ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

Νέος σεισμός 4,1 Ρίχτερ στην Κεφαλονιά

 


Νέος σεισμός μεγέθους 4,1 της Κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής στην Κεφαλονιά.

Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο η σεισμική δόνηση στην Κεφαλονιά σημειώθηκε στις 15:56.


Το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης εντοπίζεται στα 6,4 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά από Κεφαλονιά – Ληξούρι.

Υπενθυμίζεται ότι λίγα λεπτά πριν τις 2 σήμερα το μεσημέρι, το νησί ταρακουνήθηκε με 3,9 Ρίχτερ. 

Ο σεισμός είχε εστιακό βάθος 15,2 χιλιόμετρα και το επίκεντρο ήταν 5 χιλιόμετρα νότια νοτιοδυτικά του Ληξουρίου. 

Πηγή:www.newsit.gr

Νεκρό βρέφος πεταμένο στα σκουπίδια στη Βραυρώνα – Συνελήφθησαν οι γονείς του

 


Μπροστά σε ένα φρικιαστικό έγκλημα βρίσκονται οι αρχές με θύμα ένα νεογέννητο βρέφος στη Βραυρώνα.

Όπως μετέδωσε το Live News το βρέφος πιθανότατα δολοφονήθηκε από τους γονείς του οι οποίοι εργάζονται το τελευταίο διάστημα σε ξενοδοχείο στη Βραυρώνα και στη συνέχεια ο πατέρας του το πέταξε στα σκουπίδια.


Οι γονείς συνελήφθησαν. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά οι γονείς είναι αλλοδαποί και όπως πιθανότατα καταγγέλθηκε το βρέφος λίγο μετά την γέννησή του εξαφανίστηκε. Οι αστυνομικοί πήγαν στο δωμάτιο των γονιών και βρήκαν τον χώρο μέσα στα αίματα και διαπίστωσαν από τις κάμερες ότι ο πατέρας του μωρού το πήρε και το πέταξε σε κάδους απορριμμάτων έξω από το ξενοδοχείο. Έγινε έρευνα στους κάδους απορριμμάτων και δυστυχώς διαπιστώθηκε ότι είχε περάσει ήδη το απορριμματοφόρο και είχε πάρει τα σκουπίδια. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr η γυναίκα πήγε το βράδυ της Πέμπτης (09/05/2024) στο νοσοκομείο με αιμορραγία. Οι γιατροί που την εξέτασαν διαπίστωσαν ότι ήταν έγκυος αλλά δεν μπορούσαν να προσδιορίσουν αν απέβαλε ή αν γέννησε κανονικά.

Και οι δυο γονείς μέχρι στιγμής κρατούν κλειστό το στόμα τους και δεν έχει διαπιστωθεί αν το μωρό γεννήθηκε ζωντανό ή νεκρό.

Πηγή:www.newsit.gr

Σάλος με την διαφήμιση της Apple για το νέο iPad Pro – «Χάσαμε τον στόχο μας, συγγνώμη»

 


Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση της Apple για το νέο iPad με τον τεχνολογικό κολοσσό να ζητάει συγγνώμη και να παραδέχεται ότι η διαφήμιση ήταν «άστοχη».

Η διαφήμιση της Apple με μία πρέσα που καταστρέφει από μουσικά όργανα μέχρι βιβλία για να καταλήξει στο νέο iPad που είναι το πιο λεπτό προϊόν που έχει κατασκευάσει η εταιρεία, κατηγορήθηκε πως υποτιμά και συνθλίβει τη δημιουργικότητα και την τέχνη.

Στη διαφήμιση που παρουσίασε ο επικεφαλής της Apple, Τιμ Κουκ, πρωταγωνιστεί μια υδραυλική πρέσα που διαλύει αντικείμενα με δοχεία μπογιάς να εκτοξεύονται πάνω σε ένα πιάνο καθώς ολόκληρη η οθόνη καταστρέφεται πριν εμφανιστεί το iPad Pro και ακουστεί «το πιο ισχυρό iPad είναι και το πιο λεπτό».

«Γνωρίστε το νέο iPad Pro: το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, την πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε παραγάγει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του chip M4. Φανταστείτε μόνο όλα τα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του», έγραψε ο Τιμ Κουκ διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας.

Πρακτικά η Apple ήθελε να δείξει πόσα πολλά «χωράνε» στο νέο iPad, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από υπολογιστής και gaming συσκευή μέχρι και για την δημιουργία τέχνης.

Τα αποτελέσματα όμως της διαφήμισης δεν ήταν όμως αυτά που περίμενε μάλλον ο tech κολοσσός. Αμέσως οι χρήστες των social media έσπευσαν να την κρίνουν αρνητικά, ανάμεσά τους πολλοί γνωστοί καλλιτέχνες, ηθοποιοί και δημιουργοί. 

Το εύρημα ότι το iPad μπορεί να συμπιέσει τα πολιτιστικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας σε μια κατασκευή 5 χιλιοστών, όπως σημειώνει ο Guardian, προκάλεσε αντιδράσεις, με τον ηθοποιό Χιου Γκραντ να γράφει στο Χ ότι η διαφήμιση αποτελεί «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας από τη Σίλικον Βάλεϊ».

«Γιατί η Apple έκανε μια διαφήμιση που συντρίβει τις τέχνες; Η Τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη προσπαθούν να καταστρέψουν τις τέχνες και την κοινωνία εν γένει» έγραψε ο κινηματογραφιστής Τζάστιν Μπέιτμαν.

Ο μουσικός Jacques Greene την αποκάλεσε «μία από τις πιο καταθλιπτικές διαφημίσεις που έχω δει ποτέ».

Η συγγνώμη της Apple 

Οι αντιδράσεις υποχρέωσαν την Apple να ζητήσει συγγνώμη και να αναγνωρίσει ότι υπήρξε λάθος εκτίμηση για τη διαφήμιση:

«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA της Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που αγκαλιάζουν τις δημιουργίες όλου του κόσμου. Στόχος μας είναι πάντα να γιορτάζουμε τους εκατομμύρια τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζουν τους εαυτούς τους και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Χάσαμε τον στόχο με αυτή τη διαφήμιση και ζητάμε συγγνώμη» ανέφερε σε δήλωσή του ο αναπληρωτής διευθυντής marketing της Apple, Τορ Μίρεν.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Guardian αν και η διαφήμιση παραμένει στον λογαριασμό του Κουκ στο Χ και στο YouTube η Apple ακύρωσε τα σχέδιά της να μεταδοθεί από τηλεοπτικούς σταθμούς.

Πηγή:www.newsit.gr