ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Πέθανε ο διάσημος bodybuilder Σέντρικ ΜακΜίλαν σε ηλικία 44 ετών

 


Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 44 χρονών άφησε ο Σέντρικ ΜακΜίλαν. Η εταιρία – χορηγός του επιβεβαίωσε τον θάνατο του διάσημου bodybuilder.

«Με θλίψη σας ενημερώνουμε ότι ο φίλος και αδερφός Σέντρικ ΜακΜίλαν πέθανε σήμερα. Ο Σέντρικ θα μας λείψει πολύ ως αθλητής, σύντροφος, φίλος και πατέρας», ήταν το μήνυμα της εταιρείας Black Skull USA, η οποία δραστηριοποιείται στα συμπληρώματα διατροφής.

Ο ΜακΜίλαν είχε κερδίσει πολλούς τίτλους, αποτελώντας έναν σταρ στον χώρο του bodybuilding και του fitness. Ο εκλιπών είχε κερδίσει μεταξύ άλλων και τον διαγωνισμό bodybuilding «Arnold Classic» (σ.σ. διοργάνωση προς τιμήν του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ) το 2017, ενώ είχε υπηρετήσει για πάνω από 20 χρόνια στο στρατό των ΗΠΑ.

Πηγή:www.newsit.gr


Πέθανε ο Φρέντι Ρινκόν, παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ρεάλ Μαδρίτης και της Νάπολι

 


Πέθανε ο παλαίμαχος Κολομβιανός διεθνής ποδοσφαιριστής, Φρέντι Ρινκόν, ο οποίος είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο τα ξημερώματα της Δευτέρας στο Κάλι.

Μάρτυρες ανέφεραν ότι ο 55χρονος Ρινκόν οδηγούσε το όχημά του όταν έπεσε πάνω σε αστικό λεωφορείο. Ο Ρινκόν διακομίσθηκε -σε κρίσιμη κατάσταση- στην κλινική Ιμπανάκο, όπου κι άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα.

Το ποδόσφαιρο της Κολομβίας θρηνεί την απώλεια του σπουδαίου ποδοσφαιριστή, ο οποίος είχε αγωνιστεί στην Ευρώπη με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης από το 1995 μέχρι και το 1997 και αργότερα με τη Νάπολι.

Ο Ρινκόν ήταν ταν 84 φορές διεθνείς με την εθνική ομάδα της Κολομβίας από το 1990 μέχρι και το 2000 με συμμετοχές σε τρία Παγκόσμια Κύπελλα και τρία Κόπα Αμέρικα.

Πηγή:www.newsit.gr

Πόσα χρόνια ζωής έχει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

 


Με την ηλεκτροκίνηση να έχει μπει στη ζωή μας, ένα ερώτημα που κάνουν οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες στους πωλητές, είναι πόσα χρόνια ζωής έχει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καταστεί άχρηστη.

Η υποβάθμιση της μπαταρίας είναι βέβαιο ότι θα συμβεί κάποια στιγμή, καθώς μια μπαταρία ιόντων λιθίου όταν φορτίζεται και αποφορτίζεται πολλές φορές χάνει μέρος της χωρητικότητάς της. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα κινητά μας τηλέφωνα ή με τους φορητούς υπολογιστές, που μετά από πολλούς μήνες χρήσης και συνεχών φορτίσεων χάνουν μέρος της χωρητικότητάς τους.

Σήμερα έχουμε την εμπειρία να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την κατάσταση μιας μπαταρίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς στους δρόμους κάθε χώρας κυκλοφορούν αρκετά παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως τα πρώτα Nissan Leaf και Tesla. Μια έρευνα του 2020 για παράδειγμα του περιοδικού «What» έδειξε ότι οι μπαταρίες δεν υποβαθμίζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό που υποβαθμίζονται οι μπαταρίες των φορητών υπολογιστών.

Σύμφωνα με τους 1.016 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που συμμετείχαν στην έρευνα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλικίας έως και τριών ετών παρουσίασαν μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας μόνο κατά 2%, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία ήταν μέχρι έξι ετών, παρουσίασαν υποβάθμιση έως και 8%.

Αυτό σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 400 χιλιόμετρα θα έχανε τα πρώτα τρία χρόνια μέχρι 8 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ στα έξι χρόνια η μείωση της αυτονομίας θα ήταν μέχρι 32 χιλιόμετρα.

Με τη ποιότητα των μπαταριών να βελτιώνεται συνεχώς, αυτά τα μικρά νούμερα γίνονται ακόμη πιο μικρά όσο προοδεύει η τεχνολογία. Το Εθνικό Εργαστήριο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας των ΗΠΑ εκτιμά ότι οι μπαταρίες θα μπορούσαν να διαρκέσουν από 12 έως 15 χρόνια σε μέτρια κλίματα.

Οι κλιματικές συνθήκες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας, η οποία δεν θέλει ακραίες καιρικές συνθήκες. Υπερβολική ζέστη ή πολύ κρύο μειώνουν αισθητά την χωρητικότητά της. Από την άλλη η Ελλάδα μπορεί να θεωρηθεί ως μια από τις ιδανικότερες χώρες για την χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού το κλίμα της δεν παρουσιάζει πολύ μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές.

Μια άλλη ένδειξη που δεν θα πρέπει να ξεχνάμε είναι οι εγγυήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες παρέχουν, συνήθως, εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιόμετρων.

Ωστόσο, πολύ σύντομα αναμένεται να βγουν νέα χρηματοδοτικά προγράμματα για αγορά μπαταρίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Έτσι οι ιδιοκτήτες όταν δουν ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μικρή και επιθυμούν να έχουν το ίδιο αυτοκίνητο, θα μπορούν απλά να την αλλάζουν.

Σημαντική παράμετρο αποτελεί το γεγονός ότι τα πρώτα στοιχεία από παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δείχνουν μια μέση διάρκεια ζωής της μπαταρίας περίπου στα δέκα χρόνια.

Πηγή:www.newsit.gr