ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

Μετρό Θεσσαλονίκης: Live τα αποκαλυπτήρια του σταθμού «Βενιζέλου»

 


Η αντίστροφη μέτρηση για τα εγκαίνια στο μετρό Θεσσαλονίκης έχει ξεκινήσει με την τελετή αποκάλυψης του σταθμού «Βενιζέλου», όπου θα ξεναγηθούν η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο σταθμός «Βενιζέλος» στο μετρό Θεσσαλονίκης δίνει στην ευκαιρία στους πολίτες να απολαμβάνουν τα μοναδικά αρχαιολογικά ευρήματα, σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο εμπορικό κέντρο της πόλης (Decumanus Maximus) κατά τη ρωμαϊκή και βυζαντινή περίοδο.

Η τελετή θα διεξαχθεί παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Πηγή:www.newsit.gr

Οι Γερμανοί εργάζονται λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ

 


Οι Έλληνες και Πολωνοί εργάζονται πιο σκληρά από όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς, ενώ αντιθέτους εκείνοι που εργάζονται λιγότερο είναι οι Γερμανοί, όπως αποκαλύπτουν στοιχεία που έδωσε στο φως της δημοσιότητας ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ)

Για «μειούμενη διάθεση εργασίας» των Ευρωπαίων κάνει λόγο η εφημερίδα Neuer Zürcher Zeitung που παρέθεσε τα στοιχεία, αναδεικνύοντας τους Γερμανούς ως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, καθώς οι ώρες εργασίας τους έχουν περιοριστεί το 2022 σε 1301, κατά 76 λιγότερες από ό,τι πριν από 23 χρόνια.

Στην Αυστρία οι ώρες εργασίες έχουν μειωθεί το ίδιο διάστημα κατά 151 και στην Ελβετία κατά 131, ενώ στην Ελλάδα κατά 80, παραμένοντας ωστόσο κατά σχεδόν 400 περισσότερες από των Γερμανών.

Οι Γερμανοί είναι επίσης «πρωταθλητές» στις αναρρωτικές άδειες, με 25 ημέρες ετησίως, πολύ περισσότερες από τις 14 του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τις εννέα των Ελβετών και τις έξι των Βρετανών.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, ενώ κατά την διάρκεια της πανδημίας οι Γερμανοί έλειψαν κατά μέσο όρο 20 ημέρες ετησίως, μετά την πανδημία οι ημέρες αναρρωτικής άδειας, αντί να περιοριστούν, αυξήθηκαν. Επιπλέον, ένας εργαζόμενος ή μια εργαζόμενη στην Γερμανία έχει 31 ημέρες διακοπές τον χρόνο, ενώ ο εργαζόμενος στην Ελβετία 26.

«Δεν είναι λοιπόν περίεργο που η Γερμανία θεωρείται και πάλι ο ασθενής της Ευρώπης, λόγω της κατάστασης της οικονομίας της» σχολιάζει η εφημερίδα.


Αλλαγή κουλτούρας

Σύμφωνα με την ΝΖΖ, στην Ευρώπη είναι εμφανής η αλλαγή κουλτούρας, με στροφή προς τον προσωπικό ελεύθερο χρόνο και τις εκτός εργασίες φιλοδοξίες.

Σε ένα επίπεδο, επισημαίνεται, είναι δείγμα ευημερίας το γεγονός ότι π.χ. ένας εργαζόμενος στην Ελβετία έχει την άνεση να εργάζεται κατά 40% λιγότερο από έναν εργαζόμενο στην Πολωνία.

Ταυτόχρονα όμως, τονίζεται, είναι σαφές ότι «η εργασία δεν είναι τόσο αποδοτική όσο θα έπρεπε».

Σε πολλές χώρες, όταν πρόκειται π.χ. για οικογένειες, η επιπλέον εργασία μεταφράζεται συχνά σε καθαρή απώλεια εισοδήματος λόγω της υψηλής φορολογίας.

Η Σουηδία αναγνώρισε το πρόβλημα και μείωσε τους συντελεστές για οικογένειες από 53% σε 32%, ενθαρρύνοντας πολλούς να επιστρέψουν σε εργασία πλήρους απασχόλησης, ενώ την ίδια ώρα η Γερμανία επιβάλλει 41% και η Ελβετία 26%.

Για τους χαμηλόμισθους, η κατάσταση στην Γερμανία είναι ακόμη πιο αποθαρρυντική για περισσότερη εργασία. Ένας άγαμος εργαζόμενος χωρίς παιδιά, με αποδοχές στα 2/3 του μέσου εισοδήματος, χάνει το 45% των αποδοχών του σε φόρους, όταν ο αντίστοιχος εργαζόμενος στην Ελβετία χάνει το 22%, στην Γαλλία το 33% και στην Σουηδία το 29%.

Η συνεχής μείωση των ωρών εργασίας είναι ανησυχητική, υποστηρίζει η ΝΖΖ, καθώς αυξάνει το κόστος εργασίας υπονομεύοντας την ανταγωνιστικότητα. «Χωρίς τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, η χώρα κινδυνεύει με ορατή διάβρωση της ευημερίας της», σημειώνει ο συντάκτης και προσθέτει σε αυτό και το στοιχείο ότι την προσεχή δεκαετία θα είναι περισσότεροι εκείνοι που θα αποχωρήσουν από την αγορά εργασίας από αυτούς που θα εισέλθουν σε αυτήν.


