ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024

Μεταφέρεις ψώνια με το αυτοκίνητο; Ποιο είναι το πρόστιμο που σε περιμένει

 


Η εβδομαδιαία επίσκεψη στο σουπερμάρκετ και η μεταφορά διάφορων προϊόντων δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε πρόστιμο από την τροχαία για τον οδηγό του αυτοκινήτου.

Οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητό μας για τα ψώνια της εβδομάδας από το σούπερμαρκετ, αγνοώντας παρ’ όλα αυτά ότι η συγκεκριμένη συνήθεια μπορεί να οδηγήσει σε λάθη τα οποία ενδέχεται να τα πληρώσουμε ακριβά.

Ένα από τα πλέον συνηθισμένα σφάλματα των οδηγών που μεταφέρουν προϊόντα με το αυτοκίνητό τους είναι η τοποθέτηση τους στον θάλαμο των επιβατών και όχι στον χώρο των αποσκευών.

Η κίνηση αυτή μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επικίνδυνη, καθώς υπό συγκεκριμένες συνθήκες όχι μόνον μπορεί να δημιουργήσει ανυπέρβλητα εμπόδια στο έργο του οδηγού αλλά και να προκαλέσει κάποιο λιγότερο ή περισσότερο σοβαρό τραυματισμό.

Ως γνωστόν σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση τα αντικείμενα που βρίσκονται ελεύθερα στην καμπίνα ενός αυτοκινήτου είναι πολύ πιθανόν να εκσφενδονιστούν προς όλες τις κατευθύνσεις, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο εξαιρετικά επικίνδυνες συνθήκες για τον οδηγό και τους επιβάτες.

Μπορεί, λοιπόν, ένα αντικείμενο το οποίο δεν υπερβαίνει σε βάρος τα 500 γραμμάρια να θεωρείται από τους περισσότερους αθώους, ωστόσο, στην περίπτωση που το όχημα συγκρουστεί με την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα, το πραγματικό του βάρους αυξάνεται σχεδόν στα 22 κιλά, ενώ αν η ταχύτητα της πρόσκρουσης αγγίξει τα 90 χλμ./ώρα τότε το βάρος εκτινάσσεται πάνω από τα 70 κιλά.

Προφανώς κανείς δεν θα ήθελε να δοκιμάσει την... τύχη του απέναντι σε αντικείμενο 22 ή 70 κιλών, το οποίο στην πραγματικότητα μπορεί να είναι ένα προϊόν με βάρος όχι μεγαλύτερο των 500 γραμμαρίων.

Το γνωστό και ως «φαινόμενο του ελέφαντα» -ένα αθώο αντικείμενο μπορεί να αποκτήσει σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση το βάρος ενός… ελέφαντα- είναι ένας πολύ καλός λόγος ώστε να μην μεταφέρουμε αντικείμενα στον θάλαμο των επιβατών.

Ωστόσο δεν είναι μόνο ο κίνδυνος του τραυματισμού ο οποίος θα πρέπει να μας οδηγήσει στην... εγκατάλειψη μιας κακής συνήθειας αλλά και το ενδεχόμενο της επιβολής ενός αχρείαστου προστίμου.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στη χώρα μας, η φόρτωση αντικειμένων στο αυτοκίνητο θα πρέπει να γίνεται με τέτοιον τρόπο να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτού.

Το πρόστιμο το οποίο προβλέπεται για εκείνους τους οδηγούς που θα παραβιάσουν τη συγκεκριμένη διάταξη του άρθρου 32 του Κ.Ο.Κ. είναι 80 ευρώ και μολονότι δεν είναι υψηλό, ο κίνδυνος από αντικείμενα τα οποία δεν βρίσκονται σωστά αποθηκευμένα είναι μεγάλος.

