ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Το πιο καλοσχεδιασμένο ζαχαροπλαστείο του κόσμου είναι... ελληνικό!

Το πιο καλοσχεδιασμένο ζαχαροπλαστείο του κόσμου είναι... ελληνικό!
Μια μεγάλη διάκριση έλαβε το κατάστημα του Στέλιου Παρλιάρου στην κατηγορία καλύτερα σχεδιασμένο κατάστημα, από το ταξιδιωτικό περιοδικό Travel and Leisure.
Το περιοδικό, στην έκδοση για τον Μάρτιο 2013 αναφέρεται στο κατάστημα «Γλυκιές Αλχημείες» του Παρλιάρου όπου οι βιτρίνες του ζαχαροπλαστείου είναι φτιαγμένες από παλαιωμένο μπρούντζο, τα ράφια των ψυγείων μοιάζουν με προθήκες που παραπέμπουν σε κοσμηματοπωλείο, οι προβολείς παραπέμπουν σε θεατρικό σκηνικό. Το κατάστημα έχει σχεδιάσει ο Στέλιος Κόης για την Kois Associates Architects.
 

 


Ο πρώτος δορυφόρος κατασκευασμένος αποκλειστικά από Έλληνες!

Ο πρώτος δορυφόρος κατασκευασμένος αποκλειστικά από Έλληνες!

«Είμαστε γραμμένοι στο μανιφέστο του διαστημικού σταθμού. Έχει προγραμματιστεί η εκτόξευση μικροδορυφόρου που τον φτιάχνουν Έλληνες από την Ελλάδα», τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος σε αποκλειστική συνέντευξη στη ραδιοφωνική εκπομπή του GoodNews. O δορυφόρος με την ονομασία Lamdasat θα βρίσκεται σε τροχιά για 300 μέρες.

Ο στόχος του είναι διττός:

1. Στο πεδίο της τηλε-επικοινωνίας:

Θα παρουσιάζει σε πραγματικό χρόνο την κίνηση όλων των ελληνικών εμπορικών πλοίων. «Θα δώσουμε στίγμα σε όσους επιθυμούν να κάνουν δίκτυο με το Lamdasat», αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος. Ακόμη, θα είναι δυνατή η παροχή πληροφοριών για τα πλοία που απειλούνται από πειρατεία, ειδικά στις αφρικανικές ακτές. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

2. Στο επιστημονικό πεδίο:

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κολούμπια και με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή θα πραγματοποιηθεί το πρώτο test του υλικού graphene, το οποίο θα χρησιμοποιείται για τα μελλοντικά τρανζίστορ. Επιθυμία των επιστημόνων είναι να ελέγξουν πως αντιδρά το συγκεκριμένο υλικό με την ηλιακή ακτινοβολία.

Όλα ξεκίνησαν πριν 1 χρόνο, όταν ο δρ. Περικλής Παπαδόπουλος μαζί με την ομάδα του κατασκεύασαν έναν μικροδορυφόρο, τον οποίο και παρουσίασαν στη NASA. Ο Έλληνας επιστήμονας δήλωσε στη ραδιοφωνική εκπομπή του GoodNews:

«Πάρα πολλά πανεπιστήμια και οργανισμοί επιθυμούν να βάλουν μικροδορυφόρους στο διάστημα, η λίστα είναι ατελείωτη. Εξήγησα στους αρμόδιους από τη NASA ότι εμείς ήδη το έχουμε κάνει με επιτυχία και επιπλέον είναι μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι για τους νέους στην Ελλάδα. Η ανταπόκρισή τους ήταν όντως συγκινητική».

Πλέον, η ελληνική επιστημονική ομάδα βρίσκεται στον σταθμό της NASA, δουλεύοντας για το πολυαναμενόμενο εγχείρημα. Έχουν καταφέρει μάλιστα, να δημιουργήσουν από το μηδέν το ηλεκτρονικό σύστημα AIS, το οποίο κανονικά στοιχίζει πάνω από 500.000 δολάρια.
«Κάθε 2-3 βδομάδες περνάμε από review boards για να δείξουμε την πρόοδό μας και η ίδια η Nasa αναγνωρίζει ότι τα παιδιά έχουν κάνει εντυπωσιακή δουλειά», αναφέρει.

*Αυτός ήταν ένας από τους λόγους, που ο δρ. Περικλής Παπαδόπουλος έχει δώσει στην ομάδα του το όνομα «Greek Minds at Work».

Στην ερώτηση, πως θα γίνει πάλι η Ελλάδα GoodNews, ο επικεφαλής της ελληνικής ομάδας απάντησε:

«Η Ελλάδα πρέπει να ανακαλύψει το δυναμικό της. Οι νέοι είναι απόλυτα καταρτισμένοι. Αυτοί είναι και η δύναμις. Το πρόβλημα είναι που αυτοί οι νέοι εγκαταλείπουν τη χώρα. Τα καλά νέα θα έρθουν από τους νέους που τώρα είναι 17 ετών έως 25-30. Αυτή η γενιά είναι αυτή που επωμίζεται και την υπερχρέωση της Ελλάδας».

