ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Τέλος εποχής στο Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική: Έρχεται πτήση 20 λεπτά από το «Μακεδονία»

 


Νέα δεδομένα για τη μεταφορά τουριστών αλλά και κατοίκων - Πρωτοποριακή πύλη εισόδου στη Χαλκιδική με το υδάτινο πεδίο στην Κασσάνδρα

Το φθινόπωρο αναμένεται η πρώτη προσθαλάσσωση υδροπλάνου στη Χαλκιδική στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος, μετά την πρόσφατη έγκριση του πρώτου Υδάτινου Πεδίου πανελλαδικά, στο Κάνιστρο Κασσάνδρας.

Τον χρονικό ορίζοντα προσδιόρισε σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» o κ. Τάσος Γκόβας, πρόεδρος της εταιρίας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», η οποία επιλέχθηκε ως ανάδοχος για την υλοποίηση της έγκρισης του Υδάτινου Πεδίου.

Κάνοντας λόγο για σημαντικό πρώτο βήμα προς την υλοποίηση του σχεδιασμού δημιουργίας δικτύου Υδατοδρομίων και Υδάτινων Πεδίων στην ελληνική επικράτεια, ο κ. Γκόβας τόνισε ότι δημιουργείται «μία πρωτοποριακή πύλη εισόδου με πτητικό μέσο σε μία περιοχή, όπως είναι η Κασσάνδρα Χαλκιδικής, που δεν έχει αεροδρόμιο».

Η έγκριση του πρώτου Υδάτινου Πεδίου, όπως ανακοινώθηκε από την «Ελληνικά Υδατοδρόμια», στο Κάνιστρο Κασσάνδρας Χαλκιδικής εκδόθηκε από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το Υπουργείο Ναυτιλίας. Η «Med Sea Ηealth Α.Ε» ανέλαβε την κατασκευή του στο Miraggio Thermal Spa Resort 5*.

 «Το φθινόπωρο αναμένεται να ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα και αν έρθει το πρώτο υδροπλάνο θα πραγματοποιήσει πτήση στην Κασσάνδρα για να μπορέσουν να δουν δια ζώσης, όλοι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες του τουρισμού και οι τοπικοί φορείς τη χρήση του» δήλωσε ο κ. Γκόβας.

Ένα γκρουπ τουριστών, όπως περιέγραψε, θα μπορεί να έρχεται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και από εκεί να επιβιβάζεται σε ένα υδροπλάνο αμφίβιο (με τροχούς που μπαίνουν μέσα στους πλωτήρες και κατεβαίνουν δίνοντας τη δυνατότητα προσγείωσης σε χερσαίο αεροδρόμιο). Το αμφίβιο σκάφος θα  απογειώνεται από το αεροδρόμιο και θα προσθαλασσώνεται στο Υδάτινο Πεδίο στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής σε μία πτήση διάρκειας 20 λεπτών.

«Τα Υδάτινα Πεδία είναι μία πολύ απλή μορφή Υδατοδρομίων, δεν χρειάζεται αδειοδότηση, δεν χρειάζεται να έχουν υποδομές στο χερσαίο τους κομμάτι, οικίσκους για το check-in των επιβατών, ούτε ό,τι άλλο απαιτείται σε ένα αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο» εξήγησε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια», η οποία εξειδικεύεται στην μελέτη, κατασκευή, αδειοδότηση και λειτουργία Υδατοδρομίων.

Στο Υδάτινο Πεδίο, όπως τόνισε, δίνεται μία έγκριση των θαλασσοδιαδρόμων, δηλαδή έχει χωροθετηθεί και αποτυπωθεί που θα είναι οι θαλασσοδιάδρομοι, οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται από τους πιλότους των υδροπλάνων, ώστε να ολοκληρώνεται με απόλυτη ασφάλεια μία πτήση.

Σχεδιασμός για Δίκτυο 100 Υδατοδρομίων

Η πιο πρόσφατη νομοθεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τα Υδατοδρόμια και τα Υδάτινα Πεδία ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020.

«Η ιστορία των Υδατοδρομίων έχει μία χρονική πορεία, έχει βελτιωθεί ο νόμος αρκετές φορές, από το 2013 μέχρι τώρα που έχει φτάσει σε ένα επίπεδο να είναι αρκετά λειτουργικός. Αυτό μας καθιστά αισιόδοξους ότι σύντομα και εφ΄ όσον λήξει ο συναγερμός με την πανδημία, να μπορέσουν να έρθουν τα υδροπλάνα και να συνδράμουν στο συγκοινωνιακό δίκτυο της χώρας», τόνισε ο κ.Γκόβας.

