ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023

Ψηφιακός βοηθός – mAigov: Απαντά σε όλα σας τα ερωτήματα μέσω gov.gr

 


«Πώς μπορώ να βγάλω ταυτότητα», «πώς μπορώ να εκδώσω οικογενειακό πιστοποιητικό», «ο γιος μου γεννήθηκε το 2010, δικαιούται youth pass»; είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία καλείται από σήμερα να απαντά ο πρώτος «Ψηφιακός Βοηθός» -«mAigov» Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ο Ψηφιακός βοηθός εγκαινιάζεται σήμερα στο gov.gr και αρχίζει από σήμερα το απόγευμα να λειτουργεί, ώστε να διευκολύνει ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα των πολιτών, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας τη διάδρασή τους με το δημόσιο τομέα.


Ωστόσο, ο πολίτης μπορεί να του υποβάλλει και πιο …περίεργες ερωτήσεις όπως «ακούω τον γείτονά μου στο διπλανό διαμέρισμα, φοβάμαι ότι μπορεί να κακοποιεί τον σκύλο του», και να λάβει την ανάλογη απάντηση από τον ψηφιακό βοηθό.

Πώς θα λειτουργεί

Με την είσοδο της ΑΙ στο gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση δεν θα χρειάζεται να ψάχνει τις υπηρεσίες του gov και τις διαδικασίες του «Μίτος». Θα αρκεί μια γραπτή ερώτηση -ακόμα και μια εκφώνηση- και η εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης θα αναζητά και θα δίνει αναλυτική και βήμα προς βήμα καθοδήγηση ως προς το τι πρέπει να κάνουμε για την υπηρεσία που ψάχνουμε. Ο ψηφιακός βοηθός θα αναζητά όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και θα καθοδηγεί τον πολίτη, δίνοντας συνδυαστικές απαντήσεις σε απλά, αλλά και πιο σύνθετα ερωτήματα.

Να σημειωθεί ότι τα δεδομένα θα είναι όλα ανωνυμοποιημένα, σε περίπτωση μάλιστα που τα προσθέσει ο πολίτης το ίδιο το σύστημα θα τα σβήσει, η δε «συνομιλία» θα παραμένει για 20 μέρες. Η ΒΕΤΑ έκδοση θα είναι στον αέρα μέχρι να τεσταριστεί το σύστημα και να συγκεντρωθεί η απαραίτητη εμπειρία.

Έτσι, οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον «Ψηφιακό Βοηθό» τόσο από το κινητό τους τηλέφωνο, όσο και από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή. Υποβάλλουν το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φωνητικά, ώστε ο «Ψηφιακός Βοηθός» να τους βοηθήσει να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που ψάχνουν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή. Η αναζήτηση πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1607 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3270 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS». Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη.

Το mAigov Beta παρέχει -αυτή τη στιγμή- τη δυνατότητα εξυπηρέτησης έως 240 συνομιλιών στα ελληνικά ανά λεπτό. O χρόνος αλληλεπίδρασης κάθε πολίτη με το σύστημα δεν υπερβαίνει τα 5 λεπτά ανά συνεδρία. Με στόχο να διασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τον τελικό χρήστη, αλλά και η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό πολιτών, ειδικά το πρώτο διάστημα όπου αναμένεται αυξημένο ενδιαφέρον, το σύστημα του mAigov περιλαμβάνει εξειδικευμένο μηχανισμό αναμονής (queueing). Μόλις καλυφθεί ο μέγιστος αριθμός ταυτόχρονων εξυπηρετούμενων χρηστών, ο αμέσως επόμενος οδηγείται σε ουρά αναμονής μέχρι να μπορέσει να εξυπηρετηθεί.

Να αναφέρουμε ότι το mAigov εγκαινιάζεται σε πιλοτική «Beta» λειτουργία, καθώς όπως συμβαίνει με όλες τις εφαρμογές ΤΝ τα υπολογιστικά συστήματα χρειάζονται χρόνο για να μαθαίνουν, ενώ συγχρόνως εξελίσσονται με βάση τα δεδομένα που εισάγουν οι χρήστες, οι οποίοι στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι οι πολίτες. H περίοδος αυτή επιτρέπει τη βελτίωση της εφαρμογής με βάση τις ανάγκες και την ανταπόκριση των χρηστών/ πολιτών.

Όσον αφορά στα προσωπικά δεδομένα

Επισημαίνεται ότι για την υλοποίηση του έργου έχουν αξιοποιηθεί πόροι με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, οι οποίοι προβλέπονται για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας. Αφορούν σε σύμβαση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για cloud services, και την παρακολουθεί η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ ΜΑΕ).

