ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

H Jennifer Lopez χωρίς Photoshop (pics)

H Jennifer Lopez χωρίς Photoshop (pics)

H Jennifer Lopez είναι το βασικό πρόσωπο της καμπάνιας της L'Oréal.
Η τραγουδίστρια και ηθοποιός πόζαρε για τις ανάγκες του διαφημιστικού με μαγιό.
Εκτός από τις φωτογραφίες που είναι επεξεργασμένες για τη διαφήμιση του προϊόντος, κυκλοφόρησαν στο Ιnternet και οι παρακάτω φωτογραφίες, πριν περάσουν από το μαγικό Photoshop. Η JLο, με τις ατέλειές της.
H διαφήμιση:

Νέος ιός στο Facebook μολύνει τους υπολογιστές των χρηστών

Νέος ιός στο Facebook μολύνει τους υπολογιστές των χρηστών

Ειδικοί στην ασφάλεια των υπολογιστών προειδοποιούν τους χρήστες του Facebook για σοβαρό κίνδυνο μόλυνσης από έναν νέο ιό που εντοπίστηκε. Πρόκειται για προσβολή της μορφής «worm» (σκουλήκι) που μεταφέρεται μέσω του μηχανισμού chat που προσφέρει το Facebook. Όπου μεταδίδεται ο ιός Steckt.Evl αχρηστεύει τα προγράμματα antivirus και φροντίζει να στείλει τον εαυτό του αυτόματα στους φίλους του χρήστη…
Όλα ξεκινούν με ένα φαινομενικά αθώο μήνυμα στο chat, προερχόμενο δήθεν από κάποιο φίλο μας. Το μήνυμα περιέχει ένα link που στέλνει όποιον το πατήσει σε ένα επίσης «αθώο» site. Την ίδια στιγμή όμως που πατάει στο link ο χρήστης επιτρέπει την είσοδο του ιού.
Ο Steckt.Evl απενεργοποιεί και αχρηστεύει το antivirus στον υπολογιστή του χρήστη και στη συνέχεια εξαπλώνεται ανοίγοντας νέα παράθυρα συνομιλίας στο Facebook και στέλνει μηνύματα που περιέχουν τον ίδιο σύνδεσμο, εν αγνοία του χρήστη.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το Facebook λειτουργεί ως πύλη για την διάδοση κακόβουλων προγραμμάτων (malware) και ιών. Για παράδειγμα τον Νοέμβριο του 2011, χιλιάδες λογαριασμοί χρηστών του κοινωνικού δικτύου είχαν κατακλυστεί από εικόνες βίας και σκληρού πορνό μέσω ενός ιού γνωστού ως «linkspam».

Με γιαούρτι, φέτα και λάδι θα έρθει η ανάπτυξη στην Ελλάδα

Με γιαούρτι, φέτα και λάδι θα έρθει η ανάπτυξη στην Ελλάδα

H εταιρεία συμβούλων McKinsey & Cο πρότεινε ένα μοντέλο ανάπτυξης το οποίο έχει στην πρώτη γραμμή την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων έτσι ώστε να βγούμε από την οικονομική κρίση.
Με όπλα τα παραδοσιακά μας προϊόντα, η εταιρεία προτείνει την αύξηση των εξαγωγών για να ενισχυθεί η ελληνική οικονομία. Tο ελαιόλαδο, τα λίπη, τα  φρούτα, τα λαχανικά, τα γαλακτοκομικά και τα προϊόντα αρτοποιίας είναι τα καλά χαρτιά της Ελλάδας.
Η μελέτη έχει τίτλο: "Η Ελλάδα δέκα χρόνια μπροστά: Προσδιορίζοντας το νέο μοντέλο ανάπτυξης".
Η εταιρεία τονίζει πως η Ελλάδα, όσον αφορά το ελαιόλαδο, είναι η τρίτη χώρα παγκοσμίως στην παραγωγή, εξάγει όμως στην Ιταλία το 60% της παραγωγής της, επιτρέποντας με τον τρόπο αυτό στη γειτονική χώρα να καρπώνεται ένα επιπλέον 50% επί της τιμής του τελικού συσκευασμένου προϊόντος.
Ακόμα η Ελλάδα κατέχει το 28% της ελληνικής φέτας στην αγορά τυριών παγκόσμιως και το 30% των αγορών γιαουρτιού ελληνικού στυλ των ΗΠΑ.
Η χώρα, γράφει η ΜcKinsey, διαθέτει μερικά από τα πιο καταπληκτικά αγροτικά προϊόντα διατροφής στον κόσμο. Ωστόσο, δεν διαθέτει την ικανότητα να τα επεξεργαστέι ώστε να έχει  υψηλά περιθώρια κέρδους.