Σήμερα αδειοδοτημένα Υδατοδρόμια στην Ελλάδα είναι τρία, στην Κέρκυρα, στους Παξούς και στην Πάτρα. Όσον αφορά τον σχεδιασμό, διευκρίνισε ότι στη μεγάλη του εικόνα, θα αφορά γύρω στα 100 Υδατοδρόμια στην ελληνική επικράτεια σε συνδυασμό με Υδάτινα Πεδία σε μεγάλα τουριστικά θέρετρα.

«Η Ελλάδα είναι μία χώρα που έχει 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή, από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, έχει ένα πολύ μεγάλο αριθμό νησιών, έχει πολλές λίμνες που και εκεί θα μπορούν να εξυπηρετούν τις ανάγκες τα υδροπλάνα άρα μιλάμε για την ιδανική χώρα στον κόσμο για λειτουργία υδροπλάνων.

Προβλέπεται ένα μεγάλο δίκτυο Υδατοδρομίων στο Ιόνιο, στα Δωδεκάνησα, στις Κυκλάδες, στο βορειοανατολικό Αιγαίο και εξίσου ένα μεγάλο δίκτυο Υδάτινων Πεδίων για τις πτήσεις σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες», είπε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια».

«Είναι σημαντική η έγκριση του πρώτου Υδάτινου Πεδίου, γιατί ο σχεδιασμός που κάνουμε ευρύτερα στην ελληνική επικράτεια είναι να δημιουργηθούν και Υδατοδρόμια σε διάφορες νησιωτικές περιοχές, σε λιμάνια νησιών, ειδικά σε μικρά νησιά που δεν έχουν αεροδρόμιο, αλλά συνδυαστικά να δημιουργηθεί και ένα δίκτυο Υδάτινων Πεδίων σε περιοχές, όπου υπάρχουν μεγάλα παραθαλάσσια ξενοδοχεία, ώστε εκεί να μπορούν να μετακινούνται με ταχύτητα, ευελιξία και ασφάλεια και οι επιβάτες των ξενοδοχείων, αλλά και οι κάτοικοι» είπε ο κ. Γκόβας.

Στο Κάνιστρο Χαλκιδικής, όπως διευκρίνισε, δεν θα εξυπηρετούνται μόνον οι πελάτες του ξενοδοχείου, αλλά θα μπορεί ένα υδροπλάνο να μεταφέρει έναν κάτοικο της περιοχής ή έναν άλλο τουρίστα.

«Βάσει του νόμου είναι υποχρεωτικό να εξυπηρετούνται όλων των ειδών οι πτήσεις και στα Υδάτινα Πεδία και στα Υδατοδρόμια. Υπό αυτή την έννοια είναι σημαντικό, μιλάμε για μία πρωτοποριακή πύλη εισόδου με πτητικό μέσο σε μία περιοχή, όπως είναι η Κασσάνδρα Χαλκιδικής, που δεν έχει αεροδρόμιο» σημείωσε.

Την άνοιξη του 2022 πτήσεις υδροπλάνων με βάση την Κέρκυρα

«Για να είναι βιώσιμο ένα πρότζεκτ, για να έρθει μία αεροπορική εταιρεία να φέρει υδροπλάνα, πιλότους και μηχανικούς θα πρέπει να υπάρχουν προορισμοί για πτήσεις και να υπάρχουν τα ανάλογα έσοδα. Στόχος της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», σε συνεργασία με ένα μεγάλο γερμανικό fund που μπήκε στην εταιρεία και έχει ξεκινήσει τη διαδικασία να δημιουργήσει την αεροπορική εταιρεία υδροπλάνων και να φέρει τα πρώτα, είναι την επόμενη σεζόν, την άνοιξη του 2022 να ξεκινήσουμε με τρία υδροπλάνα, με βάση την Κέρκυρα, για την εξυπηρέτηση αρχικά των νησιών του Ιονίου» δήλωσε ο κ. Γκόβας.

Προοδευτικά, όπως σημείωσε, θα υπάρξει επέκταση και στις υπόλοιπες νησιωτικές περιοχές, όσο ανοίγουν Υδατοδρόμια και δημιουργείται δίκτυο και σε αυτές, προσθέτοντας ότι τα υδροπλάνα ότι θα πραγματοποιούν πτήσεις σε 12μηνη βάση.

