ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Πέθανε η γνωστη τραγουδίστρια Νάντια Κωνσταντοπούλου [vid]

Πέθανε η γνωστη τραγουδίστρια Νάντια Κωνσταντοπούλου [vid]

Σε ηλικία 83 ετών έχασε τη μάχη που έδινε για να κρατηθεί στη ζωή, η γνωστή τραγουδίστρια Νάντια Κωνσταντοπούλου, η οποία τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρούνταν από τη νόσο Αλτσχάιμερ.


Γεννήθηκε το 1933 και παντρεύτηκε το 1961 τον επίσης γνωστό τραγουδοποιό Τάκη Μωράκη. Συμμετείχε πέντε φορές στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης αποσπώντας αντίστοιχα βραβεία.

Μεταξύ των τραγουδιών που έχει ερμηνεύσει το “τι είναι αυτό που το λένε αγάπη”, “η Μαριλού” αλλά και το “Μια κάντιλακ γκρενά”. Σε πολλά από τα τραγούδια της έγραφε η ίδια τους στίχους ενώ σημαντική ήταν και η συνεργασία της με τον Κώστα Χατζή, με τον οποία τραγούδησε το πασίγνωστο “Απ' το αεροπλάνο” (Όταν κοιτάς από ψηλά...)

Η κηδεία της θα γίνει την Τετάρτη στις 3μμ στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.

Ακούστε την ερμηνεία της στη “Μαριλού”:






πηγη:www.newsit.gr

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Κλιμάκωση! Τουρκικά υποβρύχια σε ολόκληρο το Αιγαίο!

Κλιμάκωση! Τουρκικά υποβρύχια σε ολόκληρο το Αιγαίο! 



- Επικίνδυνα παιχνίδια της Τουρκίας στο Αιγαίο καταγγέλλει η Ελλάδα
- Στέλνει μήνυμα στην γείτονα χώρα με υπόμνημα διαμαρτυρίας στο ΝΑΤΟ
- Ενημερώνει πως τουρκικά υποβρύχια έκαναν... βόλτες όχι μόνο σε περιοχές με ακατοίκητες νησίδες, αλλά και νησιά όπως η Λήμνος, η Λέσβος, η Σαμοθράκη, η Χίοας, η Ρόδος και το Καστελλόριζο
- Η Ελλάδα παρέταξε έξι ελληνικά υποβρύχια ως απάντηση
- Πρόταση για τρεις βάσεις στην Κύπρο

Λεπτομερές υπόμνημα διαμαρτυρίας προς την στρατιωτική επιτροπή του ΝΑΤΟ για την αμφισβήτηση του υφιστάμενου status quo στο Αιγαίο πέλαγος από την Τουρκία, όχι μόνο με λόγια, αλλά και με πράξεις, κατέθεσε επισήμως πριν από λίγες ημέρες η Αθήνα.

Από τους αρμόδιους Ελληνες διπλωματικούς και στρατιωτικούς αντιπροσώπους στο ΝΑΤΟ,καταγγέλθηκε η ανεξέλεγκτη δράση τουρκικών υποβρυχίων στον βυθό του Αιγαίου καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, από το ΓΕΕΘΑ υπήρξαν εισηγήσεις να επιδοθεί διάβημα επί τούτου, ακόμη και ώς το επίπεδο του γενικού γραμματέα της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας κ. Γενς Στόλτενμπεργκ.

Οι λεπτομέρειες


Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής, στο υπόμνημα διαμαρτυρίας τονίζεται ότι τα υποβρύχια του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού κινούνται και πραγματοποιούν ασκήσεις σε περιοχές οι οποίες έχουν δεσμευθεί και περιλαμβάνουν ελληνικά νησιά και νησίδες και την περιβάλλουσα αυτών ελληνική χωρική θάλασσα για τον Σεπτέμβριο και μέρος του τρέχοντος μήνα Οκτωβρίου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, τρία υποβρύχια του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού (μεταξύ των οποίων το Dolunay) είχαν δεσμεύσει και κινήθηκαν σε εκτεταμένες περιοχές σχεδόν στο σύνολο του Αιγαίου.

