ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Airtickets

Translate BLOG to any language you want!!!

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Hotel Alcatraz: Το πιο περίεργο ξενοδοχείο άνοιξε τις πόρτες του



Ένα από τα πιο περίεργα-αν όχι το πιο περίεργο- ξενοδοχεία στον κόσμο άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του στο Λονδίνο.

Πρόκειται για το Alcatraz Hotel το οποίο δίνει την αίσθηση στον πελάτη του ότι βρίσκεται στη διαβόητη φυλακή Alcatraz του Σαν Φραντζίσκο. Αποτελείται από πολύ μικρά κελιά που μοιάζουν με...
...τα κελιά απομόνωσης των πραγματικών φυλακών και από προσωπικό που  θυμίζει το προσωπικό των φυλακών.


Το φαγητό σερβίρεται σε μεταλλικούς δίσκους, οι πελάτες φορούν στολές της φυλακής, που είναι αυθεντικές και έρχονται κατευθείαν από το μαγαζί που κατασκευάζει τις πραγματικές. «Είναι μια διαφορετική εμπειρία» λέει ο υπεύθυνος του ξενοδοχείου και εμείς δεν έχουμε παρά να συμφωνήσουμε



ΠΗΓΗ: . Protothema.gr

Πατέρας και γιος, μας χαζεύουν φτιάχνοντας ζύμη για πίτσα! (video)

Καθώς ξεκινάει το coolαριστό βίντεο κανένας δεν μπορεί να φανταστεί τι θα ακολουθήσει. Οι φιγούρες του πατέρα με την ζύμη της πίτσας μας φαίνονται δύσκολες μεν, κοινότυπες δε. Όταν όμως κάνει πάσα τη ζύμη στον γιο του, τότε το show παίρνει άλλη μορφή και σίγουρα αξίζει να το δείτε...

 

Εικόνα, σοκ και δέος - Οι πιο αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες

Το Cosmo.gr συγκέντρωσε κάποιες από τις πλέον αμφιλεγόμενες διαφημίσεις που σχολιάστηκαν ποικιλοτρόπως. Άραγε, τσίμπησε το καταναλωτικό κοινό;
Της Νίκης Ρωμανού
Σε έναν κόσμο όπως αυτός, που σίγουρα δεν είναι ιδανικά πλασμένος, υπάρχουν καμπάνιες και καμπάνιες. Εκείνες που είναι ευχάριστες αλλά ως εκεί και έτσι περνούν απαρατήρητες και αυτές που προκαλούν σοκ και δέος.
PETA
Οι απόψεις της παγκόσμιας φιλοζωικής οργάνωσης PETA για την σφαγή των τετράποδων προκειμένου να γεμίσουμε εμείς οι αμαρτωλοί κρεατοφάγοι το πεινασμένο στομάχι μας, είναι γνωστές. Και αν δεν είναι, δείτε την ανθρώπινη αναπαράσταση τεμαχισμού και συσκευασίας κρέατος στα σούπερ μάρκετ για να το εμπεδώσετε.

 
TOM FORD
Τα λόγια είναι περιττά. Μια κολόνια, ένα αιδοίο και βαμμένα κόκκινα νύχια. Σίγουρα για μια μεγάλη μερίδα του ανδρικού πληθυσμού, η εικόνα αυτή γίνεται άνετα και πόστερ στο υπνοδωμάτιο. Σε κάθε γωνιά του δρόμου όμως;

 
SONY PLAYSTATION
Είπαμε, ηλεκτρονικό Ευαγγέλιο το Playstation για τα απανταχού αγοράκια από 5 έως 95 ετών με visual παιχνίδια σε εικόνα υψηλής ευκρίνειας, τόνους megapixels και τα ρέστα αλλά όχι και έτσι… τόσο αληθινό που καταντά φρικτό.

 
DOLCE & GABBANA
Ατελείωτα τα πόδια της καλλονής, φέτες οι κοιλιακοί του αγοριού απέναντι ωστόσο επειδή μαζεύτηκαν πολλοί στο σκηνικό και σε συνδυασμό με τη στάση της πρωταγωνίστριας, ο πρόεδρος της Διεθνούς Αμνηστίας δήλωσε: «Το δικαίωμα της γυναίκας να ζει χωρίς τον εφιάλτη της βίας είναι σημαντικότερο από τις διαφημιστικές ανάγκες της Dolce & Gabbana».

 
RUNNING FREE
Γυναίκες σπασμένες στο ξύλο. Κακοποιημένες από τα σπίτια τους θα αναλογιστεί ο κοινός νους. Και όμως το σκεπτικό της καναδικής εταιρίας σουτιέν πάει πολύ πιο μακριά: οι γυναίκες με μεγάλο στήθος υποφέρουν όταν τρέχουν, για αυτό ας πάρουν ένα «Running Free» να σωθούν. Ασχολίαστο…

TVNZ
Αυτή μάλιστα! Αυτή είναι διαφήμιση. Εκεί στη Νέα Ζηλανδία ξέρουν τι κάνουν καθώς συνδύασαν την ταινία που ταιριάζει γάντι από τον τίτλο και μόνο στον πρώην πλανητάρχη. Τα εύσημα παίρνει το τηλεοπτικό δίκτυο TVNZ για την πρεμιέρα του «American Psycho» στο κανάλι TV2.

 
AGENT PROVOCATEUR
Ο συνιδρυτής της μάρκας γυναικείων εσωρούχων John Corre αποφάσισε να αφιερώσει με ένα δικό του ξεχωριστό μήνυμα το εσώρουχο αυτό στα μέλη της βρετανικής οργάνωσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα «Reprieve» τα οποία έστειλαν λαθραία εσώρουχα σε κρατούμενο στις φυλακές του Γκουαντάναμο.

 
AIDS
«Χωρίς προφυλακτικό κοιμάσαι με το AIDS. Προστατεύσου». Μάλλον ελάχιστοι θα έδωσαν βάση στο motto που αναγράφεται στο κάτω μέρος της γαλλικής διαφημιστικής καμπάνιας κατά του AIDS. Από τη μία η τριχωτή ταραντούλα και από την άλλη ο σκορπιός, δε σου αφήνουν πολλά περιθώρια να ρίξεις μια δεύτερη ματιά.