Ένας από τους πρώτους σκηνοθέτες που έγινε γνωστός σε όλο τον κόσμο για τον τρόμο που προκαλούσε με τις ταινίες του. Ο Alfred Hitchcock όμως έπασχε από μία ακατανόητη φοβία σε όλη του τη ζωή.Associated Press
Ένας από τους πρώτους σκηνοθέτες που έγινε γνωστός σε όλο τον κόσμο για τον τρόμο που προκαλούσε με τις ταινίες του. Η συνήθεια του Alfred Hitchcock να φτιάχνει σενάρια και σκηνές που σου έμεναν για πάντα στο μυαλό τον έκαναν έναν από τους πιο διάσημους σκηνοθέτες του Χόλυγουντ.
Ήταν ο «εγκέφαλος» πίσω από ταινίες όπως τα 39 Steps, The Lady Vanishes, Suspicion, Rear Window, Psycho, Vertigo, North by Northwest και αμέτρητα άλλα που έμειναν στην ιστορία του σινεμά. Οι σκηνοθετικές του ικανότητες, η αγάπη για το παρασκήνιο του Χόλυγουντ και ο δημοφιλής ρόλος του ως παρουσιαστής της σειράς για το σινεμά με τίτλο Alfred Hitchcock Presents τον βοήθησαν να γίνει μία από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες στο Χόλιγουντ ανεξαρτήτως επαγγέλματος.
Η ένταση που καταστρέφει τα νεύρα, οι αφηγήσεις με ξέφρενους ρυθμούς, οι κραδασμοί του τρόμου και η προθυμία να σπρώξει τους ερμηνευτές του στο φυσικό όριο τους, έγιναν εγγενείς πτυχές του έργου του στην οθόνη, γεγονός που κάνει ακόμη πιο περίεργο το γεγονός ότι ο Alfred Hitchcock ήταν συνεχώς στοιχειωμένος από μία σπάνια φοβία, από την απλή προοπτική…ενός αυγού!
Η «αυγοφοβία» είναι μία πολύ σπάνια φοβία από την οποία υποφέρουν πολλοί άνθρωποι, αλλά είναι αναμφισβήτητα συναρπαστικό να μαθαίνει κανείς πως ο μάστερ του τρόμου Alfred Hitchcock ένιωθε απέραντη φρίκη όταν βρισκόταν κοντά σε ένα ταπεινό αυγό.
Μιλώντας στην Oriana Fallaci, ο Hitchock δεν θα μπορούσε να έχει κάνει τη στάση του πιο ξεκάθαρη:
«Φοβάμαι τα αυγά. Είναι ένας ακατανόητος φόβος που έχω – δεν αντέχω τα αυγά», είπε. «Αυτό το άσπρο στρογγυλό πράγμα χωρίς τρύπες, και όταν το σπάσεις, μέσα υπάρχει αυτό το κίτρινο πράγμα, στρογγυλό, χωρίς τρύπες… Μπρρ!» είπε ο Alfred Hitchcock.
Συνεχίζοντας να στρέφεται εναντίον των αθώων αυγών, ο Alfred Hitchcock ρώτησε: «Έχετε δει ποτέ κάτι πιο εξοργιστικό από έναν κρόκο αυγού να σπάει και να χύνει το κίτρινο υγρό του;» Παραδόξως, παρόλο που δεν είχε κανένα πρόβλημα με το αίμα επειδή ήταν «χαρούμενο και κόκκινο», τα αυγά θεωρήθηκαν «κίτρινα αλλά αηδιαστικά» από τον μεγάλο δάσκαλο του σινεμά.