ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Τον Νοέμβριο του 2024 η παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης στο Ελληνικό Κράτος

 


Για την πορεία των εργασιών της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, η κύρια γραμμή του οποίου θα παραδοθεί προς χρήση στο Ελληνικό Κράτος τον Νοέμβριο του 2024, ενημερώθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών με αρμοδιότητα τις Υποδομές, κ. Νίκος Ταχιάος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ελληνικό Μετρό Α.Ε κ. Νικόλαο Κουρέτα και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Άκτωρ, κ. Αλέξανδρο Εξάρχου.

Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στο Αμαξοστάσιο του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στην συνέχεια, μαζί με εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ επιβιβάστηκαν σε τρένο του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο πραγματοποίησε για πρώτη φορά όλη τη διαδρομή της βασικής γραμμής χωρίς οδηγό, μεταφέροντας επιβάτες και κατέληξε στον «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό», όπου έγινε ξενάγηση στις εγκαταστάσεις.

Η εξέλιξη των εργασιών

Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του έργου, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί τα έργα πολιτικού μηχανικού των 13 σταθμών της κύριας γραμμής, καθώς και η εγκατάσταση των περισσοτέρων ηλεκτρομηχανολογικών (Η/Μ) συστημάτων. Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των Η/Μ συστημάτων, που αναμένεται να ενταθούν τους επόμενους μήνες, αλλά και η εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νίκος Ταχιάος δήλωσε: «Τον Νοέμβριο θα έχουμε παραδώσει σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοίχημα για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Δεν είναι ένα στοίχημα που αφορά μόνο τη βελτίωση της ζωής της πόλης. Θα είναι μία μεγάλη καμπή για την αυτοπεποίθηση της πόλης ώστε να μπορέσει να δει το μέλλον της διαφορετικά. Και πρόσθεσε: «Η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη που μπορεί να ατενίζει το μέλλον με πολλή αισιοδοξία».

«Έτοιμο τον Νοέμβριο»

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου δήλωσε: «Έχουμε δεσμευθεί ότι το Μετρό θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο έργο και βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη από τη δική μας πλευρά. Δώσαμε μία υπόσχεση ότι μόλις αναλάβουμε την διοίκηση της Άκτωρ, θα επιταχύνουμε τις εργασίες στο μετρό με απόλυτη προτεραιότητα. Και εγώ προσωπικά όσο και η ομάδα μου παρακολουθούμε καθημερινά την εξέλιξη του έργου ώστε να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2024. Δεν βλέπουμε κάποιο κώλυμα αυτή τη στιγμή και έχουμε την ισχυρή πεποίθηση ότι η ολοκλήρωση του έργου θα γίνει εντός του χρονοδιαγράμματός του».

Κατάλληλη προεργασία

Σημειώνεται ότι για να καταστεί η ολοκλήρωση του έργου πραγματικότητα εγκαίρως, έπρεπε να προηγηθεί εκτεταμένη και ταχεία κινητοποίηση υλικών και ανθρώπινων πόρων σε συνέχεια της εξαγοράς της Άκτωρ από τον Όμιλο Intrakat τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να επιταχυνθεί ο βηματισμός των εργασιών και να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματά του.

Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα εμβληματικό έργο, το οποίο, όταν τεθεί σε λειτουργία, όχι μόνο θα αναβαθμίσει τη Θεσσαλονίκη, αλλά και θα αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα έργα μετρό στην Ευρώπη, με αρκετές καινοτόμες προδιαγραφές, όπως η χρήση συρμών χωρίς μηχανοδηγούς (driverless). Η υλοποίηση του έργου σηματοδοτεί μία σημαντική στιγμή στην τεχνική ιστορία της Ελλάδας, καθώς Έλληνες μηχανικοί εργάζονται πυρετωδώς για την αποπεράτωση ενός διόλου αυτονόητου και ίσως του πλέον δύσκολου υπογείου έργου της ελληνικής ιστορίας.

Παράλληλα, το έργο της επέκτασης της γραμμής προς την Καλαμαριά αναμένεται να παραδοθεί στο Ελληνικό Κράτος το καλοκαίρι του 2025 ώστε να λειτουργήσει και να διασυνδεθεί λειτουργικά με την κύρια γραμμή. Επίσης, βρίσκεται σε εξέλιξη η σταδιακή κατασκευή των συρμών της επέκτασης της Καλαμαριάς, η παράδοση των οποίων θα έχει ολοκληρωθεί πριν από την παράδοση του έργου.

