ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Δείτε το κοριτσάκι που καθήλωσε το «Αλ τσαντίρι»

Δείτε το κοριτσάκι που καθήλωσε το «Αλ τσαντίρι»

Λίγο πριν το τελευταίο μέρος του αποψινού «Αλ τσαντίρι» ο Λάκης Λαζόπουλος μας ταξίδεψε μέχρι τον Καναδά.
Στο βίντεο που φιλοξένησε η εκπομπή θα παρακολουθήσετε ένα 12χρόνο κοριτσάκι το όποιο μας εξηγεί την κατάσταση που επικρατεί στον Καναδά. Είναι απλά συγκλονιστικό...

Δείτε το...



πηγη:www.gossip-tv.gr

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Ελληνοτουρκική μάχη για το γιαούρτι!

 


Για το ελληνικό γιαούρτι είναι η νέα ελληνοτουρκική διαμάχη. Και μάλιστα στα ...ράφια των βρετανικών Super Market!Η διαμάχη είναι μεταξύ της ΦΑΓΕ και της (τουρκικής ιδιοκτησίας) εταιρίας που φτιαχνει το γιαούρτι Chobani και αφορά τη χρήση του όρου «ελληνικό γιαούρτι» στη βρετανική αγορά από την δεύτερη.

Οπως σημειώνει η Daily Fax απέτυχε να εκδιώξει τα γιαούρτια Chobani από τα ράφια της αλυσίδας Tesco η ΦΑΓΕ, καθώς οι δύο βιομηχανίες μάχονται για το δικαίωμα χρήσης του όρου «ελληνικό γιαούρτι».Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού «The Grocer»,που το επικαλείται η ηλεκτρονική έκδοση, η ΦΑΓΕ κατέθεσε μήνυση εναντίον της Chobani, διαμαρτυρόμενη για το γεγονός ότι το γιαούρτι Chobani κυκλοφορεί στη βρετανική αγορά με την περιγραφή «ελληνικό γιαούρτι» στη συσκευασία του. Η ΦΑΓΕ παρασκευάζει τα γιαούρτια της στην Ελλάδα, ενώ τα γιαούρτια που η Chobani πουλάει στη Μ. Βρετανία,
εισάγονται από τις ΗΠΑ.

Η οριστική απόφαση του δικαστηρίου επί της μήνυσης αναμένεται στα μέσα Φεβρουαρίου, ωστόσο η ΦΑΓΕ είχε αιτηθεί προσωρινής διαταγής κατά της Chobani, που θα οδηγούσε στην προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας των γιαουρτιών Chobani στη βρετανική αγορά, η οποία όμως απορρίφθηκε.

Τα εν λόγω γιαούρτια πωλούνται σήμερα μόνον στα ράφια της Tesco, της μεγαλύτερης αλυσίδας super market στη Μ. Βρετανία. Η Chobani έχει συμφωνήσει να αλλάξει εθελοντικά την επιγραφή της συσκευασίας σε «ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι», μέχρι την τελική δικαστική απόφαση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης, η ΦΑΓΕ υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές θα μπορούσαν να αντιληφθούν λανθασμένα τον όρο «ελληνικό γιαούρτι» στα προϊόντα της Chobani ως ονομασία προέλευσης. Η Chobani από την άλλη πλευρά, υποστηρίζει ότι ο όρος παραπέμπει σε στυλ και όχι σε τόπο παρασκευής.

Έχουν υπάρξει πολλές περιπτώσεις ελληνικών και ελληνικού τύπου γιαουρτιών τους τελευταίους μήνες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τον Μάρτιο, η Müller ξεκίνησε το 'ελληνικού στυλ' Müllerlight, ακολούθησε τον Μάιο με ένα ελληνικού τύπο γιαούρτι και η Danone. Οι WeightWatchers και η Yoplait Perle de Lait επίσης εγκαινίασαν πρόσφατα το νέο ελληνικού στιλ γιαούρτι τους, ενώ η Αμερικάνικη μάρκα Greek Gods  - που ανήκει στην Hain Daniels - θα κάνει το ντεμπούτο της με ενα ελληνικού στιλ γιαούρτι αργότερα αυτό το μήνα.

