ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

81 χρόνια από τη μέρα που άνοιξε το Νταχάου: Οι φωτογραφίες της φρίκης



Η ιστορία του στρατοπέδου συγκέντρωσης του Νταχάου και οι συγκλονιστικές εικόνες που κατέγραψε ο προσωπικός φωτογράφος του Χίτλερ (Pics)

Ήταν στις 22 Μαρτίου 1933 όταν δυο μήνες αφότου ο Αδόλφος Χίτλερ έγινε Καγκελάριος δημιουργήθηκε το στρατόπεδο συγκέντρωσης Νταχάου, με σκοπό με την φυλάκιση πολιτικών κρατουμένων.

Μέχρι το τέλος του 1933 στο στρατόπεδο που βρίσκεται κοντά στο Μόναχο βρίσκονταν 800 κρατούμενοι, κυρίως κομμουνιστές και σοσιαλδημοκράτες.

Με το πέρασμα των χρόνων, ο αριθμός των κρατουμένων αυξανόταν σταθερά, καθώς κι άλλοι "ανεπιθύμητοι", όπως ομοφυλόφιλοι, Μάρτυρες του Ιεχωβά, τσιγγάνοι, εγκληματίες και φυσικά Εβραίοι, στέλνονταν στο στρατόπεδο.



 
Παρότι το Νταχάου δεν ήταν στρατόπεδο εξόντωσης σαν το Άουσβιτς, οι κρατούμενοι ζούσαν κάτω από άθλιες συνθήκες και έρχονταν αντιμέτωποι καθημερινά με το θάνατο, καθώς θεωρούνταν αναλώσιμοι από το χιτλερικό καθεστώς.

Οι έγχρωμες φωτογραφίες που βλέπετε είναι τραβηγμένες από τον Hugo Jaeger ο οποίος υπήρξε προσωπικός φωτογράφος του Φύρερ.

Ο Hugo Jaeger, για να σώσει τη συλλογή του τοποθέτησε τις φωτογραφίες σε ένα μπουκάλι μπράντι το οποίο έκρυψε σε μία βαλίτσα. Όταν στη  συνέχεια έπεσε επάνω σε ομάδα Αμερικανών στρατιωτών, στάθηκε τυχερός, καθώς, την προσοχή τους τράβηξε ένα μπουκάλι με κονιάκ και όχι το μπράντι.

Ο Jaeger έβγαλε τουλάχιστον 2.000 φωτογραφίες ταξιδεύοντας με τον Χίτλερ στα τέλη της δεκαετίας του ’30 και τις αρχές της δεκαετίας του ’40.




Ο φωτογράφος του Χίτλερ, προκειμένου να μη χάσει τη συλλογή του αποφάσισε να θάψει τις φωτογραφίες σε 12 γυάλινα βάζα έξω από το Μόναχο, όπου ανά τακτά χρονικά διαστήματα επέστρεφε για να ελέγξει την κατάστασή τους. Το 1955 τις ξέθαψε και τις φύλαξε σε τραπεζική θυρίδα, ενώ δέκα χρόνια αργότερα, τις πούλησε στο περιοδικό "Life".

Το στρατόπεδο 

Το στρατόπεδο ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 1933 πάνω στα απομεινάρια ενός εργοστασίου πυρομαχικών του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Ήταν το πρώτο από τα Στρατόπεδα συγκέντρωσης που δημιούργησαν οι Ναζί. Ο Χάινριχ Χίμλερ, ως αρχηγός της Αστυνομίας του Μονάχου, το περιέγραψε επίσημα ως "το πρώτο στρατόπεδο συγκέντρωσης για πολιτικούς κρατουμένους.




Στις αρχές του 1937 ξεκίνησαν εργασίες επέκτασης του στρατοπέδου. Τις εργασίες αυτές υποχρεώθηκαν να εκτελέσουν οι κρατούμενοι, ξεκινώντας από την κατεδάφιση των εγκαταστάσεων του παλαιού εργοστασίου. Χτίστηκαν ξύλινα καταλύματα και βοηθητικές εγκαταστάσεις, μεταξύ των οποίων και κρεματόριο.



