ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

FIFA: Θέλει να «μεταμορφώσει» το ποδόσφαιρο με πέντε επαναστατικές αλλαγές

 


Επανάσταση στο χώρο του ποδοσφαίρου θέλει να φέρει η FIFA, με τις αλλαγές που σκέφτεται να περάσει

Θα αλλάξει για πάντα τη μορφή του αθλήματος, όπως την έχουμε μάθει. Σύμφωνα με την «Mundo Deportivo», η FIFA θέλει να περάσει ορισμένες επαναστατικές αλλαγές στο ποδόσφαιρο.


Συγκεκριμένα, οι πέντε βασικές αλλαγές που η FIFA θέλει να κάνει είναι οι εξής:

-Το κάθε ημίχρονο να διαρκεί τριάντα αντί για σαράντα πέντε λεπτά.

-Ο χρόνος θα σταματά (όπως στο μπάσκετ) όταν η μπάλα θα βγαίνει εκτός των τεσσάρων γραμμών του αγωνιστικού χώρου.

-Η κάθε ομάδα θα έχει την δυνατότητα να κάνει απεριόριστες αλλαγές παικτών.

-Τα πλάγια άουτ θα παίζονται με τα πόδια και όχι με τα χέρια (όπως στο ποδόσφαιρο σάλας).

-Κάθε ποδοσφαιριστής που θα παίρνει κίτρινη κάρτα, θα βγαίνει εκτός αγωνιστικού χώρου για πέντε λεπτά.

Με τον κανονισμό για απεριόριστες αλλαγές, η FIFA θέλει να… ανοίξει το ροτέισον (κάτι που θα βοηθήσει και στο να ξεκουράζονται περισσότερο οι παίκτες), να μην συνεχίζουν οι ομάδες το ματς με παίκτη λιγότερο σε περίπτωση τραυματισμού και ενώ έχουν πραγματοποιήσει όλες τις αλλαγές τους, ενώ με τον κανονισμό για τα πλάγια άουτ θα δίνει τη δυνατότητα μόνο στον τερματοφύλακα πλέον να πιάνει την μπάλα με τα χέρια!

Με τον κανονισμό για την κίτρινη κάρτα θα δίνει το πλεονέκτημα στην αντίπαλη ομάδα να παίζει με παίκτη περισσότερο για ένα πεντάλεπτο, κάτι που πιθανότατα θα αποτρέψει τους ποδοσφαιριστές να κάνουν σκληρά μαρκαρίσματα. Παράλληλα, με την παύση του χρόνου, θα βοηθήσει στο να αυξηθεί ο καθαρός χρόνος ποδοσφαίρου.

Πηγή:www.newsit.gr


Ο όμιλος VW θέλει να κάνει την Alfa Romeo… παρελθόν!

 


Herbert Diess: H Cupra θα ξεπεράσει την Alfa Romeo!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Volkswagen αποφάσισε να πετάξει το γάντι στους Ιταλούς, σίγουρος για την ανωτερότητα των μοντέλων της νέας θυγατρικής της SEAT.

Εχθές ήταν μία μεγάλη ημέρα για τον όμιλο Volkswagen, καθώς αποκάλυψε το νέο στρατηγικό του πρόγραμμα, που ακούει στο όνομα «New Auto». Αυτό αποτυπώνει ουσιαστικά το μέλλον του αυτοκινήτου, μέσω της ηλεκτροκίνησης και των σύγχρονων υπηρεσιών. Κάτι όμως που πέρασε στα ψιλά, ήταν μία αναφορά του Διευθύνοντα Συμβούλου του ομίλου, Herbert Diess, για την Cupra. 

Σύμφωνα με το λόγο του, που ανέβηκε ακολούθως στο Linkedin, η Cupra είναι μία εταιρία με αυτοκίνητα που δημιουργούν έντονα συναισθήματα, ενώ υποστηρίζονται από τις σύγχρονες τεχνολογίες της Volkswagen. Ήδη ξεπερνά σε πωλήσεις την Alfa Romeo και σύντομα θα βρεθεί ακόμα πιο μπροστά, τόσο σε θέματα ποιότητας, όσο και ποσότητας, από εμπορικής απόψεως.

Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές στο παρελθόν μία εταιρία έχει στοχοποιήσει μία άλλη, είτε λόγω κόντρας, είτε γιατί έτσι θεωρεί πως έχει κάτι να κερδίσει. Ας μην ξεχνάμε μάλιστα πως στο παρελθόν δεν ήταν λίγες οι φορές που η Volkswagen παραδέχτηκε ανοικτά πως με χαρά θα αγόραζε την Alfa Romeo από τον όμιλο Fiat. Αυτό όμως οι Ιταλοί δεν το επέτρεψαν ποτέ, ούτε και ήθελαν να το ακούσουν. Έτσι φαίνεται πως με τα πολλά οι Γερμανοί αποφάσισαν να ποντάρουν σε ένα νέο, δικό τους άλογο.

