ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Ράλι Ακρόπολις: Ποιοι δρόμοι θα είναι κλειστοί – Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

 


Αναλυτική ενημέρωση για όλες τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας, λόγω του Ράλι Ακρόπολις, η έναρξη του οποίου θα γίνει το απόγευμα της Πέμπτης 9-9-2021, τους δρόμους που θα κλείσουν αλλά και τις διαδρομές που μπορούν να ακολουθούν οι οδηγοί προς το κέντρο εξέδωσε πριν από λίγο η Τροχαία Αττικής.

Όσον αφορά στον βασικό σχεδιασμό των μέτρων κυκλοφορίας, την Πέμπτη θα απαγορευτεί η κυκλοφορία γύρω από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα από τις 11 το πρωί, ενώ η προσέγγιση του κέντρου θα μπορεί να γίνεται από τους κάθετους των κλειστών οδικών αξόνων, όπως περιγράφεται παρακάτω.

Συγκεκριμένο σχέδιο υπάρχει και για τους θεατές του ράλι που θα μεταβούν πεζοί στο Σύνταγμα, κάτι που θα γίνεται από συγκεκριμένες διαδρομές.

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έχουν προγραμματιστεί και για αύριο, Τρίτη, στις λεωφόρους Αμαλίας και Όλγας για τις ανάγκες διαμόρφωσης της Ειδικής Διαδρομής.

Μέτρα της Τροχαίας όμως έχουν προγραμματιστεί και για την Τετάρτη 8-9-2021, για τη διεξαγωγή της Τελετής Αποχαιρετισμού του Μίκη Θεοδωράκη στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών. Συγκεκριμένα, από την 10:00΄ ώρα της Τετάρτης θα πραγματοποιηθεί πλήρης διακοπή κυκλοφορίας των οχημάτων επί της οδού Μητροπόλεως σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.

Η αναλυτική ανακοίνωση της Τροχαίας για τα μέτρα του τριημέρου, τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας και τις διαδρομές που θα μπορούν να ακολουθούν αυτοκίνητα και πεζοί, αναφέρει τα εξής:

Η Τελετή Εκκίνησης του Acropolis Rally 2021 θα πραγματοποιηθεί περί ώρα 17:30′ της Πέμπτης 9 Σεπτεμβρίου 2021 στην Ακρόπολη, από όπου και τα αγωνιστικά οχήματα θα κινηθούν προς τον χώρο Εκκίνησης επί της Λ. Αμαλίας.

Την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021 και περί ώρα 18:00΄, θα διεξαχθεί η 1η Ειδική Διαδρομή (“COSMOTE 5G Athens Stage”) του EKO Acropolis Rally 2021, στη διαδρομή:

Εκκίνηση Λ. Αμαλίας (ύψος εξόδου του Μετρό προ της εισόδου πάρκινγκ της Βουλής Των Ελλήνων) – συνέχεια Λ. Αμαλίας – περιστροφή γύρω από την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή (roundabout) στο ύψος του Μ.Α.Σ. – συνέχεια Λ. Αμαλίας – αριστερά Β. Γεωργίου Α΄ – συνέχεια Β. Γεωργίου Α΄ – αριστερά Πλατεία Συντάγματος – περιστροφή γύρω από την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή (roundabout) στο ύψος της οδού Ερμού – συνέχεια Πλατεία Συντάγματος – αριστερά Όθωνος – συνέχεια Όθωνος – αριστερά Λ. Αμαλίας – συνέχεια Λ. Αμαλίας – περιστροφή γύρω από την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή (roundabout) στο ύψος του Μ.Α.Σ. – συνέχεια Λ. Αμαλίας – αριστερά Β. Γεωργίου Α΄ – συνέχεια Β. Γεωργίου Α΄ – Τερματισμός (ύψος ξεν/χείου «King George»).

