ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 26 Απριλίου 2022

Twitter: Η επόμενη μέρα – Τι θα αλλάξει ο Έλον Μασκ

 


Μια ολόκληρη συζήτηση έχει ξεκινήσει από την Κυριακή λίγο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς του Twitter από τον εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο, Έλον Μασκ

Ο Έλον Μασκ, αγόρασε τον «Πρίγκιπα της ελευθερίας του λόγου» αντί 44 δις δολαρίων και σύμφωνα με όσους τον γνωρίζουν αυτό που θέλει κατ΄αρχήν είναι να τον κάνει «Βασιλιά της ελευθερίας του λόγου».

Άλλωστε πολλές φορές είχε έρθει σε ρήξη με τον κολοσσό των social media για τις απαγορεύσεις που επέβαλλε σε διάφορους χρήστες, μεταξύ των οποίων και τον πρώην Πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Η εξαγορά του Twitter από τον πιο πλούσιο άνθρωπο στον κόσμο, θεωρείται κομβικό σημείο στην ιστορία των 16 χρόνων της ζωής του.

Επίσης, ο Μασκ είχε ζητήσει πολλές φορές στο παρελθόν ο αλγόριθμος τον οποίο χρησιμοποιεί η πλατφόρμα να είναι δημόσιος.

Σύμφωνα με πολιτικούς ακτιβιστές, επι Μασκ το Twitter θα γίνει πιο ελεύθερο αλλά και θα γίνει και πάλι πεδίο δόξης λαμπρόν για εκείνους που χρησιμοποιούν την ρητορική μίσους.

Ο Μασκ έχει ζητήσει επίσης να μπορεί ο χρήστης να διορθώνει τα tweet του, κάτι το οποίο δεν υπήρχε μέχρι σήμερα.

Ο Έλον Μασκ είναι συνεχιστής της πρακτικής των δισεκατομμυριούχων αυτού του πλανήτη και όπως ο Τζεφ Μπέζος αγόρασε την Washington Post το 2013 έτσι και εκείνος ήθελε να έχει στα χέρια του ένα μέσο με μεγάλη επιρροή. 

Πηγή:www.newsit.gr

Επίδομα καυσίμων: Πως θα πάρετε μέσω του vouchers.gov.gr το Fuel Pass

 


Από νωρίς το πρωί της Τρίτης (26.04.2022) έχει “ανοίξει” η πλατφόρμα για να κάνουν οι πολίτες τις αιτήσεις τους για το επίδομα καυσίμων. Σε πρώτη φάση, οι αιτήσεις θα γίνονται με βάση το ΑΦΜ. Μάθετε τα πάντα μέσα από 11 ερωτήσεις κι απαντήσεις. 

Η διαδικασία για το επίδομα καυσίμων γίνεται μέσα από το vouchers.gov.gr, εκεί όπου οι πολίτες έχουν την επιλογή είτε να εκδώσουν το Fuel Pass, την άυλη ψηφιακή κάρτα είτε να δηλώσουν λογαριασμό για να μπει το ποσό της επιδότησης. Όποιος επιλέξει το πρώτο, θα έχει και bonus 5 ευρώ. 

Μέσα από 10+1 ερωτήσεις και απαντήσεις αποκαλύπτονται όλα όσα θέλετε να ξέρετε, όπως πως και πότε θα πάρετε τα χρήματα της επιδότησης και πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Fuel Pass. 

Οι δικαιούχοι

Το vouchers.gov.gr απευθύνεται σε περισσότερους από 3 εκατομμύρια δικαιούχους και αφορά στην ενίσχυση για το κόστος κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου 2022. Το ποσό της ενίσχυσης κυμαίνεται από 30 έως 50 ευρώ και εξαρτάται από τον τύπο του οχήματος και την κύρια κατοικία του δικαιούχου. 