Είναι οι Γερμανοί τεμπέληδες;

«Λόγω των διαφορετικών στατιστικών μεθόδων, είναι δύσκολο να συγκριθεί η απόδοση εργασίας διαφορετικών χωρών, με βάση μόνο τις εργάσιμες ώρες», διευκρινίζει ο Χόλγκερ Σέφερ από το Γερμανικό Ινστιτούτο Οικονομίας (IW) στην BILD, τονίζει ωστόσο ότι «είναι σίγουρο ότι στην Γερμανία έχουμε υψηλότερο ποσοστό εργαζόμενων σε σχέση με άλλες χώρες, αλλά αυτοί οι εργαζόμενοι δουλεύουν λιγότερο, άρα δεν φθάνουμε τις δυνατότητές μας και αυτό είναι προβληματικό».

Είναι οι Γερμανοί τεμπέληδες;

«Όχι απαραίτητα, αλλά κάθε άτομο σταθμίζει τα οφέλη της εργασίας, την δική του δηλαδή ευημερία και την απώλεια ελεύθερου χρόνου. Πολλοί λίγοι άνθρωποι θα εργαστούν λιγότερο, εάν αυτό δεν αξίζει οικονομικά», απαντά ο κ. Σέφερ και ζητά επίσης μεταρρυθμίσεις, προειδοποιώντας ότι, «αν δεν αλλάξει γρήγορα η πολιτική, η ευημερία στην Γερμανία απειλείται σοβαρά».

Πηγή:www.cnn.gr

Χονγκ Κονγκ: Την έφαγε τελικά την μπανάνα ο επιχειρηματίας που είχε αγοράσει για 6 εκατ. δολάρια

 


Αφού αγόρασε έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων ένα έργο τέχνης, που αποτελούνταν από μια μπανάνα κολλημένη με ταινία σ’ ένα τοίχο, ο αγοραστής τήρησε σήμερα την υπόσχεσή του: έφαγε το φρούτο.

Σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο του Χονγκ Κονγκ, ο Τζάστιν Σαν, σινοαμερικανός επιχειρηματίας και ιδρυτής της πλατφόρμας κρυπτονομισμάτων Tron, κατάπιε την μπανάνα- έργο τέχνης ενώπιον δεκάδων δημοσιογράφων και influencers.

Ο τριαντάρης Σαν εκφώνησε προηγουμένως μια ομιλία χαρακτηρίζοντας το έργο «εμβληματικό» και κάνοντας παραλληλισμούς ανάμεσα στην εννοιολογική τέχνη και τα κρυπτονομίσματα.

«Είναι πολύ καλύτερη από τις άλλες μπανάνες», δήλωσε μετά την πρώτη μπουκιά.

«Είναι αληθινά πολύ καλή», υπογράμμισε.

Το έργο αποτελείται από μια μπανάνα κολλημένη σε ένα τοίχο με ένα χοντρό κομμάτι ασημί ταινίας. Τιτλοφορείται «Comedian» και δημιουργήθηκε από τον εικονοκλάστη και προβοκάτορα ιταλό καλλιτέχνη Μαουρίτσιο Κατελάν.

Είχε πουληθεί την περασμένη εβδομάδα στη Νέα Υόρκη έναντι 6,2 εκατομμυρίων δολαρίων (5,9 εκατ. ευρώ) σε πλειστηριασμό που οργανώθηκε από τον οίκο Sotheby’s.

Ο Τζάστιν Σαν δήλωσε πως τα πρώτα δέκα δευτερόλεπτα μετά την πώληση τού φαινόταν «απίστευτο» το ότι είχε κερδίσει τον πλειστηριασμό. Στα επόμενα δέκα δευτερόλεπτα, είχε αποφασίσει ότι θα έτρωγε την μπανάνα.

«Το να την φάει κάποιος στη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου μπορεί επίσης να αποτελέσει τμήμα της ιστορίας αυτού του έργου τέχνης», εξήγησε σήμερα.

Μια μπανάνα talk of the town

Το έργο υφίσταται σε τρία αντίτυπα. Υποτίθεται ότι θέτει ερωτήματα για την έννοια της τέχνης και την αξία της. Έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις αφότου εκτέθηκε για πρώτη φορά το 2019 στο Μαϊάμι.

Ο ιδιοκτήτης ενός από τα έργα αυτά παίρνει πιστοποιητικό γνησιότητας καθώς και οδηγίες για τον τρόπο που θα πρέπει να αντικαθιστά το φρούτο, όταν αυτό αρχίζει να σαπίζει.

Ο Τζάστιν Σαν συνέκρινε σήμερα τα έργα εννοιολογικής τέχνης, όπως το «Comedian», με την τέχνη NFT και την αποκεντρωμένη τεχνολογία blockchain.

«Τα περισσότερα από αυτά τα αντικείμενα και τις ιδέες υφίστανται ως πνευματική ιδιοκτησία και στο Ίντερνετ, σε αντίθεση με κάτι φυσικό», υπογράμμισε.

Ο Τζάστιν Σαν ανακοίνωσε εξάλλου αυτή την εβδομάδα μια επένδυση 30 εκατομμυρίων δολαρίων (28,4 εκατ. ευρώ) στη World Liberty Financial, μια πλατφόρμα τοποθέτησης και δανεισμού σε κρυπτονομίσματα, που υποστηρίζεται από τον εκλεγμένο πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

Οι συμμετέχοντες στη σημερινή εκδήλωση έλαβαν ο καθένας εν είδει ενθυμίου μια κολλητική ταινία και μια μπανάνα.

Πηγή:www.newsit.gr