Στο πλαίσιο διεξαγωγής του αγώνα, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά μήκος του οδικού δικτύου που περιβάλλει την αθλητική εγκατάσταση της Ειδικής Διαδρομής, ως εξής:

1. Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων από 06:00΄ ώρα της Πέμπτης 09/09/2021 και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας αυτών από 11:00΄ ώρα της Πέμπτης 09/09/2021, στις κατωτέρω οδούς και λεωφόρους:

Σταδίου, στο τμήμα της από το ύψος της συμβολής της με την οδό Αμερικής έως τη συμβολή της με την Πλ. Συντάγματος,

Λ. Β. Σοφίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, στο τμήμα της από το ύψος της συμβολής της με την οδό Ακαδημίας έως τη συμβολή της με τη Λ. Αμαλίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

Λ. Β. Σοφίας στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ.Αμαλίας, στο τμήμα της από το ύψος της συμβολής της με την οδό Σέκερη έως τη συμβολή της με την Λ.Αμαλίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

Πλ. Συντάγματος, καθ’ όλο το μήκος της,

Φιλελλήνων, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

Λ. Αμαλίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

Λ. Συγγρού στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κέντρο, στο τμήμα από το τη συμβολή της με την οδό Καλλιρόης έως τη συμβολή της με την οδό Αθ. Διάκου,

Λ. Συγγρού στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Παραλία, στο τμήμα από το τη συμβολή της με την οδό Αθ. Διάκου έως τη συμβολή της με την οδό Αμβρ.Φραντζή,

Click4more: Ράλι Ακρόπολις: «Αδιάβατο» την Πέμπτη το κέντρο – 500.000.000 θα δουν την έναρξη της «Ολυμπιάδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού»

Χατζηχρήστου, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

Ροβέρτου Γκάλι, καθ’ όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλο,

Κόμβος Ακρόπολης,

Προπυλαίων, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Ροβέρτου Γκάλι έως τη συμβολή της με την οδό Καβαλλότι,

Καβαλλότι, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Προπυλαίων έως τη συμβολή της με την οδό Μισαραλιώτου,

Μισαραλιώτου, καθ’ όλο το μήκος της,

Πετμεζά, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Μισαραλιώτου έως τη συμβολή της με τη Λ.Συγγρού.

2. Η κάθετη διέλευση των οχημάτων επί των οδικών αξόνων της Λ. Β. Σοφίας, της Λ. Β. Κων/νου, της οδού Σταδίου και της οδού Πανεπιστημίου θα επιτρέπεται.

3. Καθορισμός της οδού Βουλής, ως οδού αντίθετης ροής (αντιδρόμηση), στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Κολοκοτρώνη έως τη συμβολή της με την οδό Καρ. Σερβίας, μόνο για οχήματα μεταφοράς μονίμων κατοίκων, οχήματα μεταφοράς επιβατών προς ξενοδοχειακές μονάδες και οχήματα ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης παρακείμενων επιχειρήσεων.

Λόγω των ανωτέρω περιορισμών παρακαλούνται οι οδηγοί για τη διευκόλυνσή τους, να επιλέγουν εναλλακτικούς οδικούς άξονες (Χαμοστέρνας, Πειραιώς, Σταδίου κ.λπ.) για την προσέγγισή τους στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας ή ενδεικτικά μπορούν να ακολουθούν τα παρακάτω εναλλακτικά δρομολόγια :

Ø Προς Κέντρο Αθήνας (για τους κινούμενους επί της Λ. Συγγρού):

Λ. Συγγρού – δεξιά Καλλιρόης – συνέχεια Λ. Β. Κων/νου – αριστερά μέσω κάθέτων οδών προς περιοχή Κολωνακίου

Ø Προς Κέντρο Αθήνας (για τους κινούμενους επί της Λ.Κηφισίας):

Λ. Κηφισίας – συνέχεια Λ. Β. Κων/νου – δεξιά Λ.Β.Σοφίας – δεξιά Σέκερη ή,

Λ. Κηφισίας – δεξιά Λ. Αλεξάνδρας – αριστερά μέσω καθέτων οδών προς Κέντρο Αθήνας ή,

Λ. Κηφισίας – δεξιά Λ. Αλεξάνδρας – αριστερά 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων).

v Η προσέλευση θεατών (πεζών) για την παρακολούθηση της εκδήλωσης, θα πραγματοποιείται:

Για τους προσερχόμενους στη Λ.Αμαλίας, μέσω της οδού Σουρή ή του Ζαππείου,

Για τους προσερχόμενους στην Πλ. Συντάγματος, είτε από τη τη συμβολή Πανεπιστημίου/ Βουκουρεστίου είτε από τη συμβολή Σταδίου/ Αμερικής.

Ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι δυνατόν να τροποποιηθούν χρονικά και εδαφικά, αναλόγως των επικρατούντων κυκλοφοριακών συνθηκών.