Δικαιούχοι του Fuel Pass είναι όλοι οι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα το 2020 έως 30.000 ευρώ. Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα ΙΧ όχημα ή μοτοσυκλέτα – μοτοποδήλατο, υπό την προϋπόθεση το συγκεκριμένο μέσο μετακίνησης να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι’ αυτό τέλη κυκλοφορίας. Το φυσικό πρόσωπο θα πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον ένα ποσοστό συνιδιοκτησίας επί του οχήματος, ή αυτό να βρίσκεται σε καθεστώς leasing.

Η πλατφόρμα θα ανοίγει σταδιακά, ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ των πολιτών. Σήμερα, Τρίτη 26 Απριλίου θα μπορούν να κάνουν αίτηση οι πολίτες των οποίων οι ΑΦΜ λήγουν σε 0, 1 και 2. Έως την Παρασκευή 29 Απριλίου θα ανοίξει η πλατφόρμα για όλους τους δικαιούχους πολίτες με βάση το λήγοντα αριθμό του ΑΦΜ τους, και οι οποίοι θα ενημερώνονται με ανακοινώσεις.


Πως λειτουργεί το vouchers.gov.gr

Η λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή. Ο πολίτης εισέρχεται στο Fuel Pass χρησιμοποιώντας τους κωδικούς Taxisnet είτε απευθείας μέσω του vouchers.gov.gr, είτε από το gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις». Ταυτόχρονα, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης μέσω ΚΕΠ. Όλα τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτόματα, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Η οικονομική ενίσχυση μπορεί να γίνει κατ’ επιλογή κάθε δικαιούχου με δυο τρόπους:

  • είτε εκδίδοντας άυλη ψηφιακή κάρτα (Fuel Pass) την οποία οι δικαιούχοι χρησιμοποιούν για να πληρώνουν μέσω του έξυπνου κινητού τους την αγορά υγρού καυσίμου,

  • είτε μέσω απευθείας καταβολής του ποσού επιδότησης σε IBAN του δικαιούχου, για όσους δεν διαθέτουν έξυπνη συσκευή ή δεν επιθυμούν να τη χρησιμοποιήσουν σε αυτή τη διαδικασία.

Ερωτήσεις κι απαντήσεις για το Fuel Pass

Τι είναι το Fuel Pass;

Το Fuel Pass αποτελεί μέτρο ενίσχυσης φυσικών προσώπων και ελεύθερων επαγγελματιών για την αντιμετώπιση της αύξησης κόστους καυσίμων κίνησης.

Η ενίσχυση αφορά μόνο ΙΧ οχήματα;

Ναι, η δράση αφορά μόνο οχήματα ιδιωτικής χρήσης.

Ποιοι είναι δικαιούχοι;

Κάθε φυσικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2020 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, με σκοπό την συμβολή στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου 2022.

Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα και μοτοσυκλέτα- μοτοποδήλατο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα και μοτοσυκλέτα- μοτοποδήλατο να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι’ αυτό τέλη κυκλοφορίας. Το φυσικό πρόσωπο θα πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον ένα ποσοστό συνιδιοκτησίας επί του οχήματος, ή αυτό να βρίσκεται σε καθεστώς leasing.

Σε περίπτωση που ένα ζευγάρι πληροί τα κριτήρια με την κοινή φορολογική του δήλωση, δικαιούνται και οι δύο την ενίσχυση σε περίπτωση κατοχής δύο ξεχωριστών οχημάτων από τον καθένα εξ αυτών;

Ναι, το κάθε μέλος θα πρέπει να κάνει χωριστή αίτηση και να αναφέρει το δικό του όχημα στην αίτησή του. Το μέλος που κάνει το αίτημα θα πρέπει να έχει την ιδιοκτησία ή την συνιδιοκτησία του οχήματος.

