ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ξαναδικάζουν τον Σωκράτη 2.500 χρόνια μετά - ΔΕΙΤΕ LIVE



Δυόμισι χιλιάδες χρόνια μετά την καταδίκη σε θάνατο του Αθηναίου φιλόσοφου Σωκράτη, με τις κατηγορίες της ασέβειας προς τους θεούς και της διαφθοράς των νέων, 15 κορυφαίοι νομικοί από την Ευρώπη και την Αμερική καλούνται σήμερα να επαναλάβουν την ιστορική δίκη, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Ενώπιον περίπου χιλίων θεατών, που αναμένεται να κατακλύσουν την αίθουσα, οι συνήγοροι των Αθηναίων, Ηλίας Αναγνωστόπουλος και Αντώνης Παπαδημητρίου, θα επαναδιατυπώσουν τις κατηγορίες εναντίον του Σωκράτη, ενώ οι συνήγοροι του Σωκράτη, Μάικλ Μπέλοφ και Πατρίκ Σιμόν θα επιχειρήσουν να τις αντικρούσουν.

Στη συνέχεια 11μελές συμβούλιο δικαστών, με πρόεδρο τη Λορέττα Πρέσκα, πρόεδρο του Αμερικανικού Περιφερειακού Δικαστηρίου της Νότιας Περιφέρειας της Νέας Υόρκης, θα συνεδριάσουν, προκειμένου να αποφασίσουν. Επίσης, θα πραγματοποιηθεί ψηφοφορία στο ακροατήριο, αλλά και μέσω διαδικτύου, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν μετά τη γνωστοποίηση της απόφασης των δικαστών.

Αντίστοιχη εκδήλωση είχε διοργανώσει το Ίδρυμα Ωνάση και πριν από έναν χρόνο στο Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Νέας Υόρκης, το οποίο αθώωσε τον Σωκράτη.

Η εκδήλωση στην κεντρική σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών θα ξεκινήσει στις 18.30. Τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί, ενώ οθόνη θα στηθεί και σε άλλους χώρους της Στέγης για να παρακολουθήσουν τη δίκη όσο το δυνατόν περισσότεροι θεατές.

Οι ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ επιστρέφουν απόψε στο Σύνταγμα



Ένα χρόνο ζωής κλείνει σήμερα το κίνημα των αγανακτισμένων και μέσω facebook καλούν τους πολίτες να συγκεντρωθούν στο Σύνταγμα στις 6.00 το απόγευμα.

Οπως χαρακτηριστικά αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους "καλούμε όλους τους Έλληνες πολίτες την Παρασκευή 25 Μαΐου 2012, στις 6:00 μ.μ να δώσουμε ένα βροντερό ειρηνικό παρόν στην πλατεία Συντάγματος, για να καταγγείλουμε τις πολιτικές των Μνημονίων αλλά και όλους αυτούς που οδήγησαν την χώρα μας στην απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και τους Έλληνες στην οικονομική εξαθλίωση.Υπενθυμίζουμε σε όλους πως είμαστε πάντα εδώ και αγωνιζόμαστε για την λευτεριά της πατρίδας και του Ελληνικού λαού.




Τώρα είμαστε, όχι μόνο αγανακτισμένοι αλλά ενωμένοι και αποφασισμένοι. Οι κομματικοί διαχωρισμοί που τόσα χρόνια σκόπιμα μας επιβλήθηκαν, δεν έχουν καμία θέση ανάμεσά μας. Για μας δεν υπάρχει Δεξιά και Αριστερά αλλά μόνο Ελλάδα και Έλληνες. Αυτό που προέχει τώρα είναι να ενωθούμε όλοι μας, να συσπειρωθούμε, να συμπράξουμε με κάθε τρόπο και να επιτελέσουμε το καθήκον μας απέναντι στους εαυτούς μας, στα παιδιά μας και στην πατρίδα μας.



· Θα είμαστε εκεί γιατί οφείλουμε να παλέψουμε για τις ζωές μας.
· Θα είμαστε εκεί γιατί τώρα θα είναι δύσκολο γι' αυτούς να παίξουν τα παιχνιδάκια της εξουσίας τους.
· Θα είμαστε εκεί γιατί είμαστε όλοι εναντίον του μνημονίου και της εξαθλίωσης των λαών της Ευρώπης.
· Θα είμαστε εκεί και γι' αυτούς που "έφυγαν" άδικα.
· ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ και θα είμαστε ΟΛΟΙ μαζί ΕΝΩΜΕΝΟΙ" καταλήγει η ανακοίνωση.




ΠΗΓΗ :www.newsit.gr
 

Αν και διστακτικοί στη αρχή, οι Έλληνες αρχίζουν να ψωνίζουν από το ίντερνετ!



Σύμφωνα με έρευνα της ΣΕΛΠΕ Euromonitor International «Τεχνολογία και Λιανικές Πωλήσεις: Η Ανάπτυξη των Διαδικτυακών Πωλήσεων στην Ευρώπη», η Ελλάδα είναι η χώρα της Ευρώπης που εμπιστεύεται λιγότερο τις διαδυκτιακές αγορές.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι ο Έλληνας καταναλωτής εμπιστεύεται λιγότερο τις συναλλαγές, μέσω ίντερνετ και είναι λιγότερο εξοικειωμένος με τη χρήση του υπολογιστή, σε σχέση με τους αντίστοιχους χρήστες στην Ευρώπη. Αν και η πορεία των online πωλήσεων παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, τα τελευταία χρόνια, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις αγορές των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και, κυρίως, της Βόρειας Ευρώπης.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να ηγούνται της κατάταξης. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και, για το 2011, σημείωσαν αύξηση 19%. Άλλες χώρες, που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, είναι η Πορτογαλία, που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία, που σημείωσε αύξηση 22%, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα, που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.

