ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Μα πού το βρήκες; Όταν η Πάολα φωτογραφιζόταν γυμνή και έγκυος

 
Κι ενώ εμείς ψάχνουμε ποια το έκανε πρώτη στο εξωτερικό, η Πάολα μας βάζει τα γυαλιά. 
 
Φωτογραφήθηκε έγκυος και γυμνή στα 19 της.
 
Λίγους μήνες πριν γίνει μητέρα, η Πάολα Φωκά φωτογραφήθηκε γυμνή για το περιοδικό "Sunday" που κυκλοφορούσε με την εφημερίδα της Θεσσαλονίκης "Αγγελιοφόρος της Κυριακής". Το 2002 κι ενώ μετρά ήδη αρκετά χρόνια στο τραγούδι η 19 ετών τότε Πάολα ετοιμαζόταν για την πρώτη δισκογραφική δουλειά της. Μένει στη Θεσσαλονίκη και σε κάθε βραδινή της εμφάνιση γίνεται χαμός...


 

Το 2002 κι ενώ μετρά ήδη αρκετά χρόνια στο τραγούδι η 19 ετών τότε Πάολα ετοιμαζόταν για την πρώτη δισκογραφική δουλειά της



"Θέλαμε ένα χριστουγεννιάτικο εξώφυλλο και σκεφτόμασταν να φωτογραφίσουμε κάποια επώνυμη σαν Μαdonna ( Παναγία). Η Πάολα Φωκά λοιπόν, όπως την ξέραμε στη Θεσσαλονίκη, ήταν η κοπέλα για την οποία παραμιλούσε όλη η πόλη και γινόταν απίστευτες καταστάσεις στο μαγαζί που τραγουδούσε. Της το προτείναμε και δέχτηκε και μάλιστα ήταν και απίστευτα συνεργάσιμη και γλυκιά" δηλώνει στο tvshow ο Γιώργος Τούλας, διευθυντής τότε του "Sunday".

Ο στιλίστας Άρης Γεωργιάδης και ο φωτογράφος Μάκης Παναγιώτου επιμελήθηκαν την φωτογράφηση που συζητήθηκε όσο λίγες εκείνη την εποχή.
Η Πάολα με την κόρη της σήμερα

 



Πηγή: tvshow
 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ή ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ;


Όλοι έχουμε παρατηρήσει τις τελευταίες εβδομάδες, για να μη σας πω μήνες, τη μάχη του κουπονιού
-ή αν θέλετε «του κουπονιού το κάγκελο»- που γίνεται στις κυριακάτικες εφημερίδες!  Εδώ και μήνες, λοιπόν, προσφέρονται κουπόνια. 

στους αναγνώστες με την εξής λογική: Να πηγαίνουν οι άνθρωποι στα σούπερ μάρκετ, να δίνουν το κουπονάκι που κόβουν από την εφημερίδα και να πληρώνουν τα τρόφιμα της εβδομάδας με έκπτωση ανάλογα με την προσφορά. Θεωρούμε ότι τέτοιες κινήσεις είναι προς όφελος του καταναλωτή και αυτή είναι η φιλοσοφία του ανταγωνισμού σε ένα καπιταλιστικό περιβάλλον. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το πρόβλημα ξεκινά όταν στην καπιταλιστική αλυσίδα κάποιος κρίκος ή είναι έτοιμος να σπάσει ή σκουριάζει καθώς δεν πέφτει «λάδι». 

Στη «μάχη του κουπονιού» παίζουν τέσσερις παράγοντες: Η εφημερίδα (κερδίζει αναγνώστες από τα κουπόνια), ο αναγνώστης (κερδίζει έκπτωση από την προσφορά), το σούπερ μάρκετ (κερδίζει καταναλωτές και πουλάει προϊόντα), ενώ τελευταίος σε αυτή την αλυσίδα είναι ο προμηθευτής-παραγωγός. Στη συγκεκριμένη, όμως, περίπτωση δείχνει να είναι όχι μόνο ο τελευταίος τροχός της αμάξης και ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας αλλά και ο μαλάκας της υπόθεσης!!! Γιατί το λέμε αυτό; Διότι απλά μας πήρε ένας παραγωγός που δίνει προϊόντα στο σούπερ μάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος και μας είπε ότι είναι απλήρωτος δύο ολόκληρα χρόνια! 

