Λίγο πριν από το παρθενικό του ταξίδι, το Harmony of the Seas, το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, εντυπωσιάζει όπως πλέει αγκυροβολημένο στο Σαουθάμπτον.
Το ενός δισεκατομμυρίου κρουαζιερόπλοιο είναι 1.188 πόδια και 227.000 τόνοι, μεγαλύτερο από τον Τιτανικό και μπορεί να μεταφέρει 8.880 επιβαίνοντες, συμπεριλαμβανομένων 2.100 μελών πληρώματος από 77 χώρες.
Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι αναμένεται να επισκεφτούν την παραθαλάσσια πόλη μέσα στην εβδομάδα για να δουν από κοντά το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο πριν ξεκινήσει για το παρθενικό του ταξίδι. Θα ξεκινήσει το ταξίδι του την Κυριακή για μια 4ήμερη δοκιμαστική κρουαζιέρα στο Ρότερνταμ, στην Ολλανδία.
Οι ανησυχίες του Elon Musk δεν περιορίζονται μόνο στα
ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το ταξίδι στο Διάστημα, αλλά περιλαμβάνουν και το νέο
σύστημα μεταφορών Hyperloop που όταν ανακοινώθηκε ως ιδέα πριν από 3 χρόνια,
χλευάστηκε από πολλούς ως μη υλοποιήσιμο. Τελικά, ο Musk όχι μόνο προχώρησε την
έρευνα, αλλά προχώρησε χτες και στην πρώτη επίδειξη του συστήματος στην έρημο
της Νεβάδα (ΗΠΑ)!
Η εταιρεία μετονομάστηκε σε Hyperloop One (από
Hyperloop Technologies) και ο αντιπρόεδρος Josh Geigel αποκάλυψε ορισμένα στοιχεία
για την λειτουργία του φουτουριστικού τραίνου. Συγκεκριμένα, επιβεβαίωσε ότι
χρησιμοποιείται ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα προώθησης των βαγονιών (χωρίς να
αναφέρει περισσότερα για την τεχνολογία) και ότι η ηλεκτρομαγνητική ενέργεια
παράγεται από πρωτοποριακές ηλεκτρικές μηχανές που δεν διαθέτουν κινούμενα
μέρη.
Ονομάζει τις μηχανές αυτές ως “blades”, επειδή
μοιάζουν με λεπίδες που σπρώχνουν το βαγόνι μέσα στον αγωγό όπου κινείται.
Υπενθυμίζουμε ότι το βαγόνι κινείται μέσα σε ένα αγωγό κενού, επομένως, δεν
χρειάζονται πολλές τέτοιες μηχανές για την προώθηση του. Ο Geigel αναφέρει ότι
απαιτείται εγκατάσταση στο 5-10% της διαδρομής δηλαδή περίπου κάθε 80km.
Στην χτεσινή επίδειξη, το βαγόνι έπιασε ταχύτητα
0-180km μέσα σε μόλις 1.1 δευτερόλεπτο! Στη συνέχεια έπεσε στην άμμο, καθώς δεν
έχουν σχεδιάσει ακόμα το σύστημα πέδησης. Θεωρητικά, το Hyperloop μπορεί να
φτάσει στο σημείο να κινείται με ταχύτητα 1100km/h σε έναν αγωγό πολύ χαμηλής
πίεσης!