«Ο τομέας του τουρισμού είναι πολύ σημαντικός, αλλά πέρα από αυτό, επειδή το υδροπλάνο  είναι πολυχρηστικό μέσο μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες των μόνιμων κατοίκων των μικρών νησιών και ειδικά τους χειμερινούς μήνες» είπε.

Επισήμανε ειδικότερα ότι μπορούν πέρα από τις επιβατικές πτήσεις, να κάνουν νοσοκομειακές πτήσεις, πτήσεις cargo για να μεταφέρουν τρόφιμα και φάρμακα, ακόμη και πτήσεις έρευνας και διάσωσης. «Άρα μιλάμε για ένα μέσο που θα έχει ένα σημαντικό ρόλο στον συγκοινωνιακό χάρτη της Ελλάδας» τόνισε.

Τα υδροπλάνα πέταξαν για μία πενταετία στο Ιόνιο από το 2004 έως το 2009 και σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια» πραγματοποιήθηκαν έως 15.000 δρομολόγια μεταξύ νησιών του Ιονίου και μεταφέρθηκαν με ασφάλεια 180.000 επιβάτες.

Πηγή:www.typosthes.gr

Σμύρνη μου Αγαπημένη: ξεκινούν τα γυρίσματα με πρωταγωνιστές έκπληξη

 


Κέρδισε το θεατρικό κοινό και τώρα βάζει –κυριολεκτικά- τα καλά της για να ταξιδέψει και στη μεγάλη οθόνη. Το θεατρικό έργο της Μιμής Ντενίση «Σμύρνη μου Αγαπημένη» θα μεταφερθεί στον κινηματογράφο με στόχο να αποδώσει φόρο τιμής στα 100 χρόνια από την καταστροφή της Σμύρνης και σύντομα ξεκινούν τα γυρίσματα. Η αλήθεια είναι ότι περιμένουμε πολύ καιρό την έναρξη των γυρισμάτων που καθυστέρησε κυρίως λόγω της πανδημίας, αλλά έδωσε την ευκαιρία στους συντελεστές να την προετοιμάσουν με μεγάλη προσοχή.

Το σενάριο που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο και θεατρικό έργο της Μιμής Ντενίση υπογράφει η ίδια μαζί με τον Martin Sherman και η παραγωγή είναι της Tanweer Productions. Με αφορμή την έναρξη των γυρισμάτων ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Tanweer, Τζόζεφ Σαμάν, δήλωσε πως: «Όλοι εμείς στην Tanweer πιστεύουμε στην κουλτούρα της παρακολούθησης ταινιών στη μεγάλη οθόνη.  Μας δίνει τη δυνατότητα να μοιραστούμε συναισθηματικές και συναρπαστικές στιγμές μεταξύ μας. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτήν την καθηλωτική και μαγική εμπειρία.  Έχουμε δεσμευτεί να παράγουμε αξιόλογες ελληνικές ταινίες και σειρές, που μιλούν στην καρδιά του κοινού.

Μετά την εντυπωσιακή επιτυχία της ταινίας μας «ΕΥΤΥΧΙΑ», αναλαμβάνουμε μια ακόμη πρόκληση και ξεκινάμε, με προϋπολογισμό 4,5 εκατ. € – έναν από τους υψηλότερους στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, την παραγωγή της ταινίας «ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ». Μαζί, με τη δημιουργό – λαμπερή πρωταγωνίστρια Μιμή Ντενίση και την επιδέξια ομάδα μας, έχουμε αποφασίσει να εργαστούμε εντατικά για ένα τόσο σημαντικό έργο, αφιερωμένο στη μνήμη των 100 χρόνων από την Καταστροφή της Σμύρνης.

Είμαστε βαθιά ευγνώμονες προς όλους τους συμπαραγωγούς και χορηγούς που συμμετέχουν ήδη στην παραγωγή καθώς, και σε όσους είναι έτοιμοι να μας ακολουθήσουν σ’ αυτό το ταξίδι και να δημιουργήσουμε όλοι μαζί μια ταινία με ιδιαίτερη εθνική σημασία.»

Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Γρηγόρης Καραντινάκης, παραγωγός είναι ο Διονύσης Σαμιώτης και Executive Producers ο Joseph Samaan και Μιμή Ντενίση

Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχουν αναλάβει να ενσαρκώσουν οι!  Μιμή Ντενίση, Λεωνίδας Κακούρης, Γιάννης Βογιατζής, Κρατερός Κατσούλης, Burak Hakki, Κατερίνα Γερονικολού, Αναστασία Παντούση, Nathan Thomas, Γιάννης Εγγλέζος, Ταμίλλα Κουλίεβα, Ντίνα Μιχαηλίδου, Daphne Alexander, Νέδη Αντωνιάδου, Daniel Crossley, Duncan Skinner, Χρήστος Στέργιογλου, Κώστας Κορτίδης, Έφη Γούση, Fotina Papatheodorou, ενώ Special guest stars στην ταινία θα είναι οι: Vanessa Redgrave, Susan Hampshire και Rupert Graves.







Πολύ «δυνατή» και η ομάδα των υπόλοιπων συντελεστών, όπως:

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Σίμος Σαρκετζής

Μοντάζ:Λάμπης Χαραλαμπίδης

Production design: Ηλίας Λεδάκης, Μιχάλης Σαμιώτης, Γιάννης Παπαδόπουλος

Κοστούμια:  Φωτεινή Δήμου

Καλλιτεχνική επιμέλεια: Μιμή Ντενίση

Casting Director: Μάκης Γαζής

Ήχος : Νίκος Μπουγιούκος  

Μακιγιάζ:Δήμητρα Γιατράκου

Hair stylist: Ιουλία Συγριμή

VFX: Αντώνης Κοτζιάς – Υafka 

Line producer: Φένια Κοσοβίτσα

Associate producers: Martin Sherman, Νάνσυ Κοκολάκη




Η παραγωγή της ταινίας: μία φιλόδοξη κινηματογραφική μεταφορά με ελληνική υπογραφή

Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου «Η ταινία ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ, που βασίζεται στο ομώνυμο θεατρικό έργο της Μιμής Ντενίση,  είναι μία υπερπαραγωγή υψηλών προδιαγραφών με διεθνές καστ που τιμά τον πολιτισμό της Ιωνίας. Ένα σπουδαίο κινηματογραφικό εγχείρημα με πανανθρώπινα μηνύματα, που φιλοδοξεί να αναπαραστήσει με πειστικότητα την ατμόσφαιρα της εποχής μέσα από άρτια σκηνικά και κοστούμια. Όλοι οι χώροι θα διαμορφωθούν κατάλληλα ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με το ύφος της εποχής. Για να αποδοθεί σωστά η σπαρακτική καταστροφή της Σμύρνης, η παραγωγή θα επιστρατεύσει σύγχρονα ψηφιακά εφέ, όπου χρειάζεται.

Η ιστορία: H Φιλιώ Μπαλτατζή, μία ηλικιωμένη Ελληνοαμερικανίδα, σπεύδει στη Μυτιλήνη με την εγγονή της, για να συμπαρασταθεί στους Σύριους πρόσφυγες. Κανείς δεν ξέρει την καταγωγή της, κανείς δεν ξέρει ότι η Σμυρνιά γιαγιά της βρέθηκε κάποτε στο ίδιο νησί κατατρεγμένη και προσφυγοπούλα. Το τεφτεράκι με τις συνταγές της συνονόματης γιαγιάς ξετυλίγει την πολυτάραχη ιστορία της κοσμοπολίτικης οικογένειας Μπαλτατζή, όπως διαμορφώνεται από τις τραγικές διεθνείς εξελίξεις που καθόρισαν τη μοίρα ολόκληρων λαών. Διαφορετικές γενιές γυναικών της ίδιας οικογένειας ενώνονται στον χώρο και τον χρόνο, μέσα από τα νήματα της ιστορίας. Παρόν και παρελθόν γίνονται ένα.

Αποστολή της ταινίας «ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ», δεν είναι να αναμοχλεύσει πάθη του παρελθόντος, αλλά να μιλήσει για ένα τεράστιο διεθνές πρόβλημα, το μεγαλύτερο ίσως σήμερα… Το προσφυγικό. Να θυμίσει πως ιστορίες σαν αυτή της σημερινής Συρίας, έχουν ξανασυμβεί στο παρελθόν και μάλιστα στους Έλληνες, που ίσως γι’ αυτό αγκαλιάζουν μ’ αγάπη και γενναιοδωρία τους σημερινούς πρόσφυγες.

