ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Θεσσαλονίκη: Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον 48χρονο που κατηγορείται ότι βίαζε τις ανήλικες φίλες της κόρης του

 


Να κηρυχθεί ένοχος ο 48χρονος που κατηγορείται πως κακοποιούσε σεξουαλικά τις ανήλικες φίλες των παιδιών του, όταν εκείνες πήγαιναν να παίξουν στο σπίτι του, ζήτησε η εισαγγελέας της έδρας στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης.

Επικαλούμενη τις λεπτομερείς και περιγραφικές καταθέσεις των ανήλικων θυμάτων ενώπιον ειδικών παιδοψυχολόγων,η εισαγγελέας έκρινε ότι οι καταγγελίες για τα όσα βίωσαν είναι πέρα για πέρα αληθείς, σε μια ακόμα υπόθεση που συγκλόνισε τη Θεσσαλονίκη και το πανελλήνιο.

Αναλύοντας και το νομικό σκέλος της υπόθεσης, πρότεινε προς τους δικαστές να τον καταδικάσουν για βιασμό, τετελεσμένο και σε απόπειρα, για γενετήσιες πράξεις με ανήλικο που δεν συμπλήρωσε τα 12 έτη και για κατάχρηση ανηλίκων, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. Για κάποιες επιμέρους πράξεις που αφορούν δύο από τα συνολικά τέσσερα θύματα, ζήτησε να μετατραπούν σε πλημμελήματα.


Τα αρνείται όλα ο 48χρονος

Προηγουμένως στην απολογία του, ο κατηγορούμενος -πατέρας τεσσάρων παιδιών- αρνήθηκε το σύνολο των πράξεων που τού αποδίδει το κατηγορητήριο. «Στέκομαι απέναντί σας στην πιο κρίσιμη στιγμή της ζωής μου, υπερασπιζόμενος την αθωότητά μου και το μέλλον της οικογένειάς μου», είπε, προθέτοντας ότι ουδέποτε προσέγγισε με οποιοδήποτε τρόπο τα ανήλικα κορίτσια. «Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος», απολογήθηκε ο 48χρονος, στο πλευρό του οποίου στέκεται η οικογένειά του.

Η διαδικασία συνεχίζεται με την αγόρευση της συνηγόρου υπεράσπισης και θα ακολουθήσει η διάσκεψη των δικαστών, τακτικών και ενόρκων, ενόψει της ετυμηγορίας τους.

Οι κατηγορίες

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι καταγγελλόμενες πράξεις τελέστηκαν το διάστημα από το 2015 έως το 2019, σε προάστιο της Θεσσαλονίκης, ενώ τα θύματα, κατά περίπτωση, ήταν 6 έως 12 ετών. Η ποινική έρευνα της υπόθεσης ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2020, μετά από μήνυση που έκανε η μητέρα μίας ανήλικης. Έναν χρόνο αργότερα, ο 48χρονος απολογήθηκε σε ανακριτή, κρίθηκε προφυλακιστέος κι έκτοτε κρατείται στις φυλακές Γρεβενών.

Πηγή:www.newsit.gr


Το The Ellinikon Experience Park υποδέχεται το Πάσχα με πολλές εκπλήξεις και δραστηριότητες για τα παιδιά

 


Οι διακοπές του Πάσχα πλησιάζουν και  ο καλύτερος τρόπος να τις υποδεχθούμε είναι μία επίσκεψη στο ExperiencePark του Ελληνικού, γεμάτη εκπλήξεις και δραστηριότητες που θα μείνουν αξέχαστες στα παιδιά.

Από το Σάββατο 16 Απριλίου το βιωματικό αυτό πάρκο που είναι η αρχή ενός νέου τρόπου ζωής στην πόλη μας, περιμένει τους μικρούς φίλους του για να περάσουν συναρπαστικές στιγμές συμμετέχοντας σε δημιουργικά εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια και στο πολυαγαπημένο κυνήγι Πασχαλινών Αυγών.



Στον κήπο με τα ελαιόδεντρα, μέσα σε ένα τοπίο όπου η μεσογειακή φύση και το στοιχείο του νερού κυριαρχούν, οι επίδοξοι κυνηγοί θα ψάχνουν τα κρυμμένα Πασχαλινά αυγά με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού.  Όμως η διασκέδαση δεν σταματάει εκεί, καθώς μόλις τα εντοπίσουν θα πρέπει να αναζητήσουν το σεντούκι του θησαυρού που τους επιφυλάσσει μοναδικές εκπλήξεις!

Παράλληλα μία σειρά από εκπαιδευτικά και διαδραστικά καλλιτεχνικά εργαστήρια περιμένει τα παιδιά για να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και  να πειραματιστούν με πολλά υλικά, εξερευνώντας τα ταλέντα τους. Μεταξύ άλλων θα διακοσμήσουν τη δική τους λαμπάδα, θα φτιάξουν πασχαλινές κάρτες για να μοιράσουν στους αγαπημένους τους αλλά και πολύχρωμες πασχαλινές κατασκευές με φυσικά υλικά. Τα παιδιά θα γυρίσουν σπίτι με τις δημιουργίες τους γεμάτα υπέροχες αναμνήσεις.



Οι πασχαλινές δραστηριότητες έρχονται να προστεθούν στο ήδη πλούσιο πρόγραμμα των ανοιξιάτικων δράσεων του Πάρκου που θα συνεχιστούν για μία ακόμη εβδομάδα μέχρι την 1η Μαΐου με θεματολογία εμπνευσμένη από τη φύση και τα λουλούδια.

