ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Η BMW παρουσίασε την μοτοσικλέτα του μέλλοντος που δεν χρειάζεται κράνος.



Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει δημιουργήσει ειδικευμένα τμήματα τα οποία σχεδιάζουν τα μελλοντικά μοντέλα της γκάμας της. Ο όμιλος BMW Group αποκάλυψε σήμερα στο Λος Αντζελες το τέταρτο φουτουριστικό όχημά του, το Motorrad Vision next 100, στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας της εκθεσιακής και επικοινωνιακής πλατφόρμας Iconic Impulses.
bmw-vision-next-100-motocicleta-1

Αυτή η πλατφόρμα θα δώσει την ευκαιρία σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους από όλο τον κόσμο να γνωρίσουν το όραμα του BMW Group για τη μετακίνηση του μέλλοντος. Θα είναι ανοιχτή για το κοινό στο Λος Αντζελες έως τις 16 Οκτωβρίου 2016.

p90238753_highres

Είχαν προηγηθεί, το BMW Vision next 100, που αποκαλύφθηκε στην επέτειο της 100ετίας στο Μόναχο, το Mini Vision next 100 και το Rolls-Royce Vision next 100.

z

To ΒΜW Motorrad Vision next 100 εκφράζει την άποψη της μάρκας για την premium μοτοσυκλέτα των προσεχών δεκαετιών.

p90238689_highres

Η βασική ιδέα πίσω από το φουτουριστικό όχημα της BMW Motorrad, είναι η δημιουργία μιας καινοτομικής μοτοσυκλέτας. 

Στο μέλλον, ένα από τους σημαντικότερους τομείς θα είναι η βελτιωμένη συνδεσιμότητα μεταξύ αναβάτη, μοτοσυκλέτας και εξωτερικού κόσμου.

1x-1

Στη νέα αυτή προσέγγιση, τα συστήματα υποστήριξης δεν θα έχουν μόνο προνοητικό και συμβουλευτικό ρόλο όταν απαιτείται κάποια ενέργεια, αλλά και παρεμβατικό, προκειμένου να διασφαλίζεται η σωματική ακεραιότητα των αναβατών.

1x-1

Προστατευτική ένδυση, όπως κράνη και στολές με επένδυση, δεν θα χρειάζεται πλέον. Οι αναβάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας.

2q

Ένα βασικό σύστημα υποστήριξης αυτού του φουτουριστικού οχήματος είναι ο μηχανισμός Αυτο-Ισορροπίας (Self-Balancing), που κρατά τη μοτοσικλέτα σε ισορροπία είτε κινείται, είτε είναι σταματημένη και δεν την αφήνει να πέσει.

1x-1

Επομένως, αυτή η τεχνολογία επιτρέπει σε όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως ικανότητας ή εμπειρίας, να απολαμβάνουν την οδηγική εμπειρία εξερευνώντας τα όρια των δυνατοτήτων τους.
1x-1

Η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας γίνεται κυρίως μέσω της έξυπνης ζελατίνας. Αυτή επεκτείνει το πεδίο ορατότητας του αναβάτη και παρέχει όχι μόνο προστασία από τον αέρα αλλά και σχετικές πληροφορίες, οι οποίες προβάλλονται στην οπτική ευθεία, όταν είναι απαραίτητο.

1x-1

Σχεδιαστικά και λειτουργικά,  χρησιμοποιεί διάφορα εντυπωσιακά στοιχεία από την ιστορία της BMW Motorrad, τα οποία ερμηνεύει μέσα από μία σύγχρονη οπτική.   

Το μαύρο, τριγωνικό τμήμα του πλαισίου, για παράδειγμα, παραπέμπει στην πρώτη μοτοσυκλέτα της BMW Motorrad, την R32, που κατασκευάστηκε το 1923.
1x-1

Παρατηρώντας την από το πλάι, θυμίζει γυμνή μοτοσυκλέτα με εργονομία και θέση οδήγησης roadster. Το σχήμα και η κατασκευή του κινητήρα θυμίζουν το παραδοσιακό BMW boxer, με τη διαφορά ότι παράγει μηδενικούς ρύπους.

bmw-motorrad-next-100-ed

Ο όμιλος BMW Group αποφάσισε να αποκαλύψει το Motorrad Vision next 100 στις ΗΠΑ, γιατί η αμερικανική αγορά είναι από τις μεγαλύτερες για μοτοσυκλέτες BMW.

p90238745_highres

Πρωτοπόρος στο χώρο της βιώσιμης μετακίνησης, η πολιτεία της Καλιφόρνια ήταν η πρώτη επιλογή του γερμανικού γκρουπ για την παρουσίαση του τέταρτου φουτουριστικού οχήματος, που αποτυπώνει τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας του μέλλοντος.

