με το θίασο «Αυλαία» στο θέατρο «Κοτοπούλη» και το 1948 προσλήφθηκε στο Εθνικό Θέατρο ως κορυφαία στο χορό αρχαίου δράματος.
 
Ακολούθησαν συνεργασίες με το ελεύθερο θέατρο και το θέατρο «Κοτοπούλη», έως το 1953, οπότε επέστρεψε στο Εθνικό Θέατρο, του οποίου υπήρξε βασικό στέλεχος έως το 1986.
 
 Μέσα σε αυτά τα 33 χρόνια ερμήνευσε 93 σημαντικούς ρόλους του κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου («Ο Βασιλιάς και ο σκύλος», «Βασιλιάς Ληρ», «Οθέλλος», «Ριχάρδος Γ\'», «Αντώνιος και Κλεοπάτρα», «Γέρμα», «Χριστός Πάσχων»,κ.α.), ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συμμετοχή της στο χώρο της αρχαίας τραγωδίας: «Οιδίπους επί Κολωνώ» (Ισμήνη), «Ηλέκτρα»(Κλυταιμνήστρα), «Πέρσες» (\'Αττοσα), «Τρωάδες»(Ανδρομάχη), «Ελένη» (Θεονόη), «Μήδεια» (Τροφός), «Αίας»(Αθηνά), «Φοίνισσαι» (Αντιγόνη) κ.α.
 
 Στον κινηματογράφο πρωτοεμφανίστηκε το 1954 με την ταινία του Αλέκου Σακελλάριου, «Θανασάκης ο πολιτευόμενος». Ακολούθησαν: «Ραντεβού στη Βενετία» του Ντίμη Δαδήρα (1960), «Οι γενναίοι του Βορρά» και «Ένας τρελός γλεντζές» του Κώστα Καραγιάννη (1970), «Αγάπη για πάντα» του Βασίλη Γεωργιάδη (1969), «Αυτοί που μίλησαν με το θάνατο» του Γιάννη Δαλιανίδη (1970), «Μια γυναίκα στην αντίσταση» του Ντίνου Δημόπουλου (1970), «Υπολοχαγός Νατάσα» του Νίκου Φώσκολου (1970), «Μαντώ Μαυρογένους» του Κώστα Καραγιάννη (1971), «Χρόνια της οργής» του Χρήστου Κυριακόπουλου (1973), «Άγρια νιάτα» του Νίκου Φώσκολου (1982), «Η πόλη ποτέ δεν κοιμάται» του Ανδρέα Τσιλιφώνη(1984), «Πολίτικη κουζίνα» του Τάσου Μπουλμέτη(2003) κ.α.
 
 Το 1974 η Κάκια Παναγιώτου άρχισε να εμφανίζεται στην τηλεόραση στο «Κεκλεισμένων των θυρών» του Κ. Λυχναρά. Με τον ίδιο σκηνοθέτη συνεργάστηκε και στις «Σκοτεινές δυνάμεις» και στη «Λεηλασία μιας ζωής». Έπαιξε, επίσης, στις τηλεοπτικές σειρές: « Τερέζα Βάρμ Δακόστα», «Ταξίδι», «Κόντρα στο άνεμο» , «Λάουρα», «Στην αντίπερα όχθη», «Άγνωστος» , «Μάνα είναι μόνο μία».
 
 Η τελευταία της εμφάνιση ήταν το 2007-2008 στη σειρά του Χάρη Ρώμα «Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο» όπου ήταν η αφηγήτρια των γεγονότων της ιστορίας.
 
 Η κηδεία της θα γίνει αύριο, στις 5.30 μμ, στο Νεκροταφείο Χαλανδρίου.
 
πηγη:www.Tlife.gr

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Νικολέττα Ράλλη: Η στιγμή που ξενέρωσε και η παρουσιάστρια που κρατήθηκε για να μην χτυπήσει

 
 
Για τα αρνητικά σχόλια που έχει ακούσει, για την αποχώρησή της από το "Dancing with the Stars", για τα λεφτά που παίρνει, αλλά και για τον άνθρωπο που την έκανε έξαλλη μίλησε στο ένθετο "People" της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" η όμορφη παρουσιάστρια.

Η όμορφη μελαχρινή της ελληνικής τηλεόρασης που πλέον τι θαυμάζουμε μέσα από την εκπομπή στον MTV έδωσε συνέντευξη στο κυριακάτικο ένθετο και για ακόμα μία φορά ήταν ειλικρινής. Να, λοιπόν, τι είπε για...
...τα αρνητικά σχόλια για το τηλεοπτικό της μέλλον
"Δεν ασχολούμαι με τα σχόλια των άλλων. Δεν με αγγίζουν τέτοια πράγματα...Εγώ είμαι και λίγο στον κόσμο μου ως άνθρωπος, χωρίς να το κάνω επίτηδες, του τύπου "σας έχω γραμμένους"".


 
...τα χρήματα
"Πέρσι κατάλαβα για ποιον λόγο οι παρουσιαστές πληρώνονται τόσο καλά. Είναι το τίμημα της έκθεσης. Θα σε συζητήσουν, θα σε κουτσομπολέψουν, θα σε φωτογραφίσουν και πάει λέγοντας...Εγώ δεν έπαιρνα πολλά λεφτά. Είμαι άλλης γενιάς. Δεν νομίζω - σύντομα τουλάχιστον - να προλάβω τα πολλά λεφτά στην τηλεόραση. Σίγουρα πάντως δεν έπαιρνα τα ίδια λεφτά που έπαιρνα, για παράδειγμα, στο MAD.
...την αποχώρηση της από το "Dancing"
"Όταν μπήκα στο αυτοκίνητο μου και έφυγα από το στούντιο, ένιωσα τόσο ξενερωμένη...Αναρωτιόμουν: "Τι γίνεται στον κόσμο; Είναι τόσο δύσκολος αυτός ο χώρος, ρε γαμώτο;". Προσπαθούσα να σκεφτώ τι κακό έχω κάνει και σε ποιον.

 
...τη φορά που θύμωσε πάρα πολύ
"Θυμάμαι ένα περιστατικό που κρατήθηκα για να μην χτυπήσω άνθρωπο που μου μίλησε άσχημα και αξιωτικά. Πήγαινα κάθε μέρα στο κομμωτήριο του καναλιού να ετοιμαστώ προτού βγω στην εκπομπή. Μια συγκεκριμένη παρουσιάστρια περίμενε να ετοιμαστεί μετά από μένα και πάντα απευθυνόταν στην κομμώτρια της εκάστοτε βάρδιες που με χτένιζε εκείνη τη στιγμή για το αν κοντεύουμε να τελειώσουμε ή πόση ώρα χρειαζόμαστε ακόμη. Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι ενώ με γνώριζε δεν απευθυνόταν ποτέ σε μένα παρά μόνο στην κομμώτρια. Μια μέρα που επιχείρησ να κάνει το ίδιο πρόλαβα και απάντησα εγώ λέγοντάς: "Σε ένα λεπτό". Τότε μου απάντησε αυτή: "Ορίστε; Ποια νομίζεις ότι είσαι, κοριτσάκι μου και μου μιλάς εμένα με αυτό το ύφος; Ξέρεις ποια είμαι εγώ;". πραγματικά πίστευα ότι δεν άκουσα καλά...Την ατάκα "ξέρεις ποια είμαι εγώ;" τη έχω ακούσει μόνο σε ανέκδοτο ή σε πλάκες που κάνουμε με τις φίλες μου".


πηγη:www.cosmo.gr