Περαιτέρω και για τις ανάγκες, διαμόρφωσης της αθλητικής εγκατάστασης της Ειδικής Διαδρομής, θα πραγματοποιηθούν οι εξής προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

Τρίτη 07/09/2021:

Τμηματική ανά λωρίδα κυκλοφορίας και προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης αυτών, κατά μήκος της Λ. Αμαλίας, στο τμήμα της από τη συμβολή της με τη Λ. Β. Όλγας έως τη Λ. Β. Σοφίας, κατά τις ώρες 22:30΄της Τρίτης 07/09/2021 έως 07:00΄της Τετάρτης 08/09/2021

Τμηματική ανά λωρίδα κυκλοφορίας και προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης αυτών, κατά μήκος της Λ. Αμαλίας, στο τμήμα της από τη συμβολή της με τη Λ. Β. Όλγας έως τη Λ. Β. Σοφίας, κατά τις ώρες 22:30΄της Τετάρτης 08/09/2021 έως 07:00΄της Πέμπτης 09/09/2021

Τμηματική και προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης αυτών, καθ’ όλο το μήκος της οδού Πλ. Συντάγματος, κατά τις ώρες 22:30΄της Τετάρτης 08/09/2021 έως 07:00΄της Πέμπτης 09/09/2021

Τετάρτη 08/09/2021:

Πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης αυτών, καθ’ όλο το μήκος της Όθωνος, κατά τις ώρες 23:00΄της Τετάρτης 08/09/2021 έως 06:00΄της Πέμπτης 09/09/2021.

Παρακαλούνται οι οδηγοί για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση και στάθμευση των οχημάτων τους στο οδικό δίκτυο περιμετρικά της ανωτέρω περιοχής κατά το αναφερόμενο χρονικό διάστημα και να ακολουθούν τα σήματα και τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων.


Πηγή:www.newsit.gr


Εστιατόριο σερβίρει σούσι για σκύλους στη Θεσσαλονίκη

 


Ο Γιάννης και ο Λούθερ κάνουν έναν μεγάλο περίπατο στην ανατολική Θεσσαλονίκη και καταλήγουν στον πεζόδρομο της Καλαμαριάς. Κάθονται σε ένα ασιατικό εστιατόριο της περιοχής και παραγγέλνουν σούσι. Όταν αρχίζουν να γευματίζουν, τραβούν τα βλέμματα των περαστικών, οι οποίοι δεν καταφέρνουν να κρύψουν τον εντυπωσιασμό τους.

Το ξάφνιασμά τους, προκαλεί το γεγονός ότι ο Λούθερ, που απολαμβάνει τη δική του μερίδα σούσι, είναι ο … σκύλος του 33χρονου Γιάννη.

Ο Λούθερ, είναι μόνο ένας από τους πολλούς, καλούς πελάτες του καταστήματος. Το 9χρονο γαλλικό μπουλντόγκ, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του, αναγνωρίζει το μαγαζί, ενώ έχει επιλέξει και τη θέση που του αρέσει να κάθεται, όποτε πηγαίνουν. «Ξέρει ακριβώς πού θα πάει, περιμένει να του προσφέρουν το νεράκι του και στη συνέχεια γνωρίζει καλά ότι όταν φτάνει η παραγγελία δεν σταματά μόνο στο δικό μου πιάτο, αλλά ακολουθεί ένα δεύτερο, σε συσκευασία μιας χρήσης, που σερβίρεται και στον ίδιο», λέει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιάννης Σερταρίδης.

Το κατάστημα που τους φιλοξενεί, άνοιξε το 2017 και από την πρώτη μέρα λειτουργίας του, στις σελίδες του καταλόγου του, υπάρχει ειδικό μενού για σκύλους. «Η ιδέα γεννήθηκε πριν ανοίξουμε την επιχείρησή μας, όταν είδαμε σε ένα ντοκιμαντέρ πως κάτι τέτοιο γίνεται στο εξωτερικό. Να σερβίρεται δηλαδή σούσι για σκυλάκια σε εστιατόρια που μπορούν να γευματίσουν παράλληλα και οι ιδιοκτήτες τους», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η ιδιοκτήτρια του καταστήματος Ελένη Μιχοπούλου. «Έτσι, λοιπόν, όταν πήραμε την απόφαση να ανοίξουμε το μαγαζί, θέλαμε να το κάνουμε φιλικό προς τα ζώα, να ξέρει ο κόσμος ότι μπορούμε να δεχτούμε πελάτες στο κατάστημα με το ζωάκι τους και αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος να το αποδείξουμε», συμπληρώνει.