Συγκεκριμένα δεσμεύθηκαν περιοχές γύρω από τη Σαμοθράκη, τη Λήμνο, τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Ρόδο, την Κάρπαθο, το Καστελλόριζο και τα βόρεια της Κρήτης. Πρακτικά, οι τουρκικές SubNotam’s (όπως ονομάζονται οι οδηγίες προς ναυτιλλομένους για τη δράση υποβρυχίων), άφησαν εκτός του σχεδιασμού τους, μόνο ένα πολύ μικρό κομμάτι του ανατολικού Αιγαίου.

Η ελληνική απάντηση


Καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα, έξι ελληνικά υποβρύχια (μεταξύ των οποίων τα «Πρωτεύς», «Ματρώζος» και «Πιπίνος») κινούνταν, έχοντας λάβει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις, προκειμένου να επισημάνουν διά της παρουσίας τους την κυριαρχία της Ελλάδας στον χώρο. Η ελληνική αντίδραση μπορεί να φαίνεται σε τρίτους παρατηρητές ως υπερβάλλουσα, δεδομένου ότι πολύ πιο συχνές είναι οι εναέριες παραβιάσεις.
Ωστόσο, όπως ανέφεραν πηγές, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η κίνηση των τουρκικών υποβρυχίων στοχεύει στην έργω αμφισβήτηση της ελληνικής υφαλοκρηπίδας και, φυσικά, της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ). Γι’ αυτό, βεβαίως, και η άμεση κινητοποίηση από το Πολεμικό Ναυτικό (Π.Ν.) θεωρήθηκε απαραίτητη.

Ως προς το αμιγώς επιχειρησιακό κομμάτι είναι απολύτως σαφές ότι κάτω από το νερό δεν είναι δυνατόν να υπάρξει αναχαίτιση ανάλογη με εκείνες που πραγματοποιούνται καθημερινά στον αέρα ανάμεσα σε F-16, οπότε η διαδικασία αποχώρησης των τουρκικών υποβρυχίων, καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, από τα ελληνικά χωρικά ύδατα δεν ήταν ποτέ μόνιμη, αλλά μόνο προσωρινή.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΓΕΕΘΑ αλλά και του υπουργείου Εξωτερικών, στο λεπτομερές υπόμνημα που συνέταξαν στις αρχές της εβδομάδας που πέρασε, συνδύασαν την υποβρύχια δραστηριότητα των Τούρκων με τις πρόσφατες δηλώσεις περί αναθεώρησης της Λωζάννης και τόνισαν ότι οι συμπεριφορές αυτές είναι αντίθετες στο Διεθνές Δίκαιο και σε καμία περίπτωση δεν αρμόζουν στις αντιλήψεις του σύγχρονου δυτικού κόσμου. Από τους εντεταλμένους Ελληνες αξιωματούχους στο ΝΑΤΟ, τόσο σε στρατιωτικό όσο και σε διπλωματικό επίπεδο, διαμηνύθηκε ότι στρατιωτικές ενέργειες όπως οι κινήσεις των υποβρυχίων, ή η συνήθεια των υπερπτήσεων (οι οποίες έπειτα από ένα ήρεμο δίμηνο επανήλθαν, έστω και με διαφορετικές μεθόδους αυτή τη φορά) συνιστούν μέρος της αναθεωρητικής προσπάθειας της Τουρκίας έναντι των Διεθνών Συνθηκών «που έχουν καθορίσει τον χάρτη της περιοχής».

