ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Πέθανε ο Φρέντι Ρινκόν, παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Ρεάλ Μαδρίτης και της Νάπολι

 


Πέθανε ο παλαίμαχος Κολομβιανός διεθνής ποδοσφαιριστής, Φρέντι Ρινκόν, ο οποίος είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο τα ξημερώματα της Δευτέρας στο Κάλι.

Μάρτυρες ανέφεραν ότι ο 55χρονος Ρινκόν οδηγούσε το όχημά του όταν έπεσε πάνω σε αστικό λεωφορείο. Ο Ρινκόν διακομίσθηκε -σε κρίσιμη κατάσταση- στην κλινική Ιμπανάκο, όπου κι άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα.

Το ποδόσφαιρο της Κολομβίας θρηνεί την απώλεια του σπουδαίου ποδοσφαιριστή, ο οποίος είχε αγωνιστεί στην Ευρώπη με τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης από το 1995 μέχρι και το 1997 και αργότερα με τη Νάπολι.

Ο Ρινκόν ήταν ταν 84 φορές διεθνείς με την εθνική ομάδα της Κολομβίας από το 1990 μέχρι και το 2000 με συμμετοχές σε τρία Παγκόσμια Κύπελλα και τρία Κόπα Αμέρικα.

Πηγή:www.newsit.gr

Πόσα χρόνια ζωής έχει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

 


Με την ηλεκτροκίνηση να έχει μπει στη ζωή μας, ένα ερώτημα που κάνουν οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες στους πωλητές, είναι πόσα χρόνια ζωής έχει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καταστεί άχρηστη.

Η υποβάθμιση της μπαταρίας είναι βέβαιο ότι θα συμβεί κάποια στιγμή, καθώς μια μπαταρία ιόντων λιθίου όταν φορτίζεται και αποφορτίζεται πολλές φορές χάνει μέρος της χωρητικότητάς της. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα κινητά μας τηλέφωνα ή με τους φορητούς υπολογιστές, που μετά από πολλούς μήνες χρήσης και συνεχών φορτίσεων χάνουν μέρος της χωρητικότητάς τους.

Σήμερα έχουμε την εμπειρία να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την κατάσταση μιας μπαταρίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς στους δρόμους κάθε χώρας κυκλοφορούν αρκετά παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως τα πρώτα Nissan Leaf και Tesla. Μια έρευνα του 2020 για παράδειγμα του περιοδικού «What» έδειξε ότι οι μπαταρίες δεν υποβαθμίζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό που υποβαθμίζονται οι μπαταρίες των φορητών υπολογιστών.

Σύμφωνα με τους 1.016 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που συμμετείχαν στην έρευνα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλικίας έως και τριών ετών παρουσίασαν μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας μόνο κατά 2%, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία ήταν μέχρι έξι ετών, παρουσίασαν υποβάθμιση έως και 8%.

Αυτό σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 400 χιλιόμετρα θα έχανε τα πρώτα τρία χρόνια μέχρι 8 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ στα έξι χρόνια η μείωση της αυτονομίας θα ήταν μέχρι 32 χιλιόμετρα.

Με τη ποιότητα των μπαταριών να βελτιώνεται συνεχώς, αυτά τα μικρά νούμερα γίνονται ακόμη πιο μικρά όσο προοδεύει η τεχνολογία. Το Εθνικό Εργαστήριο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας των ΗΠΑ εκτιμά ότι οι μπαταρίες θα μπορούσαν να διαρκέσουν από 12 έως 15 χρόνια σε μέτρια κλίματα.

Οι κλιματικές συνθήκες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας, η οποία δεν θέλει ακραίες καιρικές συνθήκες. Υπερβολική ζέστη ή πολύ κρύο μειώνουν αισθητά την χωρητικότητά της. Από την άλλη η Ελλάδα μπορεί να θεωρηθεί ως μια από τις ιδανικότερες χώρες για την χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού το κλίμα της δεν παρουσιάζει πολύ μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές.

Μια άλλη ένδειξη που δεν θα πρέπει να ξεχνάμε είναι οι εγγυήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες παρέχουν, συνήθως, εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιόμετρων.