Οι εργασίες αυτές εκτελέσθηκαν μέσα σε φρικτές για τους κρατούμενους συνθήκες και ολοκληρώθηκαν στα μέσα του 1938. Το στρατόπεδο δεν υπέστη σημαντικές κτιριακές αλλαγές μέχρι την απελευθέρωσή του από τις Συμμαχικές δυνάμεις το 1945. Το στρατόπεδο αποτελούνταν από 32 κτίρια για κρατούμενους, ένα από τα οποία προοριζόταν αποκλειστικά για τους ιερείς όλων των βαθμίδων, που αντιτίθονταν στο καθεστώς (υπολογίζεται ότι "φιλοξενήθηκαν" εκεί περίπου 3.000 ιερείς και θεολόγοι), και ένα ήταν δεσμευμένο για "ιατρικά πειράματα".




Το στρατόπεδο έκλεισε στις 28 Απριλίου 1945. Οι Διοικητές του Βάις και Όττο πρόλαβαν να διαφύγουν. Οι κρατούμενοι δεν απελευθερώθηκαν αμέσως, γιατί υπήρχε φόβος διασποράς του τύφου, που είχε ξεσπάσει στο στρατόπεδο κατά τις τελευταίες ημέρες λειτουργίας του.



Το θέαμα που είδαν οι απελευθερωτές του ήταν από τα πλέον φρικτά που μπορεί να αντικρύσει άνθρωπος, όπως περιγράφουν ο Βίκτορ Μάουρερ, εκπρόσωπος του Ερυθρού Σταυρού, και οι Αμερικανοί αξιωματικοί και στρατιώτες που μπήκαν στο στρατόπεδο.


Σήμερα, το Στρατόπεδο του Νταχάου έχει μετατραπεί σε μνημείο από τη Γερμανική Κυβέρνηση.

Πηγή:Dailymail

Μεγάλες αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ. Μείωση 30% στα τεκμήρια



Τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τη φορολόγηση των ΙΧ. Ρυθμίσεις ανάσα για την αγορά. Αλλαγές στο καθεστώς των εισαγόμενων και κίνητρα για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας

Ανατροπές ως προς τη φορολογία των ΙΧ αυτοκινήτων, περιλαμβάνει το φορολογικό νομοσχέδιο, που θα κατατεθεί σε λίγες μέρες στη Βουλή.

Σύμφωνα με την εφημερίδα "Ημερησία", αναμένεται μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης κατά 30%, μείωση 30% του φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω και κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας,

Επίσης, θα αλλάξει το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα, που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλά και το φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση.

Όσον αφορά τα τεκμήρια, όπως αναφέρει η Ημερησία, το οικονομικό επιτελείο φαίνεται να έχει αποφασίσει τη μείωση των τεκμηρίων κατά 30% με αποτέλεσμα το ύψος τους να είναι πιο κοντά στο πραγματικό κόστος χρήσης.

Ωστόσο με την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% μειώνεται αυτομάτως και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω.

Αυτό σημαίνει ότι ένας ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου 4ετίας εκτός των 660 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας φέτος θα καταβάλει και 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ.

Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ.
Αντίστοιχα κάτοχος ΙΧ με κινητήρα 2.501 κ.εκ. 4ετίας καταβάλει 880 ευρώ για Τέλη και 1.330 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 931 ευρώ και το τεκμήριο θα ανέρχεται σε 9.310 ευρώ από 13.300 ευρώ.

Μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 3 λίτρα και άνω καθώς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το τεκμήριο κυμαίνεται σε πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα.
Ειδικότερα κάτοχος ενός τετρακίνητου οχήματος με κινητήρα 3,7 λίτρων 4ετίας θα καταβάλει για Τέλη Κυκλοφορίας 1.100 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας και 2.740 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 1.918 ευρώ ενώ αν πρόκειται για αυτοκίνητα με ηλικία μεταξύ 5-10 ετών τότε ο συγκεκριμένος φόρος περιορίζεται στα 1.342 ευρώ.