Κλιμάκωση


Επίσης, οι ενέργειες αυτές δημιουργούν «κλιμάκωση και ενδεχόμενη αστάθεια στην περιοχή», γι’ αυτό άλλωστε και τίθενται υπόψη του ΝΑΤΟ τα σχετικά στοιχεία, όπως λεπτομερή αρχεία της κίνησης των τουρκικών υποβρυχίων, από την ώρα που ξεκίνησαν να επιχειρούν σε ελληνικά χωρικά ύδατα, μέχρι και το βάθος στο οποίο πραγματοποίησαν τη δράση τους.
Στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ φαίνεται να υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό η αίσθηση ότι οι Σύμμαχοι αντιλαμβάνονται πως οι τουρκικές πράξεις θίγουν κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας

Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο της μεσογειακής Λεκάνης, η συγκέντρωση υποβρυχίων τον Σεπτέμβριο ήταν μεγαλύτερη στο Αιγαίο, απ’ ό,τι στα βόρεια της Λιβύης ή στα ανοιχτά της Συρίας, όπου βρίσκονται σε εξέλιξη πολεμικές επιχειρήσεις.

Στην Αθήνα γνωρίζουν ότι η θεσμικά επιβεβλημένη στάση «ίσων αποστάσεων» που τηρεί το ΝΑΤΟ, δεν λειτουργεί σε καμία περίπτωση αποτρεπτικά για τα διαβήματα ή τις (πολύ συχνότερες) άτυπες διαμαρτυρίες που κατά καιρούς κατατίθενται από τους Ελληνες αξιωματούχους. Αλλωστε, το κύριο επιχείρημα που χρησιμοποιείται από τους αξιωματούχους της Συμμαχίας είναι ότι προέχουν η «αποτελεσματικότητα και η συνοχή του ΝΑΤΟ».

Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, η επιφυλακτικότητα, σε επίσημο επίπεδο, των Συμμάχων έχει οδηγήσει την Ελλάδα στην κατάθεση πλήρους φακέλου με όλες τις τελευταίες τουρκικές παραβάσεις και παραβιάσεις.

Οι Ελληνες αξιωματούχοι επιδεικνύουν αυτά τα στοιχεία, ώστε να γίνει αντιληπτό ότι τα περιστατικά πρακτικής αμφισβήτησης των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας από την Τουρκία, συνιστούν πολύ μεγαλύτερης κλίμακας παραβατική συμπεριφορά, από εκείνη τρίτων, εκτός του ΝΑΤΟ, χωρών.

Πρόταση για τρεις βάσεις στην Κύπρο


Στους πολλαπλούς προβληματισμούς της Αθήνας το τελευταίο χρονικό διάστημα προστέθηκε και ένας που προέκυψε στη Νέα Υόρκη. Εκεί, όπου ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Ν. Αναστασιάδης πληροφορήθηκε τον σχεδιασμό για διαμόρφωση δύο στρατιωτικών βάσεων, μιας τουρκικής και μιας ελληνικής στην Κύπρο, προκειμένου να απαντηθεί το ερώτημα της ασφάλειας.
Μια τέτοια λύση θα σήμαινε ότι η Κύπρος θα μετατρεπόταν σε ένα κράτος με μόνιμες στρατιωτικές βάσεις τριών χωρών (Τουρκία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο). Κάτι τέτοιο προφανώς θα ανέτρεπε την ελληνική θέση για κατάργηση των εγγυήσεων και γι’ αυτό τον λόγο δεν αναμένεται να γίνει δεκτή από την Ελλάδα ή την Κυπριακή Δημοκρατία.

Ωστόσο, εκείνο που προβληματίζει περισσότερο τόσο την κυπριακή όσο και την ελληνική πλευρά, είναι ότι μια λύση αυτού ή παρόμοιου τύπου, είναι κοντά στις αντιλήψεις και της αμερικανικής πλευράς, η οποία φέρεται να θεωρεί ρεαλιστική την ύπαρξη και μιας μικρής τουρκικής στρατιωτικής δύναμης στην Κύπρο. Γίνεται, εν ολίγοις, σαφές ότι το κυπριακό ζήτημα έχει ενταχθεί σε μια ευρύτερη γεωπολιτική ατζέντα για την περιοχή, η οποία ξεκινά από την ανάγκη για ταχεία εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων της Ανατολικής Μεσογείου και χρήση του νησιού ως κόμβου για τη διακίνησή αυτών των αποθεμάτων και φθάνει ώς τη δημιουργία ενός θετικού πολιτικού παραδείγματος σε μια περιφέρεια που βρίσκεται σε πολυετή αστάθεια.