Ώρες δραστηριοτήτων: 17:30 -19:30

Η συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες είναι δωρεάν, ενώ δεν απαιτείται προεγγραφή.

Το Experience Park λειτουργεί καθημερινά, από τις 17:00 μέχρι τις 23:00. Η είσοδος στο Πάρκο είναι δωρεάν και η πρόσβαση γίνεται από τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, πολύ κοντά στη στάση Μετρό Ελληνικού. Για την διευκόλυνση των επισκεπτών έχει δημιουργηθεί χώρος ελεύθερης στάθμευσης στο Πάρκο.

Για την ασφάλεια των επισκεπτών τηρούνται οι σχετικές διαδικασίες και συστάσεις που θεσπίζονται από τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές. 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε:

Website: experiencepark.theellinikon.com.gr

Instagram: https://www.instagram.com/the_ellinikon_official/

Facebook: https://www.facebook.com/TheEllinikon

Youtube: https://www.youtube.com/TheEllinikon

Πηγή:www.newsit.gr

#Cancel_Skroutz: Δεκάδες καταγγελίες στα social media για διαδικτυακή απάτη μέσω της γνωστής πλατφόρμας

 


Τις τελευταίες μέρες, η φράση Cancel_Skroutz χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά στα social media, καθώς πληθαίνουν οι καταγγελίες για απάτη μέσω της γνωστής πλαφόρμας skroutz.

Τα παράπονα και οι καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με διαδικτυακή απάτη που έγινε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz είναι εκατοντάδες στα social media, καθώς όπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, φαίνεται να εξαπατούν τους πελάτες τους.

Οι περισσότεροι καταναλωτές, όμως, κατά γενική ομολογία, στρέφονται κατά της Skroutz, καθώς αυτήν γνωρίζουν επί σειρά ετών ως εταιρεία που προωθεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα» τονίζει ένας καταναλωτής στα social media, «πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #cancel _Skroutz», αναφέρει άλλος.

«Το 365shop» το οποίο συνεργαζόταν με την skroutz κατακρατούσε παραγγελίες μηνών και πλέον οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν. Παρ’ όλο που φαίνεται να είχαν γίνει αρνητικές κριτικές για την skroutz ποτέ δεν τις δημοσίευσε δίνοντας χρόνο στους απατεώνες», καταγγέλλει άλλος παθών στα socizl media.

«Το support του skroutz γενικολογεί. Συμπέρασμα, κλικ σε κατάστημα μέσω του skroutz είστε εντελώς απροστάτευτοι», αναφέει άλλος καταναλωτής.


Η ιστορία, σύμφωνα με πληροφορίες του in.gr έχει ως εξής:

Οι εκατοντάδες καταγγελίες φαίνεται να αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως “ηλεκτρονικό” κατάστημα “365shop”, με την οποία η πλατφόρμα Skroutz είχε επι σειρά ετών στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από πολλά ελληνικά φόρουμ, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Σε βίντεο που ανάρτησε στα social media ένας από τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν, περιγράφεται η ιστορία του. Όπως τονίζει ο νεαρός, παρήγγειλε μια τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα “365shop”, το οποίο βρίσκεται μέσα στην Skroutz. Ο νεαρός τονίζει ότι ουδέποτε θα έκανε τη σχετική αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz και για το λόγο αυτό πλέον αξιολογεί αρνητικά και καταγγέλλει την πλατφόρμα.

Στην ιστορία που περιγράφει γίνεται λόγος για μια αγορά που εξοφλήθηκε αλλά που ποτέ ο ίδιος δεν παρέλαβε το προϊόν. Η “365shop” έκλεισε μάλιστα την σελίδα του και «κατέβηκε» και από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.

Απευθυνόμενος στην Skroutz το μόνο που τον συμβούλευσαν είναι να καταθέσει μήνυση, δηλαδή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα, κι αν θα έβρισκε το δίκιο του με την αγορά της τηλεόρασης.

Επισημαίνει δε ότι υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που εξαπατήθηκαν μέσω της Skroutz και από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε«αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε.



Όπως αναφέρεται στο ίδιο ρεπορτάζ του in.gr, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εκατοντάδες οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα που προχωρούν σε μηνύσεις.

Αλλά και στο παρελθόν η Skroutz έχει υποπέσει σε ατοπήματα σε βάρος καταναλωτών. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου προϊόντα δεν έφτασαν ποτέ, άλλος πελάτης αγόρασε κινητό και παρέλαβε… πέτρες ενώ πολλές φορές ενώ έλεγαν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν επιπλέον.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη σε βάρος καταναλωτών που πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτέ το προϊόν, η Skroutz ουσιαστικά αποποιείται των ευθυνών της. Με ανακοίνωση που εξέδωσε επί της ουσίας προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνεταίρο της “365shop”, για μια συνεργασία που υποστήριζε σθεναρά στο πρόσφατο παρελθόν.

Στην ανακοίνωση, αφού αναφέρεται ότι διεκόπη η συνεργασία τους, δίνει συμβουλές στους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν και τους λέει πώς να διεκδικήσουν αποζημιώσεις, παρέχοντάς τους… συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρει:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

Πηγή:www.newsit.gr