Ανάδοχος του έργου είναι ο ΟΤΕ με υπεργολάβους την Accenture και τη UBITECH η οποία έκανε την υλοποίηση, ενώ τεχνολογικός πάροχος είναι η Microsoft με την τεχνολογία Azure Open AI.

Το πρώτο chatbot του ελληνικού Δημοσίου σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής που βασίζονται σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και υπολογιστικού νέφους και υλοποιήθηκε σύμφωνα με το Πρότυπο Υπεύθυνης Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft (Microsoft Responsible AI Standard) διασφαλίζοντας μεταξύ άλλων διαφάνεια, ισότητα και σεβασμό προς την ιδιωτικότητα των χρηστών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

Πηγή:www.newsit.gr

Τέλος ο Μαρκ Κλάτενμπεργκ από τη Super League

 


Το Δ.Σ. της Super League “σφράγισε” την αποδέσμευση του Μαρκ Κλάτενμπεργκ από τη Λίγκα.

Ο πρώην αρχιδιαιτητής, Μαρκ Κλάτενμεργκ, συνεργαζόταν με την Super League, αλλά μετά από ψηφοφορία αποφασίστηκε να λυθεί η συνεργασία μαζί του.

Οι ομάδες έκριναν πως δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσει ο Μαρκ Κλάτενμπεργκ να είναι στην Super League, από την στιγμή που δεν έχει προσφέρει έργο, που θα δικαιολογούσε τον υψηλότατο μισθό του.

Το αίτημα είχε κατατεθεί από 11 ομάδες. Τελικά, υπέρ της αποπομπής του Κλάτενμπεργκ τάχθηκαν και οι Αστέρας Τρίπολης, Ατρόμητος, ενώ απείχε από τη διαδικασία ο Ολυμπιακός..

Πηγή:www.newsit.gr

Αχιλλέας Μπέος: Πειθαρχική δίωξη στον ισχυρό άνδρα του Βόλου

 


Πειθαρχική δίωξη σε βάρος του ισχυρού άνδρα του ΝΠΣ ΒόλουΑχιλλέα Μπέου άσκησε ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος Άσκησης Πειθαρχικών Διώξεων Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, για τα όσα είχε δηλώσει ο ισχυρός άνδρας της ομάδας της Μαγνησίας, μετά την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο Ελλάδας.

Θυμίζουμε πως ο Αχιλλέας Μπέος είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση στους διαιτητές του ΠΑΟΚ – Βόλος (1-0), κάνοντας λόγο για “διαιτητική αλητεία” και υποψίες για “παράνομο στοιχηματισμό και στήσιμο αγώνα”.

Μάλιστα, είχε κάνει και μια σχετική ανάρτηση κατά των ρέφερι της αναμέτρησης, τους οποίους είχε χαρακτηρίσει «ανθρωπάκια χωρίς προσωπικότητα». Η στάση αυτή του Αχιλλέα Μπέου θεωρήθηκε πως δυσφήμισε ποδοσφαιρικές αρχές και όργανα, κάτι που επέφερε την πειθαρχική δίωξη εις βάρος του.

Αναλυτικά:

«Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος Άσκησης Πειθαρχικών Διώξεων Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, Αντεισαγγελέας Νικόλαος Μαργαρίτης, άσκησε Πειθαρχική Δίωξη σε βάρος του Αχιλλέα Μπέου, αξιωματούχου της ΠΑΕ ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ.

Η Πειθαρχική Δίωξη ασκείται διότι ως αξιωματούχος της ΠΑΕ ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ, ο Αχιλλέας Μπέος δυσφήμησε ποδοσφαιρικές αρχές και όργανα προβαίνοντας σε δημόσιες δυσμενείς δηλώσεις, ήτοι σε δηλώσεις οι οποίες περιέχουν μομφές για σκοπιμότητα ή δόλο ή μεροληψία στη λήψη αποφάσεων που κατ’ αντικειμενική κρίση δύνανται να βλάψουν τη τιμή και την υπόληψη των προσώπων στα οποία αφορούν και οι οποίες διαδόθηκαν με μέσο επικοινωνίας.

Ειδικότερα, στις 7-12-2023 προέβη σε δημόσια ανάρτηση στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook, σχετικά με τον αγώνα μεταξύ των ομάδων ΠΑΟΚ – ΒΟΛΟΣ Ν.Π.Σ. που διεξήχθη την 7-12-2023 στο πλαίσιο του Κυπέλλου Ελλάδος.

Η ανωτέρω πράξη προβλέπεται και τιμωρείται πειθαρχικά από τις διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, 4, 20Α§§1,2, 26 του Πειθαρχικού Κώδικα της Ε.Π.Ο».

Πηγή:www.newsit.gr