Αναφορικά με τη χώρα μας, αυτά τα ποσοστά εξηγούνται, αν ληφθεί υπόψη «η ελλιπής γνώση, μαζί με άλλους παράγοντες, όπως τα μεγάλα έξοδα αποστολής, που, τις περισσότερες φορές, καλούνται να πληρώσουν οι Έλληνες καταναλωτές, αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη αυτού του τομέα», όπως τονίζεται στην έρευνα.

«Επιπλέον, σημαντικό μερίδιο έχει και η κουλτούρα του Έλληνα καταναλωτή να εμπιστεύεται περισσότερο το προϊόν, που έχει μπροστά του και να προτιμά τις επισκέψεις στα κοντινά καταστήματα. Παρόλα αυτά, η εικόνα αυτή φαίνεται να αντιστρέφεται, τα τελευταία έτη, ιδιαίτερα με τη νέα γενιά, που αναλαμβάνει περισσότερες πρωτοβουλίες, όσον αφορά τη χρήση του διαδικτύου, αλλά και του e-επιχειρείν. Σημαντικό εμπόδιο, τα τελευταία χρόνια, αποτελεί η ραγδαία αύξηση της ανεργίας στους νέους, που αγγίζει το 50% (το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη), η έλλειψη επιδοτήσεων από πλευράς του κράτους, αλλά και των επενδύσεων από πλευράς επιχειρηματιών, γενικότερα.

Ο Έλληνας καταναλωτής κατά μέσο όρο δεν ξοδεύει περισσότερα από 30 ευρώ/έτος για διαδικτυακές αγορές, ενώ αντίστοιχα ένας καταναλωτής στη Μ. Βρετανία ξοδεύει το εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα ποσό των 530 ευρώ/έτος, που αντιστοιχεί στο 3,6% της συνολικής καταναλωτικής του δαπάνης. Μία σύγκριση στο μέσο εισόδημα δεν ανταποκρίνεται στα προαναφερθέντα νούμερα, καθώς ο μέσος εργαζόμενος στην Ελλάδα κερδίζει 17% λιγότερα χρήματα από τον αντίστοιχο εργαζόμενο στο Ηνωμένο Βασίλειο (2011), με τις προβλέψεις, για το 2012, να είναι ακόμα πιο δυσοίωνες για την Ελλάδα.

Η απάντηση βρίσκεται στον πραγματικό αριθμό των εργαζομένων, σε αναλογία με τον πληθυσμό, καθώς η ανεργία καλπάζει στην Ελλάδα, στην ανασφάλεια, που κυριαρχεί για το αύριο και στην εξοικείωση, που νιώθει ο καταναλωτής στη Β. Ευρώπη, όταν κάνει μια συναλλαγή.

Τέλος, σημαντική αναφορά πρέπει να γίνει και στη χρήση του πλαστικού χρήματος, καθώς προαπαιτείται η κατοχή χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας για μία online αγορά. Αν και οι Έλληνες ήταν ο πλέον σπάταλος λαός, τη τελευταία δεκαετία, μέσω της χρήσης των πιστωτικών καρτών (Creditcards), τα τελευταία δύο χρόνια, κάτι τέτοιο φαντάζει ουτοπία, με τις καταναλωτικές δαπάνες να έχουν μειωθεί στο ελάχιστο και με τις τράπεζες να αρνούνται να προμηθεύσουν τους πελάτες τους με πιστωτικές κάρτες.

Από την άλλη μεριά, η ύπαρξη χρεωστικών καρτών (Debitcards) αποτελεί μία σημαντική λύση στα χέρια των καταναλωτών, αλλά η αποδυνάμωση των εισοδημάτων και η μη εξοικείωση με πληρωμή τέτοιων ειδών καρτών, αποτελεί μειονέκτημα για την αγορά, μέχρι στιγμής, αλλά ο συγκεκριμένος τομέας είναι ελπιδοφόρος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των συναλλαγών με πιστωτική κάρτα στην Ελλάδα μειώθηκε, το 2011, κατά 8%. Αντιθέτως, οι συναλλαγές με χρεωστική κάρτα έδειξαν σημαντική άνοδο, κάτι που αποδεικνύει ότι οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαθέσιμο εισόδημα για τις αγορές τους. Η συγκεκριμένη τάση θα σημειώσει μεγάλη αύξηση, μέσα στην επόμενη πενταετία και αυτό αναμένεται να αποτελέσει μεγάλο πλεονέκτημα στις διαδικτυακές αγορές.

Για το 2012, οι διαδικτυακές πωλήσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά 8% στην Ελλάδα, ενώ η Πορτογαλία, η Iσπανία και η Ιταλία, θα σημειώσουν διψήφιο αριθμό ανάπτυξης. Χαρακτηριστικό πάντως είναι οτι σχεδόν όλες οι χώρες της Ε.Ε. θα κινηθούν σε θετικούς ρυθμούς, κάτι που προμηνύει τη δυναμικότητα αυτού του καναλιού. για την επόμενη πενταετία.

Όπως προέκυψε από τα στοιχεία της έρευνας, οι πωλήσεις, μέσω διαδικτύου, αυξάνονται ραγδαία στις αναπτυγμένες χώρες, ενώ θα αποτελέσουν το σήμα κατατεθέν στις ήδη αναπτυσσόμενες. Επισημαίνεται ότι οι προοπτικές για την εκμετάλλευση του διαδικτύου έχουν υπερδιπλασιαστεί, τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά με την ανάπτυξη των έξυπνων κινητών», όπως επισημαίνεται στην έρευνα.