ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

Το Hyundai IONIQ 5 συνεχίζει να κατακτά βραβεία

 


Το πλήρως ηλεκτρικό SUV IONIQ 5 της Hyundai Motor κατέκτησε το βραβείο «Import Car of the Year 2022-2023» στο θεσμό Car of the Year (JCOTY) της Ιαπωνίας.

Ως το πρώτο μοντέλο της μάρκας IONIQ, αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα οχήματα (BEV) της Hyundai Motor, το IONIQ 5 έλαβε μια από τις πιο διάσημες διακρίσεις, ξεπερνώντας τα BMW iX, Land Rover Range Rover και Renault Arkana, τα οποία συμμετείχαν στη λίστα των 10 καλύτερων αυτοκινήτων της χρονιάς.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που μια κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζει βραβείο στο JCOTY.

Το Ιαπωνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς καθιερώθηκε το 1980 για να αναδείξει τα 10 Καλύτερα Αυτοκίνητα της Χρονιάς και τους τελικούς νικητές για κάθε κατηγορία μετά από δοκιμές και ψηφοφορίες από την Εκτελεστική Επιτροπή του Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2022.

Τα οχήματα που κυκλοφόρησαν στην ιαπωνική εγχώρια αγορά αυτοκινήτου μεταξύ της 1ης Νοεμβρίου του προηγούμενου έτους και της 31ης Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους συμμετέχουν στον ετήσιο διαγωνισμό. Το IONIQ 5 επιλέχθηκε στα 10 καλύτερα αυτοκίνητα για το 2022-2023 μεταξύ 48 υποψηφίων.

«Το IONIQ 5 σηματοδοτεί μια τολμηρή νέα κατεύθυνση στην ηλεκτροκίνηση τόσο στην Ιαπωνία όσο και σε όλο τον κόσμο. Ήδη το IONIQ 5 έχει κατακτήσει πολλά σημαντικά βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς, η βράβευσή του και στην Ιαπωνία είναι ένα σημαντικό επίτευγμα, ειδικά απέναντι σε τόσο ισχυρό ανταγωνισμό», δήλωσε ο κ. Won Sang Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Mobility Japan.

«Από τότε που κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία νωρίτερα μέσα στο έτος, το IONIQ 5 έλαβε πολύ θετικά σχόλια από καταναλωτές που επαίνεσαν τη σχεδίαση, τις τεχνολογίες και την εξαιρετική αυτονομία του. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να συνεισφέρουμε στο μέλλον της κινητικότητας με ειλικρίνεια και ταπεινότητα για την ιαπωνική αγορά».

Το IONIQ 5 βασίζεται την Electric Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Motor Group. Το μοντέλο διαθέτει φουτουριστικό σχεδιασμό, καινοτόμο εσωτερικό χώρο κατάλληλο για διάφορους τρόπους ζωής, φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, δυναμικές επιδόσεις οδήγησης και υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Παράλληλα, το IONIQ 5 διαθέτει τη λειτουργία V2L (vehicle-to-load) και διάφορες καινοτόμες λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού για να βελτιώσει την εμπειρία του αυτοκινήτου τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους επιβάτες.

Η Επιτροπή του JCOTY σχολίασε ότι οι κριτές αξιολόγησαν το IONIQ 5 για την καινοτόμο εξωτερική του εμφάνιση, την εσωτερική σχεδίαση, την εξαιρετική αυτονομία και τις δυναμικές επιδόσεις του. Το ξεχώρισαν επίσης για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας που ενισχύουν την οδηγική απόλαυση.

Το IONIQ 5 έχει κερδίσει πολλά σημαντικά βραβεία σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των οποίων το World Car ofthe Year (Απρίλιος) και το MotorTrend SUV of the Year 2023. Επιπλέον, κατέκτησε τα German Car of the Year 2022, UK Car of the year 2022, Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems για το 2022, Car & Driver’s EV of the Year 2022, Auto Motor und Sport’s No1 electric vehicle, Auto Bild’s Best Import Car of the Year World Electric Vehicle of the year και Auto Zeitung’s best electric vehicle.

