Το θρυλικό Escort επιστρέφει με σύγχρονα
μηχανικά μέρη από την MST Cars.
Η αύξηση στη ζήτηση κλασικών αυτοκινήτων έχει
οδηγήσει σε περισσότερα restomod project τα οποία γεμίζουν με νοσταλγία τους φίλους
της αυτοκίνησης. Κάτι τέτοιο ισχύει και στην περίπτωση του Ford Escort MK2
(1974-1980) που επιστρέφει στην παραγωγή 40 χρόνια μετά!
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως η MST Cars σε
συνεργασία με την Great British Sports Cars που βρίσκονται πίσω από το project
δεν αναλαμβάνουν ανακατασκευή παλιών Escort, αλλά τα παράγουν από την αρχή με νέα
εξαρτήματα και σύγχρονα μηχανικά μέρη. Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, το πρώτο
όχημα είναι ήδη έτοιμο και χρησιμοποιείται για τις τελικές δοκιμές εξέλιξης.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον τετρακύλινδρος
κινητήρα Duratec
2,5 λίτρων της Ford με απόδοση άνω των 200 PS. Για
όσους θέλουν ακόμα περισσότερη ισχύ, υπάρχει η επιλογή μοτέρ BDG με
230 PS ή
του κορυφαίου Millington Diamond με
πάνω από 300 PS.
Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω
τροχούς, είτε μέσω μηχανικού είτε μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.
Την εικόνα συμπληρώνουν τα φρένα της AP,
το υδραυλικό τιμόνι, ο πίσω άξονας Atlas και τα coilover της Bilstein που θα εξασφαλίσουν εξαιρετικό κράτημα
(προαιρετικά αμορτισέρ της Reiger ή της Ohlins).
Εκτός από το Escort MK2 που διατίθεται με απλό ή φαρδύ αμάξωμα, η
εταιρεία θα προσφέρει και Escort MK1. Ο κάθε ιδιοκτήτης θα μπορεί να επιλέξει την
εξωτερική απόχρωση της αρεσκείας του, το αν θέλει αυτοκίνητο δρόμου ή
προδιαγραφών Group4,
αλλά και αν προτιμά σπαρτιάτικη καμπίνα για χαμηλό βάρος ή με
κανονικές επενδύσεις.
Η παραγωγή των αναστημένων Escort θα
ξεκινήσει σύντομα, με τις παραγγελίες να έχουν ανοίξει ήδη και τις τιμές
να ξεκινούν από τις £65.000 (€72.218) προ φόρων. Στόχος είναι η κατασκευή περίπου
12 αυτοκινήτων το χρόνο, με το ενδιαφέρον των αγοραστών να είναι ήδη ψηλό.
[Πηγή: Motorsport
Tools]