Πώς εκδίδω το Fuel Pass;

Οι δικαιούχοι του προγράμματος υποβάλλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο, με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Taxisnet). Ο αιτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου. Εφόσον επιλεγεί ως μέθοδος χορήγησης η «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό», απαιτείται και η συμπλήρωση του IBAN του προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού ή λογαριασμού που ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος. Οι αιτήσεις των φυσικών προσώπων στην ειδική εφαρμογή γίνονται τμηματικά ανάλογα με τον λήγοντα αριθμό του ΑΦΜ τους.

Επίσης, οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους από τα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Πώς γίνεται η καταβολή του ποσού;

H καταβολή του ποσού γίνεται με δύο τρόπους:

  • Μέσω έκδοσης άυλης ψηφιακής κάρτας που χρησιμοποιείται με κατάλληλο smartphone.

  • Μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που κατέχει ο δικαιούχος ή σε λογαριασμό που ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος.

Ποιο είναι το ποσό της ενίσχυσης;

Το ποσό ενίσχυσης καθορίζεται βάσει του άρθρου 81 του ν. 4916/2022. Ειδικότερα, για τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο 2022, η πίστωση ανέρχεται στα ακόλουθα ποσά:

  • 50 ευρώ για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών-μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη Νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη Νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,

  • 40 ευρώ για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα,

  • 35 ευρώ για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,

  • 30 ευρώ για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Για τους δικαιούχους που επιλέγουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης προσαυξάνεται κατά πέντε ευρώ.

Πότε γίνεται η κατάθεση της ενίσχυσης;

Η πίστωση της ενίσχυσης, είτε στην άυλη ψηφιακή κάρτα, είτε στον επιλεγμένο τραπεζικό λογαριασμό, γίνεται εντός δύο εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης της αίτησης του δικαιούχου.

Πού και πώς το χρησιμοποιώ;

To Fuel Pass χρησιμοποιείται (μέσω του smartphone στο οποίο θα εγκατασταθεί) σε όλα τα πρατήρια καυσίμων της χώρας, μέσω των POS, όπως οποιαδήποτε κάρτα. Το ποσό κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό χρησιμοποιείται μέσω συνδεδεμένων χρεωστικών καρτών με τον λογαριασμό ή μέσω ανάληψης σε μετρητά.

Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το διαθέσιμο υπόλοιπό σας μέχρι την 31/07/2022. Επισημαίνεται ότι το Fuel Pass δεν υποστηρίζει ανάληψη του ποσού ή συναλλαγές σε εμπόρους του εξωτερικού.

Είμαι επιχειρηματίας-πρατηριούχος. Πώς λειτουργεί ως προς την επιχείρησή μου το Fuel Pass και πότε θα λάβω τα χρήματα;

Η χρήση της άυλης κάρτας Fuel Pass είναι πανομοιότυπη με οποιαδήποτε άλλη κάρτα χρησιμοποιείται μέσω POS.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για διευκρινίσεις για την λειτουργία της πλατφόρμας;

Για τυχόν διευκρινίσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στο 215 560 5150.

Πηγή:www.newsit.gr

Δευτέρα 25 Απριλίου 2022

Θανάσης Βέγγος: Η άγνωστη ιστορία από τον Παπατρέχα – Οι τελευταίες του κουβέντες πριν περάσει από τη τζαμαρία

 


«Ο Θανάσης Βέγγος ήταν κάθετος στις ιδέες του και στον τρόπο που ήθελε να γυρίζει πλέον ο ίδιος τις ταινίες του».

Στο περιοδικό ΟΚ δημοσιεύτηκαν απίθανες ιστορίες από το νέο βιβλίο του Μάκη Δελαπόρτα, «Τα backstage του ελληνικού σινεμά» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Άγκυρα. Μία από αυτές έχει να κάνει με τις δύο σκηνές που γύρισε ο Θανάσης Βέγγος στην ταινία «Ο Παπατρέχας», στη μία που πέρασε μέσα από τη τζαμαρία και στην άλλη που κρεμάστηκε από τον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας.