Ανάσα στην αγορά με κατάργηση του φόρου πολυτελείας

Ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε καινούρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω. Το ισχύον μέτρο δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο ενώ παράλληλα στρέβλωσε και τις πραγματικές εργοστασιακές αξίες που δήλωναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες στην Υπηρεσία Αξιών με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ από έσοδα.
Με την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης η αγορά θα λειτουργήσει με πιο σωστό ανταγωνιστικό πλαίσιο και θα φθηνήνουν τα ακριβά μοντέλα.

Άρση ακινησίας, σε τιμή ευκαιρίας

Τα κρατικά έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας  ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ τα οποία το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να μειωθούν περαιτέρω.

Ωστόσο οι μαζικές καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας συνεχώς μειώνουν τα έσοδα με αποτέλεσμα το οικονομικό επιτελείο να εξετάζει πως σε όσα ΙΧ γίνει άρση ακινησίας οι κάτοχοί του να μην καταβάλουν ολόκληρο το τίμημα των τελών του έτους αλλά μόνο των υπολειπόμενων μηνών.
Δηλαδή αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του οχήματός του τον Ιούνιο θα καταβάλει μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων Τελών του οχήματός του.

Παράλληλα το ίδιο ακριβώς σχέδιο εξετάζεται και για τα καινούρια αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στα τέλη κάθε έτους εξαιτίας της διπλής καταβολής των Τελών από τους νέους ιδιοκτήτες.

Τι θα ισχύει με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ «μάχονται» για να διορθωθεί ένα τεράστιο λάθος που αφορά στον άδικο τρόπο υπολογισμού φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση αλλά και την κτήση.

Όταν εισάγεται στην Ελλάδα ένα μεταχειρισμένο ΙΧ από άλλο κράτος-μέλος εκτελωνίζεται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας του στο εξωτερικό. Ωστόσο με το που θα τοποθετηθούν ελληνικές πινακίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε η εφορία το φορολογεί ως καινούριο ασχέτως αν κυκλοφορεί σε κάποιο άλλο κράτος μέλος εδώ και πολλά χρόνια.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ να καταβάλουν άδικα Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να εμπίπτουν σε υψηλά τεκμήρια εξαιτίας της άδικης φορολόγησής τους από την εφορία.

Παράλληλα όποια από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα απαλλάσσονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας.

Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να περιοριστεί το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας καθώς πολλά εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ θα επανέλθουν στην κυκλοφορία καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν θα καταβάλουν Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παλαιότητας των οχημάτων τους.

Τι θα ισχύει με την εξαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ

Η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα, έχει παγώσει καθώς οι έμποροι ή οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας για να προχωρήσει η εξαγωγή τους.

Ο λόγος είναι ότι όλα τα συγκεκριμένα ΙΧ βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας (κατατεθειμένες πινακίδες) και σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς πρέπει να γίνει πρώτα άρση ακινησίας, καταβάλλοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, και κατόπιν να προχωρήσει η εξαγωγή των αυτοκινήτων.

Το κόστος όμως καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας είναι υπέρογκο καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι μεγάλου κυβισμού και με δεδομένο ότι έχουν πουληθεί στο εξωτερικό έναντι 3.000 έως 5.000 ευρώ η καταβολή των Τελών καθιστά ασύμφορη την εξαγωγή τους.

Με το νέο φορολογικό δεν θα χρειάζεται η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και θα ξεπαγώσουν οι εξαγωγές των αυτοκινήτων.
Τέλος στις πινακίδες "Μ" από τις εφορίες

Τις πινακίδες "Μ" από τις εφορίες φαίνεται πως χρησιμοποιούν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματά τους δύο ημέρες κάθε μήνα.

Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να περιορίσει τη χρήση των πινακίδων «Μ» καθώς έχει γίνει κατάχρηση από κάποιους θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς καθώς η χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων κυκλοφορίας θα μπορεί να γίνεται μόνο δύο φορές το χρόνο!

Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο οι πινακίδες «Μ» θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που πραγματικά τις έχουν ανάγκη και όχι για να πηγαίνουν διήμερες βόλτες στα χιονοδρομικά μία φορά το μήνα οι ιδιοκτήτες τους γλιτώνοντας την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.

(Πηγή: Ημερησία)

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Οι Ελληνίδες που πέφτουμε στα πόδια τους

Ψηλά, 'τόσο όσο' γυμνασμένα, με μικρούς αστραγάλους και καλαίσθητα γόνατα. Ναι, τα κριτήρια είναι πολλά. Αλλά τα παρακάτω κορίτσια τα διαθέτουν όλα σε αφθονία.
 

Το γυναικείο πόδι είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης που το έχουν κατά καιρούς υμνήσει μεγάλοι ζωγράφοι, γλύπτες και φιλόσοφοι. Αλλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση, εξίσου βαρύτητα έχει και η 'άποψη' του Μήτσου από τον Κολωνό που δεν κρατιέται να φωνάξει 'Μανίτσα μου τι μπουτ@#ες είναι αυτές' όταν δει κάποια επιπέδου Παπαβασιλείου να περνάει εντός του οπτικού του πεδίου. Τι να πεις. Το μάτι, όπως και η καρδιά, θέλει ότι θέλει.

Η αφορμή

To ξέρω ότι δεν είναι σωστό όταν τραγουδάει μια κυρία να την κοιτάζεις στα πόδια, αλλά αυτό ακριβώς μου συνέβη στην περίπτωση της Josephine, όταν την είδα στον ελληνικό τελικό της Eurovision. Και μετά κάθισα και τσέκαρα όλα τα προηγούμενα videoclip της. Ειδικά εκείνα που φοράει κάτι σαν μαγιό. Ναι, δεν είναι δίμετρη. Κάτι που, στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι μείον της. Αλλά τα πόδια της μίλησαν κατευθείαν στην καρδιά μου.

 

Όπως ακριβώς μιλούν εδώ και 4 χρόνια και τα αντίστοιχα της Μαρίας Αντιμισάρη του Dancing with the Stars. Ειδικά φέτος που -η πρώην πρωταθλήτρια ακροβατικής γυμναστικής- έχει χάσει τα 1-2 παραπανίσια κιλά που είχε πάνω της με αποτέλεσμα να κάνουν ακόμη περισσότερο μπαμ.


Η βασίλισσα του 'ποδόγυρου'

Τα πόδια της Έλενας Παπαβασιλείου έχουν γράψει τη δική τους ιστορία. Χωρίς να έχουν απαραίτητα τις εντελώς σωστές διαστάσεις (σ.σ. είναι λίγο πιο χοντρά από ότι θα έπρεπε) σου φέρνουν στο νου κάτι από ελληνική επαρχία και βιντεοκασέτες των 80s. Υπό την έννοια ότι σου βγάζουν την 'βαρβατίλα' από μέσα σου. Επίσης, δεν βαριέσαι να τα κοιτάζεις. Με τις ώρες. Είτε κάθεσαι απέναντί της, είτε είσαι πάνω στο ποδήλατο και 'πληρώνεις' αυτή τη χαρά με μια μετωπική στην κολόνα (κάτι που έχω δει μπροστά μου να συμβαίνει).

 

Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ αντίστοιχη περίπτωση Ελληνίδας τα τελευταία χρόνια που προκαλεί τόσο πανικό όταν αποφασίζει να τα δείξει. Εκτός και αν θέλετε να πάμε μια 15ετία πριν και να αποτίσουμε φόρο τιμής, όπως της αξίζει, στη Γιάννα Νταρίλη και το αντίστοιχα 'ξελιγωτικό' δικό της set. Ελαφρώς λιγότερο γυμνασμένο από της Ελένης Πετρουλάκη και για αυτό πιο συμβατό με το μέσο αντρικό κοινό.