Κάθε λαός έχει μια χαμένη πατρίδα/Κάθε λαός έχει τη Σμύρνη του

Μυτιλήνη 2015.  Χιλιάδες απεγνωσμένοι άνθρωποι από  εμπόλεμες περιοχές φτάνουν στη Λέσβο και σε άλλα νησιά του Αιγαίου. Έχουν γλυτώσει από τον θάνατο, τη βία και την ταπείνωση. Δεν έχουν πατρίδα, δουλειά, φίλους. Μερικοί δεν έχουν πια ούτε όνομα. Έχουν διατρέξει κάθε λογής κινδύνους, για να φτάσουν στην Ελλάδα. Είναι ταλαιπωρημένοι, αβέβαιοι, μετέωροι.

Μυτιλήνη 1922. Ακριβώς η ίδια εικόνα στην Λέσβο και στα άλλα νησιά του Αιγαίου. Χιλιάδες απελπισμένοι άνθρωποι, ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά, γυναίκες, φτάνουν στα νησιά από την κατεστραμμένη Σμύρνη και την υπόλοιπη Μικρασία. Μόνη διαφορά πως είναι Έλληνες με Οθωμανικά διαβατήρια.

Εκατό χρόνια μετά, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Τραγωδίες σαν αυτή της Σμύρνης, του Πόντου, της Μικράς Ασίας, παντελώς ξεχασμένες, αγνοημένες από το σημερινό διεθνές κοινό, συμβαίνουν ξανά και ξανά. Γιατί πάντα τα αίτια, τα οικονομικά συμφέροντα και το πολιτικό παρασκήνιο μένουν στο σκοτάδι. Έτσι ύστερα από λίγο τα γεγονότα ξεχνιούνται και πολλές φορές δεν συμφέρει να συμπεριλαμβάνονται στην Επίσημη Ιστορία της εκάστοτε χώρας.»

Τα γυρίσματα της ταινίας θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο και θα πραγματοποιηθούν σε: Μυτιλήνη, Δυτική Λέσβο, Αθήνα, Πειραιά, Φάληρο και Χίο, ενώ η ταινία θα βγει στις αίθουσες την καινούργια σεζόν.

 Πηγή:www.newsit.gr


Εμβόλιο Johnson & Johnson: FDA και CDC ζητούν την διακοπή των εμβολιασμών στις ΗΠΑ

 


Την διακοπή της χορήγησης του εμβολίου της Johnson & Johnson στις ΗΠΑ συστήνουν το CDC και ο FDA στις ΗΠΑ μετά την αναφορά έξι περιστατικών θρομβώσεων.

Σε νέες περιπέτειες μπαίνουν οι εμβολιασμοί παγκοσμίως καθώς το Κέντρο Πρόληψης Λοιμώξεων αλλά και ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων ζητούν την παύση των εμβολιασμών προκειμένου να γίνουν νέες μελέτες όσον αφορά στο αν και αυτό το εμβόλιο όπως και αυτό της AstraZeneca σχετίζονται με τα περιστατικά εμφάνισης θρομβώσεων.

Πάνω από 6,8 εκατομμύρια δόσεις του μονοδοσικού εμβολίου έχουν χορηγηθεί στις ΗΠΑ.

Remaining Time-0:11

Fullscreen

Unmute

Την είδηση μετέδωσαν οι New York Times και σύμφωνα με αυτήν οι Ομοσπονδιακές Υπηρεσίες Υγείας θα ζητήσουν την άμεση παύση των εμβολιασμών με το συγκεκριμένο εμβόλιο. 

Από τα έξι περιστατικά θρομβώσεων που παρουσιάστηκαν σε διάστημα δυο εβδομάδων ένας από τους εμβολιασμένους πέθανε. Όλα αφορούσαν γυναίκες από 18 έως 48 ετών και τα συμπτώματα εμφανίστηκαν από 6 έως 13 ημέρες μετά τον εμβολιασμό σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν η Dr. Anne Schuchat και ο  Dr. Peter Marks, αξιωματούχοι του CDC και του FDA, αντίστοιχα.

Την περασμένη εβδομάδα μεγάλο εμβολιαστικό κέντρο στο Κολοράντο έκλεισε για λίγο μετά την εμφάνιση παρενεργειών σε 11 πολίτες που είχαν εμβολιαστεί. Τα συμπτώματα που είχαν εμφανίσει ήταν ναυτία και ζαλάδα μετά τον εμβολιασμό τους με το εμβόλιο της Johnson & Johnson.

Πηγή:ww.newit.gr