Σε πέντε χρόνια φυλακή καταδικάστηκε ο κληρονόμος του ομίλου Samsung Λι Τζάε-Γιονγκ. Καταδικάστηκε για διαφθορά και ψευδορκία.
Το δικαστήριο εκτίμησε ότι ο 49χρονος αντιπρόεδρος της Samsung Electronics, του μεγαλύτερου κατασκευαστή smartphones παγκοσμίως, είναι ένοχος για δωροδοκία, υπεξαίρεση και απόκρυψη περιουσιακών στοιχείων στο εξωτερικό.
Το σκάνδαλο προκάλεσε πολιτική κρίση στη Νότια Κορέα και οδήγησε στην αποπομπή της προέδρου Παρκ Γκέουν-χίε.
Ο κληρονόμος της Samsung κατηγορείται, επίσης, ότι έκανε δωρεές ύψους περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ στα μη κερδοσκοπικά ιδρύματα τα οποία διαχειρίζεται ο Τσόι Σουν-σιλ, στενός φίλος της Γουν-χιέ.
Σε αντάλλαγμα για τις συνεισφορές αυτές, η Samsung δέχθηκε τη στήριξη της κυβέρνησης της Νότιας Κορέας για την αμφιλεγόμενη συγχώνευση το 2005 δύο θυγατρικών της, κάτι που βοήθησε τον Λι να ενισχύσει τον έλεγχό του στον όμιλο.
Σύμφωνα με το δικαστήριο, ο Λι δωροδόκησε με περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια την πρόεδρο Παρκ. Ο Λι, που αρνείται τις κατηγορίες, βρίσκεται υπό κράτηση από τον Φεβρουάριο.
Ο δικηγόρος του δήλωσε ότι θα ασκήσει έφεση και ότι η υπερασπιστική ομάδα δεν μπορεί να δεχθεί την απόφαση. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η απόφαση θα ανατραπεί», δήλωσε ο δικηγόρος Σονγκ Γου-τσέολ.
Βάσει της νομοθεσίας της Νότιας Κορέας δεν μπορούν να ανασταλούν οι καταδίκες σε περισσότερα από τρία χρόνια φυλάκιση. Η πενταετής φυλάκιση είναι μια από τις μεγαλύτερες ποινές που έχουν επιβληθεί σε μεγάλο επιχειρηματία της χώρας.
Σύμφωνα με το δικαστήριο, η οικονομική στήριξη που πρόσφερε η Samsung στην έμπιστη φίλη της προέδρου, την Τσόι Σουν-σιλ, ισοδυναμεί με δωροδοκία, περιλαμβανομένων των 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων (5,4 εκ. ευρώ) που κέρδισε χορηγώντας την καριέρα της κόρης της Τσόι στην ιππασία.
Η απόφαση αυτή αποτελεί, αναμφισβήτητα, τεράστιο πλήγμα για το νοτιοκορεάτικο κολοσσό τεχνολογίας, με τις μετοχές της εταιρείας να σημειώνουν πτώση της τάξης του 1% μετά την ανακοίνωση της απόφασης.
Αμερικανός ισχυρίζεται πως βρήκε τον τρόπο να βρίσκει το έξυπνο κινητό σου πιο ισχυρό και ποιοτικό σήμα για σερφάρισμα. Όχι, δεν χρειάζονται λεφτά και γκάτζετ. Απλά ένα μεγάλο (the biger the better) μπουκάλι νερό
Πόσες φορές δεν έχει τύχει να χρειάζεται κανείς απεγνωσμένα τα δεδομένα του, αλλά να μην μπορεί να τα έχει εξαιτίας κακού σήματος; Σύμφωνα με τον άνδρα που θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, αυτό μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά με τη χρήση ενός μπουκαλιού με νερό.
Το βίντεο που ανέβηκε στο rumble δείχνει τον τρόπο να ενισχυθεί το σήμα και το κινητό να λαμβάνει ακόμη και 4g (για συσκευές που το υποστηρίζουν) με έναν ιδιαίτερα αναπάντεχο τρόπο. Αρκεί να ενεργοποιήσει κανείς το flight mode για μερικά δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, τοποθετεί το πάνω μέρος του κινητού πλάι σε ένα μπουκάλι με νερό, το οποίο στέκει όρθιο και ενεργοποιεί και πάλι το σήμα του κινητού. Σύμφωνα με τον δημιουργό του βίντεο, αυτό θα βοηθήσει ώστε να λαμβάνει κανείς καλύτερο σήμα. Όσο μεγαλύτερο το μπουκάλι με το νερό, τόσο καλύτερα. Δεν χάνετε τίποτα να το δοκιμάστε.
