ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Δεύτερη ηλεκτροπληξία χρήστη iPhone!


Ένας δεύτερος χρήστης iPhone στην Κίνα υπέστη ηλεκτροπληξία και βρίσκεται σε σοβαρή κατάσταση, ενώ φόρτιζε τη συσκευή του, μετά το θάνατο μιας γυναίκας υπό παρόμοιες συνθήκες την περασμένη εβδομάδα, όπως μετέδωσαν σήμερα κρατικά μέσα ενημέρωσης της ασιατικής χώρας.

Ο Γου Τζιαντόνγκ, 30 ετών, νοσηλεύεται σε κώμα σε νοσοκομείο του Πεκίνου μετά την ηλεκτροπληξία την οποία υπέστη την 8η Ιουλίου, ενώ φόρτιζε το iPhone 4 με έναν φορτιστή ο οποίος δεν είναι επίσημα εγκεκριμένος από την κατασκευάστρια της συσκευής αυτής, την αμερικανική Apple Inc., σύμφωνα με την μαρτυρία της αδελφής του, που επικαλείται η εφημερίδα Beijing Evening News.

«Είχα γυρισμένη την πλάτη μου σε εκείνον και ξαφνικά τον άκουσα να φωνάζει», δήλωσε η αδελφή του Γου, η Γου Τζιανσιάνγκ, στην εφημερίδα. «Όταν κοίταξα πίσω μου, βρισκόταν στο έδαφος, είχε σπασμούς», πρόσθεσε η ίδια.

Η αδελφή του Γου επίσης χτυπήθηκε από ηλεκτρισμό αλλά δεν τραυματίστηκε, αφού αποσύνδεσε το φορτιστή. Προσωπικό των υπηρεσιών των πρώτων βοηθειών έφτασε λίγο αργότερα και διαπίστωσε ότι ο αδελφός της είχε υποστεί καρδιακή προσβολή, όπως είπε η ίδια.

Σύμφωνα με γιατρούς, ο Γου Τζιαντόνγκ αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη, αλλά συνεχίζει να βρίσκεται σε κώμα μία εβδομάδα και πλέον μετά το ατύχημα.

Την Δευτέρα, η Apple ανακοίνωσε ότι θα ερευνήσει δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία μια 23χρονη γυναίκα πέθανε από ηλεκτροπληξία όταν πραγματοποίησε μια τηλεφωνική κλήση με το iPhone της καθώς το φόρτιζε.

Η πρώην αεροσυνοδός Μα Αϊλούν πέθανε την 11η Ιουλίου, ενώ χρησιμοποιούσε το iPhone 4 στην πόλη Τσανγκτζί, στη βορειοδυτική επαρχία Σιντζιάνγκ. Μεταγενέστερα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι και εκείνη είχε χρησιμοποιήσει μη εγκεκριμένο από την Apple φορτιστή.


πηγη:www.newsit.gr

Νέο βίντεο από την επίθεση εναντίον του 'Aδωνι Γεωργιάδη στο Αττικό νοσοκομείο - Με χτυπήματα, νερά και καφέδες υποδέχθηκαν τον υπουργό



- Για συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που δημιουργεί εντάσεις έκανε λόγο ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Επεισόδια σημειώθηκαν στην είσοδο και το αμφιθέατρο του Αττικού  νοσοκομείου
- Επέμβαση των ΜΑΤ για να απομακρυνθούν οι εργαζόμενοι
- Κεδίκογλου: Οι θιασώτες της βίας δεν έχουν καμία θέση στο δημόσιο βίο
- ΠΑΣΟΚ: Τέτοιες ενέργειες συμβάλλουν στον ευτελισμό της δημόσιας ζωής.
- Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ

Περίπου 200 άτομα προσπάθησαν να εμποδίσουν την είσοδο του υπουργού ο οποίος προσπάθησε να μιλήσει μαζί τους.
Οι εργαζόμενοι ωστόσο φάνηκε να μην έχουν καμία διάθεση διαλόγου.

Όπως είπε ο υπουργός μιλώντας λίγο μετά τα επεισόδια στον ραδιοσταθμό Βήμα, κάποιοι από τους εργαζόμενους του επιτέθηκαν και τον χτύπησαν.

Είπε μάλιστα ότι ο ίδιος ζήτησε από τους αστυνομικούς να μην επέμβουν ώστε να αποφευχθούν γενικευμένα επεισόδια.
Όπως είπε τελικά κατάφερε να φτάσει στο αμφιθέατρο όπου συνεχίστηκαν οι διαμαρτυρίες και πως όταν εκείνος κάλεσε τους εργαζόμενους που αντιδρούσαν σε διάλογο εκείνοι τον αρνήθηκαν με το πρόσψημα της παρουσίας της αστυνομίας.
Ο υπουργός μάλιστα έκανε λόγο για συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που επιδιώκει τέτοιες καταστάσεις λέγοντας ότι δημιουργεί εντάσεις και επεισόδια και πως ο ίδιος επέλεξε να πάει στο Αττικό, λέγοντας χαρακτηριστικά “στάθηκα απέναντί τους γιατί δεν τους φοβάμαι”

πηγη:www.newsit.gr
 

Στα σκαριά φορολόγηση ΙΧ βάσει λιανικής και όχι εργοστασιακής αξίας

Ποια τα επικρατέστερα σενάρια για την φορολόγηση των ΙΧ από το 2014. Πώς διαμορφώνεται η αξία των αυτοκινήτων σήμερα και πώς ενδέχεται να υπολογίζεται το τέλος ταξινόμησης

Στα τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί στην ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών πόρισμα ειδικής επιτροπής, το οποίο θα προτείνει τρόπους μετάβασης  από το σύστημα φορολόγησης των ΙΧ με βάση τον κυβισμό, στο σύστημα φορολόγησης με βάση την αξία.

Το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής αξίας και όχι βάσει της εργοστασιακής αξίας.

Αυτό διότι κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους.

Σήμερα τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.
Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος, ενώ η αξία τους απομειώνεται ανάλογα με τα έτη που έχουν κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.

Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, από το 2014 η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής πώλησης του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο εισαγωγέας στο Τελωνείο με διατήρηση ωστόσο των συντελεστών που κυμαίνονται από 5% έως 50%.

Το τέλος ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής πώλησης , συν την απομείωση της τιμής τους λόγω παλαιότητας.


πηγη:www.news247.gr