ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

Κώστας Νεστορίδης: Το συγκινητικό τελευταίο μήνυμά του

 


Ο Κώστας Νεστορίδης έφυγε από τη ζωή την περασμένη Τρίτη (12/12), βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια της ΑΕΚ και το ελληνική ποδόσφαιρο.

Η ποδοσφαιρική οικογένεια της ΑΕΚ λέει σήμερα (16/12) το ύστατο χαίρε στον θρυλικό Κώστα Νεστορίδη, με τον γιο του να μεταφέρει τα συγκινητικά τελευταία λόγια του πατέρα του μέσω του λογαριασμού του στο Facebook.


Στο τελευταίο μήνυμα του Κώστα Νεστορίδη γίνεται αναφορά στον Μίμη Παπαϊωάννου και τον Στέλιο Σεραφείδη αλλά και στο γεγονός ότι θα βρίσκεται για πάντα στο νέο γήπεδο της ομάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Εγώ λοιπόν σάς χαιρετώ καί θά σάς βλέπω από ψηλά… Φεύγω Νταμπλούχος… Χορτασμένος από δόξα καί αγάπη… Έζησα το όνειρο τής επιστροφής στο σπίτι μας… Θά είμαι μέσα σέ κάθε αγώνα (Το φρόντισε Ό Πρόεδρος μας!!) Στήν μοναδική μου ΑΕΚ πού τήν αγάπησα πιο πάνω καί από τήν ζωή μου..

Πάω νά κάνω δίδυμο με τόν φίλο μου τόν Μίμη… νά θυμηθούμε τά παλιά…τόν Κέρβερο Στέλιο καί πού καί που θά μας λέει καί κανά τραγούδι Ο Στελαρας …… Αντίο Σας ευχαριστώ για Τήν αγάπη πού Μου δώσατε τόσα χρόνια απλόχερα.!!”, ήταν το τελευταίο μήνυμα του Κώστα Νεστορίδη.

Πηγή:www.newsit.gr

Τέλη Κυκλοφορίας 2024: Η προθεσμία για την πληρωμή τους και η πιθανή παράταση

 


Τα τέλη κυκλοφορίας 2024 έχουν αναρτηθεί στην ειδική πλατφόρμα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) και όλοι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορούν είτε με κωδικούς πρόσβασης είτε απλώς με τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου να εκδώσουν τα ειδοποιητήρια και να εξοφλήσουν.

Τα τέλη κυκλοφορίας 2024 είναι αμετάβλητα σε σχέση με πέρυσι και θα πρέπει να καταβληθούν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί παράταση δύο μηνών, έως το τέλος Φεβρουαρίου. Σε καμί απερίπτωση, πάντως, μην αμελήσετε να τα εξοφλήσετε εγκαίρως, καθώς το πρόστιμο για όσους «ξεχάσουν» να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι ίσο με το 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα τους.

Τρόποι εκτύπωσης

Μπορείτε να εκτυπώσετε τα τέλη κυκλοφορίας. με τους εξής τρόπους:

Μπαίνετε στην εφαρμογή MyCar της ΑΑΔΕ.
Πατάτε την επιλογή «ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ».
Εισάγετε τους κωδικούς του Taxisnet και πατάτε ΣΥΝΔΕΣΗ.
Πατάτε «Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων».
Επιλέγετε το «Ειδοποιητήρια Τελών Κυκλοφορίας Οχημάτων».
Επιβεβαιώνετε ότι ο ΑΦΜ και το έτος (2023) που εμφανίζονται είναι τα σωστά και στη συνέχεια εισάγετε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.
Πατάτε πάνω στο «Ειδοποιητήριο Τελών Κυκλοφορίας» προκειμένου να σώσετε το αρχείο στο κινητό ή σε κάποιον υπολογιστή, όπου στη συνέχεια μπορείτε να το εκτυπώσετε.

Ο δεύτερος τρόπος είναι με την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων χωρίς τη χρήση των κωδικών TAXISNET. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζονται ο προσωπικός σας ΑΦΜ και ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος.
Πιο συγκεκριμένα:
μπαίνετε στο site της ΑΑΔΕ.
πατάτε το κουμπί «ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ».
συμπληρώνετε τον ΑΦΜ σας, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και μετά επιλέγετε την χρονιά που επιθυμείτε.
πατάτε το κουμπί «ΕΚΤΥΠΩΣΗ» και εμφανίζεται το ειδοποιητήριο σε νέο παράθυρο προκειμένου να το σώσετε στο κινητό ή σε κάποιον υπολογιστή όπου στη συνέχεια μπορείτε να το εκτυπώσετε.