Βασιζόμενη στο όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο», η εταιρεία ίδρυσε την Hyundai Mobility Japan το 2022 με σκοπό να παρέχει οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων στην αγορά μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας σχεδιασμένης να προσελκύει νεότερους Ιάπωνες πελάτες με οικολογική συνείδηση.

Πηγή:www.newsit.gr


Ανοιχτά σήμερα καταστήματα και σούπερ μάρκετ – Το ωράριο λειτουργίας τους

 


Τα καταστήματα σήμερα παραμονή των Χριστουγέννων θα είναι ανοιχτά με τους καταναλωτές να σπεύδουν για τα ψώνια της τελευταίας στιγμής. 

Συγκεκριμένα τα καταστήματα και σούπερ μάρκετ ανοίγουν στις 09:00 και θα κλείσουν στις 20:00.


Η εφετινή εορταστική κίνηση στην αγορά ξεκίνησε ικανοποιητικά με τους εμπορικούς δρόμους της χώρας να έχουν έντονη κινητικότητα ενώ η καταβολή του δώρου Χριστουγέννων στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα δίνει περαιτέρω ώθηση στην αγορά.

Οι έμποροι, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Βασίλη Κορκίδη, προσδοκούν εφέτος μεγαλύτερο εορταστικό τζίρο από τα 3,6 δισ. ευρώ, του περυσινού Δεκεμβρίου, ενώ οι καταναλωτές εύλογα αναζητούν προσιτές τιμές, ανάλογες με το «ψαλιδισμένο» διαθέσιμο εισόδημα τους.

Τα επίσημα στοιχεία από την αρχή του έτους μέχρι τώρα δείχνουν μια «πληθωριστική», αλλά ενθαρρυντική αύξηση του τζίρου στο λιανικό εμπόριο που υπερβαίνει σε ετήσια βάση το 10% και η οποία αναμένεται να διατηρηθεί κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου του Δεκεμβρίου. Ο εμπορικός κόσμος της χώρας αισιοδοξεί ότι η φετινή εορταστική περίοδος μπορεί να αναπληρώσει μέρος του χαμένου τζίρου των 2 δισ. ευρώ, των δύο προηγούμενων ετών της πανδημίας, καθώς και να ανακτήσει μέρος του τζίρου που για τον ίδιο λόγο, μετατοπίστηκε μέσω του ηλεκτρονικό εμπορίου σε επιχειρήσεις εκτός συνόρων.

Αναφορικά με την Αττική, σύμφωνα με τον κ. Κορκίδη, η εμπορική κίνηση εξελίσσεται αρκετά καλά από πλευράς επισκεψιμότητας, ενώ η συνέχεια αναμένεται καλύτερη για τα εμπορικά σε όλες τις στολισμένες και εντυπωσιακά με led φωταγωγημένες αγορές του Λεκανοπεδίου. Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι εμφανές πως το ενδιαφέρον των καταναλωτών προσελκύει πρώτα το γιορτινό κέντρο της Αθήνας, τα πολυκαταστήματα, υπερκαταστήματα και τα εμπορικά κέντρα, ενώ ακολουθούν χωρίς να υστερούν τα εμπορικά καταστήματα στις μεγάλες και μικρότερες περιφερειακές αγορές των πόλεων της Αττικής.