Εσείς, τι πιστεύετε; Υπάρχει περίπτωση η Cupra να αποτελέσει την επόμενη Alfa Romeo; Θα φουντώσει μία τέτοια κόντρα μέσα στα επόμενα χρόνια ή οι Ιταλοί βρίσκονται πολύ ψηλά για να τους αγγίξει μία θυγατρική με δυσανάλογη ιστορική πορεία;

Πηγή:www.drive.gr

Formula 1: Έτσι θα είναι τα μονοθέσια από του χρόνου (pics)

 


Η Formula 1 και η FIA παρουσίασαν το νέο μονοθέσιο του 2022 δίνοντας μια πρώτη γεύση από την εμφάνιση και τις τεχνικές αλλαγές που θα φέρουν όλα τα αγωνιστικά των ομάδων τη νέα χρονιά.

Το συγκεκριμένο μονοθέσιο που βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι προφανώς όχημα επίδειξης και στόχος του είναι να δώσει μια πρώτη γεύση στο κοινό από την εμφάνιση και τις τεχνικές αλλαγές που θα φέρουν τα μονοθέσια από το 2022. Θυμίζουμε, πως εάν δεν υπήρχε η πανδημία οι αλλαγές αυτές θα είχαν ήδη εφαρμοστεί από φέτος.

Τα αγωνιστικά λοιπόν των ομάδων θα συνεχίσουν να εφοδιάζονται με υβριδικά συστήματα κίνησης, με το V6 τούρμπο κινητήρα των 1.6 lt να δίνει κανονικά το παρών καταναλώνοντας φυσικά βιοκαύσιμα. Οι σημαντικότερες ωστόσο αλλαγές στη νέα αυτή τάξη πραγμάτων της Formula 1 έχουν να κάνουν με τον σχεδιασμό των μονοθεσίων αλλά και την ασφάλεια που πρέπει να προσφέρουν.

Ως εκ τούτου, η νέα αεροδυναμική ταυτότητα των μονοθεσίων επαναφέρει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του ground effect και προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια. Για παράδειγμα, το ρύγχος απορροφά 15% περισσότερη ενέργεια και το πλαίσιο 48%. Επιπλέον, το πάτωμα του μονοθεσίου λειτουργεί ως βελτιωμένος διαχύτης, ενώ αλλαγές συναντάμε επίσης τόσο στο κάλυμμα του κινητήρα, στους αεραγωγούς των φρένων, στην πίσω αεροτομή καθώς και στις εισαγωγές των ψυγείων.

Οι αλλαγές αυτές έχουν ως στόχο να αυξήσουν πέραν της ασφάλειας και τον ανταγωνισμό δεδομένου ότι τα υπάρχοντα μονοθέσια χάνουν το 45% της αεροδυναμικής τους «δύναμης» όταν ακολουθούν ένα προπορευόμενο μονοθέσιο με σκοπό να το προσπεράσουν. Από το 2022 το ποσοστό αυτό θα μειωθεί στο 15%.


Ο managing director της Formula 1, Ross Brawn, δήλωσε σχετικά: «Είχαμε τα τελευταία χρόνια μονοθέσια που πάλευαν να ακολουθήσουν τους ανταγωνιστές τους. Με τις αλλαγές στις οποίες προχωρήσαμε θα δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για μάχες σώμα με σώμα».

Επιπλέον, νέες είναι και οι ζάντες των μονοθεσίων διάστασης 18″, ενώ μεγαλύτεροι είναι και οι δίσκοι των φρένων σε διάμετρο. Τα νέα ελαστικά διατηρούν τις ίδιες διαστάσεις στο πέλμα τους, με τα μπροστά να είναι 305 mm και τα πίσω 405 mm, ενώ η διάμετρός τους αυξάνεται από τα 660 mm στα 720 mm. Επίσης, μεγαλώνει σε διαστάσεις και το κόκπιτ προκειμένου να μπορεί να φιλοξενήσει με μεγαλύτερη άνεση και πιο υψηλόσωμους οδηγούς.


Συνοψίζοντας, η απλούστερη πρόσθια αεροτομή, οι ζάντες των 18″, οι πολλές «κρυφές» αλλαγές, η κατάργηση της υδραυλικής ανάρτησης και η αύξηση του ελάχιστου βάρους από τα 743 στα 768 kg, θα συμβάλλουν στην αύξηση του ανταγωνισμού σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν τόσο ο Ross Brawn όσο και ο «δικός» μας Νικόλας Τομπάζης. O τελευταίος δε, έκανε λόγο ότι ναι μεν τα μονοθέσια θα είναι πιο αργά σε σχέση με αυτά του 2021 σε χρονομετρημένους γύρους πίστας, αλλά θα είναι πιο ανταγωνιστικά μεταξύ τους χωρίς να υφίσταται χάσμα ανάμεσα στις πιο δυνατές και στις πιο αδύναμες ομάδες.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Formula 1 οι τεχνικές αλλαγές αλλά και οι αλλαγές στους κανονισμούς (π.χ. κάθε ομάδα θα έχει χρηματικό πλαφόν 175 εκατ. ανά σεζόν κ.α.) γίνονται με στόχο ο θεσμός να γίνει πιο ανταγωνιστικός, να υπάρχει οικονομική και αγωνιστική ισορροπία στις ομάδες, αλλά κυρίως προκειμένου να υπάρχει περισσότερο θέαμα και ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα. 


Πηγή:www.drive.gr