bmwmotorcycle2

Στις ΗΠΑ στο Spartanburg βρίσκεται επίσης το πιο παραγωγικό εργοστάσιο της BMW στον κόσμο. Οι επενδύσεις αγγίζουν τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια από το 1994 που ξεκίνησε η παραγωγή.

p90238751_highres 

Πάνω από το 70% της παραγωγής μοντέλων BMW X (BMW X3, X4, X4 M, X5, X5 M, X6 και X6 M) εξάγεται, με συνολική αξία 9,8 δισεκ. δολαρίων το χρόνο.

p90238696_highres

Σαν αποτέλεσμα, η BMW αναδείχτηκε η μεγαλύτερη εταιρεία εξαγωγών αυτοκινήτων των ΗΠΑ το 2015. Το BMW Group και το δίκτυο εμπόρων και προμηθευτών του, αυτή τη στιγμή απασχολούν γύρω στα 70.000 άτομα στις ΗΠΑ.

9k

Δείτε το βίντεο





πηγη:www.tilestwra.com

Ρωσία: Υπερηχητικές πτήσεις στη στρατόσφαιρα, έκανε το Su-34 - ΒΙΝΤΕΟ



Τα πληρώματα των νέων ρωσικών βομβαρδιστικών Su-34 της Ανατολικής Ρωσικής Στρατιωτικής Διοίκησης, πραγματοποίησαν υπερηχητικές πτήσεις στο επίπεδο της στρατόσφαιρας, σύμφωνα με εκπρόσωπο των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων.
"Οι πιλότοι πραγματοποίησαν τις πτήσεις αξιοποιώντας τα συστήματα ναυτιλίας των αεροσκαφών, ενώ έγιναν επίσης, απογειώσεις και προσγειώσεις στη διάρκεια της νύχτας,” ανέφερε Ρώσος στρατιωτικός αξιωματούχος. 
Οι πτήσεις αυτές, πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος αξιολόγησης του νέου μαχητικού, που περιλαμβάνει τη διεξαγωγή πτήσεων σε όλο το φάσμα του επιχειρησιακού του φακέλου, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων αεροπορικών βομβαρδισμών, κατά χερσαίων στόχων.






πηγη:www.OnAlert.gr

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

"Κλείδωσαν" αυξήσεις έως 35% στο φυσικό αέριο!

`Κλείδωσαν` αυξήσεις έως 35% στο φυσικό αέριο! 

Με τον χειμώνα να βρίσκεται προ των πυλών, χιλιάδες καταναλωτές ανησυχούν σχετικά με τις αυξήσεις στα τιμολόγια φυσικού αερίου. Οι λεπτομέρειες για το πώς αλλά και μέχρι... πότε θα εφαρμοστούν.

Με έγκριση και αναπροσαρμογή των τιμολογίων χρήσης δικτύου από την ΡΑΕ ολοκληρώθηκε το τμήμα των αλλαγών που αφορούν στις ρυθμιστικές παρεμβάσεις για τον ΔΕΣΦΑ.

Αυξήσεις με... ημερομηνία λήξης




Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που δεν αποτρροφήσουν την αύξηση οι εταιρείες διανομής, τότε η τιμή στον καταναλωτή θα αυξηθεί στον καταναλωτή σε ποσοστό 10%.

Εδώ, πάντως, να σημειώσουμε πως υπάρχουν πολλές ελπίδες ότι οι εταιρείες θα προχωρήσουν σε απορρόφηση ενός μέρους του φόρου. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί ακόμη πως η αύξηση αυτή θα ισχύσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2016, αφού μετά την 01 Ιανουαρίου του 2017 μειώνεται ο φόρος κατανάλωσης κι έτσι θα αντισταθμιστεί η οποιαδήποτε αύξηση.

Οι λεπτομέρειες



Η μεσοσταθμική αύξηση διαμορφώνεται σε 30% με 35%. Εδώ να σημειώσουμε πως στόχος της ΡΑΕ ήταν να βρεθεί η "χρυσή τομή", ούτως ώστε να μην υπάρξει υπέρμετρη επιβάρυνση των καταναλωτών, αλλά και να διασφαλισθούν τα έσοδα του Διαχειριστή του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου για τα επόμενα χρόνια, δεδομένης μάλιστα της αναμενόμενης μείωσης της Ρυθμιζόμενης Περιουσιακής Βάσης.

Αυτό διότι μετά την αναβάθμιση του τέρμιναλ της Ρεβυθούσας δεν υφίσταται κάποιο άλλο μεγάλο έργο τα επόμενα χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι εάν δεν είχε ψηφισθεί η τροπολογία Σκουρλέτη το καλοκαίρι από τη Βουλή, η αύξηση των τιμολογίων θα άγγιζε το 68%. Ο ΔΕΣΦΑ είχε εισηγηθεί την αναπροσαρμογή κατά περίπου 23%.



Πηγή:www.newsit.gr