«Παιδιά έλεος, γράψτε κάτι. Κοντεύω να φαλιρίσω εξαιτίας του Μαρινόπουλου. Με δουλεύουν ψιλό γαζί. Μου χρωστάνε 45.000 ευρώ από προϊόντα που τους έχω δώσει και την τελευταία φορά που τους πήρα τηλέφωνο για να με πληρώσουν μου είπαν… no money no honey». Ο άνθρωπος ήταν έξαλλος. Μας είπε με λίγα λόγια ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ χρωστάει σε δεκάδες μικροπαραγωγούς ποσά από 5.000 έως και 150.000 ευρώ. Για να προσθέσει ότι στο κόλπο με τα κουπόνια οι μοναδικοί που θυσιάζονται είναι οι προμηθευτές των σούπερ μάρκετ που έχουν βάλει ένα φέσι σαν αυτό που είχαμε επί τουρκοκρατίας! 

Ασχοληθήκαμε λίγο παραπάνω με το θέμα και διαπιστώσαμε ότι σαν τον συγκεκριμένο προμηθευτή υπάρχουν πραγματικά δεκάδες άλλοι που έχουν σχέση με όλες τις γραμμές και τα είδη παραγωγής. Για παράδειγμα, σε μια εταιρεία που παράγει CDs χρωστάνε 70.000 ευρώ, σε μια άλλη που παρασκευάζει βουτήματα οφείλουν 15.000 ευρώ και πάει λέγοντας. Τώρα θα μου πείτε, γιατί όλοι αυτοί δεν σταματούν να προμηθεύουν το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ ή όποιο άλλο τους χρωστάει. 

Φοβούνται μην κλείσει η πόρτα και χάσουν όχι μόνο αυτά που τους χρωστάνε από την εταιρεία αλλά και τη θέση τους στα ράφια τού Carrefour Μαρινόπουλος. Οι άνθρωποι λογικά σκέφτονται ότι ίσως να βρεθούν τα χρήματα ή κάποιος επενδυτής για να καλύψει το άνοιγμα της συγκεκριμένης εταιρείας. 
Εμείς να ευχηθούμε «μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο», καθώς οι δεκάδες προμηθευτές της συγκεκριμένης εταιρείας σούπερ μάρκετ έχουν από πίσω τους οικογένειες και χιλιάδες εργαζομένους που ζουν από τη μάνα γη, από την παραγωγή στα χωράφια και στις μικρές βιοτεχνίες στην επαρχία της χώρας. 

Ένα ενδεχόμενο πτώχευσης ή κανονιού θα επιφέρει τεράστια προβλήματα σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν γονατίσει από την κρίση. Η Carrefour Μαρινόπουλος καλό θα ήταν πέρα από τις προσφορές των κουπονιών να… προσφέρει και τουλάχιστον ένα μέρος από αυτά που χρωστάει στους ανθρώπους που της επιτρέπουν με την εργασία τους να εφαρμόζει αυτή την υπέροχη πολιτική με τα κουπόνια και τις προσφορές.

H νέα διαφήμιση της Keira Knightley για τη Chanel είναι αυστηρά για ενηλίκους



"Πολύ σέξι για τα παιδιά" χαρακτηρίστηκε η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Keira Knightley για το άρωμα Coco Mademoiselle της Chanel.

Απαγορεύτηκε στη Μεγάλη Βρετανία η νέα διαφήμιση της Keira Knightley για το άρωμα της Chanel, Coco Mademoiselle, όταν μια μητέρα την είδε την ώρα της προβολής του "Ice Age 2" και παραπονέθηκε στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων της Μεγάλης Βρετανάις (Advertising Standards Authority, ASA).


  Η διαφήμιση δείχνει την Keira Knightley ξαπλωμένη στο κρεβάτι, την ώρα που ξυπνάει, να καλύπτει το σώμα της μόνο με ένα σεντόνι. Σηκώνεται, βάζει το άρωμά της, ντύνεται και να ανεβαίνει στη γρήγορη μηχανή της.


Keira Knightley's Chanel advert από AceVideos

Η Chanel υπεράσπισε τη διαφήμισή της και τόνισε ότι παρ' όλο που συνήθως τα διαφημιστικά των αρωμάτων αφήνουν σεξουαλικά υπονοούμενα, το συγκεκριμένο ήταν απλώς "παιχνιδιάρικο και αισθησιακό".  Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να αλλάξει την άποψη της βρετανικής Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων, ειδικά σε μια περίοδο που, όπως αναφέρει η Dailymail, το ενδιαφέρον πολλών γονιών αλλά και του ίδιου του Βρετανού Πρωθυπουργού για τη σεξουαλικότητα των παιδιών είναι αυξημένο. 



"Θεωρούμε ότι η διαφήμιση είναι κατάλληλη για μεγαλύτερα παιδιά, όχι όμως και για τα μικρά. Τη χαρακτηρίσαμε λοιπόν ως ακατάλληλη για προβολή στα διαλείμματα παιδικών προγραμμάτων", είπε εκπρόσωπος της Αρχής. Εσύ συμφωνείς;


Keira Knightley stars in short film for Chanel από Zoomin_UK