Πηγή:www.msn.com

Ένα ελληνικό επιτραπέζιο γίνεται το Νο1 σουβενίρ της Μάλτας

 


Με ένα επιτραπέζιο η Μάλτα αποφάσισε αν προωθήσει τον τουρισμό στη χώρα της αλλά και να είναι ένα από τα βασικά σουβενίρ της χώρας. Αυτό που προκαλεί είναι ότι πρόκειται για ένα 100% ελληνικής έμπνευσης επιτραπέζιο παιχνίδι που θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο προώθησης της Μάλτας από όλες τις διπλωματικές αποστολές και αρχές της χώρας.

Η Κατερίνα Κυριακούδη και ο Κωνσταντίνος Τζαγκαράκης δύο νέοι άνθρωποι, δέχτηκαν την πρόταση μεγάλης εταιρείας παιχνιδιών της Μάλτας και δημιούργησαν έναν κύλινδρο γνώσης, βασισμένο στην ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, ακόμα και τα φαγητά της μοναδικής χώρας της Μεσογείου, με στόχο την προώθηση της Μάλτας σε ολόκληρο τον κόσμο, ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό.


«Αποτελεί πραγματικά μεγάλη τιμή και χαρά για εμάς η ανάθεση αυτού του έργου, μιας και αποτελούμε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση και μια εκ των ελαχίστων εταιρειών στην Ελλάδα που κατασκευάζουν επιτραπέζια παιχνίδια», επισήμανε η Κατερίνα Κυριακούδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και εξήγησε πως υπεύθυνοι μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες επιτραπέζιων παιχνιδιών, «είδαν τα παιχνίδια μας στη μεγαλύτερη έκθεση παιχνιδιών της Νυρεμβέργης τον Γενάρη του 2024 και μας ανέθεσαν τον σχεδιασμό και την παραγωγή ενός επετειακού κυλίνδρου γνώσης, ένα τουριστικό παιχνίδι – προϊόν όπου θα προωθεί, την ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, τα φαγητά και άλλα πολιτισμικά στοιχεία της χώρας τους».

Πώς παίζεται όμως αυτό το ξεχωριστό παιχνίδι – τουριστικός οδηγός; Κάθε κύλινδρος γνώσης περιλαμβάνει 70 κάρτες διπλής όψης με φωτογραφίες μνημείων, συμβόλων, εθνικών φαγητών και άλλων στοιχείων της κουλτούρας αυτής της νησιωτικής χώρας. Ταυτόχρονα, οι κάρτες φιλοξενούν έξυπνες πληροφορίες και ιστορικά δεδομένα καθώς και μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να συλλέξει /κερδίσει τις περισσότερες κάρτες (τάπες) του παιχνιδιού, απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις. Έτσι ανακηρύσσεται νικητής.


«Μας τιμά ιδιαιτέρως το γεγονός πως από μια δική μας ιδέα, γεννήθηκε ένα ξεχωριστό προϊόν που έρχεται να εξάγει πολιτισμό σε ολόκληρο τον κόσμο. Το παιχνίδι αυτό εκτός από ψυχαγωγικό εργαλείο, θα αποτελέσει και έναν δίαυλο διασποράς γνώσης, ένα πρωτότυπο τουριστικό προϊόν έτοιμο να προάγει τον πολιτισμό, την κουλτούρα, την ιστορία, τα αξιοθέατα και τα μνημεία αυτής της τόσο μοναδικής χώρας της Μεσογείου», υπογράμμισε η Κατερίνα Κυριακούδη.

Όπως η ίδια τόνισε, «τον Απρίλιου του 2024 μας ανατέθηκε ο σχεδιασμός και η κατασκευή του παιχνιδιού. Σε τρεις μόλις μήνες τα πρώτα 3.000 παιχνίδια ήταν έτοιμα και ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Ελλάδα στη Μάλτα. Αξιοθέατα, μνημεία, κάστρα, διάσημες παραλίες, εθνικά φαγητά, ιστορικά γεγονότα, μεγάλοι καλλιτέχνες της χώρας και πολλά ακόμη στοιχεία της χώρας, επιλέχθηκαν και ενσωματώθηκαν στις κάρτες του παιχνιδιού. Σκοπός μέσα από το παιχνίδι, τη διασκέδαση και τα κουΐζ γνώσεων, είναι η ανάδειξη της ομορφιάς της Μάλτας».

Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα, στον πρέσβη της Μάλτας Joseph Cushieri όπου το νεαρό ζευγάρι είχε την ευκαιρία να περιγράψει τη μέθοδο παραγωγής, τα ανακυκλώσιμα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, τον τρόπο παιχνιδιού αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγει μια τόσο απλή ιδέα, στη διάδοση του πολιτισμού και της ιστορίας της χώρας τους, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις εμπορικές σχέσεις Ελλάδας – Μάλτας σε μια τόσο ξεχωριστή κατηγορία.

Πηγή:www.newsit.gr

5+1 χώρες που δεν χρειάζεται να αφήσετε φιλοδώρημα

 


Το φιλοδώρημα είναι ένας άγραφος κανόνας, υπό την έννοια ότι δεν είναι υποχρεωτικό. Δεν γνωρίζουμε την προέλευση της συγκεκριμένης συνήθειας, ωστόσο, το φιλοδώρημα είναι μια πρακτική για να δείξουμε κυρίως την ικανοποίηση μας για την άριστη εξυπηρέτηση και την εξαιρετική ποιότητα των υπηρεσιών.

Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι δεν υπάρχει καθορισμένο ποσό για το tip, κάτι που σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να αφήσει το ποσό που επιθυμεί ή που έχει την δυνατότητα να αφήσει, ανάλογα με τις οικονομικές του απολαβές.

Για παράδειγμα, στις ΗΠΑ θεωρείται σχεδόν θεσμός και είναι βαθιά χαραγμένο με την κουλτούρα τους, κυρίως, σε εργαζόμενους που απασχολούνται σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, κομμωτήρια, αλλά και στους παρκαδόρους.

Κάτι που έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός της μισθολογικής κατάταξης των συγκεκριμένων επαγγελμάτων, αφού είναι χαμηλόμισθοι.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες χώρες που το φιλοδώρημα μπορεί να θεωρηθεί μια κίνηση αγένειας προς το πρόσωπο του εργαζόμενου. 

Ιαπωνία

Στην Ιαπωνία δεν υπάρχει λόγος να αφήσετε φιλοδώρημα, αφού μπορεί να θεωρηθεί και αγένεια. Μάλιστα, θεωρείται πολύ πιθανό, οι εργαζόμενοι (π.χ. εστιατορίου) να αρνηθούν πεισματικά να το δεχθούν. Σύμφωνα με τον ταξιδιωτικό οδηγό Fodor’s, ορισμένοι εργαζόμενοι ενδέχεται να αισθανθούν ντροπή, όταν επιχειρήσετε να τους αφήσετε έξτρα χρήματα για την εξυπηρέτηση που σας προσέφεραν.

Στην ιαπωνική κουλτούρα θεωρούν ότι ο πελάτης πληρώνει ήδη αρκετά για να εξυπηρετηθεί σωστά και είναι χρέος τους να τον εξυπηρετήσουν έτσι όπως του αρμόζει, οπότε το tip δεν υπάρχει στο… λεξιλόγιο τους. Σε περίπτωση, πάντως, που αφήσετε κατά λάθος tip σε εστιατόριο, οι σερβιτόροι ενδέχεται να τρέξουν από πίσω σας, ώστε να σας το επιστρέψουν.

Ισπανία

To ταξιδιωτικό περιοδικό Afar ανέφερε ότι μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις οφείλετε να δώσετε φιλοδώρημα στην Ισπανία, ενώ, παράλληλα, αναφέρει και το ύψος των ποσών.

Για παράδειγμα, στα εστιατόρια το φιλοδώρημα είναι εντελώς προαιρετικό, συνεπώς, σε περίπτωση εξαιρετικής εξυπηρέτησης, το ποσό που μπορείτε να αφήσετε δεν θα πρέπει ξεπερνά το 15% του συνολικού λογαριασμού. Σε περίπτωση που παραγγείλετε καφέ ή μπύρα, τότε δεν χρειάζεται να αφήσετε φιλοδώρημα, αν και μπορείτε να στρογγυλοποιήσετε το λογαριασμό, αν η παραγγελία σας συνοδευτεί και από φαγητό. Ούτε και για τους οδηγούς ταξί απαιτείται φιλοδώρημα, αν και θεωρείται μια κομψή χειρονομία σε περίπτωση που σας βοηθήσουν με τις αποσκευές σας.