Η διαφορά βέβαια όπως εχετε προσέξει ειναι οτι αυτες οι εταιρίες δεν επιδιώκουν να ονομάσουν το γιαούρτι τους ελληνικό αλλα το περιγράφουν ώς 'ελληνικο στύλ'. Ο εκπρόσωπος του Chobani είπε ότι θα ήταν ανακριβές να περιγράψει τα γιαούρτια Chobani ώς "ελληνικό στυλ" καθώς αυτο δηλώνει οτι το γιαουρτι 'πήζει τεχνητά' όπως ισχυριζεται η Chobani. Κι εδω γεννιέται το ερώτημα: Στην Τουρκία άραγε τα γιαουρτια τα ονομάζουν ελληνικά;

Ποιος ειναι λοιπον αυτος ο 'Τσομπάνης';

Ο κ. Hamdi Ulukaya - που γεννήθηκε το 1971- είναι σύμφωνα με την Βικιπαίδεια, ένας Αμερικανός επιχειρηματίας, ιδρυτής και μοναδικός ιδιοκτήτης της Chobani Α.Ε. Γεννήθηκε στην Erzincan στην ΑνατολικήΤουρκία , όπου η οικογένειά του λειτουργεί ένα βουστάσιο. Μετά τις σπουδές Πολιτικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Άγκυρας , ήρθε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1994 και γράφτηκε στο Πανεπιστήμιο του Albany , το 1997. Το 2005, απέκτησε από την Kraft ένα κλειστό εργοστάσιο για γιαούρτι που βρίσκεται στη Νότια Edmeston , κοντά Utica και καθιέρωσε μια νέα εταιρεία Chobani που άρχισε να παράγει ...ελληνικό γιαούρτι , το 2007. Αργότερα ανοιξε ένα νέο 100 εκατομμυρίων δολλαρίων εργοστάσιο στο Αϊντάχο , και αγόρασε μια γαλακτοκομική στην Αυστραλία το 2011. Σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg η καθαρή αξία της περιουσίας του εκτιμάται σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2012 και Chobani είναι η καλύτερη σε πωλήσεις μάρκα γιαουρτιού στις ΗΠΑ

 

πηγη :www.OnAlert.gr

Το Top-10 των αυτοκινήτων των Προέδρων των ΗΠΑ



Οι πρόεδροι των ΗΠΑ δεν μπορούν να μετακινούνται με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Δείτε τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που οδήγησαν ποτέ οι πλανητάρχες (Pics)
Εδώ σας παρουσιάζουμε τα κορυφαία αυτοκίνητα που οι πρόεδροι των ΗΠΑ έχουν οδηγήσει ή βρίσκονται στην ιδιοκτησία, και όχι τις λιμουζίνες που χρησιμοποιούν για τις επίσημες μετακινήσεις τους και τις παρελάσεις.

10. Γούντρου Ουίλσον, Pierce-Arrow Limousine Η Pierce-Arrow ήταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε ο  28ος Πρόεδρος των ΗΠΑ, ο Ουίλσον όταν επέστρεψε μετά την υπογραφή της Συνθήκης των Βερσαλλιών το 1919. Ήταν τόσο ξεχωριστό για αυτόν που οι φίλοι το ανασκεύασαν, έτσι ώστε μπορούσε να το οδηγεί αφού έφυγε από την προεδρία.

9. Χέρμπερτ Χούβερ, 1932 Cadillac 452 Ο Χούβερ, 31ος πρόεδρος των ΗΠΑ, αγόρασε την Cadillac πριν τελειώσει την θητεία του (1929–1933) και το πήρε όταν έφυγε από τον Λευκό Οίκο. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έχει το κλασικό στυλ της δεκαετίας του 1930, έναν 16κύλινδρο σε σχήμα V κινητήρα, είναι πολυτελές και θεωρούνταν η ναυαρχίδα της εποχής. Είναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάσθηκε στην εποχή της μεγάλης ύφεσης και δεν κυκλοφόρησε σε πολλά αντίτυπα.

8. Ντουάιτ Αϊζενχάουερ , 1914 Rauch και Lang Σχεδόν 100 χρόνια πριν Chevy και η Nissan πούλησουν το πρώτο Volt και Leaf αντίστοιχα, υπήρχαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής στους αμερικανική δρόμους. Ο 34ος Πρόεδρος των ΗΠΑ (ήταν κάτοικος του Λευκού Οίκου από το 1953 έως το 1961), τον οποίο οι συμπατριώτες του ευχαριστούν για το οδικό δίκτυο της χώρας τους, οδηγούσε τακτικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας το 1952. Το αυτοκίνητο αυτό ανήκε στους γονείς του και τώρα βρίσκεται στο Μουσείο Αιζενχάουερ

7. Ουίλιαμ Χάουαρντ Τάφτ,  Baker Electric Τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα ανήκουν στον πρόεδρο πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το χρόνο της θητείας τους. Ο Τάφτ (27ος Πρόεδρος, την περίοδο 1909–1913), όμως, ήταν ο πρώτος Πρόεδρος που οδήγησε ένα αυτοκίνητο από ένα στόλο που αγόρασε η  κυβέρνηση ειδικά για χρήση από τον Λευκό Οίκο. Αυτός ο στόλος περιλάμβανε μια Pierce-Arrow καθώς και το ηλεκτρικό Baker.