ΦΩΤΟ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σούσι με σολομό, μοσχάρι ή κοτόπουλο είναι οι τρεις επιλογές που τρελαίνουν τους τετράποδους καλοφαγάδες! «Το μενού για τους σκύλους έβγαλε κτηνίατρος και αποτελείται από υλικά που δεν έχουν υποστεί καμία επεξεργασία, δεν έχουν μπαχαρικά, ούτε κάποια σος και επιπλέον δεν έχουν καθόλου λίπος», εξηγεί η κ. Μιχοπούλου. «Είναι το ρύζι, που διαφέρει από το σούσι που τρώμε εμείς, γιατί δεν έχει ούτε ξύδι ούτε ζάχαρη, το φύλλο νόρι που δεν ενοχλεί τα ζώα και δεν τους προκαλεί αλλεργίες, καρότο, που είναι ένα λαχανικό που επίσης μπορούν να φάνε τα ζώα χωρίς πρόβλημα και μέσα σ’ αυτά τυλίγουμε σολομό, κοτόπουλο ή μοσχάρι με κρέμα τυριού, που νομίζω ότι αποτελεί την αγαπημένη επιλογή των περισσότερων σκύλων», λέει, περιγράφοντας το μενού με τους ιδιαίτερους αποδέκτες.

«Ερχόμαστε συχνά εδώ και είναι ίσως το μοναδικό κατάστημα που μας αντιμετωπίζουν ισάξια εμένα και το Λούθερ, ένας χώρος στο οποίο βλέπω ότι δεν καταπιέζεται το ζωντανό, περνάει όμορφα και έχουμε τη δυνατότητα να γευματίσουμε παρέα, άρα να μοιραστούμε χρόνο και στιγμές», λέει ο Γιάννης Σερταρίδης. Τονίζει ακόμη ότι είναι ένα μέρος που μπορεί να μείνει για ώρες με τον τετράποδο φίλο του, χωρίς εκείνος να δυσανασχετήσει. «Συνήθως παραγγέλνω το κοκτέιλ μου και κάτι να τσιμπήσω και κάθε φορά παίρνω ένα μενού και για το Λούθερ. Ναι μεν το …εξαφανίζει σε πολύ λίγο χρόνο, αλλά η ευχαρίστηση που του προκαλεί και η άνεση που νιώθει στον χώρο, μας επιτρέπουν να παραμένουμε εκεί για ώρες», λέει χαρακτηριστικά.

Ο 33χρονος ιδιοκτήτης καφέ μπαρ στα Λαδάδικα, χαρακτηρίζει τον Λούθερ όχι κατοικίδιο, αλλά τον τετράποδο αχώριστο φίλο του και επισημαίνει ότι εκτός από τις ώρες που εργάζεται, τον υπόλοιπο χρόνο τον περνούν μαζί στις βόλτες, τις εκδρομές και τα ταξίδια, στο αυτοκίνητο, ακόμη και στη βέσπα. Τα ίδια συναισθήματα έχει και η 46χρονη ιδιοκτήτρια του ασιατικού εστιατορίου για τα δικά της κατοικίδια και γι’ αυτό θέλησε να σπάσει το κατεστημένο ότι τα ζώα «τρώνε πόρτα» στα μαγαζιά και εφήρμοσε αυτήν την πρωτότυπη ιδέα. Τα πιάτα για σκύλους σερβίρονται στο τραπέζι, αν θέλει ο ιδιοκτήτης να έχει το κατοικίδιό του αγκαλιά ή ακόμη και στο πάτωμα, αν εκεί αισθάνεται πιο άνετα. Μάλιστα, το ίδιο ακριβώς μενού υπάρχει και στα άλλα δύο καταστήματα που άνοιξε στη συνέχεια με τον σύζυγό της η κ. Μιχοπούλου, στο λιμάνι Θεσσαλονίκης και στην Αργυρούπολη της Αθήνας.