Τρόποι πληρωμής

Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορούν να πληρώσουν με τους εξής τρόπους:

μέσω των μηχανημάτων αυτόματων συναλλαγών που βρίσκονται στις τράπεζες. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητηθεί το QR Code, το εικονίδιο δηλαδή που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ειδοποιητήριο.

μέσω Web banking εφόσον έχετε πρόσβαση στην διαθέσιμη εφαρμογή από την τράπεζά τους. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητηθεί ο κωδικός RF. Είναι ο 23ψήφιος αριθμός που βρίσκεται στο κέντρο του ειδοποιητηρίου αμέσως μετά τα γράμματα «RF».

στην πλησιέστερη τράπεζα ή σε κάποιο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, έχοντας εκτυπώσει εκ των προτέρων το ειδοποιητήριο.

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα Τέλη κυκλοφορίας 2024

1. Αν μεταβιβάσω το όχημα εντός του τρέχοντος έτους οφείλω τέλη κυκλοφορίας του επόμενου;

Όχι. Τα τέλη πρέπει να καταβληθούν από αυτόν που είναι κάτοχος την 1η Ιανουαρίου ή μέχρι την παράταση, αν έχει δοθεί.

2. Είμαι συνιδιοκτήτης ενός οχήματος και έχουν εκδοθεί έντυπα τελών για κάθε Α.Φ.Μ. Πρέπει να τα πληρώσουμε όλοι;

Όχι. Τα τέλη είναι αδιαίρετα και αρκεί να τα πληρώσει ένας από τους συνιδιοκτήτες. Αν δεν πληρωθούν, ο καθένας είναι συνυπόχρεος για ολόκληρο το ποσό.

3. Έχει αλλάξει ο αριθμός κυκλοφορίας και έχω πληρώσει τα τέλη πριν την αλλαγή. Οφείλω τέλη και στο νέο αριθμό;

Όχι γιατί οι δύο αριθμοί συσχετίζονται και ισχύει η πληρωμή ανεξάρτητα σε ποιον αριθμό έγινε.

4. Πότε δεν οφείλονται τέλη;

Όταν το όχημα έχει τεθεί σε ακινησία εκούσια ή αναγκαστική πριν την έναρξη του έτους τελών.

5. Ποιες επιπτώσεις υπάρχουν αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας;

Εκτός από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, επιβάλλεται και πρόστιμο:

ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
30 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

6. Γιατί εμφανίζεται το μήνυμα «Ελλιπή στοιχεία για τον υπολογισμό των τελών»;

Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος τα τέλη υπολογίζονται βάσει των κυβικών εκατοστών του κινητήρα (cc), των εκπομπών ρύπων (CO2), του μεικτού βάρους και των θέσεων. Αν η βάση υπολογισμού δεν είναι συμπληρωμένη δεν μπορούν να υπολογιστούν τα τέλη και θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών προκειμένου να διορθωθεί η άδεια κυκλοφορίας.

7. Γιατί εμφανίζεται το μήνυμα «Ο Α.Φ.Μ. δεν εμφανίζεται ως ιδιοκτήτης του οχήματος»;

Ο Α.Φ.Μ. που έχετε συμπληρώσει ή είναι λανθασμένος (οπότε συμπληρώνετε τον σωστό) ή αναγράφεται στην άδεια, Α.Φ.Μ. διαφορετικός από αυτόν του κατόχου (οπότε απευθύνεστε στην Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών) ή είναι διαφορετικός στα στοιχεία που τηρούνται από την Υπηρεσία μας (οπότε απευθύνεστε στη Δ.Ο.Υ.). Αν δεν ισχύει κάτι από τα ανωτέρω τότε μπορεί να συμπληρώνετε λανθασμένο αριθμό κυκλοφορίας.


Πηγή:www.newsit.gr

Ψηφιακός Βοηθός: Τα πρώτα στοιχεία και οι «περίεργες» ερωτήσεις – «Πού έχει τα καλύτερα σουβλάκια στην Αθήνα»

 


Στη ζωή μας για τα καλά έχει μπει ο «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και τα πρώτα στοιχεία είναι εντυπωσιακά μέσα σε τρεις ημέρες λειτουργίας, καθώς καλείται να απαντά σε διάφορα ερωτήματα των πολιτών, σχετικά με τις δημόσιες υπηρεσίες.

Ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό βήμα της κυβέρνησης στο να γίνει πρωτοπόρος χώρα μελέτης και εφαρμογής Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η πρώτη χώρα, η οποία εισάγει την παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative AI) στο Δημόσιον μέσω του gov.gr, για την εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των πολιτών.