Πολλαπλά οφέλη

Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα αναβαθμίσει την καθημερινότητα της πόλης, καθώς θα προσφέρει ταχύτητα και άνεση στην μετακίνηση. Το μετρό Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί περίπου 315.000 πολίτες ημερησίως και με τη λειτουργία του υπολογίζεται ότι θα περιορίσει την κυκλοφορία των ΙΧ κατά 60.000 και θα οδηγήσει σε μείωση των ρύπων CO2 κατά 212 τόνους, αντίστοιχα ημερησίως, αλλά και σε σημαντικά οφέλη στο ισοζύγιο πληρωμών της χώρας, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης υγρών καυσίμων.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή) έχει μήκος γραμμής 9,6 χλμ., 13 σύγχρονους σταθμούς και ένα Αμαξοστάσιο, συνολικής έκτασης 55 στρεμμάτων, στην περιοχή της Πυλαίας. Το έργο της Επέκτασης προς Καλαμαριά θα περιλαμβάνει 5 νέους Σταθμούς («Νομαρχία», «Καλαμαριά», «Αρετσού», «Νέα Κρήνη» και «Μίκρα») με μήκος υπόγειας γραμμής 4,78 χλμ.

Πηγή:www.newsit.gr


Πώς να μην κερδίσει το βραβείο Puskas; Το ασύλληπτο «ψαλιδάκι» στη Β’ Βραζιλίας, καλύτερο γκολ του 2023! (video)

 


Το «μυθικό» τέρμα με ψαλιδάκι του Γκιγιέρμε Μαντρούγκα, αρκετά μέτρα έξω από την περιοχή, κέρδισε το βραβείο Puskas για το 2023!

ο βλέπεις, το ξαναβλέπεις και αναρωτιέσαι πώς μπήκε!

Κι όμως, ο Γκιγιέρμε Μαντρούγκα από την Μποταφόγκο SP στη δεύτερη κατηγορία της Βραζιλίας, το κατάφερε απέναντι στη Νοβοριζοντίνο στις 27 Ιουνίου και κέρδισε το βραβείο Puskas, για το 2023, ως το καλύτερο γκολ της χρονιάς!

Στη δεύτερη θέση βγήκε το τέρμα του Χούλιο Ενσίσο, με τη φανέλα της Μπράιτον κόντρα στη Μάντσεστερ Σίτι.

Πηγή:www.bnsports.gr

Ιαπωνία: Σύγκρουση αεροπλάνων στο αεροδρόμιο του Χοκάιντο - Οι πρώτες πληροφορίες

 


Σύγκρουση αεροπλάνων σημειώθηκε στο αεροδρόμιο του Χοκάιντο στην Ιαπωνία

Πρόκειται για επιβατικά αεροσκάφη της Korean Air και της Cathay Pacific σύμφωνα με το NHK.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν επιβεβαιωθεί τραυματισμοί, σύμφωνα με το τοπικό αστυνομικό τμήμα.

Στο αεροπλάνο της Korean Air επέβαιναν 289 άτομα σύμφωνα με το STV.

Το περιστατικό έλαβε χώρα την ώρα που το αεροπλάνο της Korean Air ετοιμαζόταν για απογείωση.

Το Σάββατο (13/1) οπως αναφέρει το BBC, η πτήση NH1182 με προορισμό την πόλη Τογιάμα αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω, καθώς αναφέρθηκε ρωγμή στο παράθυρο του πιλοτηρίου.

Στο αεροσκάφος επέβαιναν 59 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος, αλλά δεν τραυματίστηκε κανένας.

Την Τρίτη (2/1) πέντε άνθρωποι σκοτώθηκαν από την σύγκρουση επιβατικού αεροσκάφους των Ιαπωνικών αερογραμμών με αεροσκάφος της ιαπωνικής ακτοφυλακής στο διεθνές αεροδρόμιο Χανέντα του Τόκιο.

Οι νεκροί είναι όλοι τους μέλη του εξαμελούς πληρώματος του αεροσκάφους της ακτοφυλακής, ο κυβερνήτης του οποίου νοσηλεύεται σοβαρά τραυματίας, αναφέρεται στην ανακοίνωση της Μητροπολιτικής Αστυνομίας του Τόκιο.

Οι 379 επιβαίνοντες του Airbus της Japan Airlines απομακρύνθηκαν έγκαιρα από αυτό, πριν τυλιχθεί στις φλόγες.

Πηγή:www.cnn.gr