Η μακρά ιστορία του οίκου μόδας Burberry απαθανατίζεται σε ένα νέο συλλεκτικό βιβλίο. Σε 252 σελίδες, ο Αλεξάντερ Φιούρι παρουσιάζει τον μεγάλο αντίκτυπο που είχε το brand στην Βρετανία από το 1856, που ξεκίνησε ως μια οικογενειακή επιχείρηση.
Αδιαμφισβήτητα η Burberry έχει καθορίσει τη μόδα και τώρα, η λαμπρή ιστορία του brand μπορεί να γίνει γνωστή σε όλους από το βιβλίο με τίτλο «Burberry» που κυκλοφορεί από τον Assouline. Ο Αλεξάντερ Φιούρι διερευνά πλήρως πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει ο οίκος μόδας στην Βρετανία και κάθε κεφάλαιο του βιβλίου του εξετάζει μια σειρά από αξιοσημείωτα γεγονότα και εμβληματικές δημιουργίες.
Η χαρακτηριστική καμπαρντίνα της Burberry καταλαμβάνει μεγάλο μέρος των σελίδων, στις οποίες φιλοξενούνται ακόμη και εικονογραφήσεις με τον μυθιστοριογράφο Σο Ντέσμοντ (1877-1960) να φορά το πανωφόρι του Burberry το 1933.
Σύμφωνα με τον πρόλογο, γραμμένο από την Κάρλι Εκ, επιμελήτρια αρχείων στον Burberry, ο Ντέσμοντ έγραψε κάποτε για το χακί πράσινο πανωφόρι του Burberry που είχε για 13 χρόνια: «Όταν κοιτάζω αυτό το παλτό, κοιτάζω την ιστορία. Η ιστορία είναι γραμμένη στις ραφές του».
«Είναι η βασική βρετανική μάρκα. Για όσους από εμάς μεγαλώσαμε στη σκηνή της μόδας του Λονδίνου τη δεκαετία του 1990, είναι μέρος του DNA μας» αναφέρει Έντουαρντ Ένινφουλ, αρχισυντάκτης της βρετανικής Vogue. «Οι τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν εδραιώσει τη θέση του Burberry ως brand με κληρονομιά που παραμένει στην αιχμή της μόδας και του πολιτισμού» προσθέτει.
Σήμερα, η καπαρντίνα και το σήμα κατατεθέν καρό παραμένουν άμεσα αναγνωρίσιμοι κωδικοί του οίκου που αναβαθμίζονται και αναμορφώνονται σε κάθε συλλογή – αλλά παραμένουν πάντα εμβληματικά της ιστορίας, της δεξιοτεχνίας και του διαρκούς βρετανικού στυλ του Burberry, αναφέρεται στην περίληψη του βιβλίου.