«Πώς μπορώ να βγάλω ταυτότητα;», «Πώς μπορώ να εκδώσω οικογενειακό πιστοποιητικό;», «Ο γιος μου γεννήθηκε το 2010, δικαιούται youth pass»; είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία καλείται να απαντά ο πρώτος «Ψηφιακός Βοηθός». Ακόμη και σε πιο ιδιαίτερες ή και «περίεργες» ερωτήσεις μπορεί να ανταποκριθεί και να απαντήσει, όπως «ακούω τον γείτονά μου στο διπλανό διαμέρισμα, φοβάμαι ότι μπορεί να κακοποιεί τον σκύλο του».

Με την είσοδο της ΑΙ στο gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση δεν χρειάζεται να ψάχνει τις υπηρεσίες του gov και τις διαδικασίες του «ΜΙΤΟS». Aρκεί μια γραπτή ερώτηση -ακόμα και μια εκφώνηση- και η εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης αναζητά όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και καθοδηγεί τον πολίτη, δίνοντας συνδυαστικές απαντήσεις σε απλά, αλλά και πιο σύνθετα ερωτήματα.

Τα δεδομένα είναι όλα ανωνυμοποιημένα και ακόμη και σε περίπτωση που τα προσθέσει ο πολίτης, το ίδιο το σύστημα τα σβήνει, η δε «συνομιλία» παραμένει για 20 μέρες. Οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον «Ψηφιακό Βοηθό» τόσο από το κινητό τους τηλέφωνο, όσο και από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Υποβάλλουν το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φωνητικά, ώστε ο «Ψηφιακός Βοηθός» να τους βοηθήσει να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που ψάχνουν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή.

Το mAigov Beta παρέχει -αυτή τη στιγμή- τη δυνατότητα εξυπηρέτησης έως 240 συνομιλιών στα ελληνικά ανά λεπτό. O χρόνος αλληλεπίδρασης κάθε πολίτη με το σύστημα δεν υπερβαίνει τα 5 λεπτά ανά συνεδρία. Με στόχο να διασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τον χρήστη, αλλά και η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό πολιτών, ειδικά το πρώτο διάστημα όπου αναμένεται αυξημένο ενδιαφέρον, το σύστημα του mAigov περιλαμβάνει εξειδικευμένο μηχανισμό αναμονής (queueing). Μόλις καλυφθεί ο μέγιστος αριθμός ταυτόχρονων εξυπηρετούμενων χρηστών, ο αμέσως επόμενος οδηγείται σε ουρά αναμονής μέχρι να μπορέσει να εξυπηρετηθεί.

Τα στατιστικά στοιχεία των πρώτων ημερών

Στις 63.000 έφτασε αριθμός των ερωτήσεων που δέχθηκε το πρώτο τριήμερο ο «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr, εκ των οποίων οι 56.900 αναγνωρίσθηκαν ως μη-τρολ ερωτήσεις.

Από αυτές, το ποσοστό διαλόγων (διευκρίνιση πάνω στην πρώτη απάντηση) έφτασε στο 30%, αφού αφορούσε περίπου 17.000 περιπτώσεις. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα πως το 70% (39.900) έλαβε αυτό που έψαχνε με την πρώτη απάντηση.

Ο συνολικός αριθμός αξιολογήσεων απαντήσεων ήταν 1.714, δηλαδή το 2,7% στις 63.000 ερωτήσεις. Οι θετικές αξιολογήσεις ήταν 1.334, δηλαδή ποσοστό 78%.

Οι πιο «περίεργες» ερωτήσεις

Φυσικά, δεν έλειψαν και οι «περίεργες» ερωτήσεις, στις οποίες επίσης το σύστημα απάντησε ανάλογα. Οι πιο χαρακτηριστικές ήταν:

Πόσο θα έρθει το ΑΓΙΑΞ-ΑΕΚ σήμερα;

«Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να παρέχω πληροφορίες ή προβλέψεις για αθλητικά γεγονότα. Παρακαλώ ανατρέξτε σε επίσημες αθλητικές πηγές για τις πληροφορίες που χρειάζεστε».

Πώς να βρω κοπέλα;

«Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω με αυτό το θέμα. Είμαι εδώ για να παρέχω πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες της Ελληνικής Κυβέρνησης».

Πιστεύεις πως υπάρχει Θεός;

«Λυπάμαι, αλλά ως Τεχνητή Νοημοσύνη, δεν έχω την ικανότητα να έχω προσωπικές

πεποιθήσεις ή απόψεις. Είμαι εδώ για να παρέχω πληροφορίες σχετικά με την Ελληνική Κυβέρνηση και τις διαδικασίες της».

Πού έχει τα καλύτερα σουβλάκια στην Αθήνα;

«Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να παρέχω πληροφορίες ή συστάσεις για εστιατόρια ή τρόφιμα. Η εξουσιοδότησή μου περιορίζεται στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες της Ελληνικής Κυβέρνησης».