Περιοδικό Σχεδία: Η δημοσιογραφία της αλληλεγγύης



Το πρώτο ελληνικό Περιοδικό Δρόμου είναι γεγονός. Ένα περιοδικό που θα πωλείται από άστεγους, άνεργους και γενικώς συνανθρώπους μας που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας (Pics + Vid)

Τα Περιοδικά Δρόμου είναι ένα Ευρωπαικό και Παγκόσμιο φαινόμενο. Πλέον, έρχονται και στη χώρα μας με πρώτη και καλύτερη τη "Σχεδία".

Την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου θα κυκλοφορήσει λοιπόν, όχι στα περίπτερα, αλλά στους δρόμους της πόλης, το πρώτο ελληνικό Περιοδικό Δρόμου.

Η "Σχεδία", εντάσσεται στα 122 πλέον Περιοδικά Δρόμου, που κυκλοφορούν σε παγκόσμιο επίπεδο. "121 (μέχρι το λανσάρισμα του ελληνικού περιοδικού) εφημερίδες δρόμου, 40 χώρες, 6 ήπειροι, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια" είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org).

Πωλητές από ευπαθείς ομάδες

Οι πωλητές της "Σχεδίας" προέρχονται από ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας:
Άστεγοι, άνεργοι και άνθρωποι που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Είναι άνθρωποι που βιώνουν με τον πιο σκληρό τρόπο τις συνέπειες της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που μαστίζει την ελληνική γη.

Το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα Περιοδικά Δρόμου που εκδίδονται αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Η λογική της κυκλοφορίας τους, είναι υπέρ του πωλητή τον οποίο και προσπαθούν να ενισχύσουν.
Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50€) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή.

Συγκεκριμένα. Ο πωλητής αγοράζει αντίτυπα της εφημερίδας/περιοδικού, καταβάλλοντας το 50% σε σχέση με την αναγραφόμενη στο εξώφυλλο τιμή πώλησης της εφημερίδας/περιοδικού και στη συνέχεια τα πουλάει, κρατώντας το σύνολο των εσόδων για τον εαυτό του.

Πρόκειται για μια βασική βοήθεια έτσι ώστε οι ευπαθείς συμπολίτες μας να μπορέσουν να εξασφαλίσουν ένα μίνιμουμ έστω έσοδο την ημέρα, για τις πιο βασικές τους ανάγκες.
Ένα ανεξάρτητο, συνεπές, δημοσιογραφικό περιοδικό με έντονα τα κοινωνικά χαρακτηριστικά

Το περιοδικό δρόμου "Σχεδία" εκδίδεται από την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία "ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΜΚΟ", η οποία ιδρύθηκε το 2010 με στόχο την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στους αστέγους και σε άλλους κοινωνικά και οικονομικά ευάλωτους πληθυσμούς, και την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Το περιεχόμενο του περιοδικού, θα εστιάζει σε θέματα κοινωνικά. Πέραν όμως από τη νέα της εκδοτική κίνηση, η ΜΚΟ "ΔΙΟΓΕΝΗΣ", διοργανώνει και την καμπάνια "Γκολ στη Φτώχεια".

Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας έχει συσταθεί η "ελληνική ποδοσφαιρική ομάδα αστέγων" που συμμετέχει, κάθε χρόνο, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων (www.homelessworldcup.org), ένα σημαντικό αθλητικό και πρωτίστως, κοινωνικό κίνημα.

 



Inspiring change από CDemo83

Η παρουσίαση του περιοδικού θα γίνει την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα του Δήμου Αθηναίων (αίθουσα "Οδοιπορικό στην Παλιά Αθήνα", Ηρακλειδών 66 και Θεσσαλονίκης, Θησείο, στις 14:00).

Χρήσιμα:

Πώς μπορεί κάποιος να γίνει πωλητής;

Μπορεί κάποιος να γίνει πωλητής όταν:

-Είναι άστεγος ή διαμένει σε κατάλυμα επείγουσας, προσωρινής φιλοξενίας ή σε επισφαλή κατοικία
-Είναι άνεργος ή έχει εισόδημα χαμηλότερο του κατώτατου μισθού
-Είναι άνω των 16 χρόνων
-Θέλει να αλλάξει τη ζωή του προς το καλύτερο
-Παρακολουθήσει και ολοκληρώσει το αρχικό στάδιο εκπαίδευσης

Από τη στιγμή που θα γίνει πωλητής:

-Θα του δοθούν δωρεάν δέκα (10) αντίτυπα. Είναι το αρχικό του κεφάλαιο.
-Όταν πουλήσει αυτά τα αντίτυπα, μπορεί να χρησιμοποιήσει το αρχικό κεφάλαιο για την αγορά άλλων, στο 50% της ονομαστικής τους αξίας (αξία εξωφύλλου). Με άλλα λόγια, ως πωλητής αγοράζει το περιοδικό 1,50 ευρώ και το πουλάει 3,00 ευρώ.

Παράλληλα, αποκτά πρόσβαση στις υπόλοιπες υπηρεσίες που παρέχονται στους πωλητές.

Κάθε πωλητής:

Παίρνει μία ειδική κάρτα με τα στοιχεία του και ένα διακριτικό γιλέκο, που πρέπει να φοράει τις ώρες που πουλάει το περιοδικό.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Περιοδικό Δρόμου "Σχεδία"

Φαβιέρου 39Α, 10438 Αθήνα

Τ: 213 0231220

www.shedia.gr

info@shedia.gr