Ωστόσο, πολύ σύντομα αναμένεται να βγουν νέα χρηματοδοτικά προγράμματα για αγορά μπαταρίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Έτσι οι ιδιοκτήτες όταν δουν ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μικρή και επιθυμούν να έχουν το ίδιο αυτοκίνητο, θα μπορούν απλά να την αλλάζουν.

Σημαντική παράμετρο αποτελεί το γεγονός ότι τα πρώτα στοιχεία από παλιά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δείχνουν μια μέση διάρκεια ζωής της μπαταρίας περίπου στα δέκα χρόνια.

Πηγή:www.newsit.gr

Η Hyundai είναι η πιο αγαπημένη μάρκα αυτοκινήτου στην Ελλάδα

 


Οι premium μάρκες αυτοκινήτων έχουν φανατικό κοινό που λατρεύει τα high-end μοντέλα. Supercars και υπερσύγχρονες τεχνολογίες εξιτάρουν το συναίσθημα και τη φαντασία, τόσο για αυτούς τους λίγους που μπορούν να τα αποκτήσουν, όσο (ίσως και λίγο περισσότερο) για όσους ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι “όνειρο θερινής νυκτός”. Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα σχετικά τη μέτρηση των “συναισθημάτων” που προκαλούν αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι λίγο- πολύ αναμενόμενα και κινούνται προς μια πολύ θετική κατεύθυνση. 

Το δύσκολο είναι να μπορέσει κανείς να μετρήσει το αν και κατά πόσο εγείρουν θετικά συναισθήματα τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε όλες τις άλλες μάρκες οι οποίες δε λογίζονται ως premium. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μια πλούσια γκάμα αυτοκινήτων για όλες τις ανάγκες και τα γούστα οπότε είχε έρθει η ώρα να μετρηθούν τα “συναισθήματα” των καταναλωτών σε σχέση και με αυτά.

Σε αυτό το πλαίσιο διενεργήθηκε μία έρευνα ώστε να αναδειχθούν οι “mainstream” μάρκες με τη μεγαλύτερη θετική συναισθηματική χροιά στο ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας. H έρευνα υλοποιήθηκε από τη Newsrelate. Η Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining).

Συγκεκριμένα, συκεντρώνει περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει. Στην επόμενη φάση, αναλύει και αποδελτιώνει, σε πραγματικό χρόνο και μέσω μηχανικής εκμάθησης, τί είναι σημαντικό και δημοφιλές την κάθε στιγμή, αξιολογώντας πηγές και παράλληλα αναλύοντας συναισθήματα, τάσεις και επιδράσεις. Στη συνέχεια, εφαρμόζει ενιαίους κανόνες και παρέχει μια πλειάδα από φίλτρα ανάλυσης, ομαδοποίησης και παρακολούθησης, ώστε να επιλέγεις εύκολα, να αναλύεις στοχευμένα και να ενημερώνεσαι ολοκληρωμένα και ποιοτικά.

Στη μεγάλη λίστα της ανάλυσης συμπεριλαμβάνονται οι top 10 mainstream μάρκες αυτοκινήτου, βάσει συνόλου ταξινομήσεων για το έτος 2021, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.

Οι μάρκες που περιλαμβάνει η εν λόγω λίστα, είναι αλφαβητικά οι εξής:

CITROEN, FIAT, HYUNDAI, KIA, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, SUZUKI, TOYOTA και VOLKSWAGEN.

Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων τέθηκαν υπό επεξεργασία:

οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, τοπικά sites, blogs, forums, twitter, instagram, facebook, youtube

τα θετικά συναισθήματα των δημοσιεύσεων

οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων

οι πηγές των δημοσιεύσεων και η επίδραση και δημοφιλία τους στο κοινό 

Παράμετροι Ανάλυσης

Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν: απο 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021

Το σύνολο των δημοσιεύσεων που συγκεντρώθηκαν ήταν: πάνω από 130.000

Για την παρακολούθηση και εξαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:

49 λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά εκφράσεις (smart queries έξυπνης αναζήτησης)

17 hashtags

22 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook,instagram,twitter

Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες

Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 80% με 95%

Παρακάτω και μέσω ινφογραφικού παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης:



Πηγή:www.newsit.gr