Νότια Κορέα

Η Νότια Κορέα είναι ακόμα μια χώρα που δεν απαιτείται να αφήσετε φιλοδώρημα. Τα τελευταία χρόνια, οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στον τομέα των υπηρεσιών λαμβάνουν ικανοποιητικούς μισθούς για την διαβίωση τους.

Μάλιστα, εάν επιχειρήσετε να αφήσετε έξτρα χρήματα, μπορεί να θεωρηθεί και άκρως προσβλητική κίνηση, υποδεικνύοντας ότι ο εργαζόμενος έχει ανάγκη από φιλανθρωπία. Σύμφωνα με έρευνα των Korea Times, 7 στους 10 Κορεάτες θεωρούν το φιλοδώρημα ως «απαράδεκτο» και μόνο το 5% των ερωτηθέντων θεωρούν την συγκεκριμένη πρακτική, αποδεκτή.

Δανία

Η νομοθεσία της Δανίας απαιτεί όλες οι χρεώσεις υπηρεσιών και τα υποχρεωτικά φιλοδωρήματα να περιλαμβάνονται στις αναγραφόμενες τιμές που υπάρχουν στα μενού των εστιατορίων και στις ταμπέλες των ταξί.

Επίσης, δεν χρειάζεται να δώσετε φιλοδώρημα στους ξεναγούς, καθώς στο πακέτο για περιηγήσεις περιλαμβάνεται «ενσωματωμένο» tip. Σε περίπτωση, όμως, που θέλετε να αφήσετε φιλοδώρημα, αν και δεν είστε καθόλου υποχρεωμένοι, μπορείτε να αφήσετε ένα ποσό που δεν θα υπερβαίνει το 10% του συνολικού σας λογαριασμού.

Κίνα

Σύμφωνα με το BBC, το φιλοδώρημα στην Κίνα θεωρείται αγενής πράξη, αν και πλέον έχει γίνει αποδεκτό, μετά την μεγάλη προσέλευση τουριστών από την Δύση. Ωστόσο, και πάλι δεν είναι υποχρεωτικό. Πάντως, η υπάρχει μια σημαντική εξαίρεση και αφορά τον ξεναγό και τον οδηγό σας.

Η διακριτικότητα παίζει σημαντικό στην κινεζική κουλτούρα, γι’ αυτό είναι προτιμότερο να αφήσετε κάποιο μικροποσό μέσα σε φάκελο ή κάρτα. Αυτός, πάντως, ο κανόνας ισχύει μόνο στην ηπειρωτική Κίνα. Η πρακτική του φιλοδωρήματος στο προσωπικό των ξενοδοχείων ή σε οδηγούς ταξί είναι αρκετά διαδεδομένη σε άλλα μέρη, όπως το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο.

Βραζιλία

Στην κουλτούρα της Βραζιλίας επίσης η έννοια του φιλοδωρήματος θεωρείται ασυνήθιστη. Αντίθετα, αρκετά εστιατόρια και ξενοδοχεία έχουν ενσωματωμένες χρεώσεις για να καλύψουν το κόστος της εξυπηρέτησης. Για παράδειγμα, για tip στο τέλος ενός γεύματος προστίθεται ένα 10% στην απόδειξη που καλύπτει το κόστος της εξυπηρέτησης.

Στην περίπτωση δε που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση, τότε, μπορείτε να ζητήσετε από τον υπεύθυνο να αφαιρέσει το 10%.

Σε σπάνιες, πάντως, περιπτώσεις που δεν γίνει χρέωση υπηρεσιών, μπορείτε να αφήσετε φιλοδώρημα της τάξης του 10% – 15% υπό την προϋπόθεση, βέβαια, ότι η η εξυπηρέτηση ήταν άριστη.

Πηγή:www.newsit.gr