«Μία άλλη κλασική διαδρομή για βόλτα που κάνουν οι ιδιοκτήτες σκύλων στη Θεσσαλονίκη, είναι στην παλιά παραλία, δίπλα στη θάλασσα. Στην κατάληξή της συνηθίζουν να έρχονται σε μας για λίγο σούσι και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση, γιατί όπως μας λένε “παθαίνουν πλάκα” και το διαδίδουν σε φίλους τους με κατοικίδια, με αποτέλεσμα οι τετράποδοι πελάτες μας διαρκώς να αυξάνονται», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος του καταστήματος Πέτρος Τσιόνκης.

Όσο για το κόστος του μενού για σκύλους, «είναι προφανώς πιο οικονομικό από το κανονικό σούσι και προσαρμοσμένο έτσι ώστε να μπορεί να πάρει ο καθένας για το κατοικίδιό του, χωρίς να του φανεί ακριβό και χωρίς να επιβαρυνθεί ιδιαίτερα», επισημαίνει η κ. Μιχοπούλου.


Πηγή:www.newsit.gr


Πέθανε ο ηθοποιός Ζαν Πολ Μπελμοντό

 


Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 88 ετών ο ηθοποιός Ζαν Πολ Μπελμοντό.


Ο Ζαν Πολ Μπελμοντό γεννήθηκε στις 9 Απριλίου 1933 στο Νεϊγί-συρ-Σεν, βορειοδυτικά του Παρισιού μέσα σε καλλιτεχνική οικογένεια.


Η πορεία του στην υποκριτική

Ο πρώτος του πρωταγωνιστικός ρόλος ήρθε το 1958 με το Les copains du Dimanche και μετά από διάφορες συνεργασίες, όπως με τον σκηνοθέτη Μαρκ Αλεγκρέ στο Έγκλημα στην Place Pigalle (Sois belle et tais-toi, 1958) και το Τελευταίο Ραντεβού (Un drôle de Dimanche, 1958), τον Μαρσέλ Καρνέ στους Ζαβολιάρηδες (Les tricheurs, 1958), αλλά και τον ρόλο του ως Ντ’ Αρτανιάν στην τηλεοπτική ταινία Οι 3 σωματοφύλακες, ήρθε ο ρόλος που θα έκανε το όνομά του γνωστό σε μία ταινία που εκπροσωπούσε το «Νέο κύμα».

Ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, που μέχρι τότε είχε σκηνοθετήσει τρεις μικρού μήκους ταινίες, σκηνοθέτησε το 1960 το πασίγνωστο Με κομμένη την ανάσα (À bout de soufflé), όπου ο Μπελμοντό πρωταγωνιστεί ως κακοποιός που προσπαθεί να ξεφύγει από την αστυνομία και βρίσκει καταφύγιο σε μία εφήμερη ερωτική σχέση με μία Αμερικανίδα.

Ο ρόλος του Μπελμοντό ως Μισέλ τον καθιέρωσε ως style-icon και παρ’ όλο που οι ρόλοι που προηγήθηκαν ήταν λιγοστοί και ο Μπελμοντό βρισκόταν μόλις στην αρχή της καριέρας του, η ταινία αυτή τον καθιέρωσε ως «κλασικό». Το Με κομμένη την ανάσα εκτόξευσε τη φήμη του Γκοντάρ και του Μπελμοντό στα ύψη και εγκαινίασε με αριστουργηματικό τρόπο τη νέα σχολή κινηματογραφικής σκέψης που θα έμενε γνωστή ως Nouvelle Vague (Νέο Κύμα). Το γαλλικό σινεμά είχε βρει την απάντησή του στον Αμερικανό Τζέιμς Ντιν. Δεν είναι τυχαίο πως κάθε κείμενο που έχει γραφτεί για τον Ζαν Πολ Μπελμοντό ξεκινάει και τελειώνει με μία αναφορά στο Με κομμένη την ανάσα.

Το ντεμπούτο του Γκοντάρ δεν ήταν o καλύτερος ρόλος που έπαιξε ποτέ ο Μπελμοντό, αλλά ήταν με διαφορά η ταινία που αποφάσισε πως στο πρόσωπο του 27χρονου τότε ηθοποιού το νέο γαλλικό σινεμά είχε μόλις ανακαλύψει τον πρώτο του μεγάλο ήρωα[9].

Την ίδια χρονιά, ο Μπελμοντό έπαιξε στο φιλμ του Βιττόριο ντε Σίκα Η Ατιμασμένη (La ciociara, 1960), η οποία επέκτεινε τη φήμη του σε παγκόσμιο βεληνεκές.