6. Ουίλιαμ Μακ Κίνλεϊ, , Stanley Steamer Μπορεί να μην ανήκει αυτό το αυτοκίνητο, αλλά ο Μακ Κίνλεϊ κρατά τη διάκριση ότι ήταν ο πρώτος Πρόεδρος των ΗΠΑ (25ος στην Ιστορία) που οδήγησε ένα αυτοκίνητο. Ήταν ένα ατμοκίνητο όχημα που ονομάζεται Stanley Steamer. Η εταιρεία κατασκεύασε αυτοκίνητα μέχρι το 1920.

5. Φραγκλίνος Ρούσβελτ, 1939 Packard 12 Προεδρικό ιστορικοί γνωρίζουν αυτό το αυτοκίνητο από τις εικονικές εικόνες του Ρούσβελτ ιππασίας στο πίσω μέρος του υπαίθριου μετατρέψιμο. Αλλά η 12-κύλινδρος ήταν όπως ένα μοναδικό κομμάτι της τεχνολογίας που Roosevelt είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει χωρίς αυτό. Έχει τη διάκριση της ύπαρξης το πρώτο αυτοκίνητο να είναι θωρακισμένο, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Ρούσβελτ. Το αυτοκίνητο βρίσκεται επί του παρόντος σε Automobile Μουσείο της Toyota στην Ιαπωνία. Αυτή η εικόνα είναι από το αυτοκίνητο παραδίδεται στον Λευκό Οίκο το 1939.

4. Λίντον Μπέινς Τζόνσον, Amphicar Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί αυτό το σπάνιο γερμανικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στη δεκαετία του 1960 ήταν ένα από τα αγαπημένα του Τζόνσον (36ος Πρόεδρος των ΗΠΑ, ανέλαβε καθήκοντα μετά την δολοφονία του Τζον Κένεντι). Με αυτό έπαιρνε τους επισκέπτες του ράντζου του, στο Στοουνγουέλ του  Τέξας και τους έκανε βόλτα μέχρι  μια λίμνη που ανήκε στην ιδιοκτησία. Στον Τζόνσον  ανήκε μια ενδιαφέρουσα σειρά από αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου ενός Jolly 500 Ghia κατασκευσμένου από τη Fiat, μαζί με το πιο αναγνωρίσιμο Lincoln Continental.

3. Ρόναλντ Ρήγκαν, Subaru Brat Πόσοι Αμερικανοί πρόεδροι έχουν κάνει τεστ ντάιβ ένα αυτοκίνητο; Ο Ρήγκαν (40ος Πρόεδρος των ΗΠΑ) ήταν ένας γνωστός ηθοποιός και μετέπειτα πρόεδρος. Στα τέλη της 10ετίας του 1970 οδήγησε κρυφά ένα Subaru Brat γύρω από το ράντσο του στην Καλιφόρνια και έστειλε την αναφορά του στην γιαπωνέζικη κατασκευάστρια εταιρία.  Όπως καταλαβαίνεται όλα αυτά έγιναν με άκρα μυστικότητα επειδή εκείνη την εποχή το πολιτικό κλίμα στις ΗΠΑ ήταν άκρως συγκρουσιακό προς τις γιαπωνέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες.

2. Μπιλ Κλίντον, 1967 Ford Mustang Ο Κλίντον ενσάρκωνε την γενιάς των μπέιμπι φέις  με πολλούς τρόπους. Στον πρώτο πρόεδρο αυτής της κατηγορίας ανήκει ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα αυτής της γενιάς. Ένα Ford Mustang convertible του 1967. Αρχικά, το αυτοκίνητο ανήκε στο νεώτερο αδελφό του Ρότζερ, αλλά βρέθηκε στην κατοχή του Μπιλ αμέσως μετά από το κολέγιο μέχρι που έγινε πρόεδρος. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της προεδρίας του, είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει για λίγο σε μια γιορτή για την 30η  επέτειο από την παρουσίαση του αυτοκινήτου. Αυτό έγινε το 1994 και η απόσταση των 500 μέτρων που διήνυσε είναι η μεγαλύτερη που έχει διανύσει Πρόεδρος των ΗΠΑ οδηγώντας το δικό του όχημα.

1. Χάρι Τρούμαν, 1953 Chrysler New Yorker Ο Τρούμαν (33ος Πρόεδρος) παίρνει την πρώτη θέση, και δεν είναι μόνο και μόνο επειδή το New Yorker είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο που συμπυκνώνει την σχεδιαστική φιλοσοφία της 10ετίας του 1950 και είχε μια μηχανή Hemi για την κάτω από το καπό. Ο Τρούμαν κερδίζει την πρώτη θέση, επειδή μαζί με την σύζυγό του, οδήγησαν το αυτοκίνητο σε ένα μεγάλο ταξίδι μετά το τέλος της θητείας του στην προεδρία. Κάθε πρόεδρος που χτυπά στο δρόμο για 2.500 μίλια  αξίζει την πρ΄ψτη θέση σε αυτή τη λίστα