«Εν έτει 1965 ο Θανάσης Βέγγος αποφάσισε να στήσει τη δική του κινηματογραφική εταιρεία και να γυρίζει πλέον τις δικές του ταινίες, έτσι όπως ο ίδιος είχε οραματιστεί. Η μεγάλη επιτυχία της πρώτης του παραγωγής, που δεν ήταν άλλη από τον θρυλικό «Πράκτορα Θου-Βου», του έδωσε τη δυνατότητα να ξεκινήσει την προετοιμασία της δεύτερης, του επίσης θρυλικού «Παπατρέχα». Μια ταινία με έναν Βέγγο στα μεγάλα του κέφια.

Είχε προγραμματίσει να βγει στις αίθουσες μέσα στο 1966 μόνο με μία ταινία, που έπρεπε νε είναι καλοκουρδισμένη και καλογυρισμένη. Φροντισμένη απ’ όλες τις απόψεις. Κι ο Θανάσης, τελειομανής καθώς ήταν, δεν δίστασε –ως γνωστόν– να κάνει υπερβάσεις σε θέματα παραγωγής αλλά και οικονομικών απαιτήσεων των συνεργατών του.

Τα πρώτα προβλήματα είχαν ήδη αρχίσει να διαφαίνονται στον ορίζοντα, αφού οι άνθρωποι που χειρίζονταν τις οικονομικές του συναλλαγές τού έπαιζαν ένα παιχνίδι απίστευτα ανέντιμο και δόλιο, στηριζόμενοι στην άγνοια του παραγωγού για τη σωστή οικονομική διαχείριση της εταιρείας του. Τα πρώτα γραμμάτια άρχισαν να διαμαρτύρονται. Ο Θανάσης Βέγγος, όμως, δεν πτοήθηκε.

Ξεκίνησε το γύρισμα του «Παπατρέχα» με όλη τη διάθεση να φτιάξει μια ταινία που να τον εκπροσωπεί και να ξοδέψει αφειδώς όσα χρήματα κι αν χρειαστούν, αφού το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν το άψογο αποτέλεσμα, αδιαφορώντας για τα οικονομικά βάρη που άρχισαν ήδη να βαραίνουν τις πλάτες του. Σκηνοθέτης ο Ερρίκος Θαλασσινός, σενάριο ο Ναπολέων Ελευθερίου, διεύθυνση φωτογραφίας ο Παύλος Φιλίππου και χορογραφίες ο Φώτης Μεταξόπουλος.

Σε όλες του τις ταινίες συνήθιζε να κάνει απίστευτες υπερβάσεις και ριψοκίνδυνα γυρίσματα. Στον «Παπατρέχα» όμως ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, αφού αποφάσισε να περάσει ακόμη και μέσα από μια αληθινή τζαμαρία. «Όχι, Θανάση» του είπε ο Θαλασσινός. «Θα περάσω, Ερρίκο» του απάντησε. «Όχι, Θανάση, με τίποτα! Το τζάμι είναι τέσσερα χιλιοστά». «Πάει, τελείωσε, θα περάσω! Μόνο αν συμβεί τίποτε, να πεις στη γυναίκα μου, τη Μίνα, πόσο πολύ την αγαπάω». Και πέρασε και επέζησε. Ήξερε πως αν περνούσε με ταχύτητα, δεν ήταν πολύ επικίνδυνο. Βέβαια τον πήγαν μετά το γύρισμα κατευθείαν στο νοσοκομείο για να του βγάλουν από το κεφάλι κάποια μικροθραύσματα που τον είχαν τραυματίσει.

Στην ίδια ταινία συνέβη επίσης ένα ακόμα επικίνδυνο και άκρως τραγελαφικό περιστατικό. Ο Θανάσης (Πολύδωρας) κατά το σενάριο είχε παντρέψει και τις πέντε αδελφές του και έμενε η έκτη. Όμως η θεία (Ταϋγέτη) ήταν κι αυτή ανύπαντρη και ήθελε κι εκείνη να αποκατασταθεί. Την έπιασε λοιπόν μια κρίση και έτρεξε στην ταράτσα για να πέσει να σκοτωθεί από την απελπισία της.