Πηγή: Καθημερινή

Ανατροπή στην τραγωδία της Αίγινας – Δεν βρέθηκε DNA του Λυκουρέζου στο πηδάλιο του σκάφους!

Ανατροπή στην τραγωδία της Αίγινας – Δεν βρέθηκε DNA του Λυκουρέζου στο πηδάλιο του σκάφους!

- Διαστάσεις θρίλερ λαμβάνει η υπόθεση της Αίγινας μετά την ανάλυση των στοιχείων DNA
- Δεν βρέθηκε βιολογικό υλικό του κατηγορούμενου Θρ. Λυκουρέζου στο πηδάλιο του μοιραίου Duente
- Διαψεύδουν τους μάρτυρες τα ευρήματα: Εντοπίστηκε DNA δύο άγνωστων ατόμων!
- Τι λέει ο συνήγορος των οικογενειών των θυμάτων, Αλέξης Κούγιας για τα νέα στοιχεία
- Το ταχύπλοο στις 16 Αυγούστου είχε συγκρουστεί με λάντζα προκαλώντας τον θάνατο 4 ατόμων

Νέα τροπή στην υπόθεση της τραγωδίας στην Αίγινα που στοίχισε τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους.

Όπως αποκαλύπτει σήμερα η Real News τα ευρήματα από την εξέταση του βιολογικού υλικού στο χώρο του ταχύπλοου ανατρέπουν τα μέχρι τώρα δεδομένα δίνοντας νέα διάσταση στο θρίλερ.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η εφημερίδα, τα ευρήματα βιολογικού υλικού από τα χειριστήρια του μοιραίου ταχύπλοου δείχνουν ότι στο τιμόνι την ώρα της σύγκρουσης δεν βρισκόταν ο 77χρονος Θρασύβουλος Λυκουρέζος.

Στο πηδάλιο, στις μανέτες, στο κάθισμα του κυβερνήτη, αλλά και στα κουμπιά στον πίνακα οργάνων βρέθηκε DNA το οποίο από την εργαστηριακή εξέταση δεν ταυτίζεται με το δείγμα του Θ. Λυκουρέζου, ο οποίος ισχυρίζεται ότι ήταν ο κυβερνήτης του σκάφους.

Τι αναφέρει η έκθεση εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης


Οι επιστήμονες του τμήματος ανάλυσης βιολογικών υλικών είναι ξεκάθαροι: Η ανάλυση DNA του δείγματος 9 (κουμπιά χειριστηρίων μηχανών) απέδωσε γενετικό τύπο STR, ο οποίος ανήκει σε άγνωστο άρρεν άτομο (άγνωστο άτομο 27913-Α). Από την ανάλυση του δείγματος 1 (τιμόνι) προέκυψε γενετικός τύπος STR, που δηλώνει παρουσία γενετικών στοιχείων άνω του ενός ατόμου (μείγμα).



Στο εν λόγω μείγμα εμπεριέχεται ο γενετικός τύπος του άγνωστου ατόμου 27913-Α. 

Τα υπόλοιπα προσδιορισθέντα στοιχεία δεν κρίνονται επαρκή για να αποδοθούν σε έτερα άτομα. 

Από την ανάλυση DNA των δειγμάτων 4 (κουμπιά κονσόλας ραδιοφώνου), 7 (αριστερό χειριστήριο μηχανής και κουμπιά αυτού) και 13 (βάση καθίσματος θέσης αριστερά του κυβερνήτη) προέκυψαν αντίστοιχοι γενετικοί τύποι STR, που δηλώνουν παρουσία γενετικών στοιχείων άνω του ενός ατόμου (μείγματα).