145 ευρώ η κατά κεφαλήν δαπάνη

Λιγότερο σε σχέση με το 2021 θα δαπανήσουν φέτος τα Χριστούγεννα 7 στους δέκα καταναλωτές, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από την έρευνα προκύπτει ότι η πλειοψηφία του κοινού, ποσοστό 71%, θεωρεί ότι η αξία των αγορών της τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι μειωμένη, 8% εκτιμά ότι θα είναι αυξημένη, ενώ 22% θεωρούν ότι θα μείνει αμετάβλητη. Το μεγαλύτερο ποσοστό 38% θεωρεί ότι η μείωση αυτή θα είναι πάνω από το μισό της δαπάνης του προηγούμενου έτους, άνω του 50%. Μεσοσταθμικά, η εκτίμηση των καταναλωτών μεταφράζεται σε μία εκτιμώμενη μείωση 31%, δηλαδή ότι φέτος θα χαθεί περίπου το 1/3 του περσινού «τζίρου».

Όσον αφορά το ύψος της εκτιμώμενης δαπάνης για αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, αυτή μεσοσταθμικά εκτιμάται σε 145 ευρώ κατά κεφαλήν (έναντι 146 ευρώ που ήταν η περυσινή εκτίμηση στην αντίστοιχη έρευνα του ΣΕΛΠΕ). Το 15% εκτιμά ότι δεν θα δαπανήσει τίποτα, το 19% μέχρι 50 ευρώ, το 25% έως 100 ευρώ, το 23% από 101 έως 200 ευρώ, το 14% από 200 έως 500 ευρώ και το 4% πάνω από 500 ευρώ. Πρακτικά ποσοστό 52% θα δαπανήσει λιγότερο από 100 ευρώ τα φετινά Χριστούγεννα για αγορές. Σε σχέση με τις διαδικτυακές αγορές, το 15% δηλώνει ότι θα κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών του ηλεκτρονικά (έναντι 16% το 2021), ποσοστό που δείχνει τη δυναμική των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 65% δηλώνει ότι θα κάνει το μεγαλύτερο μέρος σε φυσικά καταστήματα, ενώ ένα 20% δηλώνει ότι δεν θα αγοράσει. Πρακτικά η αναλογία διαμορφώνεται σε 1 καταναλωτής αγοράζει κυρίως ηλεκτρονικά για 4 καταναλωτές που αγοράζουν κυρίως φυσικά.

Αύξηση καταναλωτικών δαπανών για δώρα

Η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς προκαλεί παραδοσιακά αύξηση καταναλωτικών δαπανών, τόσο για δώρα και αγορές προϊόντων, όσο και για τα παραδοσιακά εορταστικά «τραπέζια», αλλά και για μικρά ή μεγάλα ταξίδια με την ευκαιρία των διακοπών – αργιών. Όπως προκύπτει από το «Βαρόμετρο της ΚΕΕΕ», την Πανελλαδική Έρευνα Οικονομικής Συγκυρίας, την Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη για δώρα και αγορές προϊόντων υπολογίζεται σε 126 ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη ανά νοικοκυριό για τα εορταστικά τραπέζια εκτιμάται στα 110 ευρώ. Με βάση τα παραπάνω, ο συνολικός τζίρος για δώρα και αγορές προϊόντων κατά την εορταστική περίοδο εκτιμάται σε 1,1 δισ. ευρώ, ενώ ο συνολικός τζίρος για τα εορταστικά τραπέζια των νοικοκυριών εκτιμάται σε 0,5 δισ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή, το 73% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι δεν σκοπεύουν να ταξιδέψουν για τις γιορτές. Ποσοστό 13% θα ταξιδέψει με διαμονή σε ιδιόκτητο σπίτι ή σε φίλους/συγγενείς, 6% θα ταξιδέψει στο εσωτερικό με διαμονή σε ξενοδοχείο ή άλλο πληρωμένο κατάλυμα, 3% θα ταξιδέψει στο εξωτερικό σε φίλους ή συγγενείς και παρόμοιο ποσοστό (3%) θα ταξιδέψει στο εξωτερικό με διαμονή σε ξενοδοχείο ή άλλο πληρωμένο κατάλυμα. Συνεπώς, συνολικά το 6% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι θα ταξιδέψουν σε εσωτερικό ή εξωτερικό σε πληρωμένο ξενοδοχείο ή άλλο κατάλυμα.