Σχετικά με τις συνδυαστικές ερωτήσεις.

Γειά σου, πώς σε λένε;

Δούλεψα για πρώτη μου φορά αυτό τον χρόνο. Πού μπορώ να βρω τα ένσημά μου;

«Μπορείτε να βρείτε τα ένσημά σας μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας “Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης” του ΕΦΚΑ. Θα χρειαστεί να έχετε εγγραφεί και να έχετε ενεργοποιήσει τον προσωπικό σας λογαριασμό στην ηλεκτρονική πύλη του ΕΦΚΑ. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ για περισσότερες πληροφορίες. Πηγή: https://www.efka.gov.gr/el/online-services/atomikos-logariasmos-asfalisis».

– Τι είναι το Ατομικό Βιβλιάριο Υγείας;

– Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για έκδοση Ατομικού Βιβλιαρίου Υγείας;

«Για την έκδοση Ατομικού Βιβλιαρίου Υγείας για ενήλικες, χρειάζεστε τα εξής δικαιολογητικά: 1. Αίτηση που συμπληρώνεται και υπογράφεται από τον ενδιαφερόμενο. 2. Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου. 3. Πρόσφατη έγχρωμη φωτογραφία διαστάσεων 4×6 εκατοστά. 4. Πιστοποιητικό υγείας από ιατρό, το οποίο πρέπει να περιλαμβάνει τα αποτελέσματα των απαραίτητων εξετάσεων που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία».

Τα θέματα που ρώτησαν οι χρήστες

Γύρω από την ταυτότητα ήταν οι περισσότερες ερωτήσεις που δέχθηκε αυτό το διάστημα ο «Ψηφιακός Βοηθός» του gov.gr, καθώς αφορούσε το 15,17% των περιπτώσεων και η νέα ταυτότητα το 12,07%.

Τα άλλα θέματα ήταν:

Προσωπικός αριθμός πολίτη 9,66%

Διαβατήριο 7,93%

Συνταξιοδότηση 7,93%

Τέλη κυκλοφορίας 7,93%

Υπεύθυνη δήλωση 7,24%

Επίδομα θέρμανσης 5,52%

Έκδοση νέας ταυτότητας 5,17%

Μεταβίβαση αυτοκινήτου 4,48%

Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης 4,48%

Έκδοση ταυτότητας 4,14%

Εξουσιοδότηση 4,14%

Πιστοποιητικό γέννησης 4,14%

Παπαστεργίου: «Αξιοποιούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη ως βοηθό του πολίτη»

Για μια νέα εποχή έκανε λόγο ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου. Σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφερε συγκεκριμένα: «Η εξαιρετική δουλειά που έγινε με την υλοποίηση του gov.gr και τη συγκέντρωση των ψηφιακών υπηρεσιών του Δημοσίου σ’ ένα μόνο σημείο, ήρθε η ώρα να περάσει σε νέα εποχή. Αξιοποιούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη εισάγοντάς την για πρώτη φορά στο Ελληνικό Δημόσιο, καθιερώνοντας έναν πραγματικό βοηθό για τον πολίτη. Έναν ψηφιακό βοηθό, ο οποίος ακούει εφόσον ο πολίτης ρωτήσει με φωνητική εντολή και διαβάζει εφόσον ο πολίτης του γράψει την ερώτηση που έχει να κάνει.

Ο ‘’βοηθός”, που τον ονομάσαμε mAIgov, κάνει έρευνα στο περιεχόμενο των ψηφιακών υπηρεσιών και του υλικού που υπάρχει στο gov.gr, καθώς και στο Μητρώο Διαδικασιών ΜΙΤΟS. Έτσι, σε ελάχιστα δευτερόλεπτα απαντά στον πολίτη, παραπέμποντάς τον και σε link προκειμένου να εξυπηρετηθεί περαιτέρω».

Και ο κ. Παπαστεργίου πρόσθεσε: «Από την πρώτη ημέρα, δεκάδες χιλιάδες πολίτες ενδιαφέρθηκαν να μπουν στην πλατφόρμα και να δοκιμάσουν τη νέα δυνατότητα, που σκοπεύουμε να εξελίξουμε περαιτέρω. Σε λίγο καιρό, θα δείτε ακόμη περισσότερες εφαρμογές και εργαλεία εξυπηρέτησης για τον πολίτη στο gov.gr. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι μια τεχνολογία στην οποία ο πρωθυπουργός δίνει μεγάλη έμφαση. Να είστε σίγουροι ότι η χρήση της θα γίνεται πάντοτε με απόλυτο σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα των πολιτών».

Πηγή:www.newsit.gr