Εν ολίγοις πάνω στα χειριστήρια δεν βρέθηκε βιολογικό υλικό του κατηγορούμενου Θρασύβουλου Λυκουρέζου, αλλά τουλάχιστον δύο άλλων άγνωστων ατόμων.

Αμείλικτα ερωτήματα


Και τα μεγάλα ερωτήματα είναι: Αν δεν κυβερνούσε ο Λυκουρέζος τότε ποιος κρατούσε το πηδάλιο; Γιατί ο ίδιος όπως και οι συνεπιβαίνοντές του, αλλά κι αυτοί που τους περισυνέλεξαν ισχυρίστηκαν ενώπιον των Αρχών ότι χειριστής του ταχύπλοου ήταν ο προφυλακισμένος επιχειρηματίας;

Ποια είναι όμως τα άγνωστα άτομα που επέβαιναν πάνω στο ταχύπλοο; Τα στοιχεία που αποκαλύπτει η Real News ανατρέπουν την εικόνα που είχαμε μέχρι τώρα και γεννώνται πλέον νέα ερωτήματα και για τους χειρισμούς από το λιμενικό.

Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Θ. Δρίτσα, ο οποίος είχε σπεύσει να δηλώσει ότι η κόρη και ο γαμπρός του Λυκουρέζου προσκόμισαν εισιτήρια που βεβαίωναν πως ταξίδεψαν από Κρήτη προς Αθήνα το απόγευμα του δυστυχήματος όταν και ενημερώθηκαν για τα τραγικά γεγονότα.

Επίσης, ο εγγονός του 77χρονου δε θα μπορούσε να οδηγεί, αφού είναι πολύ μικρός.

Όμως και οι τρεις επιβαίνοντες στο ταχύπλοο μαζί με τον κ. Λυκουρέζο που εμφανίστηκαν ενώπιον των Αρχών αρκετές ώρες μετά το περιστατικό, ισχυρίστηκαν κατά τη διάρκεια των καταθέσεών τους πως ο κυβερνήτης ήταν ο 77χρονος.

Τι λέει ο Αλέξης Κούγιας


Μετά από τις καταιγιστικές αυτές εξελίξεις ο συνήγορος των οικογενειών των θυμάτων Α. Κούγιας, δήλωσε στην Real News:

«Με τη βοήθεια της τακτικής ανακρίτριας Πειραιώς κ. Ακτύπη και της εισαγγελέως Πλημμελειοδικών κ. Νικολάου προσπαθήσαμε αμέσως μετά την προσωρινή κράτηση του Θρασύβουλου Λυκουρέζου να βοηθήσουμε τη Δικαιοσύνη, ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια για το τι ακριβώς συνέβη σε αυτό το τρομερό έγκλημα της Αίγινας.

Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι για την αποδοχή των δίκαιων αιτημάτων μας και ήδη έρχονται με επίσημο και διαβλητό τρόπο οι πρώτες απαντήσεις, οι οποίες επιβεβαιώνουν την υποψία των επιβαινόντων, αλλά και των συγγενών των θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους ότι το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος και το Λιμεναρχείο της Αίγινας προσπάθησαν να αποτρέψουν με κάθε τρόπο την αποκάλυψη της αλήθειας, αφού η πρώτη απάντηση από την πρώτη έρευνα – ανάλυση των στοιχείων του DNA στο σκάφος Duente αποκαλύπτει ότι ούτε ο Λυκουρέζος λέει την αλήθεια, ούτε η Λιμενική Αρχή έκανε τίποτα για να την αποκαλύψει.

Και το κυριότερο είναι ότι στο σκάφος επέβαιναν άγνωστα πρόσωπα, των οποίων το DNA βρέθηκε και τα οποία πρέπει οπωσδήποτε να αποκαλυφθούν και να αποδοθεί δικαιοσύνη».

πηγή: Εφημερίδα RealNews