- Την Τρίτη στις 13:00 η τελευταία παράσταση της Ζωής Λάσκαρη - Η Ζωή Λάσκαρη πέθανε σήμερα (18.08.2017) σε ηλικία 73 ετών - Την βρήκαν νεκρή η κόρη της Μάρθα και η οικιακή βοηθός στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη - Συντετριμένες οι δυο κόρες της και ο σύζυγός της Αλέξανδρος Λυκουρέζος - Η παράκληση της οικογένειας της για την κηδεία της Ζωίτσας της
Την Τρίτη (22.08.2017) η Ζωή Λάσκαρη θα «πρωταγωνιστήσει» στην τελευταία της παράσταση. Η κηδεία της θα τελεστεί στις 13:00, από τον Ιερό Ναό Αγ. Διονυσίου, στην οδό Σκουφά. Η ταφή θα γίνει στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών. Η οικογένεια της ζήτησε αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στην Κιβωτό του πατέρα Αντώνιου.
Ειδικότερα. σε ανάρτηση της οικογένειας στην επίσημη σελίδα της ηθοποιού στο Facebook αναφέρεται: «Την λατρεμένη μας σύζυγο, μητέρα και γιαγιά ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ-ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ κηδεύουμε την Τρίτη 22 Αυγούστου και ώρα 13:00 από τον Ιερό Ναό Αγ. Διονυσίου, οδός Σκουφά. Η ταφή θα γίνει στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
Ο σύζυγος: Αλέξανδρος
Τα παιδιά: Μάρθα και Μαρία Ελένη
Η εγγονή: Ζένια
Οι λοιποί συγγενείς και φίλοι
Παράκληση της οικογένειας, αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στην Κιβωτό του πατέρα Αντώνιου (τηλ.:210 5141953)».
Σαν βόμβα έπεσε στον καλλιτεχνικό και όχι μόνο κόσμο η είδηση του θανάτου της Ζωής Λάσκαρη, της μεγάλης κυρίας του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Η Ζωή Λάσκαρη, η γυναίκα που με την ομορφιά και το ταλέντο της σημάδεψε την χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, έφυγε ξαφνικά από την ζωή στα 73 της χρόνια στο αγαπημένο της σπίτι στο συγκρότημα Απολλώνιο στο Πόρτο Ράφτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, νωρίς το μεσημέρι η κόρη της Μάρθα πήγε στο σπίτι και βρήκε την μητέρα της νεκρή. Αμέσως επικοινώνησε με τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο που ήταν στο γραφείο του. Κλήθηκε ασθενοφόρο και ο οικογενειακός γιατρός ο οποίος και πιστοποίησε τον θάνατό της….
Η Ζωή Λάσκαρη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Δεκεμβρίου 1944. Το πραγματικό της όνομα ήταν Ζωή Κουρούκλη. Φοίτησε στη σχολή Βαλαγιάννη, στη σχολή καλογραιών Καλαμαρί και στη σχολή του Πέλλου Κατσέλη. Το 1959, σε ηλικία μόλις δεκαπέντε χρονών, στέφθηκε σταρ Ελλάς.
Έζησε για δύο χρόνια στην Αμερική.
Η αρχή μιας λαμπρής καριέρας
Το 1961 ο Φιλοποίμην Φίνος την επιλέγει για πρωταγωνίστρια στον «Κατήφορο» και υπογράφει μαζί του αποκλειστικό συμβόλαιο συνεργασίας. Η ταινία είναι εισπρακτικά η εμπορικότερη της σεζόν 1961-1962, καθιερώνοντας τη Ζωή Λάσκαρη ως μόνιμη πρωταγωνίστρια και ως μια από τις πιο λαμπρές σταρ της «χρυσής» εποχής του κινηματογράφου. Για να μην γίνεται σύγχυση με την ξαδέρφη της Ζωή Κουρούκλη, η οποία ήταν ήδη γνωστή τραγουδίστρια, ο Φίνος την «βαφτίζει» Ζωή Λάσκαρη εμπνευσμένος από το όνομα ενός Ιταλού.
Τα επόμενα χρόνια θα πρωταγωνιστήσει σε όλες τις μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες του Φίνου και θα συνεργαστεί με όλους τους σταρ της εποχής. Από αυτές ξεχωρίζουν ο «Νόμος 4000», η «Στεφανία», το «Μερικοί το προτιμούν κρύο», «Μια κυρία στα μπουζούκια», «Κορίτσια για φίλημα» και «Οι Θαλασσιές οι χάντρες».
Η «Στεφανία» και ο «Κατήφορος» προβλήθηκαν για πολλές εβδομάδες σε χώρες της Ευρώπης και της Αμερικής, διευρύνοντας την φήμη της Λάσκαρη στο εξωτερικό (57 εβδομάδες προβολής των ταινιών στο Μεξικό), ενώ «Οι θαλασσιές οι χάντρες» έκλεψαν, εκτός συναγωνισμού, τις εντυπώσεις στο φεστιβάλ Καννών το 1967, την ώρα που ο γαλλικός Τύπος έπλεκε το εγκώμιο της μεγάλης Ελληνίδας πρωταγωνίστριας.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 η Ζωή Λάσκαρη, μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την Τζένη Καρέζη, θεωρούνται οι μεγαλύτερες ντίβες και πιο εμπορικές σταρ στην Ελλάδα. Η Λάσκαρη έχει διαμορφώσει με τους ρόλους της την περσόνα της δυναμικής αλλά και μοιραίας γυναίκας, ενώ παράλληλα γίνεται το νούμερο ένα sex symbol της εποχής της.