Το 1961 ο Γκοντάρ τον επιστράτευσε και πάλι για το Η Κυρία θέλει έρωτα (Une femme est une femme) και την ίδια χρονιά έγινε ο Εφημέριος (Léon Morin, Prêtre) του Ζαν Πιερ Μελβίλ, αποσπώντας την πρώτη του υποψηφιότητα για βραβείο BAFTA καλύτερου ξένου ηθοποιού. Την επόμενη χρονιά ξανασυνεργάστηκε με τον Μελβίλ όταν υποδύθηκε τον Σιλιάν, έναν πληροφοριοδότη της αστυνομίας, στην ταινία Ο Χαφιές (Le Doulos), ένα διαμάντι του σινεμά που κατατάχθηκε από το περιοδικό Empire στις 500 καλύτερες όλων των εποχών. Την ίδια χρονιά βρέθηκε στο πλευρό της Κλαούντια Καρντινάλε στη θρυλική κομεντί του Φιλίπ Ντε Μπροκά Καρτούς (Cartouche).

Το 1963 έπαιξε στο Καυτό πεζοδρόμιο (Peau de banane) με τη Ζαν Μορώ και λίγο αργότερα βρέθηκε και πάλι στα χέρια του Μελβίλ για την ταινία Ο μεγάλος τυχοδιώκτης (L’ aîné des Ferchaux, 1963), όπου υποδύθηκε έναν νεαρό μποξέρ σε ρόλο σωματοφύλακα.

Προσπαθώντας να μην τυποποιηθεί, ο Μπελμοντό έπαιξε στον Άνθρωπο από το Ρίο (L’Homme de Rio, 1964) του Φιλίπ ντε Μπροκά, μία κομεντί περιπέτεια υποψήφια για Όσκαρ, που αποτέλεσε μεγάλη εμπορική επιτυχία στη Γαλλία και όπου ο Μπελμοντό πρωταγωνιστεί με την αδερφή της Κατρίν Ντενέβ, Φρανσουάζ Ντορλεάκ. Εκεί ο Μπελμοντό δείχνει μία στροφή από τη «Νουβέλ βαγκ» σε μία πιο εμπορική τάση, με τις κωμωδίες.

Μακριά πια από τις σκηνοθετικές οδηγίες των σκηνοθετών του Νέου Κύματος, ο Μπελμοντό γύριζε με καταιγιστικούς ρυθμούς τη μία ταινία πίσω από την άλλη και στη φιλμογραφία του προστέθηκαν γκανγκστερικές ταινίες, μαύρες κωμωδίες, ανάλαφρες κομεντί, θρίλερ (όπως οι ταινίες του Μπροκά της εποχής), έχοντας κάνει πλέον σαφή στροφή προς το εμπορικό σινεμά.

Το 1970 ήταν και πάλι συμπρωταγωνιστής με τον Αλέν Ντελόν στο γκανγκστερικό Μπορσαλίνο (Borsalino) του Ζακ Ντερέ. Το 1971 βρέθηκε στην Ελλάδα μαζί με τον Ομάρ Σαρίφ για τα γυρίσματα της ταινίας Οι διαρρήκτες (Le casse, 1971) του Ανρί Βερνέιγ[10].

Το 1972 έπαιξε στη μαύρη κωμωδία Απίθανος, σατανικός και… ωραίος (Docteur Popaul) του Κλοντ Σαμπρόλ, έχοντας στο πλευρό του τη Μία Φάροου και τη Λάουρα Αντονέλι, και ερμήνευσε τον Πολ, ο οποίος ως πρώην γυναικάς, προσπαθεί να αναθεωρήσει τις απόψεις του, πιστεύοντας ότι δεν πρέπει να εμπιστεύεται πλέον όμορφες γυναίκες. Το 1974 έπαιξε στη δραματική ταινία Stavisky… του Αλέν Ρενέ -ο οποίος αν και δεν ήταν ποτέ επίσημο μέλος του «Νέου Κύματος» η δουλειά του το υποστηρίζει- όπου ο Μπελμοντό βρέθηκε σε μία από τις πιο αντι-εμπορικές δουλειές της καριέρας του υποδυόμενος τον μεγαλοαπατεώνα επιχειρηματία Αλεξάντρ Σταβίσκι.