Αυτά που έχουν το όνομα

Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η Καίτη Γαρμπή και η Φαίη Σκορδά βρίσκονται πάντοτε στην πρώτη τριάδα σχετικών λιστών. Για την πρώτη δεν υπάρχει λόγος να το αναλύσουμε παραπάνω. Διαθέτει με διαφορά τα καλύτερα πόδια που έχουν πατήσει ποτέ πάνω σε πίστα. Κάτι στο οποίο συμφωνούν όλοι όσοι, την δεκαετία των 90s, βρέθηκαν να τα παρατηρούν από το πρώτο τραπέζι πίστα.
Όσον αφορά το κορίτσι από το Κιλκίς, και πάλι τα πράγματα είναι αυταπόδεικτα. Ήδη από την εποχή που φορούσε τα σορτσάκια της και μετέτρεπε τις ζωντανές μεταδόσεις του πρωινού του TV Μακεδονία από κάτι νερο-τσουλήθρες σε ένα όργιο οφθαλμολαγνείας. Εύγε και μόνο εύγε.
 

Αυτά που έχουν τη χάρη

Το ωραιότερο ζευγάρι πόδια που είχα την τύχη να δω από κοντά είναι αυτά της Κατερίνας Στικούδη. Γραμμωμένα και ταυτόχρονα λεπτά και θηλυκά (ένεκα του παρελθόντος της ως πρωταθλήτριας κολύμβησης) πάντα μου φέρνουν δάκρυα στο μάτια. Και σίγουρα αποτελούν το πιο δυνατό σημείο της Θεσσαλονικιάς τραγουδίστριας. Κάτι που παραδέχεται άλλωστε και η ίδια.
 
Όπως ακριβώς συμβαίνει, μιας και πιάσαμε τις τραγουδίστριες, με τα αντίστοιχα της Τάμτα. Εκτός και αν το θεωρείτε τυχαίο ότι είναι το μοναδικό σημείο της ανατομίας της που δεν θυμάμαι ποτέ να έχω δει ντυμένο. Τέλος ειδική αναφορά οφείλουμε να κάνουμε εδώ στην Χριστίνα Κολέτσα. Μια γυναίκα που τα έχει όλα αρμονικά και αγγελικά φτιαγμένα. Συμπεριλαμβανομένου των υπέροχων ποδιών της.

Οι Playmate με τα καλύτερα πατήματα

Για να βγεις Playmate, ειδικά στην Ελλάδα, χρειάζεται να διαθέτεις πλούσιο στήθος και όχι ιδιαίτερα ψηλά πόδια. Οι δυο γυναίκες που 'σπάνε' το συγκεκριμένο άτυπο κανόνα είναι η δίμετρη Κιμ Μαντζουράτου και, πάνω από όλα, η Πειραιώτισσα Κωσταντίνα Ράμπια. Ειδικά η τελευταία είναι ένα όνομα που μπορεί να μην λέει πολλά για τους καινούργιους, αλλά για τους παλιούς (βλέπε άνω τω 30) αποτελούσε την πιο πειστική απάντηση που έχει δώσει ποτέ Ελληνίδα στα κορίτσια από το Ριο ντε Τζανέιρο και τις γνωστές χάρες τους.

Aυτά που 'οργώνουν' τις πασαρέλες

Το να επισημαίνεις π.χ. ότι η Βίκυ Καγία και η Εβελίνα Παπαντωνίου διαθέτουν έξοχα πόδια το βρίσκω λίγο πολύ περιττό. Οφείλουν να έχουν, αφού αποτελούν μέρος της δουλειάς τους. Ειδικά στο επίπεδο που την έκαναν οι συγκεκριμένες.
Αλλά εκεί που οφείλεις να πατήσεις το pause είναι στην περίπτωση της Αλέκας Καμηλά. Όντως περισσότερο αθλητική από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο έχει περπατήσει ποτέ σε ελληνική πασαρέλα, τα πόδια της είχαν την ιδιαιτερότητα ότι, πέρα από δίμετρα, ήταν και γραμμωμένα. Με άλλα λόγια, άγγιζαν την τελειότητα. Διόρθωση. Άγγιζαν και συνεχίζουν να την αγγίζουν.

 

πηγη:www.oneman.gr