Η λαμπρή πορεία στο θέατρο και η φωτογράφιση που άφησε εποχή
Η δύση της «χρυσής εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου θα στρέψει την προσοχή της στην μεγάλη της αγάπη, το θέατρο. Το 1966, σε συνεργασία με τον Αντρέα Ντούζο, περιοδεύει στην Κύπρο με τα έργα «Μιας πεντάρας νιάτα» των Γιαλαμά-Πρετεντέρη, την «Παγίδα» του Robert Thomas και την «Βαθιά γαλάζια θάλασσα» του Terence Rattigan.
Το 1970 κάνει την πρώτη της θεατρική εμφάνιση στην Αθήνα με το έργο «Μαριχουάνα Στοπ» ενώ ακολουθούν οι μεγάλες θεατρικές επιτυχίες «Ξυπόλητη στο πάρκο» του Neil Simon, «Η κυρία του Μαξίμ» του Georges Feudeau και το «Miss Πέπσι» του Pierrette Bruno. Η υποδοχή που της επιφύλαξαν οι θεατρικοί κριτικοί ήταν ενθουσιώδης.
Πιστή λάτρης του θεάτρου και του κλασικού ρεπερτορίου συνεχίζει, αρχές δεκαετίας του ’90, να παρουσιάζει μεγάλα έργα του παγκόσμιου θεάτρου, σε συνεργασία με μεγάλους Έλληνες σκηνοθέτες.
Το 1990 ο Μίνως Βολανάκης την σκηνοθετεί στο «Καινούρια σελίδα» του Neil Simon και την επόμενη σεζόν στο «Τρελοί για έρωτα» του Sam Shepard.
Την δεκαετία του ’90 ξεχωρίζουν το «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γούλφ» του Edward Albee, το 1992 στο Βασιλικό Θέατρο, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά, το «Ορφέα στον Άδη» το 1993 στο Βασιλικό Θέατρο, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά, το «Τρείς ψηλές γυναίκες» του Edward Albee, το 1995, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά και το «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» του Ευγένιου Ο’ Νηλ.
Η συνεργασία της με τον Μιχάλη Κακογιάννη στις «Τρωάδες» το 1997 έτυχε θερμής υποδοχής από τον Τύπο.
Η θεατρική συνεργασία της με τον Ανδρέα Βουτσινά και τον Σταύρο Τσακίρη συνεχίζεται και στις αρχές του 2000 με τα έργα «Συνάντηση», όπου συμπρωταγωνιστεί με τον Απόστολο Γκλέτσο και «Σκηνές Γάμου».
Αποτίνοντας ωστόσο έναν ιδιαίτερο φόρο τιμής στον αγαπημένο της Edward Albee θα ανεβάσει για δύο συνεχόμενες σεζόν την «Ευαίσθητη Ισορροπία» σε σκηνοθεσία Αθανασίας Καραγιαννοπούλου. Είναι η τέταρτη φορά στην θεατρική της καριέρα που ανεβάζει έργο του μεγάλου Αμερικανού συγγραφέα.
To 2003 ιδρύει την δική της θεατρική σκηνή στον πολυχώρο Αθηναΐδα. Το 2005 ανεβάζει το «Διαμάντια και μπλουζ» της Λούλας Αναγνωστάκη, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά.
Οι κριτικοί συμφωνούν για τον πρωτοποριακό τρόπο με τον οποίο «φώτισε» η ερμηνεία της αυτό το σπουδαίο έργο. Ακολουθεί, για δύο θεατρικές σεζόν, το έργο «Άλμα Μάλερ» του Ρον Χάρτ, σε σκηνοθεσία Αθανασίας Καραγιαννοπούλου.
Τις σεζόν 2011-2013 ανεβάζει το έργο του Martin Sherman «Ρόουζ» σε σκηνοθεσία του διεθνούς φήμης Ρώσου σκηνοθέτη Adolf Shapiro.
Γάμοι και παιδιά
Το 1967 παντρεύτηκε τον επιχειρηματία Πέτρο Κουτουμάνο με τον οποίο απέκτησε μια κόρη, την Μάρθα.
Το ζευγάρι χώρισε οριστικά την άνοιξη του 1971.
Το 1976 παντρεύτηκε τον ποινικολόγο Αλέξανδρο Λυκουρέζο με τον οποίο απέκτησε μια ακόμη κόρη, την Μαρία-Ελένη. Το 1997 έγινε γιαγιά της Ζένιας από τον γάμο της Μάρθας με τον Βλάση Μπονάτσο.