Την ακολούθησε ο Θανάσης και, στην προσπάθειά του να την αποτρέψει, γλίστρησε από τον πέμπτο όροφο και κρεμάστηκε με ένα σχοινί στο κενό. Ο Θανάσης Βέγγος δεν δέχτηκε να αντικατασταθεί από κασκαντέρ. Ήθελε εκείνος να γυρίσει τη σκηνή για να είναι αληθινή. Ούτε σωστικά συνεργεία ούτε καν δίχτυ προστασίας στο έδαφος. Καθώς ήταν κρεμασμένος, άνοιξε ξαφνικά μια μπαλκονόπορτα και εμφανίστηκε ο Γιαλούρης, ο πιστός συνεργάτης των γενικών καθηκόντων του, και του είπε:

«Κύριε Βέγγο, να σας πω κάτι που το θεωρώ απαραίτητο να σας το πω;».

«Τι είναι;».

«Διαμαρτυρήθηκε το πρώτο γραμμάτιο της Κόντακ».

«Μα τώρα μου το λες, χριστιανέ μου; Κρεμασμένος στο κενό;».

Ο ίδιος είχε πει: «Δεν είχε διαμαρτυρηθεί μόνο το γραμμάτιο της Κόντακ, που χωρίς φιλμ πώς να γυρίσω ταινία; Είχε διαμαρτυρηθεί κι ο διαχειριστής που είχε έρθει για έκτη φορά να πάρει τα κοινόχρηστα». Ο «Παπατρέχας» σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, ξεπερνώντας τα 420.000 εισιτήρια στην πρώτη του προβολή. Ωστόσο τα οικονομικά προβλήματα της εταιρείας ολοένα και γιγαντώνονταν. Τα γυρίσματα των ταινιών κόστιζαν υπέρογκα ποσά στην εταιρεία, αφού ο Θανάσης επέμενε η κάθε σκηνή να γυρίζεται δέκα ή και είκοσι φορές για να είναι όσο πιο άψογη γινόταν. Μάταια ο Θαλασσινός επέμενε πως περνούσε. «Δεν μου αρκεί απλά να περνά, Ερρίκο μου. Θέλω να ξεσηκώνει!» έλεγε.

Ήταν κάθετος στις ιδέες του και στον τρόπο που ήθελε να γυρίζει πλέον ο ίδιος τις ταινίες του. Δεν το έκανε μόνο για βιοπορισμό, αλλά περισσότερο για τη χαρά της δημιουργίας και την αγάπη του για το σινεμά. Τα έξοδά του ήταν τεράστια, αφού συντηρούσε ένα στούντιο, γραφεία, υπαλλήλους, αλλά όλα αυτά τα έβαζε σε δεύτερο πλάνο μπροστά στη δημιουργία για καλό κινηματογράφο. Χωρίς προχειρότητες, κακά σενάρια, δυσαρεστημένους ηθοποιούς και εκμετάλλευση από τρίτους του ονόματός του, αλλά και του κόπου του. Κάτι που τελικά δεν μπόρεσε να αποφύγει αφού οι επιτήδειοι έπεσαν από δίπλα του για να εκμεταλλευτούν πράγματα και καταστάσεις.

Πράγματι, το φιλμ σημείωσε μεγάλη επιτυχία, όχι μόνο εισπρακτική, αλλά και καλλιτεχνική. Αξίζει να σημειωθεί πως στη συγκεκριμένη ταινία κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση στο πανί δίπλα στον «κοσμαγάπητο πατέρα τους» και οι δύο γιοι του Θανάση, ο Βασίλης και ο Χάρης. Ο Βασίλης ήδη 7 χρόνων και ο Χάρης μόλις λίγων μηνών.

Πηγή:www.zappit.gr