Κατά την εορταστική περίοδο ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι καταναλωτές στις αγορές τους. Στο πλαίσιο αυτό το ΚΕΠΚΑ-Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών συμβουλεύει τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για κάθε αγορά τους να επιμένουν στην έκδοση απόδειξης πληρωμής και να προτιμούν προϊόντα από καταστήματα, όχι από πλανόδιους πωλητές, τους οποίους δεν μπορούνε να βρουν, ώστε να αποζημιωθούν, σε περίπτωση, που το προϊόν είναι ελαττωματικό. Επίσης, να κάνουν έρευνα αγοράς, αυστηρό προγραμματισμό αγορών, βάσει του οικογενειακού προϋπολογισμού και να μην προσφεύγουν σε δάνεια ή πιστωτικές κάρτες. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι, σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, οι καταναλωτές πριν αγοράσουν χριστουγεννιάτικα στολίδια ή παιδικά παιχνίδια να ενημερώνονται για τις προδιαγραφές ασφάλειάς τους.

ΠηγήΑΠΕ ΜΠΕ

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

Ομαδικός βιασμός σε σχολείο της Αθήνας: Σε εγκαταλελειμμένο κτίριο κακοποιούνταν ο 15χρονος – «Το κάναμε για πλάκα»

 


Σοκ και αποτροπιασμό προκαλούν τα όσα αποκαλύπτονται γύρω από την υπόθεση ομαδικού βιασμού ενός 15χρονου σε σχολείο της Αθήνας. Το παιδί κακοποιούνταν σεξουαλικά τουλάχιστον για ένα μήνα από οκτώ συμμαθητές του, οι οποίοι μάλιστα βιντεοσκοπούσαν τα όσα του έκαναν. 

Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών που χειρίζονται την υπόθεση ομαδικού βιασμού του 15χρονου, σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, έχουν «παγώσει» με τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους. Το παιδί κακοποιούνταν κατ’ εξακολούθηση βάναυσα από «φίλους» του, από παιδιά που έκαναν παρέα στην γειτονιά και στο σχολείο. 

Πληροφορίες του newsit.gr αναφέρουν ότι αυτά τα οκτώ παιδιά όχι μόνο βίαζαν ομαδικά τον συνομήλικό τους, αλλά βιντεοσκοπούσαν και τον εφιάλτη του. Και το βίντεο το έχουν «μοιράσει» σε όλο το σχολείο, διαπομπεύοντας τον. Όταν συνελήφθησαν φέρονται μάλιστα να είπαν στους αστυνομικούς ότι «το κάναμε για πλάκα. Δεν έγινε και τίποτε. Το βλέπαμε σε ταινίες και φαινόταν ωραίο». Το παιδί, σύμφωνα με πληροφορίες, βιαζόταν σε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο στην γειτονιά του. 

Για την υπόθεση ομαδικού βιασμού, οι Αρχές το πρωί της περασμένης Τετάρτης (21.12.2022) προχώρησαν στη σύλληψη έξι ανηλίκων και έχουν ταυτοποιηθεί τα στοιχεία ακόμα δύο. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία -κατά περίπτωση- για συμμορία που διέπραξε βιασμό, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, πορνογραφία ανηλίκων καθώς και για παράβαση των νομοθεσιών για τα ναρκωτικά και τα όπλα.

Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στα σπίτια τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κινητά τηλέφωνα, ζυγαριά ακριβείας, νάιλον συσκευασία με 5,12 γραμμάρια χασίς, μεταλλικός τρίφτης με υπολείμματα χασίς καθώς και άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την υπόθεση.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ οι έρευνες για την ταυτοποίηση και άλλων μελών της συμμορίας συνεχίζονται.

Ρεπορτάζ: Μαρίνος Αλειφέρης, Άννα Τριανταφυλλιά Τσούτσα

Πηγή:www.newsit.gr