ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021

Καιρός: «Βυθίστηκε» λεωφορείο στην παλιά Ποσειδώνος – Απίστευτες εικόνες

 


Οι εικόνες είναι πραγματικά ασύλληπτες, με ένα λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Βούλα να εγκλωβίζεται στην παλαιά Λεωφόρο Ποσειδώνος και πλέον… ίσα που φαίνεται το πάνω μέρος του, καθώς η στάθμη του νερού ολοένα και ανεβαίνει όσο η κακοκαιρία «Μπάλλος» μαίνεται.

Στο συγκεκριμένο σημείο υπήρξαν πολλά προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας, με τα νερά να φτάνουν σε αρκετά μεγάλο ύψος, ενώ έκλεισε για κάποιες ώρες και η κυκλοφορία.

Τα νερά που συγκεντρώθηκαν ήταν αρκετά, «βυθίζοντας» μέχρι τη μέση το λεωφορείο, ωστόσο οι επιβάτες πρόλαβαν να απομακρυνθούν με ασφάλεια.

Καιρός: Δείτε τις εικόνες με το λεωφορείο






Φωτογραφίες: Intime.



Τελευταία πτήση για την ιστορική Alitalia – Η Ita παίρνει τη σκυτάλη

 


Η αεροπορική εταιρεία Αlitalia θα πετάξει σήμερα το βράδυ για τελευταία φορά, μετά από αμέτρητες αεροπορικές συνδέσεις, οι οποίες είχαν αρχίσει το μακρινό 1947.

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της χώρας: Ήταν ο επίσημος αερομεταφορέας των Ολυμπιακών Αγώνων της Ρώμης το 1960, ενώ τρεις δεκαετίες αργότερα τις στολές του προσωπικού κλήθηκε να σχεδιάσει ο Τζόρτζιο Αρμάνι.

Τον περασμένο αιώνα, η Alitalia ήταν η δωδέκατη αεροπορική εταιρία στον κόσμο. Από το τέλος των χρόνων του 1990 όμως άρχισαν τα προβλήματα, με τεράστια λάθη στις στρατηγικές επιλογές, όπως και την όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη των εταιριών χαμηλού κόστους.

Η Ita καλείται τώρα να καλύψει το μεγάλο αυτό κενό. Πρόκειται, πάντως , για δυο εντελώς αυτόνομες εταιρίες και, προς το παρόν, αποφασίσθηκε ότι η «νεογέννητη» Ita δεν πρέπει να ξεπεράσει τους 2.800 εργαζόμενους.

Τα αεροσκάφη της -όπως γράφει ο Τύπος- θα μπορέσουν πιθανόν να διατηρήσουν το σήμα του αερομεταφορέα που «συνταξιοδοτείται» σήμερα το βράδυ.

Τα συνδικάτα των εργαζομένων, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στους ξένους ανταποκριτές στην Ιταλία, εξέφρασαν την έντονη αντίθεση και απογοήτευσή τους.

Διαμαρτύρονται για το ότι στο εξής δεν θα εφαρμόζονται οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και για την απόφαση να μην επαναπροσληφθούν και να μπουν σε ταμεία ανεργίας 6.800 εργαζόμενοι.

«Δεν είναι αλήθεια ότι ήμασταν υπεράριθμοί. Ο πραγματικός στόχος είναι να χάσει η Ιταλία όλες τις σημαντικές αεροπορικές συνδέσεις, στην Ευρώπη και όχι μόνον», υπογραμμίζουν τα συνδικάτα.

Η ιταλική κυβέρνηση, όμως, υπενθυμίζει ότι η δημιουργία της Ita είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ότι στο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξή της προβλέπεται διπλασιασμός των αεροσκαφών μέχρι το 2025.


Πηγή:www.newsit.gr


Σοβαρά προβλήματα με το νέο γήπεδο της ΑΕΚ

 


Μετά από δεκαετίες η Ένωση απέκτησε το δικό σπίτι στην περιοχή των Άνω Λιοσίων. Στην πρεμιέρα της με αντίπαλο την Λάρισα η ομάδα του Στέφανου Δέδα ξεκίνησε νικηφόρα την νέα της εποχής, έχοντας στο πλευρό της τον κόσμο της ομάδας που δημιούργησε μία πράγματικά εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.

Πίσω, ωστόσο, από την μεγάλη εικόνα, «κρύβονται» σημαντικά προβλήματα. Για την ακρίβεια, ο μεγαλύτερος φόβος των ιθυνόντων του γηπέδου είναι η μη στεγανοποίηση της οροφής. Είναι τέτοιο το πρόβλημα που ήδη έχει μουχλιάσει ένα παρκέ το οποίο και αντικαταστάθηκε με έξοδα της «κιτρινόμαυρης» ΚΑΕ.

«Αυτή τη στιγμή το γήπεδο είναι στο 30% έτοιμο. Δεν είχε χρησιμοποιηθεί για αρκετά χρόνια. Ήταν ένα γήπεδο πάλης. Πρέπει να αναμορφωθεί, με πολλή δουλειά. Έχουμε καταφέρει να είναι λειτουργικό. Όλα αυτά έγιναν με έξοδα της ΚΑΕ. Δίνει τεράστιες ανέσεις στους αθλητές και το προπονητικό τιμ στην καθημερινότητά τους. Είναι και όνειρο για το κλαμπο που ήταν άστεγο για δεκαετίες», δήλωσε ο γενικός διευθυντής, Γιώργος Χήνας στο CosmoteSports με τον υπεύθυνο του γηπέδου, Γιώργο Πραχαλιά, να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου:

«Με φοβίζει και το λέω με πόνο καρδιάς η οροφή του γηπέδου η οποία μπάζει νερά. Σε περίπτωση μέσης ή ισχυρής βροχής. Η οροφή μπάζει νερά και τα έργα που έχουν δρομολογηθεί δεν έχουν ακόμη γίνει.

Η ΚΑΕ ΑΕΚ το έχει πληρώσει ήδη αλλάζοντας παρκέ γιατί είχε μουχλιάσει το προηγούμενο. Δεν έχει επισκευαστεί ακόμα. Ελπίζουμε να προλάβουμε το βαρύ χειμώνα που έρχεται. Το 2004 είχε απαγορευτικό έγγραφο από την Πυροσβεστική για τους Ολυμπιακούς Αγώνες».

Πηγή:www.flash.gr