Η εμπορική αποτυχία της τελευταίας του ταινίας, έκανε τον Μπελμοντό να δείχνει απρόθυμος πλέον να συνεργαστεί με σκηνοθέτες του «Νέου Κύματος» και να αναζητά περισσότερο τις εμπορικές ταινίες, ξανά. Επόμενο βήμα η ταινία Ένας αξιολάτρευτος παλιάνθρωπος (L’ incorrigible, 1975) του Μπροκά, όπου ερμήνευσε και πάλι τον μικροαπατεώνα, και τα θρίλερ Τρόμος πάνω απ’ την πόλη (Peur sur la ville, 1975) και Εν ονόματι της βίας (L’ Alpagueur, 1976). Συνέχισε στο ίδιο μοτίβο και το 1979 πρωταγωνίστησε στην κομεντί Μπάτσος ή αλήτης (Flic ou Voyou), που σημείωσε μεγάλη επιτυχία, ξεκινώντας μία επιτυχημένη συνεργασία με τον σκηνοθέτη Ζορζ Λοτνέρ, την οποία συνέχισαν αργότερα με τις ταινίες Ο μάγκας με τα 1000 πρόσωπα (Le Guignolo, 1979), Ο επαγγελματίας (Le Professionnel, 1981), Ο πολυγαμικός (Joyeuses Pâques, 1984) και την ταινία μυστηρίου L’inconnu dans la maison (1992).

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 ο Ζαν Πολ Μπελμοντό ήταν πια ένας σπουδαίος δραματικός και πολύπειρος ηθοποιός, ανεβαίνοντας ολοένα και πιο συχνά στο θεατρικό σανίδι. Το 1987 κέρδισε βραβείο Σεζάρ καλύτερου ηθοποιού για την ταινία Ο κυνηγός της περιπέτειας (Itinéraire d’un enfant gâté), έχοντας βραβευτεί λίγες φορές στη ζωή του, παρά το εύρος της καριέρας του.

Τη δεκαετία του 1990 οι κομεντί όπως το Désiré (1996) και το Ανάμεσα σε δυο μπαμπάδες (1 chance sur 2, 1998) όπου συνάντησε ξανά τον Αλέν Ντελόν, συνεχίστηκαν, αλλά ταυτόχρονα έκανε και πιο δημιουργικές δουλειές, όπως το Εκατό και μια νύχτες (Les cent et une nuits de Simon Cinéma, 1995) της Ανιές Βαρντά και τους Άθλιους (Les Misérables) πάνω στο έργο του Βικτόρ Ουγκώ, την ίδια χρονιά.


Τώρα ήταν αρκετά επιλεκτικός στους ρόλους του, αν και την καριέρα του ανέκοψε το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη το 2001 και του στέρησε την ικανότητα της απρόσκοπτης ομιλίας. Στο σινεμά επέστρεψε ως ζωντανός θρύλος έπειτα από διάστημα εφτά ετών με τον Άνθρωπο και τον σκύλο του (Un homme et son chien, 2008), ερμηνεύοντας έναν άνθρωπο άστεγο και ηλικιωμένο που περιπλανιέται στο Παρίσι με τον σκύλο του.

Το 2011, ο «άσχημος γόης» του γαλλικού κινηματογράφου τιμήθηκε στις Κάννες με ειδικό Χρυσό Φοίνικα για τη συνολική προσφορά του στην έβδομη τέχνη, ενώ με αφορμή την εμφάνιση και τη βράβευσή του, προβλήθηκε το ντοκιμαντέρ Belmondo… Itineraire των Βενσάν Περό και Τζεφ Ντόμενεχ, το Ένας υπέροχος κατάσκοπος (Magnifique, 1973) του Φιλίπ ντε Μπροκά και το 100.000 δολάρια στον ήλιο (Cent mille dollars au soleil, 1964) του Ανρί Βερνέιγ. Ο «Μπελ Μπελ», όπως τον αποκαλούν οι φίλοι του, χαρακτήρισε τον ειδικό Χρυσό Φοίνικα «δώρο θεού», καθώς στα 53 χρόνια που δούλεψε στον κινηματογράφο (1956-2008) δεν τιμήθηκε ποτέ με κάποιο σημαντικό βραβείο (εκτός από ένα Σεζάρ).


Πηγή:www.newsit.gr