ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Καταλάβατε τι έγινε στο Σουηδία - Γερμανία; Το σκορ στο 1:30 πριν από τη λήξη ήταν 63-72 και τελικά οι γηπεδούχοι το γύρισαν - Το βίντεο με την απίθανη ανατροπή!

 


Παιχνίδι με τρελή εξέλιξη στο Χόβετ, όπου η Σουηδία υποδέχτηκε την Παγκόσμια πρωταθλήτρια Γερμανία. Τα πάντσερ είχαν στη σύνθεσή τους παίκτες πρώτης γραμμής, όπως ο Ντίλαν Οσετκόφσκι, ο Τίμπορ Πλάις, αλλά και ο Γιοχάνες Τίεμαν, που ήταν μέλος της ομάδας που πήρε το χρυσό μετάλλιο στη Μανίλα.

Την παράσταση κατάφερε να κλέψει ο Ντένις Κράμερ, που έκανε εμφάνιση... καριέρας με 43 πόντους, 14/19 σουτ εντός πεδιάς και 8/11 τρίποντα, χαρίζοντας μια μοναδική παράσταση.

Μάλιστα έπειτα από καλάθι του Τίεμαν, 1:47 για το τέλος, οι παίκτες του Άλεξ Μουμπρού έδειχναν να καθαρίζουν το παιχνίδι, καθώς ο φωτεινός πίνακας έγραφε 63-72. Η διαφορά ήταν στο +9, ποιότητα και λύσεις είχαν, απλά το μόνο που έμενε ήταν να διαχειριστούν το προβάδισμά τους.

Και ξαφνικά, τα πάντα άλλαξαν. Με 1:27 για το τέλος, οι Σουηδοί καταφέρνουν να βγάλουν αντίδραση, οδηγώντας τους Γερμανούς σε ολικό... μπλακ άουτ στην επίθεση.

Αρχικά ο Χάκανσον με τρίποντο μείωσε σε 66-72, ενώ ο ίδιος παίκτης με τον ίδιο τρόπο έφερε το παιχνίδι στο σουτ στα 54 δευτερόλεπτα (69-72). Ο Κράμερ έκανε βήματα στη συνέχεια και με τον Μπιργκάντερ να σκοράρει το παιχνίδι πήγε στον πόντο (71-72, 28'').

Ο Κράμερ ανέλαβε εκ νέου την ευθύνη για την Γερμανία, το τρίποντο που επιχείρησε όμως δεν βρήκε στόχο στα 14'' για το τέλος. Οι Σουηδοί πήραν κατοχή και ο Άντερσον κέρδισε φάουλ στα 8'' από τον Μπούρκε. Ευστόχησε στις 2 βολές και έβαλε την χώρα του μπροστά στο σκορ με 73-72!

Η Γερμανία είχε την ευκαιρία να πάρει τη νίκη, όμως τόσο το τρίποντο του Οσετκόφσκι, όσο και το follow του Σενγκφέλντερ δεν βρήκαν στόχο, με την Σουηδία να παίρνει μια τεράστια, αλλά και ανέλπιστη νίκη, τρέχοντας επί μέρους 10-0 στα τελευταία 90 δευτερόλεπτα!

Δείτε πώς η Σουηδία έφτασε σε μεγάλη νίκη απέναντι στην Γερμανία:



Πηγή:www.sportal.gr

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ τα πρώτα 15 καινούργια λεωφορεία - Επιθεώρηση από τον Χρήστο Σταικούρα

 


Επιθεώρηση στα πρώτα 15 από τα συνολικά 41 νέα λεωφορεία που θα ενισχύσουν τον ΟΑΣΘ, πραγματοποίησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταικούρας.

Τα λεωφορεία που προμηθεύεται ο ΟΑΣΘ, καταφτάνουν σταδιακά και ήδη βρίσκονταιστο αμαξοστάσιο του Οργανισμού στην Σταυρούπολη τα 15 τα οποία από την 1η Ιανουαρίου, θα ξεκινήσουν κανονικά δρομολόγια.

Τα λεωφορεία έρχονται στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο τριετούς χρονομίσθωσης 159 οχημάτων από τον ΟΑΣΘ, με τα οποία θα ανανεώσει τον στόλο του, αποσύροντας ισάριθμα παλαιότερα.

Τα 15 λεωφορεία που επιθεώρησε ο κ. Σταϊκούρας, ο οποίος συνοδευόταν από τη Γενική Γραμματέα Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα, είναι καινούργια και, μαζί με ακόμα 26, θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Έτσι, μαζί με τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, ο ΟΑΣΘ θα δρομολογεί από την 1η Ιανουαρίου, σε καθημερινή βάση, 151 καινούρια λεωφορεία, αριθμός που αποτελεί το 50% του στόλου του Οργανισμού.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και η Γενική Γραμματέας Μεταφορών ενημερώθηκαν από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ Κώστα Ταγγίρη για τις εργασίες που ήδη πραγματοποιούνται από τους τεχνικούς του Οργανισμού, οι οποίοι εγκαθιστούν στα λεωφορεία επικυρωτικά και εκδοτικά μηχανήματα, σύστημα τηλεματικής και όποιον άλλον εξοπλισμό απαιτείται, ώστε στις αρχές του έτους να είναι όλα έτοιμα και τα λεωφορεία να αρχίσουν τα δρομολόγιά τους.

Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων που προμηθεύεται ο ΟΑΣΘ με τη μέθοδο του leasing είναι 7,3 έτη, ενώ ο σημερινός είναι 14 έτη. Έτσι, πέρα από τα καινούρια λεωφορεία, το σύνολο του στόλου του Οργανισμού θα αποτελείται από νεότερης ηλικίας λεωφορεία, κάτι που μεταφράζεται σε περαιτέρω αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της επιθεώρησης των καινούριων λεωφορείων, τεχνικοί του ΟΑΣΘ επέδειξαν στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τα νέα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, που αυτό το χρονικό διάστημα εγκαθίστανται στα λεωφορεία.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε:

«Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να δούμε 15 νέα λεωφορεία από τα 41 τα οποία θα κυκλοφορήσουν από 01/01/2025 στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από μία ευρύτερη προμήθεια Leasing, 159 λεωφορείων. Το αποτέλεσμα θα είναι στις αρχές του έτους το 50% του στόλου των λεωφορείων στον ΟΑΣΘ να έχει ανανεωθεί και να είναι καινούργια λεωφορεία, ενώ το σύνολο θα είναι, ουσιαστικά, νεότερης γενιάς απ’ ό,τι στο παρελθόν. Η προσπάθεια την οποία καταβάλουμε μαζί με τη λειτουργία του Μετρό το άλλο Σάββατο, αποδίδει καρπούς. Έτσι, ώστε να βελτιώσουμε τη ζωή των συμπατριωτών μας, τη ζωή των Θεσσαλονικέων».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης σημείωσε:

«Ευχαριστώ από καρδιάς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που πάντα είναι δίπλα μας και στηρίζει τον ΟΑΣΘ. Ευχαριστώ τα στελέχη και τους εργαζόμενους του Οργανισμού, για την έγκαιρη τοποθέτηση του εξοπλισμού του νέου κομίστρου, για να είναι όλα έτοιμα, ώστε τα νέα λεωφορεία την Πρωτοχρονιά να είναι στους δρόμους».

Πηγή:www.cnn.gr

Η Northvolt υποβάλλει αίτηση πτώχευσης – Πλήγμα στην ευρωπαϊκή βιομηχανία EV

 


Η κατασκευάστρια μπαταριών Northvolt της Σουηδίας υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στις ΗΠΑ, φέροντας πλήγμα στις φιλοδοξίες της Ευρώπης για ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Η εταιρεία μπαταριών, που κάποτε ήταν μία από τις πιο πολύτιμες εταιρείες τεχνολογίας στη Σουηδία αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη, δήλωσε χθες (21.11.2024) ότι η εθελοντική κίνηση πτώχευσης θα της επιτρέψει να αναδιαρθρώσει το χρέος της, να μειώσει τις δραστηριότητές της και να εξασφαλίσει ένα βιώσιμο θεμέλιο για τη συνέχιση της λειτουργίας της.


Η εταιρεία σημείωσε ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναδιάρθρωσης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

«Αυτό το αποφασιστικό βήμα θα επιτρέψει στη Northvolt να συνεχίσει την αποστολή της για τη δημιουργία μιας εγχώριας, ευρωπαϊκής βιομηχανικής βάσης για την παραγωγή μπαταριών», δήλωσε ο Tom Johnstone, προσωρινός πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Northvolt.


«Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις, αυτή η ενέργεια για την ενίσχυση της κεφαλαιακής μας δομής θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευτούμε τη συνεχιζόμενη ζήτηση της αγοράς για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων», πρόσθεσε.

Η Northvolt δήλωσε ότι η αναδιοργάνωση θα τη βοηθήσει να αποκτήσει πρόσβαση σε νέα χρηματοδότηση ύψους περίπου 245 εκατ. δολαρίων, συνολικά περίπου 145 εκατ. δολάρια σε μετρητά και 100 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση οφειλέτη υπό κατοχή – ένα είδος δανείου που παρέχεται σε εταιρείες που βρίσκονται σε οικονομική δυσπραγία. 

Η Northvolt Ett, η ναυαρχίδα του εργοστασίου μπαταριών της εταιρείας στο Skellefteå της βόρειας Σουηδίας, θα παραμείνει σε λειτουργία, δήλωσε η επιχείρηση. Πρόσθεσε ότι η διαδικασία αναδιάρθρωσης θα βοηθήσει τελικά τη μακροπρόθεσμη αποστολή της Northvolt να δημιουργήσει μια δυτική βιομηχανική βάση για την παραγωγή μπαταριών.

Επιδίωξη μείωσης του κόστους

Συνεργάτης των μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, η Northvolt παράγει μπαταρίες ιόντων λιθίου για την ανθούσα βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία έχει πρόσφατα κλονιστεί από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό από χώρες όπως η Κίνα.

Η επιχείρηση με έδρα τη Στοκχόλμη θεωρείται εδώ και καιρό η καλύτερη ελπίδα της Ευρώπης για την οικοδόμηση ενός εγχώριου πρωταθλητή στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων. Πιο πρόσφατα, ωστόσο, η εταιρεία αγωνίζεται να κρατηθεί όρθια, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί μια σημαντική προσπάθεια περικοπής του κόστους.

Τον Σεπτέμβριο, η Northvolt ανακοίνωσε σχέδια για τη μείωση του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά περίπου 20% και του προσωπικού της στη Σουηδία κατά 25%

Πηγή:www.newsit.gr