Ένα κρύο πρωινό του Ιανουαρίου του 2012 η είδηση για ένα ναυάγιο ανοιχτά της Ιταλίας «πάγωσε» όποιον την άκουσε. Η συνέχεια ήταν πιο τραγική. 32 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στον υγρό τάφο του Costa Concordia.
Ο καπετάνιος του πλοίου, που πρώτος εγκατέλειψε το καράβι, Φραντσέσκο Σκετίνο βρέθηκε στο επίκεντρο του διεθνούς Τύπου.Και όσο οι αποκαλύψεις για τα όσα έγιναν πριν και μετά την πρόσκρουση του γιγαντιαίου κρουαζιερόπλοιου σε βράχια ανοιχτά του νησιού Τζίλιο ήταν συνεχείς, το κουφάρι του Costa Concordia έμενε στο σημείο της τραγωδίας για να θυμίζει την τραγωδία.
Για την ανέλκυση θα... χρειαστούν: 500 μηχανικοί, 18.000 τόνοι τσιμέντου και σχεδόν 5 εκατ. ευρώ
Έφτασε όμως η στιγμή να φύγει. Η επιχείρηση ανέλκυσης θα ξεκινήσει τη
Δευτέρα το πρωί και θα ολοκληρωθεί σε 7-8 ώρες. Όταν ξεκινήσει, δεν
υπάρχει γυρισμός... Ήδη, τα συνεργεία έχουν πιάσει δουλειά για να είναι έτοιμα τα πάντα.
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΕΛΚΥΣΗ
Οι φωτογραφίες του πρακτορείου Reuters πάνω από το σημείο όπου παραμένει μισοβυθισμένο το Costa Concordia είναι εντυπωσιακές...
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ REUTERS
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΑΙΡΗ ΚΑΛΟΥΤΣΑΚΗ